Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 172, 173, 174 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Śro 16:23, 27 Sie 2014    Temat postu:

StianEXC napisał:
hacker33 napisał:
włókno ścierne
tydzień temu to robiłem - glanc robota
ogólnie wszystko tym szoruje bo jest naprawę świetne


Do tego można dołożyć jakis specjalne specyfiki do polerowania? Mam takie gęste mleko do chormu nakładam na końcówkę wydechu, 30 sek później poleruje szmatką i wydech jak nowy, można się w tym przeglądać. Polecam


a nie ma jakichś na wiertarke?? czy dobrze ręcznie idzie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:08, 28 Sie 2014    Temat postu:

Pewnie są, ale ręcznie też fajny efekt można uzyskać. <-- Co do pytania Piterosa1

Teraz mam niestety gorsze pytania napiszę w punktach bo tak będzie wygodniej odpisać.

1.Dziś z rana chcę odpalić KTM, ok kopię na tym odprężniku kopie z dobre 2 minuty albo minute. Coś łapał, ale słabo. Z początku po 2-3 kopach wciskam ssanie nic, po minucie odpalam rozrusznkiem kręci odpalił, ale po sekundzie zgasł i tak 3 razy. Odpalilem wkońcu na kopa, co najgorsze kompresja jest taka, że ręką odpalę... Sprawdzałem czy linka od odprężnika się gdzie nie zacięła itp, ale wyglądało ok. Pali teraz od kopa, ale bez odprężnika i kompresje ma taką, że dziecko odpali... Co robić z tym? Czy mam się spodziewać najgorszych scenariuszy ze środka silnika itp? Sprawdziłem Olej przed jazdą jak i po jeździe i jest ok. Zresztą Olej zalany może nie całą mth temu Motul 300v 15w50 FL. Za co się zabrać? Mocy nic nie stracił, bo gumowałem dość dzisiaj i szedł ok.

2. Ostro zabrałem się za wheelie i efekty były szybkie 2 gleby na plecy itp, Koło garażu sprzęgło siadało juz prawie siadło nie było tzw kompresji na klamce. Moto na stojak, otwieram zbiorniczek a tam pustki. Olej zamówię dzisiaj ( Magura blood - tak? ) Na dodatek na tej lince od sprzęgła był olej i pewnie tamtą drogą wyciekał... Na tym miejscu gdzie od zbiorniczka idzie na prawo linka i w miejscu łączenia linki a zbiorniczka przy wciskanu tryskały resztki oleju.. Ten wyciek olałem już dobry miesiac temu bo dużo miałem oleju w pompie, teraz nie mam nic.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arkes




Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:21, 28 Sie 2014    Temat postu:

Cytat:
Olej zamówię dzisiaj ( Magura blood - tak? )


Jak jesteś bogaty to tak, jak nie chcesz napełnić 10x zbiornika i wywalić do kosza to kup 1L płynu Total Lhm Plus(kolor ZIELONY) za 23-27zł, większość tak robi, ja tez posłuchałem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:31, 28 Sie 2014    Temat postu:

arkes napisał:
Cytat:
Olej zamówię dzisiaj ( Magura blood - tak? )


Jak jesteś bogaty to tak, jak nie chcesz napełnić 10x zbiornika i wywalić do kosza to kup 1L płynu Total Lhm Plus(kolor ZIELONY) za 23-27zł, większość tak robi, ja tez posłuchałem.


Nie jestem bogaty, ale dzięki za radę bo nie myślałem nad inną opcją. Dzięki wielkie kupie ten płyn bo pierwszy raz koło sprzęgła będę grzebał i dlatego takie pytanie. Myślisz, że aż tyle razy będę napełniał zbiornik ? I co zrobić z tym wyciekiem?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arkes




Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:34, 28 Sie 2014    Temat postu:

Cytat:
Myślisz, że aż tyle razy będę napełniał zbiornik ? I co zrobić z tym wyciekiem?


To zależy gdzie masz wyciek, ja np zmarnowałem aż całą butelkę bo regulowałem sprzęgło i mi przeciekało przy łączeniu przewodu z wysprzęglikiem, nawet pomimo miedzianej podkładki.

Lepiej kupić taniej a 10x więcej, zawsze Ci zostanie jak coś, sprzęgło hydrauliczne ma to do siebie, że czasami lubi coś przeciekać itp, lepiej mieć więcej tego płynu jednak.

Teraz kurde muszę ogarnąć przewód bo wcześniejszym miałem oczko na śrubę 12mm a teraz zmieniłem na oryginalną śrubkę 10mm z odpowietrznikiem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arkes dnia Czw 11:35, 28 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:43, 28 Sie 2014    Temat postu:

W tym miejscu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Dokładnie jak zdejmę tą gumę to w miejscu gdzie ta linka ma gwint i się ją chyba tam wkręca jakoś to kapnie czasem ( nie widzę wycieku bo mam gumę taką jak na zdjęciu i jak scisnę dopiero tą gumę to coś tam wycieknie z końcówki). Kupię 10x więcej, racja bo coś czuję, że będę uzupełniał braki ( fajna cena jak za litr ). Dość dużo czasu ten wyciek trwał aż do zera, ale dziś juz pustki. Jak mam tą nakładkę gumową to nic nie cieknie ta guma dość fajnie trzyma się tego i tamuje i ten olej tam krąży, ale tak czy siak w zbiorniczku go nie ma...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 11:51, 28 Sie 2014    Temat postu:

Gumę zdejmujesz, zsuwasz ją po prostu wzdłuż przewodu
I będziesz widział przewód który jest przykręcony do pompy. Może musisz go dokręcić?
Może masz pęknięty wężyk. Może zerwany gwint.
Rozbierz, zobacz, oceń.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 14:24, 28 Sie 2014    Temat postu:

Czy ktoś używa jeszcze tego płynu co napisał kolega wyżej? Wiem, że on jest przeznaczony do samochodów citroen ^^ Nie będzie to miało znaczenia? Ten olej jest mineralny?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arkes




Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 14:31, 28 Sie 2014    Temat postu:

Czy ktoś używa jeszcze tego płynu co napisał kolega wyżej? Wiem, że on jest przeznaczony do samochodów citroen ^^ Nie będzie to miało znaczenia? Ten olej jest mineralny?

