|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lionix
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 16:16, 29 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
1. Nakladasz na odpowietrznik strzykawke z wezem, strzykawka jak i waz napelnione plynem, 0 powietrza, ja zaczalem cisnac strzykawke przed nalozeniem, od tego momentu cisnies non stop
2.skrecasz waz do odpowietrznika opaska, odkrecasz klamke sprzegla calkowicie ja demontujac
3.luzujesz odpowietrznik cisniesz oporowo strzykawke
4. Jak przelejesz troche plynu zakrecasz odpowietrznik caly czas cisnac strzykawke
5. Zdejmujesz wonsz, skrecasz
U mnie inny spoaob nie dziala, u mnie jak sprzeglo jest sprawne i odkrece odpowietrznik to sprzeglo znika, jak zastosowal bym to co pisze haker czyli napelnianie przez wykrecony odpowietrznik to bym do usranej smierci wlewal a i tak po wyjeciu strzykawki i wkreceniu odpowietrznika sprzegla by nie bylo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 17:55, 29 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Sorry za post pod postem, ale muszę zapytać łożyska. Zauważyłem teraz, że jak dokręcam tylne koło to coś ociera, huczy jak kręcę nim itp i wgl opór robi ( dla testu sprawdziłem w Becie i jak dokręcę to nic nie huczy wszystko elegancko płynnie lekko chodzi) w KTM coś ocierało myślałem żę to zębatka ale jak teraz dokręcam to już wgl koło przerywa itp, nawet nie zdejmuje ze stojaka i nie jade bo szkoda sobie robić kosztów... Jak będę w sklepie po nowe łożyska to trzeba kupić simmering i łożyska czyli razem wyjdzie 2 łożyska i 2 simmeringi na lewo i prawo?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:13, 29 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
lionix napisał: | 1. Nakladasz na odpowietrznik strzykawke z wezem, strzykawka jak i waz napelnione plynem, 0 powietrza, ja zaczalem cisnac strzykawke przed nalozeniem, od tego momentu cisnies non stop
2.skrecasz waz do odpowietrznika opaska, odkrecasz klamke sprzegla calkowicie ja demontujac
3.luzujesz odpowietrznik cisniesz oporowo strzykawke
4. Jak przelejesz troche plynu zakrecasz odpowietrznik caly czas cisnac strzykawke
5. Zdejmujesz wonsz, skrecasz
U mnie inny spoaob nie dziala, u mnie jak sprzeglo jest sprawne i odkrece odpowietrznik to sprzeglo znika, jak zastosowal bym to co pisze haker czyli napelnianie przez wykrecony odpowietrznik to bym do usranej smierci wlewal a i tak po wyjeciu strzykawki i wkreceniu odpowietrznika sprzegla by nie bylo |
Dzięki spróbuję jutro, bo dziś po 3 próbach postawię na teorie i doszkolę się żeby jutro poszło sprawnie i efektownie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arkes
Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:22, 29 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Do koła potrzebujesz; Dystans -> Simmering - > Lożysko -> KOŁO <- Łożysko <- Simmering <- Dystans.
Sumując:
2x Dystans koła
2x Simmer
2x Łożysko
jest to cały zestaw naprawczy.
A ja jeszcze mam pytanie panowie, główna śrubka trzymająca linke przy wysprzęgliku, muszę ją ustawić tak aby któraś z 2 dziurek w niej pokrywała się z dziurką w przewodzie ?
Czy dokręcic "na pałe" po prostu.. to trochę dziwne jest bo toretycznie jak dziurki na siebie nie trafia to nie powinno być przepływu płynu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arkes dnia Pią 18:27, 29 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:58, 29 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
arkes napisał: | Do koła potrzebujesz; Dystans -> Simmering - > Lożysko -> KOŁO <- Łożysko <- Simmering <- Dystans.
Sumując:
2x Dystans koła
2x Simmer
2x Łożysko
jest to cały zestaw naprawczy. |
Myślisz, że trzeba mi cały zestaw naprawczy? Nie wystarczą łożyska (6005) i simmeringi (32x47x7) ? I to, że na podnośniku jak kręcę kołem i skrzypi,szumi, zatrzymuje koło co pół obrotu itp to oznaki że już krytycznie trzeba wymieniać no nie? Jeszcze przed odkręceniem koła wcześniej takich oznak nie było.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Pią 19:35, 29 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
wykręć koło i wsadź paluch do miejsca gdzie wchodzi taki bolec czyli ośka i jak się chujowo kręci to tulejka z takimi kulkami do wyjebania, czyli łożysko to jest. a jak te pierścienie co wchodzą w łożyska będą mocno wyrobione to też do wymiany czyli dystanse. Powodzenia!
