Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 180, 181, 182 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Pią 21:22, 05 Wrz 2014    Temat postu:

wątpię żeby różnice w lepkości miały na to wpływ, jak miałem SX 525 było tak samo jak piszesz, w SXFie 450 już jest inaczej, tam tylko jedynka na samym początku tak wchodzi a reszta jak w masło Wink jak się moto już dobrze zagrzeje i przejadę już trochę to jedynka wchodzi jak pozostałe biegi czyli bardzo dobrze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:16, 05 Wrz 2014    Temat postu:

KozioŁ napisał:
wątpię żeby różnice w lepkości miały na to wpływ, jak miałem SX 525 było tak samo jak piszesz, w SXFie 450 już jest inaczej, tam tylko jedynka na samym początku tak wchodzi a reszta jak w masło Wink jak się moto już dobrze zagrzeje i przejadę już trochę to jedynka wchodzi jak pozostałe biegi czyli bardzo dobrze


No nic jutro z przyjemnością przejadę się testowo i zobacze jak to wszystko wygląda i posprawdzam jak będzie ok i sie może okazać, że jak tylko panikuje, to uderzam w teren. Dzieki za odp, pozdro


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Pią 22:17, 05 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buła




Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 13:43, 07 Wrz 2014    Temat postu:

No to "zagadka" z brakiem wolnych obrotów rozwiązana, całkiem prosta przyczyna.. Dla mnie koniec sezonu. Kwestia tylko tego czy pękł ze zmęczenia materiału i przebiegu pewnie ze 100mth+ czy coś innego. Korba ma taki luz, że z 5 mm można prawo lewo przesuwać. Odpalał chyba na magię ten mój kat..



Olej z silnika i z butelki obok...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Nie 16:58, 07 Wrz 2014    Temat postu:

Buła, czy możesz dać lepsze zdjęcie denka tłoka? Denko czyściłeś z nagaru? Mi to trochę wygląda na spalanie detonacyjne. A przebieg ponad 100 mth nie jest niczym nadzwyczajnym.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buła




Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 17:36, 07 Wrz 2014    Temat postu:

Przetarłem teraz benzyną i zmywaczem do sprzęgieł, tu masz świeże lepsze foto:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Nie 17:43, 07 Wrz 2014    Temat postu:

Na 99% miałeś spalanie detonacyjne, obciąża to znacznie tłok i korbowód. A co było tego powodem? Za uboga mieszanka paliwowo-powietrzna, za wysoki stopień sprężania, może często przegrzewałeś moto lub wszystko naraz. Dowiedz się co mogło być przyczyną zanim wyremontujesz i odpalisz go ponownie.

Zobacz też czy głowicy nie masz podobnie do tłoka uszkodzonej.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez grzegorzszw dnia Nie 18:01, 07 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buła




Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 18:01, 07 Wrz 2014    Temat postu:

Dzięki za pomoc, od zakupu zrobiłem 10 mth, moto od początku miało mniej mocy niż powinno mieć, tylko że ja o tym nie wiedziałem. Zbierało się na równi z dr 350. Kompresje mierzyłem po zakupie było lekko ponad 9, nigdy go nie zagotowałem. Podejrzewam, że był wcześniej zakatowany, do tego robiony na patentach i sylikonie. Szukać przyczyny czy po remoncie ze 2 razy skontrolować stan tłoka po paru mth?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Nie 18:13, 07 Wrz 2014    Temat postu:

Ja bym obstawiał na za ubogą mieszankę, sprawdź ustawienia gaźnika (dysza główna, iglica, dysza wolnych obrotów). Ewentualnie zmierz objętość komory spalania, kładąc głowicę na szybie komora powinna mieć objętość około 28 cm3 (bez gwintu).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:15, 07 Wrz 2014    Temat postu:

StianEXC Jesli chodzi o sprzegło to wina gestego oleju, po pierwsze to poczytaj sobie manual, KTM zaleca na teperature otoczenia ponizej zera olej o gestosci 5W/40 i powyzej zera 10W/50, czyli oleju o gestosci 15W/50 nic nie jest wpomniane. Jak wbijasz bieg na jeszcze zimnym silniku to zawsze bedzie stukniecie i koło lekko wyrwie do przodu (uroki mokrego sprzegła). A co do tego gasniecia to wszyscy znajomi którzy leja olej MOTUL własnie o tej gestosci do katów maja problem z tym ze potrafi zgasnac na zimnym, jak dla mnie wyjsc jest pare albo robic przygazówke i w trakcie przygazówki wbic bieg wtedy nie zgascie i nie boj sie ze ci wystrzeli do przodu albo zmnienic olej na 10W/50 napewno pomorze tym bardziej ze juz chłodniej sie robi na dworze.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Nie 18:17, 07 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arkes




Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:12, 07 Wrz 2014    Temat postu:

Panowie czyli w końcu jaki olej do tego sx'a 125 rok 2000 żeby dobrze pracował ?
W manualu czytałem tego motorex'a ale w ch*j drogi jest, jakaś alternatywa sprawdzona ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:24, 07 Wrz 2014    Temat postu:

wszystko nie transoil motula
np silkolene bel ray castrol


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buła




Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 19:32, 07 Wrz 2014    Temat postu:

Głowica niestety wygląda tak samo, nadaje się jeszcze do użytku? Grzegorz mogła na to mieć na to wpływ moja przepustnica? Wrzucałem foto w tym temacie na 177 stronie. I jak go kupiłem to się okazało że listek membrany był pęknięty.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Buła dnia Nie 20:25, 07 Wrz 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arkes




Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:20, 07 Wrz 2014    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
Ten się nada ? już sam nie wiem, tyle tego..
Jak coś to prosił bym o link albo chociaż konkretniejszą nazwę


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:35, 07 Wrz 2014    Temat postu:

nada się
byleś miał odpowiednia lepkość
omijaj tylko transoila bo na tym sprzęglo nie pracuje jak trzeba


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Nie 20:38, 07 Wrz 2014    Temat postu:

Buła napisał:
Głowica niestety wygląda tak samo, nadaje się jeszcze do użytku? Grzegorz mogła na to mieć na to wpływ moja przepustnica? Wrzucałem foto w tym temacie na 177 stronie. I jak go kupiłem to się okazało że listek membrany był pęknięty.


Wątpię aby to była wina tej przepustnicy. Przejrzałem poprzednie strony to dochodzę do wniosku, że masz po prostu mocno wyeksploatowany sprzęt. Czas na większy remont. Głowicę wypadałoby poprawić lub wymienić (jeśli chcesz to mam taką na sprzedaż).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 180, 181, 182 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 181 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin