|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Śro 20:14, 10 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
hacker33 napisał: | kzq napisał: | http://sklepy.allegro.pl/sruba-regulacji-mieszanki-paliwa-ktm-wroclaw-i4562606652.html
Nada się takie coś? Miał ktoś styczność z taką śrubą? |
Jak możesz dołożyć to lepiej kup taką:
[link widoczny dla zalogowanych] |
Wg. Ciebie pod jakim względem ta którą podałeś będzie lepsza od tamtej?
Czy chodzi o możliwość obluzowania się śruby?
Mi nie przeszkadza to że będzie trzeba wsadzić łapki obok rozgrzanego cylindra , nawet przy standardowej śrubie daje radę, ale chcę sobie życie ułatwić troszkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 20:21, 10 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Tak jak napisałeś nie trzeba pchać łapy do gorącego silnika.
Druga sprawa jest metalowa jak oryginał a nie aluminiowa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Śro 20:55, 10 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie czy plastiki(spoilery baku) od sx125 '02 będą pasować do rocznika 2004? Na schemacie wyglądają identycznie, ale mają inne numery...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Śro 21:42, 10 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
jest między nimi niewielka różnica ale otwory montażowe są w tych samych miejscach więc będą pasować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Śro 22:02, 10 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
To jak z tymi dotami? Mogę śmiało lać 5.1?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Śro 22:07, 10 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
punk891 napisał: | To jak z tymi dotami? Mogę śmiało lać 5.1? |
Śmiało, będzie dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiencus1988
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zabrze
|
Wysłany: Czw 13:05, 11 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
robię remont silnika, po zdjęciu dekla ze sprzęgła i alternatora stara uszczelka i inny syf chcąc nie chcąc wleciał do środka. czym to czyścicie, słyszałem cos o ropie czy polecacie jakis preparat do wypłukania tego brudu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 14:24, 11 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
jak robię remont to rozbieram wszystko do ostatniej śrubki i myję zwykła benzyną 95
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Czw 15:47, 11 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
KozioŁ napisał: | punk891 napisał: | To jak z tymi dotami? Mogę śmiało lać 5.1? |
Śmiało, będzie dobrze |
Płyn zmieniony, problemy opisane wcześniej zniknęły
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Czw 21:19, 11 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Mam problem z regulacją tylnego zawieszenia. Otóż śrubka od regulacji odbicie ( rebound, ta na dole ) daje się wykręcić tylko na bodajże 14 klików. Dalej jest opór i nie chcę na chama kręcić, bo jeszcze bardziej popieprzę. Co mogło się stać i jaki może być przybliżony koszt naprawy takiej usterki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas88lag
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzciana/Rzeszów
|
Wysłany: Pią 6:43, 12 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Witam,
Mam do kupienia koła (bez opon) od Husaberga FE 400. Moje pytanie brzmi czy nada się to do EXC 525 (2005 rok)? Moje piasty wydają sie być jak na razie w porządku, jednak gdyby była okazja kupić jakieś "pancerne" to bym się zastanowił. Czytałem gdzieś, że któreś modele Huski i właśnie Husaberga miały piasty lepiej wykonane niż KTM. Czy te z zamieszczonej poniżej aukcji są lepszej jakości niż te seryjnie montowane w EXC, czy to jednak ten sam materiał?
[link widoczny dla zalogowanych]
Koła są niedaleko mnie i mógłbym je obejrzeć, za sam tył gość chce 700 zł.
Z góry dzięki za odpowiedź.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 7:35, 12 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Dowiedz się jaka jest przednia ośka w tych kołach.
Koła w Husabergu tak samo jak i w KTM miały różne ośki. Im starszy sprzęt tym cieńsza ośka.
FE 400 to raczej starszy berg więc jest duża możliwość, że nie ma tam 26mm.
Zresztą na zdjęciach wygląda na 17mm
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Pią 7:36, 12 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
To_masz
Dołączył: 23 Paź 2013
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Pią 9:58, 12 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie EXC 450 z 2009r , kumpela odpaliła po dłuższej przerwie- odpaliła z przewodów bo nie chciał zagadać, popracował 2-3 minuty i kolektor zrobił się czerwony jakby wyjęty z paleniska i woda się zagotowała aż buchnęło parą. gdzie może szukać przyczyny? Nie jestem na miejscu i nie miałem styczności z takim czteropakiem więc proszę o wskazania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 10:05, 12 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Może odpaliła i zostawiła na ssaniu? 2-3 minuty na ssaniu to już ostra jazda dla silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 11:09, 12 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
albo tak jak pisze kolega wyzej albo ktos sie bawił srubka do regulacji mieszanki, jak jest zle wyregulowany gaznik to moze teperatura w sliniku dojsc do 900-1000 stopni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|