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Pią 20:03, 29 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
W którą stronę należy przesunąć seger na iglicy celem wzbogacenia mieszanki?
Było na forum ale nie mogę znaleźć.
Iglica ma wchodzić głębiej, czy płycej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 20:10, 29 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
im zamek niżej tym bogatsza mieszanka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robertaz
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk - Racibórz
|
Wysłany: Pią 20:10, 29 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
arkes napisał: | Do koła potrzebujesz; Dystans -> Simmering - > Lożysko -> KOŁO <- Łożysko <- Simmering <- Dystans.
Sumując:
2x Dystans koła
2x Simmer
2x Łożysko
jest to cały zestaw naprawczy.
A ja jeszcze mam pytanie panowie, główna śrubka trzymająca linke przy wysprzęgliku, muszę ją ustawić tak aby któraś z 2 dziurek w niej pokrywała się z dziurką w przewodzie ?
Czy dokręcic "na pałe" po prostu.. to trochę dziwne jest bo toretycznie jak dziurki na siebie nie trafia to nie powinno być przepływu płynu. |
Nie zapomnij o segerze z jednej strony tylnego koła . Co do śruby przewodu wysprzęglika to nie musisz się przejmować położeniem dziurek względem siebie ponieważ w śrubie jest dookolny kanał (na gwincie), który przepuści płyn niezależnie od wzajemnego położenia śrubek.
Jeżeli już jesteśmy przy wysprzęgliku... czy ktoś może mi powiedzieć czy pod kulką tłoczka wysprzęglika (EXC 450 2004 - magura) znajduje się sprężyna?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:51, 29 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
KozioŁ napisał: | wykręć koło i wsadź paluch do miejsca gdzie wchodzi taki bolec czyli ośka i jak się chujowo kręci to tulejka z takimi kulkami do wyjebania, czyli łożysko to jest. a jak te pierścienie co wchodzą w łożyska będą mocno wyrobione to też do wymiany czyli dystanse. Powodzenia! |
Dzięki kolego za odpowiedź. Jutro to sprawdzę, ale co jest powodem, w becie zakręcam koło dość solidnie i nic elegancko się kręci bez oporów itp. Jak dokręcę w KTM to skrzypi, trze itp mogło ścisnąc, zdeformować simmering, łożysko, dystanse ? Nie dokręcam jakoś na pałę nie wiadomo jak, ale jednak trzeba dobrze zacisnąć bo jak dotąd to skrzypiało dość solidnie. Jutro zrobię tak jak mówisz odkręcę koło i sprawdzę, ale czy gołym okiem widzieć i czuć jak się np trze o coś? To ma chodzić jak zegarek, że bez szumów jakiś strasznych itp ? Np jak ruszałem dystansami na boki to nic stoją stabilnie ale jak jeździłem nimi paluchem to nie był to jakiś najlepszy dzwięk, czuć było że swoje już przejechały, ale może to nie powód do zmiany, jutro się przekonam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Musicman
Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraśnik-lubelskie
|
Wysłany: Nie 21:06, 31 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Obecnie jeżdżę Yamaha DT 125r i średnio spala mi ok. 7l. Czy w takim EXC 450 wyjdzie to podobnie przy amatorskiej jeździe ? Ile mieści bak w tym kacie i ile mth zrobię nim na 1 baku ? (Chce mniej więcej obliczyć ile zrobie mth w sezonie )
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Musicman dnia Nie 21:34, 31 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Nie 21:48, 31 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
zbiornik w exc to 9.5 litra, o mth poczytaj na Forum, było w pytę o tym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Buła
Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 21:20, 01 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Jak to w końu jest z pomiarem kompresji w exc 2T? Jest miarodajny czy nie, bo wcześniej ktoś mi napisał, że niby niemiarodajny. Jak kupiłem moto to było 9,5 a teraz po zrobieniu ~10 mth jest 8... Dodatkowo odpalałem niedawno, bo nie trzyma wolnych obrotów i po czyszczeniu gaźnika żadnych zmian, to poszła iskra z tłumika, coś musiał wypluć metalowego i się zastanawiam co to mogło być?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:25, 01 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Pomiar kompresji nie daję kompletnie żadnego obrazu stanu układu tłok-cylinder.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|