Dużo osób go używa, tak w ogóle na większość Twoich pytań odpowiedzi są na wyciągniecie ręki np w google...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 14:43, 28 Sie 2014    Temat postu:

Jest ktoś w stanie odpowiedzieć na pierwsze pytanie? Sam nie wiem co z tym robić.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Czw 15:03, 28 Sie 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 14:54, 28 Sie 2014    Temat postu:

StianEXC napisał:
Jest ktoś w stanie odpowiedzieć na pierwsze pytanie? Sam nie wiem co z tym robić.



Twoje pierwsze pytanie czytam i wydaje mi się, że nie umiesz odpalać motocykla, nie wiesz do czego służy który dekompresator, do czego służy i kiedy używać ssania itd. itp.
Ogólnie widać, że nie masz manuala albo nie chcesz do niego zarżeć.
Pytania zadajesz błahe.
Może zobacz czy ktoś w twojej okolicy nie ma ktm-a, umów się z nim niech ci pokaże co jak działa i do czego służy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:03, 28 Sie 2014    Temat postu:

hacker33 napisał:
StianEXC napisał:
Jest ktoś w stanie odpowiedzieć na pierwsze pytanie? Sam nie wiem co z tym robić.



Twoje pierwsze pytanie czytam i wydaje mi się, że nie umiesz odpalać motocykla, nie wiesz do czego służy który dekompresator, do czego służy i kiedy używać ssania itd. itp.
Ogólnie widać, że nie masz manuala albo nie chcesz do niego zarżeć.
Pytania zadajesz błahe.
Może zobacz czy ktoś w twojej okolicy nie ma ktm-a, umów się z nim niech ci pokaże co jak działa i do czego służy.


Pierwszy raz takie coś spotkałem, może gaźnik źle ustawiony bo szczerze do odpalania może z raz dwa użyłem ssania od kiedy mam ktm a i tak nie było różnicy. Dekompresator wiem od czego jest przecież używam, ale niektorych rzeczy nie jest tak łatwo dobrze opisać, żeby każdy zrozumiał o co komu chodzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lam3r




Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opolskie

PostWysłany: Czw 15:14, 28 Sie 2014    Temat postu:

Próbujesz odpalać moto na dekompresatorze? Very Happy

Ręczny dekompresator prościej mówiąc służy do rozprężania cylindra po dłuższym postoju motocykla oraz pozwala ustawić tłok w tak zwanym GMP, co znacznie ułatwia odpalanie.

Swojego zimnego kata odpalaj w następujący sposób:

1. Włączasz ssanie
2. Przekopujesz sobie moto ~2 razy na wciśniętym deko (chociaż ten punk można pominąć ale polecam)
3. Wciskasz znowu dekompresator i delikatnie/stopniowo zjezdzasz kopką do momentu az poczujesz jak największy opór
4. W tym momencie pozwalasz kopniakowi wrócic do swojego normalnego położenia.
5. Puszczasz dekompresator i kopiesz moto normalnie - w tym momencie powinien bez problemu odpalic od strzała, nawet w adidasie.

Odpalanie rfsa jest dziecinnie proste, jeżeli się wie, jak to robić. Nie warto kopać na siłę. Od tego jest ręczny dekompresator, żeby ustawiac tłok w gmp i palić bez problemu od jednego strzała. Kopiąc na chama nawet Pudzianowski nie pomoże.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 15:17, 28 Sie 2014    Temat postu:

Ja odpalam tak:
odkręcam kranik, wyprowadzam motocykl
włączam zapłon
wciskam ręczny dekompresator na kierownicy, przekopuję z 2-3 razy
puszczam dekompresator
ustawiam kopkę na górze, kopię i działa

jak nie odpala to tylko ustawiam ponownie kopkę w górze kopię jeszcze raz

jak to nie przynosi skutku to wtedy wciskam ssanie i kopię i musi odpalić

Z twojego opisu wynika, że kopiesz przez 2 minuty z zaciągniętym dekompresatorem i próbujesz też w ten sposób go odpalić.

Jak kopka działa tak jakby był cały czas zaciągnięty dekompresator to sprawdź przy głowicy czy czasami tak nie jest.
Może zacięła się linka, może masz za mocny naciąg linki.
Krótkie górne lewe ramie od dekompresatora ma się opierać o śrubę imbusową. Jeżeli się nie opiera to tak jak wyżej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lam3r




Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opolskie

PostWysłany: Czw 15:46, 28 Sie 2014    Temat postu:

O właśnie, gmp ustawiasz bez dekompresatora. Już od jakiegoś czasu jeżdżę znów na 2t, wiec juz nie do końca pamiętam Wink

Ale generalnie odpalaj wg mojego lub hackera sposobu, praktycznie te same i poprawne.

Fajny efekt z tym kolektorem, chyba się też pobawię.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 172, 173, 174 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 173 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin