|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:21, 16 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
motor-tech robi to najlepiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Wto 18:10, 16 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Opuściłem dzisiaj iglicę o jeden ząbek i w końcu jest, tak jak chciałem, dzięki wielkie Hacker !!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aarek1414
Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Śro 8:12, 17 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Cześć podejdzie ten wysprzeglik do RFSa zamiast oryginalnej magury?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Aarek1414 dnia Śro 8:13, 17 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas88lag
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzciana/Rzeszów
|
Wysłany: Śro 16:30, 17 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Cześć,
Mam pytanie odnośnie pompy wody w RFS'ie (EXC 525 - 2005r.). Pojawił mi się ostatnio wyciek oleju, a cieknie dokładnie tym małym otworkiem przelowowym przy pompie wody (dużo tego nie ma lecz sączy się zauważalnie). Już zamówiłem uszczelnienia (2 x o-ring i 2 x simmering) z ktmsklep, ale Pani Sandra (Wojciechowicz) poinformowała mnie, że zestaw przyjdzie za ok. 5 dni, także na weekend nie ma szans żeby to dotarło (swoją drogą zamówienie złożyłem w poniedziałek rano). I tutaj mam do was pytanie, jeżeli będę monitorował stan oleju można z taką dolegliwością jeździć czy raczej odpuścić weekendową jazdę i poczekać na zamówiony zestaw uszczelnień?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 16:34, 17 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Z tej dziurki są tak małe wycieki, że w przypadku oleju nie ma raczej mowy abyś zobaczył po jednym dniu niższy jego stan.
Dolej przed jazdą +50ml oleju do silnika i jedź śmiało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas88lag
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzciana/Rzeszów
|
Wysłany: Śro 16:46, 17 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Dzięki hacker33 za bardzo szybką dopowiedź. Odkąd zauważyłem wyciek stale monitoruje stan oleju, ale rzeczywiście jakoś go nie ubywa w zastraszającym tempie.
Aaa i jeszcze jedno, bardzo możliwe, że i simmer odpowiedzialny za utrzymanie płynu chłodniczego też się poddał, mam nadzieję, że tak samo i w tym przypadku jeżeli stan zostanie zachowany moto nie będzie się jakoś nadmienie grzało i nic mu nie będzie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:35, 17 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
podczas jazdy nagle znikl mi przedni hebel, klamka wpadała, ale po jakiejś chwili wrócił, ale bardzo miękka klamka aż do manetki leciała i dopiero hamowalo ledwo
teraz mam tak że raz łapie i ma większy opór a raz jest mięciutka choć niby też hamuje ale przy samej manetce
przetoczyłem płyn ale nic to nie dało
płyn wymieniałem z 15h temu
wszystko szczelne nic nie ubywa, brak wycieków
jakies pomysły o co kaman?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Śro 18:13, 17 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
barek253 napisał: |
wszystko szczelne nic nie ubywa, brak wycieków
jakies pomysły o co kaman? |
Zestaw naprawczy pompy hamulcowej, tylko to wychodzi przy tych objawach.
Możesz jeszcze spróbować zrobić tak: wciskasz obydwa tłoczki hamulcowe w zacisku do końca (chowasz je) i wtedy wymieniasz płyn hamulcowy. Wymieniając na "wysuniętych" tłoczkach nie zawsze wymienisz cały płyn, bo zostaje w tych tłoczkach.
Jak miałeś te objawy dawałeś wcześniej ostro po hamulcach? Jeżeli tak to druga teoria może mieć prawo bytu, zrobił się "korek parowy.
Nie wiem czy to prawda, ale gdzieś słyszałem że od 5.1 mogą puchnąć przewody hamulcowe, które nie są przystosowane do tego płynu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Śro 18:23, 17 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Buła
Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Śro 19:51, 17 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Czy zębatka od kopki może mieć luz góra dół? I to samo ta przy pompie wody. Bo zdjąłem dziś sprzęgło i mi to nie daje spokoju.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Buła dnia Śro 20:38, 17 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Czw 0:00, 18 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi o płyn 5.1 to u mnie załatwił o-ringi w pompie hamulca ręcznego i tą wkładkę gumową w zbiorniczku z płynem wszystko napuchło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Czw 0:21, 18 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
to dziwne z tym 5.1, w 525 miałem zalanego i wszystko było jak najbardziej ok, nawet w serwisówce masz napisane że można lać dot 4 lub dot 5.1
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 5:35, 18 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
to są prawie te same płyny
ja u siebie też do wszystkich motocykli leję 5.1 i nie ma opcji aby coś napuchło.
chyba, że:
Cytat: | Zanieczyszczenie płynu hamulcowego, w którym głównym składnikiem jest glikol, nawet nieznaczną ilością oleju mineralnego (płyn hamulcowy z olejem mineralnym, rozpuszczalnik) może być przyczyną zniszczenia gumowych uszczelek i awarii układu hamulcowego. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 12:46, 18 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie jakie macie sposoby na odkręcenie śruby na wale od strony sprzęgła w ktm 520?
Jest tam ponad 100Nm więc sporo i lewy gwint.
W manualu jest narysowana jakaś blaszka ale totalnie nie wiem co ona i jak by miała blokować.
Czy wsadzenie między zębatkę od kosza sprzęgłowego a tą drugą co jest na wale od rozrusznika jakiegoś amelinowego wałka miałło by sens by tak zblokowac i odkręcić ją?
Pzdr
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Czw 13:02, 18 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
użyj klucza pneumatycznego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 13:26, 18 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Pneumata nie mam i kiedyś ją chciałem pneumatem na warsztacie u znajomego potraktować to nie poszła, dlatego główny problem to jak zblokować całość by móc odkręcić.
Śrubka od blokady wału raz ujebała się (objechała się), więc ona jest słabym rozwiązaniem, jedynie wspomagającym a nie główym.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|