Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 185, 186, 187 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:21, 16 Wrz 2014    Temat postu:

motor-tech robi to najlepiej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Wto 18:10, 16 Wrz 2014    Temat postu:

Opuściłem dzisiaj iglicę o jeden ząbek i w końcu jest, tak jak chciałem, dzięki wielkie Hacker !! Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aarek1414




Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Śro 8:12, 17 Wrz 2014    Temat postu:

Cześć podejdzie ten wysprzeglik do RFSa zamiast oryginalnej magury?
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aarek1414 dnia Śro 8:13, 17 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas88lag




Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzciana/Rzeszów

PostWysłany: Śro 16:30, 17 Wrz 2014    Temat postu:

Cześć,
Mam pytanie odnośnie pompy wody w RFS'ie (EXC 525 - 2005r.). Pojawił mi się ostatnio wyciek oleju, a cieknie dokładnie tym małym otworkiem przelowowym przy pompie wody (dużo tego nie ma lecz sączy się zauważalnie). Już zamówiłem uszczelnienia (2 x o-ring i 2 x simmering) z ktmsklep, ale Pani Sandra (Wojciechowicz) poinformowała mnie, że zestaw przyjdzie za ok. 5 dni, także na weekend nie ma szans żeby to dotarło (swoją drogą zamówienie złożyłem w poniedziałek rano). I tutaj mam do was pytanie, jeżeli będę monitorował stan oleju można z taką dolegliwością jeździć czy raczej odpuścić weekendową jazdę i poczekać na zamówiony zestaw uszczelnień?
Z góry dziękuję za odpowiedź.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 16:34, 17 Wrz 2014    Temat postu:

Z tej dziurki są tak małe wycieki, że w przypadku oleju nie ma raczej mowy abyś zobaczył po jednym dniu niższy jego stan.
Dolej przed jazdą +50ml oleju do silnika i jedź śmiało.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas88lag




Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzciana/Rzeszów

PostWysłany: Śro 16:46, 17 Wrz 2014    Temat postu:

Dzięki hacker33 za bardzo szybką dopowiedź. Odkąd zauważyłem wyciek stale monitoruje stan oleju, ale rzeczywiście jakoś go nie ubywa w zastraszającym tempie.
Aaa i jeszcze jedno, bardzo możliwe, że i simmer odpowiedzialny za utrzymanie płynu chłodniczego też się poddał, mam nadzieję, że tak samo i w tym przypadku jeżeli stan zostanie zachowany moto nie będzie się jakoś nadmienie grzało i nic mu nie będzie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:35, 17 Wrz 2014    Temat postu:

podczas jazdy nagle znikl mi przedni hebel, klamka wpadała, ale po jakiejś chwili wrócił, ale bardzo miękka klamka aż do manetki leciała i dopiero hamowalo ledwo
teraz mam tak że raz łapie i ma większy opór a raz jest mięciutka choć niby też hamuje ale przy samej manetce
przetoczyłem płyn ale nic to nie dało
płyn wymieniałem z 15h temu
wszystko szczelne nic nie ubywa, brak wycieków
jakies pomysły o co kaman?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Śro 18:13, 17 Wrz 2014    Temat postu:

barek253 napisał:

wszystko szczelne nic nie ubywa, brak wycieków
jakies pomysły o co kaman?


Zestaw naprawczy pompy hamulcowej, tylko to wychodzi przy tych objawach.

Możesz jeszcze spróbować zrobić tak: wciskasz obydwa tłoczki hamulcowe w zacisku do końca (chowasz je) i wtedy wymieniasz płyn hamulcowy. Wymieniając na "wysuniętych" tłoczkach nie zawsze wymienisz cały płyn, bo zostaje w tych tłoczkach.

Jak miałeś te objawy dawałeś wcześniej ostro po hamulcach? Jeżeli tak to druga teoria może mieć prawo bytu, zrobił się "korek parowy.


Nie wiem czy to prawda, ale gdzieś słyszałem że od 5.1 mogą puchnąć przewody hamulcowe, które nie są przystosowane do tego płynu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Śro 18:23, 17 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buła




Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 19:51, 17 Wrz 2014    Temat postu:

Czy zębatka od kopki może mieć luz góra dół? I to samo ta przy pompie wody. Bo zdjąłem dziś sprzęgło i mi to nie daje spokoju.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Buła dnia Śro 20:38, 17 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Czw 0:00, 18 Wrz 2014    Temat postu:

Jeśli chodzi o płyn 5.1 to u mnie załatwił o-ringi w pompie hamulca ręcznego i tą wkładkę gumową w zbiorniczku z płynem wszystko napuchło Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Czw 0:21, 18 Wrz 2014    Temat postu:

to dziwne z tym 5.1, w 525 miałem zalanego i wszystko było jak najbardziej ok, nawet w serwisówce masz napisane że można lać dot 4 lub dot 5.1

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 5:35, 18 Wrz 2014    Temat postu:

to są prawie te same płyny
ja u siebie też do wszystkich motocykli leję 5.1 i nie ma opcji aby coś napuchło.
chyba, że:

Cytat:
Zanieczyszczenie płynu hamulcowego, w którym głównym składnikiem jest glikol, nawet nieznaczną ilością oleju mineralnego (płyn hamulcowy z olejem mineralnym, rozpuszczalnik) może być przyczyną zniszczenia gumowych uszczelek i awarii układu hamulcowego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 12:46, 18 Wrz 2014    Temat postu:

Panowie jakie macie sposoby na odkręcenie śruby na wale od strony sprzęgła w ktm 520?
Jest tam ponad 100Nm więc sporo i lewy gwint.
W manualu jest narysowana jakaś blaszka ale totalnie nie wiem co ona i jak by miała blokować.
Czy wsadzenie między zębatkę od kosza sprzęgłowego a tą drugą co jest na wale od rozrusznika jakiegoś amelinowego wałka miałło by sens by tak zblokowac i odkręcić ją?
Pzdr
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Czw 13:02, 18 Wrz 2014    Temat postu:

użyj klucza pneumatycznego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 13:26, 18 Wrz 2014    Temat postu:

Pneumata nie mam i kiedyś ją chciałem pneumatem na warsztacie u znajomego potraktować to nie poszła, dlatego główny problem to jak zblokować całość by móc odkręcić.
Śrubka od blokady wału raz ujebała się (objechała się), więc ona jest słabym rozwiązaniem, jedynie wspomagającym a nie główym.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 185, 186, 187 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 186 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin