Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 173, 174, 175 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:40, 28 Sie 2014    Temat postu:

Dzięki Panowie za zainteresowanie i dobre odpowiedzi, ale ja nie miałem na myśli, żę trzymam deko i kopie... Raz wciskam, raz kopie itp a nawet bardziej kopałem niż wciskałem Very Happy Wiadomo to i tak źle, ale żebym odpalał moto z wcisniętym odprężynikiem tak cały czas to musiałbym być zielony do bólu a tak jeszcze nie jestem. Hacker zrobiłem tak jak kazałeś tyle, że już wczesniej tą gumę zsunąłem, ale mniejsza z tym. Okazało się, że linka nie była dokręcona i to dość konkretnie... Dobręciłem dobrze kluczem, jutro zalewam olej i ogień. Co do uzupełniania płynu nie muszę się starego pozbywać jakoś w 100% co? Bo tam jak by się uparł to powietrzem by przedmuchał i by wyszło, ale się zastanawiam czy jest sens... Płyn zalać do zbiorniczka, założyć uszczęlkę te taką dużą co wchodzi do środka i zakręcić dekielek, czy jest jakiś krok o którym zapomniałem? Jakieś odpowietrzenie czy coś?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arkes




Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:02, 28 Sie 2014    Temat postu:

Cytat:
Bo tam jak by się uparł to powietrzem by przedmuchał i by wyszło, ale się zastanawiam czy jest sens... Płyn zalać do zbiorniczka, założyć uszczęlkę te taką dużą co wchodzi do środka i zakręcić dekielek, czy jest jakiś krok o którym zapomniałem? Jakieś odpowietrzenie czy coś?


Możesz przedmuchać, parę minut roboty a spokój zawsze chociaż wątpię, żeby coś się stało jak się lhm z magura połączy.

Odpowietrzasz https://www.youtube.com/watch?v=lZIb0Vya5p4

W ogóle bez jaj, tak można odpowietrzyć to sprzęgło ? nie trzeba walić w odpowietrznik strzykawką płynu ?


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:00, 28 Sie 2014    Temat postu:

arkes napisał:
Cytat:
Bo tam jak by się uparł to powietrzem by przedmuchał i by wyszło, ale się zastanawiam czy jest sens... Płyn zalać do zbiorniczka, założyć uszczęlkę te taką dużą co wchodzi do środka i zakręcić dekielek, czy jest jakiś krok o którym zapomniałem? Jakieś odpowietrzenie czy coś?


Możesz przedmuchać, parę minut roboty a spokój zawsze chociaż wątpię, żeby coś się stało jak się lhm z magura połączy.

Odpowietrzasz https://www.youtube.com/watch?v=lZIb0Vya5p4

W ogóle bez jaj, tak można odpowietrzyć to sprzęgło ? nie trzeba walić w odpowietrznik strzykawką płynu ?


Dzięki wielkie za link i pomoc. Pierwszy raz widzę odpowietrzanie i to jeszcze takim sposobem :p Jutro jak zaleję lhm to spróbuję zrobić to co gość na filmie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arkes




Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:06, 28 Sie 2014    Temat postu:

Cytat:
Dzięki wielkie za link i pomoc. Pierwszy raz widzę odpowietrzanie i to jeszcze takim sposobem :p Jutro jak zaleję lhm to spróbuję zrobić to co gość na filmie.


No bez jaj, ja oddałem własnie ojcu linke do przekucia bo miałem zamontowane 12mm oczko i śrube 12 mm bez odpowietrznika i tu takie jaja.., mogłem to wkrecic i zalać lhm i tak odpowietrzyć, syf...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:39, 28 Sie 2014    Temat postu:

arkes napisał:
Cytat:
Dzięki wielkie za link i pomoc. Pierwszy raz widzę odpowietrzanie i to jeszcze takim sposobem :p Jutro jak zaleję lhm to spróbuję zrobić to co gość na filmie.


No bez jaj, ja oddałem własnie ojcu linke do przekucia bo miałem zamontowane 12mm oczko i śrube 12 mm bez odpowietrznika i tu takie jaja.., mogłem to wkrecic i zalać lhm i tak odpowietrzyć, syf...


Zauważyłem, że ten gość na filmie ma pusty zbiornik tam czy mi się wydaje( nie ma żadnych uszczelek, nic? U mnie jest takie coś, może to dziwnie zabrzmieć, ale tak jak bym w zbiornk wsadzał drugi zbiornik mniejszy który jest wyprofilowany w czarnej uszczelce-nakładce. Płynu zalewam pod nią, ale czy na górę też?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Czw 21:41, 28 Sie 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 21:43, 28 Sie 2014    Temat postu:

Masakra:)

Wlewasz płyn do pompy. Nie po czubek! Do połowy może mniej.
Wsadzasz tą gumową uszczelkę - ten niby zbiorniczek. Oczywiście tak aby ta głębsza część nie była nad miejscem zasysania płynu.
Zamykasz pokrywkę i skręcasz. Koniec.
Nigdzie więcej nie dolewasz płynu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arkes




Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:08, 28 Sie 2014    Temat postu:

Hacker, mógłbyś mi wytłumaczyć jak to jest z tym odpowietrzaniem ?

Zauważyłem 3 techniki:

1. Wkładamy klucz na śrube odpowietrznika a następnie wężyk z strzykawką i odkręcamy śrubkę ciut następnie tłoczymy płyn w górę razem z powietrzem, później zakręcamy.

2. Odkręcamy śrubkę odpowietrznika, naciskamy klamkę i dolewamy płynu aż wyleci powietrze z płynem z śrubki odpowietrznika.

3. Odkręcamy wysprzęglik, zalewamy cały układ i naciskamy na wysprzęglik w celu przepchnięcia powietrza z płynem do góry układu do zbiorniczka z płynem.

Mógłbyś powiedzieć która technika jest najlepsza jeśli zakładam nowy kabel i nie mam jeszcze płynu w układzie ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arkes dnia Czw 22:09, 28 Sie 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 22:11, 28 Sie 2014    Temat postu:

zawsze od dołu - tako rzecze manual - i tego się trzymajmy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Czw 22:50, 28 Sie 2014    Temat postu:

Metoda numer 2 to raczej nie wciskasz klamki tylko uzupełniasz płyn w zbiorniczku odkręcasz odpowietrznik i czekasz aż płyn pokarze się na dole(grawitacja robi robotę) ale w tym przypadku wszystko musi być drożne na tip top.Ja osobiście stosuję metodę pompowania od dołu tak jak KristofSX wydaje mi się najbardziej skuteczna(na co dzień w pracy używam pompki zrobionej z pompy paliwowej od mercedesa benzyniak na 12v zamontowaną mam butelkę 0,5 litra tyle muszę wtłoczyć do sprzęgł w samochodzie ciężarowym aby działało,czasami na drodze jesteś sam więc niem kto pompować pedałem sprzęgła a jak zapowietrzysz pompę to od góry idzie się zaje...ć i do tego ze dwa litry płynu na glebie plus zmarnowany czas.Widziałem też takie pompki zrobione z silniczka od spryskiwaczy wężyk do baniak z płynem i pompujemy Very Happy ale to techniki raczej samochodowe do motocykla strzykawka jest naj...)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 23:08, 28 Sie 2014    Temat postu:

dokładnie
jak układ zapowietrzony to od dołu
jak wymiana płynu to można od góry


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 13:31, 29 Sie 2014    Temat postu:

