|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 13:39, 18 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Ja wsadzałem coś miękkiego miedzy zębatki i odkręcałem długim pokrętłem łamanym.
Jak silnik w ramie to wbij bieg, wciśnij tylny hamulec, zaprzyj koło o ścianę i też powinieneś odkręcić.
Warto przed odkręceniem podgrzać nakrętkę bo ona chyba jest klej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 13:44, 18 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
o_O hacker świetny pomysł!
Coś miękkiego a co konkretnie?
Mam kawałęk aluminiowego (w zasadzie dur) wałka, chyba pa6 o średnicy jakiejś 12mm i myślę czy go nie wsadzić między zęby.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Czw 14:17, 18 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Nakrętka na wale jest aluminiowa wkręcana na klej z siłą 150Nm,ja zablokowałem koła wkładając pomiędzy nie śrubokręt znacznej wielkości w ten sposób odkręcałem i dokręcałem na wale,jeśli chodzi o kosz to stosowałem inną technikę ale u Ciebie jest pierścień segera jeśli to 520 i nikt wcześniej nic nie kombinował.Ale z tym śrubokrętem pomiędzy kołami trzeba uważać aby nie wykruszyć zębów na kole jeśli użyty materiał jest twardy więc polecam aluminium jeśli nie masz za sobą znacznego doświadczenia w mechanice.Dobrze by było koniec pręta nieco spłaszczyć ułatwi to blokowanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Czw 14:41, 18 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
W tę zimę będę chciał zrobić głowicę.
Jeżeli będę chciał zrobić w oryginale to koszt części wyniesie około 1300zł. +300zł za prowadnice zaworowe.
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy warto inwestować w oryginalne zawory czy może inne, szukałem zamienników jakiś czas temu i nie znalazłem?
Cena wyszła mi dosyć spora, na forum słyszałem że za 1000zł można kpl zrobić ale to do 400-525 a tam są popularniejsze i tańsze zawory.
Jak to jest?
Co trzeba zrobić przed montażem, obrobić gniazda zaworowe - o co chodzi?
Czy trzeba docierać zawory po montażu, jak to się robi i po co?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Czw 14:44, 18 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 14:50, 18 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Faktycznie do większy 4t są zestawy zaworów pod jednym kodem i kosztują koło 900zł
Jeżeliby kupować osobno to wyjdzie podobnie jak u Ciebie.
Jeżeli będziesz wymieniał prowadnice to i tak samemu tego nie zrobisz.
Oddaj głowicę razem z pakietem części do zakładu i odbierz już gotową złożoną. Z dotartymi zaworami itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:29, 18 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Hej
Czy kanapa od EXC 450 2008 podejdzie do EXC 400 - 2005 i zamiennie ?
Kumpel sprzedaje swoja exc i ma obnizona kanapę a ja wyrośnięty inaczej jestem (164cm)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:32, 18 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
babel napisał: | Hej
Czy kanapa od EXC 450 2008 podejdzie do EXC 400 - 2005 i zamiennie ?
Kumpel sprzedaje swoja exc i ma obnizona kanapę a ja wyrośnięty inaczej jestem (164cm) | Nie podejdzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:10, 18 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
thx
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gość
Gość
|
Wysłany: Sob 0:11, 20 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
hej
Pytanie odnosnie sprzegla w exc525. ostatnio zauwazylem, ze przy powolnym puszczaniu sprzegla (na biegu) coś stuka/chrobocze w prawym deklu (sprzegla tym z korkiem wlewu oleju). odglos przypomina slabo napiety naped jakby cos ciagnelo - chcialo przeskoczyc. samo sprzeglo dziala bez zarzutu, biegi wchodza gladko, klamka nie mieknie, nic nie ciagnie i podczas jazdy jest spokoj tylko podczas ruszania, a dokladnie podczas bardzo powolnego puszczania klamki pojawia sie ten odglos troszke mnie to niepokoi, mozliwe ze wczesniej nie zwracalem na to uwagi. Nie wiem czy to normalny objaw, czy sciagac dekiel? Jezeli tak czy bede portzebowal jakis uszczelek czy mozna zostawic stare?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 6:56, 20 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Uszczelkę dekla jak masz oryginał to nie sciągniesz w calości - przynajmniej mi sie nie udawało - jest zawsze jakas przyklejona
Wiec pod dekiel wg mnie potrzebujesz nową - bo nawet jak sciagniesz stara to jest ryzyko ze będzie ciekła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Sob 10:47, 20 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
zastanawiam się nad rozebraniem przedniej lampy bo slabo swieci i chyba wypalil sie ten odblysnik, myślałem go tam psiknac jakims chromem/srebrynm w sprayu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Sob 11:37, 20 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
jeśli wypalił się odbłyśnik to psikanie chromem niewiele da, pozostaje regeneracja odbłyśnika lub nowa lampa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:03, 20 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
siemanko zastanawiam sie nad sprzedaniem mojego 450 exc 10r i mam dylemat co kupic w nowym roku czy 350 exc czy 500 exc?? jak sadzicie czy miał ktoś do czynienia z tymi sprzętami ?? dodam że jeżdze na już 3 lata enduro i mam 85 kg 178 cm wzrostu jezeli to jakos wyjaśni pytanie . 450 exc troche ciężki ,ale nie mam problemów z gumowaniem czy jazdą, ale czasem troche męczący a na zawody odpada . prosze z góry o opinie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:08, 20 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
350 i 500 raczej obok siebie nie stoja, jesli mowisz ze na 450 sie meczysz to 500 odpada...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:29, 20 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
CZY 350 EXC JEST BLISKA MOCY 450 EXC?? NIE chciał bym rezygnowac z mocy 450 , wolał bym zrezygnowac z masy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|