Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 183, 184, 185 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Śro 20:14, 10 Wrz 2014    Temat postu:

hacker33 napisał:
kzq napisał:
http://sklepy.allegro.pl/sruba-regulacji-mieszanki-paliwa-ktm-wroclaw-i4562606652.html

Nada się takie coś? Miał ktoś styczność z taką śrubą?


Jak możesz dołożyć to lepiej kup taką:
[link widoczny dla zalogowanych]


Wg. Ciebie pod jakim względem ta którą podałeś będzie lepsza od tamtej?
Czy chodzi o możliwość obluzowania się śruby?
Mi nie przeszkadza to że będzie trzeba wsadzić łapki obok rozgrzanego cylindra Very Happy, nawet przy standardowej śrubie daje radę, ale chcę sobie życie ułatwić troszkę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 20:21, 10 Wrz 2014    Temat postu:

Tak jak napisałeś nie trzeba pchać łapy do gorącego silnika.
Druga sprawa jest metalowa jak oryginał a nie aluminiowa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Śro 20:55, 10 Wrz 2014    Temat postu:

Panowie czy plastiki(spoilery baku) od sx125 '02 będą pasować do rocznika 2004? Na schemacie wyglądają identycznie, ale mają inne numery...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Śro 21:42, 10 Wrz 2014    Temat postu:

jest między nimi niewielka różnica ale otwory montażowe są w tych samych miejscach więc będą pasować

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Śro 22:02, 10 Wrz 2014    Temat postu:

To jak z tymi dotami? Mogę śmiało lać 5.1?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Śro 22:07, 10 Wrz 2014    Temat postu:

punk891 napisał:
To jak z tymi dotami? Mogę śmiało lać 5.1?


Śmiało, będzie dobrze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wiencus1988




Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zabrze

PostWysłany: Czw 13:05, 11 Wrz 2014    Temat postu:

robię remont silnika, po zdjęciu dekla ze sprzęgła i alternatora stara uszczelka i inny syf chcąc nie chcąc wleciał do środka. czym to czyścicie, słyszałem cos o ropie czy polecacie jakis preparat do wypłukania tego brudu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 14:24, 11 Wrz 2014    Temat postu:

jak robię remont to rozbieram wszystko do ostatniej śrubki i myję zwykła benzyną 95

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Czw 15:47, 11 Wrz 2014    Temat postu:

KozioŁ napisał:
punk891 napisał:
To jak z tymi dotami? Mogę śmiało lać 5.1?


Śmiało, będzie dobrze

Płyn zmieniony, problemy opisane wcześniej zniknęły Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Czw 21:19, 11 Wrz 2014    Temat postu:

Mam problem z regulacją tylnego zawieszenia. Otóż śrubka od regulacji odbicie ( rebound, ta na dole ) daje się wykręcić tylko na bodajże 14 klików. Dalej jest opór i nie chcę na chama kręcić, bo jeszcze bardziej popieprzę. Co mogło się stać i jaki może być przybliżony koszt naprawy takiej usterki?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas88lag




Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzciana/Rzeszów

PostWysłany: Pią 6:43, 12 Wrz 2014    Temat postu:

Witam,
Mam do kupienia koła (bez opon) od Husaberga FE 400. Moje pytanie brzmi czy nada się to do EXC 525 (2005 rok)? Moje piasty wydają sie być jak na razie w porządku, jednak gdyby była okazja kupić jakieś "pancerne" to bym się zastanowił. Czytałem gdzieś, że któreś modele Huski i właśnie Husaberga miały piasty lepiej wykonane niż KTM. Czy te z zamieszczonej poniżej aukcji są lepszej jakości niż te seryjnie montowane w EXC, czy to jednak ten sam materiał?
[link widoczny dla zalogowanych]
Koła są niedaleko mnie i mógłbym je obejrzeć, za sam tył gość chce 700 zł.
Z góry dzięki za odpowiedź.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 7:35, 12 Wrz 2014    Temat postu:

Dowiedz się jaka jest przednia ośka w tych kołach.
Koła w Husabergu tak samo jak i w KTM miały różne ośki. Im starszy sprzęt tym cieńsza ośka.
FE 400 to raczej starszy berg więc jest duża możliwość, że nie ma tam 26mm.
Zresztą na zdjęciach wygląda na 17mm


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Pią 7:36, 12 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
To_masz




Dołączył: 23 Paź 2013
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piaseczno

PostWysłany: Pią 9:58, 12 Wrz 2014    Temat postu:

Panowie EXC 450 z 2009r , kumpela odpaliła po dłuższej przerwie- odpaliła z przewodów bo nie chciał zagadać, popracował 2-3 minuty i kolektor zrobił się czerwony jakby wyjęty z paleniska i woda się zagotowała aż buchnęło parą. gdzie może szukać przyczyny? Nie jestem na miejscu i nie miałem styczności z takim czteropakiem więc proszę o wskazania Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 10:05, 12 Wrz 2014    Temat postu:

Może odpaliła i zostawiła na ssaniu? 2-3 minuty na ssaniu to już ostra jazda dla silnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 11:09, 12 Wrz 2014    Temat postu:

albo tak jak pisze kolega wyzej albo ktos sie bawił srubka do regulacji mieszanki, jak jest zle wyregulowany gaznik to moze teperatura w sliniku dojsc do 900-1000 stopni

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 183, 184, 185 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 184 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin