|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 21:53, 01 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Nie jest prawdomówny taki test.
Jednak jeżeli leci mocno w dół to coś jest nie tak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Buła
Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 14:39, 02 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Już mi się kończą pomysły, gaźnik przeczyszczony, świeca nówka, dalej nie trzyma wolnych obrotów, ani zimny, ani ciepły, na ssaniu też gaśnie. Śrubka wolnych wkręcona prawie na max. Może tak być, że jak już tłok na wykończeniu to nie trzyma wolnych? Odpala od pierwszego na ssaniu. To moje pierwsze hard enduro i nie wiem do końca jak powinno się zbierać, ale na przełożeniu 14x52 na koło nie rwie prawie w ogóle, nawet na asfalcie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Buła dnia Wto 14:46, 02 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 14:48, 02 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
A listki membrany sprawdzałeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Buła
Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 14:59, 02 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
A zapomniałem dodać, że 10 mth temu wymieniana na nową oryginalną ktm'owską, bo kupiłem to moto i się okazało, że jeden listek był ułamany i moto zalewało cały czas.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:09, 02 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Do membrany zajrzyj i tak bo one lubią się łamać nawet nowe, nieraz trzeba wymieniać cały kompletny wkład a nie tylko listki. Ułamany kawałek membrany może narobić szkód w cylindrze. Jeśli tutaj będzie ok to nie kombinuj tylko ściągaj cylinder.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:59, 02 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Witam panowie zabrałem się za te łożyska i mam mianowicie pare pytań. Zwykły smar wystarczy żeby dać ta simeringiem i lożyskiem? Bo jak wybiłem dystanse to pomiędzy simeringiem a łożyskiem był smar dość gęsty. Czy Dystans a raczej ten odcinek co wchodzi simering musi być idealnie prosty, splanowany itp ? Bo u mnie ma wycięte już małe rowki. Wiem, że to pytanie jest błache, oglądałem na youtube, czytałem na google, ale dalej nie umiem zdjąć segera, kolega dziś nie dał rady wpaść pokazać a chcę wkońcu sam coś zdziałać. Pytanie brzmi jak to cholerstwo zdjąć ? Wiem, że to banalnie proste, ale wiecie jak ten seger wygląda itp. Mam szczypce specjalne do tego tylko brak fachu w ręcę... Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 18:08, 02 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Do segera masz szczypce które wsadzasz w otworki od segera ściskasz i wyciągasz.
Musisz tylko mieć dobre szczypce. Bo są dwa rodzaje.
Jedne do segerów zewnętrznych które jak ściskasz to się rozwierają.
Drugie do wewnętrznych które są normalnie rozwarte i jak ściskasz to się ściskają
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:14, 02 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
hacker33 napisał: | Do segera masz szczypce które wsadzasz w otworki od segera ściskasz i wyciągasz.
Musisz tylko mieć dobre szczypce. Bo są dwa rodzaje.
Jedne do segerów zewnętrznych które jak ściskasz to się rozwierają.
Drugie do wewnętrznych które są normalnie rozwarte i jak ściskasz to się ściskają |
Ja mam takie co jak zaciskam to się rozwierają ale robię tak, że chwytam je tak ze je ściskam no trochę pomaga bo się kurczy seger, ale mi po czasie wyskakuje ale chyba za mało wciskam bo on tylko trochę. Seger ma się skurczyć tak, żeby główki te w które się wsadza szczypce mają się nałożyć ? Bo ktoś mi mówił o podważaniu, ale to chyba nie najlepszy pomysł. Użyć WD40 żeby w razie czego jakiś brud albo smar nie robił oporu czy jak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 19:07, 02 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Jakbyś miał właściwe szczypce byłoby łatwiej:)
Tak musisz go ścisnąć aż złączą się końce.
Jak siedzi ciasno to wbij łożysko troszkę głębiej, bo to ono napiera na seger.
Możesz też popsikać wd40 tylko wtedy pewnie będą ślizgać się też szczypce.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Wto 19:08, 02 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stpeter
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Wto 19:18, 02 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Jakie zrywki pasują do gogli ktm? Nawet oryg. nie mogę namierzyć.
Moje gogle posiadają bolce do rywek.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:18, 02 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
hacker33 napisał: | Jakbyś miał właściwe szczypce byłoby łatwiej:)
Tak musisz go ścisnąć aż złączą się końce.
Jak siedzi ciasno to wbij łożysko troszkę głębiej, bo to ono napiera na seger.
Możesz też popsikać wd40 tylko wtedy pewnie będą ślizgać się też szczypce. |
WD40 i jakoś wyskoczył xD Ok teraz sprawa wygląd tak, segera nie ma, łożyska i tej tulei też bo wybiłem to łożysko, zostało to łożtsko od strony bez segera i teraz pytanie w którą stronę bić? Bo to lożysko co wybiłem strasznie ciężko szło nie wiem czemu, ale wybiłem jakoś. Jak wyciągłem tą tuleję długą to była w zielonym smarze, wytrałem szmatką wszystko na czysto. W którą stronę bić to łożysko bo jak mam stukać tak młotkiem przez środek to coś czuje ze to nić dobrego tak walić jak umór. Chyba, że wy macie jakiś sposób na to bo ja na razie zostawiłem to jedno łożysko napuciłem na krawędzie wd40 i czekam może coś puści. Czy mam smarować miedzy simeringiem a łożyskiem smar? Bo jak zdjąłem simer to bylo dużo smaru gęstego, takiego jak na tulejce od środka piasty. Mam taki gęsty smar w garażu bardzo podobny do tego co był. Czym bijecie o lożyska bo ja próbuję to drugie stukać trzonem młotka tym gumowym takim twardym a z góry sadzę młotem jakie wy macie sposoby ? Czym smarować tą ośkę taką co się będzie już wsadzało na koniec jak koło będę zakladał bo ona zawsze jakaś nasączona była a jak już będę smarował wszystko od nowa to i ośkę bym wyczyścił i nasmarował to będzie wszytko fajnie lekko chodziło nie wiem czy dobrze myślę, ale czekam na odpowiedzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Buła
Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 19:23, 02 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Membrana w idealnym stanie, przepustnica powinna siedzieć sztywno w gaźniku? Bo moja ma lekki luz i da się nią poruszać ze słyszalnym pykaniem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ja
Gość
|
Wysłany: Wto 19:24, 02 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Exc 250 2t. Jest jakas zsada skladania trybow skrzyni? Nie ma na nich zadnych znakow... ma pasowac i koniec czy zwrocic na cos uwage?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 20:05, 02 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Łożyska zawsze wybijasz na zewnątrz.
Najlepiej weź nasadkę i długą przedłużkę i wybijaj młotkiem.
Przedtem możesz podgrzać piastę od strony łożyska opalarką czy czymś.
Tu masz filmik mniej więcej jak to sprawnie robić.
https://www.youtube.com/watch?v=iYy2DRS4weQ
Możesz dać smar między simmering a łożysko - zawsze dodatkowa osłona łożyska przed brudem i wodą.
Ośkę też warto posmarować delikatnie przed montażem - nie będzie korodować i śniedzieć, przy kolejnym demontażu łatwiej wyjdzie.
Koło od tego szybciej kręcić się nie będzie bo nic po ośce się nie toczy.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Wto 20:06, 02 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 20:08, 02 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Buła napisał: | Membrana w idealnym stanie, przepustnica powinna siedzieć sztywno w gaźniku? Bo moja ma lekki luz i da się nią poruszać ze słyszalnym pykaniem. |
ma luz, jednak nie powinna być mocno wytarta - widać to okiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|