|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Wto 18:36, 14 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
hacker33 napisał: | Po długiej zimie zlałem z mojej pomarańczy paliwo.
Mam tego dobre 8 litrów i jest to mieszanka z olejem.
Co z tym zrobić? Do motóra nie wleje. Jakiej pomysły? |
Spróbuj jakoś taniej odsprzedać koledze jakiemuś do komara lub innego moto.
Część możesz sobie zlać do słoiczka do mycia części, a część możesz wlać do podkaszarki spalinowej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 18:42, 14 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
No właśnie mam kumpla co śmiga na pontonie z starym sowieckim silnikiem zaburtowym i tak o nim pomyślałem.
Bo ten jego Salut powinien to przepalić a na Ipone Samurai polecieć jak dziki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:35, 14 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
niby czemu masz tego nie wlac do moto ? jak juz tak sie obawiasz to możesz sobie rozrobić 50/50 ze świeżym paliwem, nie ma co przesadzać ktm to nie wehikuł do podróży miedzy galaktycznych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 19:54, 14 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
hehe ja kiedyś pojechałem na tor, i znalazłem 20 litrów paliwa. nie wiadomo ile stało. ( pewnie nie długo bo tam czesto ktoś lata ) sprawdziłem po kolorze zapachu itp że paliwo. mieszałem pół na pół z normalnym. i spoko przepalił nie poczułem nic złego to samo w 2T nigdy nie spuszczałem nic na zime, i zawsze przepalałem, ew dolewałem Świerzego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Wto 19:58, 14 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | hehe ja kiedyś pojechałem na tor, i znalazłem 20 litrów paliwa. nie wiadomo ile stało. |
Haha nie złego farta miałeś, gorzej z osobą, która poszła latać na tor, chciała zrobić dolewkę paliwa, którą schowała a tam nie ma nic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 20:00, 14 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
hehe noo pamietam pojechałem troche zimno było bo jesień :d pojechałem przed wjazdem na tor, czyimś moto na ośla łączke patrze a na srodku polanki solidna bańka mysle biere bedzie na paliwko, podnosze a tutaj ledwo daje rade bo pełniutka:d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Śro 16:44, 15 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Witam,
moja zębatka zdawcza zakończyła swój żywot, na łańcuchu brakuje 2ch rolek, tylna zębatka jeszcze dobrze wygląda ale łańcuch z niej daje się sporo odciągnąć, lecz powinno się wymienić cały zestaw napędowy, czekam na propozycje jakiegoś fajnego zestawu napędowego . Mój aktualny łańcuch to DID 520VX.
Przy takich przełożeniach chyba zostanę, na przodzie mam zebatkę 13 a z tyłu muszę sprawdzić. Na podjazdach by się trochę krótsza jedynka przydała. Moto do 80km/h fajnie przyśpiesza,do 100km/h jeszcze daje rade ale już wyżej baaaaardzo powoli przyśpiesza. Podczas jazdy nie muszę zbyt dużo mielić biegami.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Śro 17:07, 15 Maj 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 19:04, 15 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
nie ma co kleić tylko nowy trzeba zakładac zestaw
ja polecam na tył supersprox. dla mnie szkoda kasy na inne wynalazki, tym bardziej odradzam aluminium do enduro ;P łancuch, z dobrym uszczelnieniem ja kupiłem VX2 jak chcesz pisz na PW dam ci linka do bardzo tanich łancuchów. 100 taniej niz na allegro nawet. przód zębatka, są 2 opcje. albo kupujesz najtansze ntypu JT które są niezłe, i wymieniasz jak sie tylko zacznie zuzywać, ( ja koło 20 zł nawet płaciłem za sztuke ) albo kupisz porządną, ironmana, supersproxa itp. koszt kilka razy wiecej ale i zywotnosc wieksza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:34, 15 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Ja kupiłem do swojego jakiś RK X ringowy - ale mam mieszane uczucia - wcześniej w DRZ cie miałem DID złotego chyba VX2 - wg mnie był lepszy a są w podobnej cenie.
W obu przypadkach zebatki JT - ale tu nie mam zdania za bardzo.
Wiem ze mam do pupy przełożenia 14/48 - jak dla mnie zdecydowanie za szybkie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Śro 20:05, 15 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Chciałbym kupić jakiś zestawik, gdzie byłyby obydwie zębatki oraz łańcuch. Chcę z uszczelnieniami. Chciałbym kupić taki zestaw żeby przy nim najmniej grzebać, raz wsadzić i zmienić wszystko jak się skończy, oczywiście nie zapominając o smarowaniu.
Masakra, z tyłu zębatka 40
Czyli 13/40 przełożenie, zestaw z większą zębatką tylną będę szukał
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Śro 20:23, 15 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 21:01, 15 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
14/48 miałem i nieźle mi sie smigało
kzq w zestawie nie zawsze sie opłaca. czasem wychodzi rzeczywiscie niezła cena. a czasem mozna przepłacić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KubaKuba
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Czw 10:54, 16 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
mam ostatnia selekcje na tloku, a na cylindrze nicasil, wiec wychodzi, ze bedzie trzeba przy nastepnej wymianie zrobic cylinder, polecacie nicasil czy tulejowanie, osobiscie bardziej sklanialbym sie ku tulejowaniu ze wzgledu na koszty ale ciekawia mnie wasze doswiadczenia, mam exc 520
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 11:04, 16 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
było juz o tym.
wyczynówek sie nie partaczy tylko robi porządnie. tuleja to najgorsze co moze byc w wyczynówce przystosowanej do nicasilu. regeneracja też jest troche bez sensu bo niewiele drożej dostajesz nowy cylinder. i tak polecam - kupic po prostu nowy cylinder. najpewniejszy bedzie, nicasil nie ma opcji sie uszkodzic, złuszczyć czy cos jak to bywa w regenerowanych cylindrach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kateem
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 6:25, 17 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Pytanie dotyczące regulacji zaworów, sxf ma 4 biegi na którym ustawić w czasie regulacji ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pią 6:32, 17 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Kateem napisał: | Pytanie dotyczące regulacji zaworów, sxf ma 4 biegi na którym ustawić w czasie regulacji ? |
Co mają biegi do regulacji zaworów?
Wał ustawiasz w gmp, blokujesz śrubą i ustawiasz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|