Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 186, 187, 188 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 13:39, 18 Wrz 2014    Temat postu:

Ja wsadzałem coś miękkiego miedzy zębatki i odkręcałem długim pokrętłem łamanym.
Jak silnik w ramie to wbij bieg, wciśnij tylny hamulec, zaprzyj koło o ścianę i też powinieneś odkręcić.
Warto przed odkręceniem podgrzać nakrętkę bo ona chyba jest klej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 13:44, 18 Wrz 2014    Temat postu:

o_O hacker świetny pomysł!
Coś miękkiego a co konkretnie?
Mam kawałęk aluminiowego (w zasadzie dur) wałka, chyba pa6 o średnicy jakiejś 12mm i myślę czy go nie wsadzić między zęby.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Czw 14:17, 18 Wrz 2014    Temat postu:

Nakrętka na wale jest aluminiowa wkręcana na klej z siłą 150Nm,ja zablokowałem koła wkładając pomiędzy nie śrubokręt znacznej wielkości w ten sposób odkręcałem i dokręcałem na wale,jeśli chodzi o kosz to stosowałem inną technikę ale u Ciebie jest pierścień segera jeśli to 520 i nikt wcześniej nic nie kombinował.Ale z tym śrubokrętem pomiędzy kołami trzeba uważać aby nie wykruszyć zębów na kole jeśli użyty materiał jest twardy więc polecam aluminium jeśli nie masz za sobą znacznego doświadczenia w mechanice.Dobrze by było koniec pręta nieco spłaszczyć ułatwi to blokowanie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Czw 14:41, 18 Wrz 2014    Temat postu:

W tę zimę będę chciał zrobić głowicę.

Jeżeli będę chciał zrobić w oryginale to koszt części wyniesie około 1300zł. +300zł za prowadnice zaworowe.
[link widoczny dla zalogowanych]

Czy warto inwestować w oryginalne zawory czy może inne, szukałem zamienników jakiś czas temu i nie znalazłem?
Cena wyszła mi dosyć spora, na forum słyszałem że za 1000zł można kpl zrobić ale to do 400-525 a tam są popularniejsze i tańsze zawory.
Jak to jest?

Co trzeba zrobić przed montażem, obrobić gniazda zaworowe - o co chodzi?
Czy trzeba docierać zawory po montażu, jak to się robi i po co?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Czw 14:44, 18 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 14:50, 18 Wrz 2014    Temat postu:

Faktycznie do większy 4t są zestawy zaworów pod jednym kodem i kosztują koło 900zł
Jeżeliby kupować osobno to wyjdzie podobnie jak u Ciebie.

Jeżeli będziesz wymieniał prowadnice to i tak samemu tego nie zrobisz.
Oddaj głowicę razem z pakietem części do zakładu i odbierz już gotową złożoną. Z dotartymi zaworami itd.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babel




Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:29, 18 Wrz 2014    Temat postu:

Hej
Czy kanapa od EXC 450 2008 podejdzie do EXC 400 - 2005 i zamiennie ?
Kumpel sprzedaje swoja exc i ma obnizona kanapę a ja wyrośnięty inaczej jestem (164cm)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:32, 18 Wrz 2014    Temat postu:

babel napisał:
Hej
Czy kanapa od EXC 450 2008 podejdzie do EXC 400 - 2005 i zamiennie ?
Kumpel sprzedaje swoja exc i ma obnizona kanapę a ja wyrośnięty inaczej jestem (164cm)
Nie podejdzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babel




Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:10, 18 Wrz 2014    Temat postu:

thx

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gość
Gość






PostWysłany: Sob 0:11, 20 Wrz 2014    Temat postu:

hej
Pytanie odnosnie sprzegla w exc525. ostatnio zauwazylem, ze przy powolnym puszczaniu sprzegla (na biegu) coś stuka/chrobocze w prawym deklu (sprzegla tym z korkiem wlewu oleju). odglos przypomina slabo napiety naped jakby cos ciagnelo - chcialo przeskoczyc. samo sprzeglo dziala bez zarzutu, biegi wchodza gladko, klamka nie mieknie, nic nie ciagnie i podczas jazdy jest spokoj tylko podczas ruszania, a dokladnie podczas bardzo powolnego puszczania klamki pojawia sie ten odglos troszke mnie to niepokoi, mozliwe ze wczesniej nie zwracalem na to uwagi. Nie wiem czy to normalny objaw, czy sciagac dekiel? Jezeli tak czy bede portzebowal jakis uszczelek czy mozna zostawic stare?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babel




Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 6:56, 20 Wrz 2014    Temat postu:

Uszczelkę dekla jak masz oryginał to nie sciągniesz w calości - przynajmniej mi sie nie udawało - jest zawsze jakas przyklejona
Wiec pod dekiel wg mnie potrzebujesz nową - bo nawet jak sciagniesz stara to jest ryzyko ze będzie ciekła


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Sob 10:47, 20 Wrz 2014    Temat postu:

zastanawiam się nad rozebraniem przedniej lampy bo slabo swieci i chyba wypalil sie ten odblysnik, myślałem go tam psiknac jakims chromem/srebrynm w sprayu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Sob 11:37, 20 Wrz 2014    Temat postu:

jeśli wypalił się odbłyśnik to psikanie chromem niewiele da, pozostaje regeneracja odbłyśnika lub nowa lampa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:03, 20 Wrz 2014    Temat postu:

siemanko zastanawiam sie nad sprzedaniem mojego 450 exc 10r i mam dylemat co kupic w nowym roku czy 350 exc czy 500 exc?? jak sadzicie czy miał ktoś do czynienia z tymi sprzętami ?? dodam że jeżdze na już 3 lata enduro i mam 85 kg 178 cm wzrostu jezeli to jakos wyjaśni pytanie . 450 exc troche ciężki ,ale nie mam problemów z gumowaniem czy jazdą, ale czasem troche męczący a na zawody odpada . prosze z góry o opinie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:08, 20 Wrz 2014    Temat postu:

350 i 500 raczej obok siebie nie stoja, jesli mowisz ze na 450 sie meczysz to 500 odpada...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:29, 20 Wrz 2014    Temat postu:

CZY 350 EXC JEST BLISKA MOCY 450 EXC?? NIE chciał bym rezygnowac z mocy 450 , wolał bym zrezygnowac z masy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 186, 187, 188 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 187 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin