Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 178, 179, 180 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 22:08, 04 Wrz 2014    Temat postu:

Kudłaty91 napisał:
Wymienione tarcze sprzęgłowe, sprężyny, przekładki ok, odpowietrzony układ a sprzęgło dalej ciągnie po wbiciu biegu. Pomóżcie!


po pierwsze co to za motocykl i jaki olej?
jeżeli to 2t i zalany olej motul transoil to winą jest olej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kudłaty91




Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:18, 04 Wrz 2014    Temat postu:

EXC 520. Tarcze sprzęgłowe zostały wymienione i sprężyny. Przekładki zostały pomierzone i są ok. Olej zalałem świeży na Motul 300v 10W40

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kudłaty91 dnia Czw 22:22, 04 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
To_masz




Dołączył: 23 Paź 2013
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piaseczno

PostWysłany: Pią 10:27, 05 Wrz 2014    Temat postu:

Ma ktoś sprawdzony patent na zamontowanie tablicy rejestracyjnej do EXC200 ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 13:51, 05 Wrz 2014    Temat postu:

Kupiłem ten smar, lizłem tak po wewnętrznej, wbijam dystnase i jest miedzy nimi odstęp pomiedzy nim a simmeringiem ( nie wiem dlaczego ) nasadke 27mm i prałem po tym zeby mocniej dobić ale nie weszło więc myśle ok, zakładam koło ustawiam lancuch itp odtęp miedzy dystansami a simeringami jest z obu stron. Dokręcam koło nawet nie mocno tak średnio odkładam klucz chcę zakręcić kołem i ok kręci się, ale po 2-3 obrotach kolo sie zatrzymuje i slychać tarcie jak dokręce mocniej to pewnie kolo bedzie mocniej tarło, jestem pewny że to nie klocki, ani lancuch itp Nie wiem co może być powodem...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Pią 14:00, 05 Wrz 2014    Temat postu:

między simmerem a dystansem nie powinno być odstępu, na pewno masz odpowiednie części? na początku koło będzie się trochę opornie kręciło ale po pierwszej jeździe wszystko do siebie dojdzie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:05, 05 Wrz 2014    Temat postu:

No tak łożyska nawet jak stare wyciągłem to były identycznie jak te które kupiłem Smile Zwykle nie bylo tego problemu, ale przed wymianą lozysk też mi zrobiło odstęp między jednym dystansem i pomyslałem a wymienie. Dziś po wymianie wszystkiego zgodnie z filmikami itp poradami dobijam dystanse i jest odstep gołym okiem to widać.. Rozebrać koło i co walić młotem w ten dystans aż łaskawie wbiję się tak, że nie bedzie odstępu ? Po zakupie nie było wgl odstępów po 2 mies jazdy jeden tak jakby wyskoczył a możę to i moja wina, ale teraz po wymianie nie powinno być czegoś takiego. Co sądzicie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arkes




Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:09, 05 Wrz 2014    Temat postu:

Cytat:
po pierwsze co to za motocykl i jaki olej?
jeżeli to 2t i zalany olej motul transoil to winą jest olej


To jaki powinno się lać do 2T do skrzyni ? bo mi nie ciągnie sprzęgło lecz na biegu po wcisnięciu sprzęgła nadal porusza tłokiem w sensie no blokuje się koło


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:10, 05 Wrz 2014    Temat postu:

dystanse sie wbija delikatnie imają wejść, nie żadnym młotem
jeżeli jest odstęp może kupiłeś zły uszczleniacz lub dystans jest super wytarty


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Pią 16:22, 05 Wrz 2014    Temat postu:

hacker33 napisał:
po pierwsze co to za motocykl i jaki olej?
jeżeli to 2t i zalany olej motul transoil to winą jest olej


Hacker, bardzo straszysz tym Motulem. Od dłuższego czasu na nim jeżdżę (Transoil 10W40) i bardzo dobrze pracuje tak sprzęgło jak i skrzynia biegów. Sprzęgło nie ciągnie, biegi się łatwo zmienia i łatwo znajduję luz. Próbowałem wcześniej Motorex-a Gear Oil 10W30 i Mobil ATF i w obu przypadkach skrzynia lub sprzęgło pracowało gorzej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 16:29, 05 Wrz 2014    Temat postu:

Bo w starszych 2t ten olej nie działa. Co mam straszyć jeżeli to prawda.
Co się pojawia taki temat to ludzie mają zalanego tego motula.
Ty masz świeży rocznik i widać Ciebie już to nie dotyczy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arkes




Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:35, 05 Wrz 2014    Temat postu:

To jaki lać do sx 125 rok 2000 ?

Jaka może być przyczyna, że wysprzęgla na odpalonym, nie ciągnie przy ruszaniu a mimo to po nacisnięciu na jedynce mi nie działa ? w sensie no tak jak pisałem wyżej tłok się porusza itp..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Pią 16:49, 05 Wrz 2014    Temat postu:

Mam 4 lata młodszego, lałem castrola R4 i nie widziałem problemów, ale ze względu na opinie zmieniłem na motorexa Top Speed 15W50(taki zaleca producent) i jak na razie to tylko biegi mi głośniej wchodzą, sprzęgło pracuje trochę inaczej, ale nie gorzej. Jest jednak za wcześnie na opinie, bo wyjeździłem na nim ok. 3mth, zobacze co później.

Jest różnica na zgaszonym silniku jak kręcisz kołem na biegu bez sprzęgła, a jak wciśniesz sprzęgło? Jak rozklejam sprzęgło(na zimnym) też szłysze i czuje, jak rusza sie tłok. Normalna sprawa, mokre sprzęgło musi sie rozkleić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arkes




Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:53, 05 Wrz 2014    Temat postu:

Ja nie słysze tylko po prostu nie ma różnicy czy pcham bez czy z sprzęgłem motocykl stawia opór oczywiście można pchać ale wtedy zaczyna odpalać (chce w zasadzie ale to by trzeba było 5 koni żeby odpalić w ten sposób na popych). A już na wcisniętym jak się zatrzymam to moto nie gaśnie i rusza też ładnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Pią 16:56, 05 Wrz 2014    Temat postu:

Jaki masz tam olej?!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arkes




Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:00, 05 Wrz 2014    Temat postu:

Motul Transoil, jak coś to dzisiaj tylko kawałek jechałem jakieś 200m bo moto w garażu stoi, wziołem go tak na rozgrzanie, żeby te tarcze się odkleiły czy coś, no ale nadal to samo... może mam za mało oleju ? albo chujowy..

Lałem 700ml jednak miałem wyciek więc może być około 0,5l, muszę kupić nowy, ogarnąć wysprzęglik i zalać tylko, że nie wydaje mi się, że to mogło by być przez to ..


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arkes dnia Pią 17:01, 05 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 178, 179, 180 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 179 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin