Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 184, 185, 186 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 11:47, 12 Wrz 2014    Temat postu:

Ewentualnie jeżeli postój był bardzo długi a nie zostało spuszczone paliwo z gaźnika to mogły się przytkać dysze osadem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
To_masz




Dołączył: 23 Paź 2013
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piaseczno

PostWysłany: Pią 14:44, 12 Wrz 2014    Temat postu:

Z tego co mówiła to tylko odpaliła na ssaniu i zaraz je cofnęła. trzeba będzie zajrzeć do dysz w takim razie. Raczej odpada to przypadkowe kręceni śrubką obrotów bo nikt nie miał dostępu do moto.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 14:58, 12 Wrz 2014    Temat postu:

na początek czegokolwiek wymień paliwo na świeże

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Pią 15:29, 12 Wrz 2014    Temat postu:

punk891 napisał:
Mam problem z regulacją tylnego zawieszenia. Otóż śrubka od regulacji odbicie ( rebound, ta na dole ) daje się wykręcić tylko na bodajże 14 klików. Dalej jest opór i nie chcę na chama kręcić, bo jeszcze bardziej popieprzę. Co mogło się stać i jaki może być przybliżony koszt naprawy takiej usterki?


Podbijam, bo nikt nie odpowiedział.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 16:52, 12 Wrz 2014    Temat postu:

punk891 napisał:
punk891 napisał:
Mam problem z regulacją tylnego zawieszenia. Otóż śrubka od regulacji odbicie ( rebound, ta na dole ) daje się wykręcić tylko na bodajże 14 klików. Dalej jest opór i nie chcę na chama kręcić, bo jeszcze bardziej popieprzę. Co mogło się stać i jaki może być przybliżony koszt naprawy takiej usterki?


Podbijam, bo nikt nie odpowiedział.


a reaguje na zmianę ustawień? sprawdź od skrajnych położen


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Pią 17:14, 12 Wrz 2014    Temat postu:

To znaczy dobicie ( compression ) działa i jest wyczuwalna zmiana, natomiast nie sprawdzałem skrajnych położeń dobicia. Jakie objawy powinienem dostrzec po wkręceniu na maks, na co zwracać uwagę?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buła




Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 11:35, 13 Wrz 2014    Temat postu:

Czy jest jakaś różnica w dyfuzorach 250 2T? Bo ja mam dyfuzor od gasgas'a i nie wiem czy ma to jakikolwiek wpływ. Do nicasilu magnes się nie przyciąga?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Buła dnia Sob 11:45, 13 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 15:02, 13 Wrz 2014    Temat postu:

punk891 napisał:
To znaczy dobicie ( compression ) działa i jest wyczuwalna zmiana, natomiast nie sprawdzałem skrajnych położeń dobicia. Jakie objawy powinienem dostrzec po wkręceniu na maks, na co zwracać uwagę?


im więcej wkręcisz tym będzi twardszy, przeważnie jest tak że jak się kończy tylny amor to "puszcza" i zawias chodzi tylko na sprężynie niezaleznie od regulacji,

może się tylko gdzies przytarła śruba regulacji


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Sob 17:05, 13 Wrz 2014    Temat postu:

Dopiero teraz zauważyłem błąd w poprzednim poście, oczywiście chodziło mi o odbicie. Regulując dobicie różnica jest mocno wyczuwalna, natomiast dzisiaj sprawdzałem odbicie i śruba wykręca się na 14 klików, dalej jest tak jakby doszedł do końca ( jest taki opór jak przy dokręceniu na maks ). Oczywiście nie siłowałem się z tym. Ja nie wyczułem różnicy w " powrocie " amora przy ustawieniu na 14 klików czy na 0 klików. Niezbędny serwis amortyzatora czy dam radę jakoś sam to ogarnąć?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 10:33, 14 Wrz 2014    Temat postu:

1. Kupiłem zestaw helicoil. Jeśli oryginalny gwint jest dłuższy niż tulejka z helicoil wkręcić dwie te tulejki?

2. Mam tekstylnna kurtkę z żółwiem i ochraniaczami na łookciach. Kurtka na turystyka, ale nadaję się także na quad/enduro. Normlanie jeżdżę w zbroim i na zbroje bluza. Czy w chłodniejsze dni mogę założyć standardowo zbroje i na go kurtkę czy nie może być że tak powiem ochraniacz na ochraniaczu?

Pozdro!
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:04, 14 Wrz 2014    Temat postu:

może być ale po co sie męczyć bo podejrzewam że nie będziesz sie mógł w tym ruszyć plus spocisz się strasznie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Nie 18:59, 14 Wrz 2014    Temat postu:

Mam problem, otóż w wąskim zakresie obrotów ewidentnie czegoś brakuje mojemu sprzętowi. Mam tak, że jak odwinę na luźnej nawierzchni, to wkręci się do pewnych obrotów i czuć, że nie ma pełnej mocy i coś go blokuje. Jak przytrzymam go chwilę, to później wejdzie na jeszcze wyższe i wtedy czuć, że ma pełną moc i ogólnie jest tak jak powinno być. Dyszę główną zmieniałem niedawno na większą, bo wcześniej to jeszcze gorzej było ( 170 -> 175 ) i teraz czym regulować? Teoretycznie tam gdzie potrzebuje najwięcej paliwa, czyli na maks obrotach nie ma żadnych problemów, więc myślę, że nie jest to wina dyszy. W takim razie od czego zacząć? Iglica ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 19:22, 14 Wrz 2014    Temat postu:

Jeżeli motocykl ospale wkręca się na obroty to jest to wina za bogatej mieszanki.
Jeżeli mieszanka jest uboga to motocykl szybko się wkręca na obroty ale są to obroty bezproduktywne.
Jak dałeś większą dyszę główną to daj teraz iglicę niżej o 1 ząbek. Tak żeby zubożyć mieszanki przy 1/2-3/4 otwarcia przepustnicy. Powinno być lepiej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Nie 19:34, 14 Wrz 2014    Temat postu:

Postaram się to jutro sprawdzić i dam znać, czy coś pomogło.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buła




Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 12:42, 16 Wrz 2014    Temat postu:

Ile ma nominał tłok w exc 250 2T 08'? [link widoczny dla zalogowanych] tu jest cylinder 64,4 a tłoki widzę na 66,34? Moja jak się okazało tuleja niestety ma 66,37 i już nic z niej nie będzie, chyba większej miny kupić nie mogłem Smile Macie jakieś sprawdzone zakłady zajmujące się tulejowaniem? Bo na nicasil raczej się nie wyrobie, bo to nie jedyna rzecz do robienia..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 184, 185, 186 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 185 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin