|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 20:09, 02 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
ja napisał: | Exc 250 2t. Jest jakas zsada skladania trybow skrzyni? Nie ma na nich zadnych znakow... ma pasowac i koniec czy zwrocic na cos uwage? |
w manualu masz pokazane jak złożyć skrzynię biegów, na trybach nic nie pisze, ma po prostu pasować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Buła
Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 20:56, 02 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
hacker33 napisał: | Buła napisał: | Membrana w idealnym stanie, przepustnica powinna siedzieć sztywno w gaźniku? Bo moja ma lekki luz i da się nią poruszać ze słyszalnym pykaniem. |
ma luz, jednak nie powinna być mocno wytarta - widać to okiem |
Moja przepustnica wygląda tak, na moje oko mocno wytarta nie jest.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Buła dnia Wto 21:13, 02 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:00, 02 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
hacker33 napisał: | Łożyska zawsze wybijasz na zewnątrz.
Najlepiej weź nasadkę i długą przedłużkę i wybijaj młotkiem.
Przedtem możesz podgrzać piastę od strony łożyska opalarką czy czymś.
Tu masz filmik mniej więcej jak to sprawnie robić.
https://www.youtube.com/watch?v=iYy2DRS4weQ
Możesz dać smar między simmering a łożysko - zawsze dodatkowa osłona łożyska przed brudem i wodą.
Ośkę też warto posmarować delikatnie przed montażem - nie będzie korodować i śniedzieć, przy kolejnym demontażu łatwiej wyjdzie.
Koło od tego szybciej kręcić się nie będzie bo nic po ośce się nie toczy. |
Dzięki wielkie szkoda, że od razu nie zobaczyłem tego filmiku, myslisz że suszarką do włosów podgrzeje trochę piastę ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Buła
Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 21:05, 02 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Wystarczy, że nowe łożyska wsadzisz do zamrażarki i wejdą elegancko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 21:11, 02 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Grzej suszarką, dłużej potraw ale coś pomorze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 21:21, 02 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Dziwi mnie ten wycięty rowek na dole przepustnicy.
Pierwszy raz coś takiego widzę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Buła
Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 21:30, 02 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
To nie moje dzieło, moto mam krótko i nic poważniejszego w nim nie robiłem jeszcze oprócz wymiany membrany na nową. Wcześniej normalnie trzymał wolne obroty, podczas jazdy w niedzielę mu się to zmieniło. Już nie mam pomysłów co może być powodem, a to dość uciążliwe trzymać go na obrotach cały czas. Martwi mnie jeszcze to jak wyglądał tłok, jakby uszczerbiony. Jest ktoś w stanie ocenić ze zdjęcia czy tuleja czy nicasil?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 21:44, 02 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Ślad na tłoku wygląda jakby coś wpadło. Coś mogło wpaść przez filtr lub posypało się któreś łożysko. U mnie rozsypało się łożysko na wale i metalowe kły trzymające rolki łożyska, poodpadały zostawiając ślady na denku tłoka i głowicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Buła
Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 21:51, 02 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Tylko że moto na moje amatorskie oko chodzi normalnie, od tamtego zdjęcia zrobiłem z 8 mth.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Buła dnia Wto 21:52, 02 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 23:03, 02 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Gładź cylindra wygląda jak by jej już nie było.
Lepiej zdejmij głowicę i zajrzyj do środka.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Buła
Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 23:14, 02 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Miałem cichą nadzieję, że do zimy dolatam i się zrobi remont, no ale chyba trzeba szybciej sezon zakończyć. Tylko dalej nie wiem co z tymi wolnymi obrotami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Śro 8:00, 03 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Witam,
jako że mam kosiarkę w której trzeba zrobić remont oraz KTMa .
Czy taka średnicówka jest coś warta:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 8:29, 03 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Buła napisał: | Miałem cichą nadzieję, że do zimy dolatam i się zrobi remont, no ale chyba trzeba szybciej sezon zakończyć. Tylko dalej nie wiem co z tymi wolnymi obrotami. | Chłopie ściągaj ten cylinder bo tam fajny bajzel widać. Chyba że poczekasz aż samo wyjdzie...I się nie dziw że nie trzyma wolnych obrotów skoro tam silnika nie ma.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez major000 dnia Śro 8:30, 03 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Buła
Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Śro 10:14, 03 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Dzięki za pomoc, po południu ściągnę i wtedy wrzucę pewnie więcej fot i się dopytam co i jak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 13:24, 03 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Czy w ktm'ie 520 chciąc wymienić łożyska na wałku wurównoważającym mogę rozpołowić silnik od srtrony magneta?
Tzn wiem że tak mogę tylko chodzi o to czy wtedy w drugiej połówce karteru w której zostanie wał dam rade dostać się do tego łożyska czy nie?
Bo nie wiem czy musze wyciagać wał a przy tym odkręcać tą jebaną śrubę na wale od strony sprzęgła ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|