Witam ponownie (niestety znowu mam pytanie) Very Happy

https://www.youtube.com/watch?v=lZIb0Vya5p4 Robię dosłownie to co gość na filmiku, zakręcam to wszystko do kupy i klamka nie robi oporu, ustawiłem na maxa ciężkość tym czerwonym pokrętłem małym na klamce i po 1 min wciskania szpegla nabrał twardości, czuć , żę sprzęgło łapie. Ok to nie wszystko włączam 1 bieg na wyłączonym silniku i koło nie reaguje tzn jest zablokowane ze sprzęgłem, zdejmuje go ze stojaka, włączam pierwszy bieg wciskam przeglo i pcham i idzie ale koło jest strasznie oporne ( po protu nie wysprzęgla do końca) Odpaliłem silnik ( tym razem bez problemów Razz) nie włączyłem biegu bo wiedziałem jaka będzie rekcja i szkoda skrzyni, zgasiłem moto i to samo. Co jest nie tak? Dolałem nowego płynu jak odpowietrzałem pierwszy raz to nie miałem prawie nic plynu wciskałem na dole tą blaszkę, za moment dolałem płynu i szły bąbelki. Widząc to co się działo od razu postanowiłem drugi raz zrobić taką operację i jestem punkcie gdzie sprzęgło lata bezczynnie ( być możę zakręciłem dekiel mały kiedy ta blaszka jeszcze nie wróciła do swojego punku. Co robić ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 13:43, 29 Sie 2014    Temat postu:

ten filmik z linku jest zły

ty musisz zrobić tak jak na tym filmiku
https://www.youtube.com/watch?v=envUOnEUJSo

musisz tylko kupić dużo strzykawkę, ponieważ nie może Ci zabraknąć płynu w strzykawce w czasie napełniania!
najlepiej kupić strzykawkę minimum 50ml

Od dołu nabijasz a od góry drugą strzykawką wysysasz nadmiar.
Wysprzęglika przy tej operacji nie demontujesz!
Ja nawet do napełniania wykręcam całkowicie odpowietrznik. Wbijam strzykawkę w otwór i dygam.
Jak skończę strzykawkę wyciągam, wkręcam odpowietrznik i gotowe.
Troszkę płynu uleci otworem, jednak nie ma się co martwić - układ się nie zapowietrzy ponieważ płyn spływa grawitacyjnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:13, 29 Sie 2014    Temat postu:

hacker33 napisał:
ten filmik z linku jest zły

ty musisz zrobić tak jak na tym filmiku
https://www.youtube.com/watch?v=envUOnEUJSo

musisz tylko kupić dużo strzykawkę, ponieważ nie może Ci zabraknąć płynu w strzykawce w czasie napełniania!
najlepiej kupić strzykawkę minimum 50ml

Od dołu nabijasz a od góry drugą strzykawką wysysasz nadmiar.
Wysprzęglika przy tej operacji nie demontujesz!
Ja nawet do napełniania wykręcam całkowicie odpowietrznik. Wbijam strzykawkę w otwór i dygam.
Jak skończę strzykawkę wyciągam, wkręcam odpowietrznik i gotowe.
Troszkę płynu uleci otworem, jednak nie ma się co martwić - układ się nie zapowietrzy ponieważ płyn spływa grawitacyjnie.


Dzięki wielkie! Jadę do apteki po strzykawki i biorę się za robotę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arkes




Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:17, 29 Sie 2014    Temat postu:

Opisałem wyżej 3 sposoby odpowietrzania, skorzystaj z sposobu nr 1, jest to ten sam co przedstawiony na filmie od hakera Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 15:32, 29 Sie 2014    Temat postu:

arkes napisał:
Opisałem wyżej 3 sposoby odpowietrzania, skorzystaj z sposobu nr 1, jest to ten sam co przedstawiony na filmie od hakera Smile


Zrobiłem według filmiku oraz twojego pierwszego sposobu (faktycznie to samo xD) Ale nie wiem co jest dalej źle, bo dalej nie wysprzęgla Sad Zakręciłem wszystko tak jak ma być i od razu sprzęgło łapało na twardo widać że robiło ćiśnienie ( sposób zadziałał). Nie mam pojęcia co może być nie tak, możę linke która jest na gwincie za mocno przykręciłem i nie ciągnie jak powinno? Bo już innej opcji chyba nie ma, albo coś jest zepsute zrobiłem tak jak pisze na 1 punkcie. Idę odkręcić troche na tym gwincie i zobaczę, ale nie sądzę, bo ostatnio bylo nie dokręcone i tam był wyciek i dlatego nie miałem płynu a teraz elegancko nic nie kapie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 173, 174, 175 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 174 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin