|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 10:03, 27 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Witam czy można w jakiś sposób zniwelować luz na manetce? chodzi o to żeby tak nie latała w góre i doł minimalnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Sob 13:19, 27 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
StianEXC napisał: | Witam czy można w jakiś sposób zniwelować luz na manetce? chodzi o to żeby tak nie latała w góre i doł minimalnie |
Ostatnio, jakieś 3dni temu pytałeś o to i tłumaczyłem żebyś przy gaźniku linki ponaciągał odpowiednio...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mcgyver
Gość
|
Wysłany: Sob 16:07, 27 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Ściagam górę u siebie w kacie,
Przy składaniu co z tłokiem tzn tak jak ścignąłem tak zakładać, czy pierścienie (logiczne że przy ściaganiu jakoś się przestawiły) ustwić względem siebie co 180* tak jak się to robi przy nowym tłoku.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 16:22, 27 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
4tSTUNT napisał: | StianEXC napisał: | Witam czy można w jakiś sposób zniwelować luz na manetce? chodzi o to żeby tak nie latała w góre i doł minimalnie |
Ostatnio, jakieś 3dni temu pytałeś o to i tłumaczyłem żebyś przy gaźniku linki ponaciągał odpowiednio... |
Naciągnąłem linki jest ok, ale własnie Ty pisałeś coś o luzie na manetce a luz na manecie a naciągnie linki to raczej nie jedno i to samo mogłem źle zrozumiec ale ok. Jak mam tam zasyfione to czym moge tam napuscic zeby to bylo czyste itp? Przedmuchać i psiknąć WD40 ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:23, 27 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
siema chciałem zapytać jaka jest różnica miedzy zawieszeniem przednim standardowym a tym nowym 4cs ? czy opłaca sie kupowac six days exc tylko dla tego zawieszenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiencus1988
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zabrze
|
Wysłany: Sob 20:57, 27 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Witam,trzy razy wymieniałem uszczelkę z pokrywy sprzęgła, po przejechaniu ok 1km i uszczelka pęka. Wydaje mi się, że w silniku jest wysokie ciśnienie - kiedy moto chodził odkręciłem kurek z wlewu oleju ,a olej tryskał jak z fontanny (powinno tak być?) Sprawdziłem simering na wale, okazał sie ok, kompresja ok, nie traci na mocy. Po za tym zauważyłem, że z odmy tryska olej na filtr powietrza. Doradźcie gdzie szukać problemu. Czy jest sens sprawdzać simering od strony magnetu? za wszystkie pomysły i wskazówki będę wdzięczny !
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wiencus1988 dnia Sob 20:59, 27 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Sob 21:32, 27 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
na odpalonym moto będzie tryskał olej z wlewu, a ile oleju wlałeś przy wymianie? z odmy leci caly czas? jak tylko czasami to normalne, zwłaszcza jak się przewracasz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Nie 1:03, 28 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Jeśli ,,sapie" odmą to pierścienie uszczelniające zużyte ewentualnie przegrzanie(to zbija pierścienie),co jeszcze zauważyłem we fiszkach to czterotakty takie jak mój mają natrysk oleju na denko tłoka od spodu jest to bardzo ważne w ciężarowych jakiekolwiek uszkodzenie tej dyszy wiąże się z wymianą(głównie skrzywienia) tu w kajtku raczej dla zabawy też nie jest montowana.
Oczywiście to co kolega Kozioł nadmienił jest do sprawdzenia w pierwszej kolejności
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szaman108 dnia Nie 1:06, 28 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiencus1988
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zabrze
|
Wysłany: Nie 8:39, 28 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
SZAMAN108 jak go odpale "sapie" od razu, nie musi byc ciepły zeby nadupiał olejem z odmy,a kaj sa te pierścienie uszczelniające? oleju wlałem jakies 1,4l a chodzi o moto ktm 450 exc 2003. KOZIOŁ a powiedz mi jeszcze jeżeli chodzi o tą "fontanne" z oleju po odkręceniu korka, próbowałem trzymac palcem i ewidentnie ciśnienie straszne, doradzili na serwisie ze sprawdzic bypass moze byc?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 9:28, 28 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
wiencus1988 napisał: | SZAMAN108 jak go odpale "sapie" od razu, nie musi byc ciepły zeby nadupiał olejem z odmy,a kaj sa te pierścienie uszczelniające? oleju wlałem jakies 1,4l a chodzi o moto ktm 450 exc 2003. KOZIOŁ a powiedz mi jeszcze jeżeli chodzi o tą "fontanne" z oleju po odkręceniu korka, próbowałem trzymac palcem i ewidentnie ciśnienie straszne, doradzili na serwisie ze sprawdzic bypass moze byc? |
[link widoczny dla zalogowanych]
tutaj masz serwisówkę silnika, rozdział 5-5C
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krystianpee
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Nie 9:51, 28 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Witam potrzebuje rozmiar lozysk nr. 59004031000
do wahacza ktm 525 sx 2003
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:31, 28 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
czy do podwyższanej gabki siedzenia +1,5cm styknie zwykłe poszycie np blackbirda?
bo jakoś specjalnie innych pod wyższe gabki nie widzę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiencus1988
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zabrze
|
Wysłany: Nie 10:35, 28 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
KristofSX napisał: | wiencus1988 napisał: | SZAMAN108 jak go odpale "sapie" od razu, nie musi byc ciepły zeby nadupiał olejem z odmy,a kaj sa te pierścienie uszczelniające? oleju wlałem jakies 1,4l a chodzi o moto ktm 450 exc 2003. KOZIOŁ a powiedz mi jeszcze jeżeli chodzi o tą "fontanne" z oleju po odkręceniu korka, próbowałem trzymac palcem i ewidentnie ciśnienie straszne, doradzili na serwisie ze sprawdzic bypass moze byc? |
[link widoczny dla zalogowanych]
tutaj masz serwisówkę silnika, rozdział 5-5C |
dzięki bardzo za ksiązke serwisowa, ale powiedz mi czy to moze byc zawór baypass ? ze tak wypycha mi tą uszczelke czy moze ten zawór miec coś wspólnego z wysokim ciśnieniem w silniku ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 20:34, 28 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Anonymous napisał: | 4tSTUNT napisał: | StianEXC napisał: | Witam czy można w jakiś sposób zniwelować luz na manetce? chodzi o to żeby tak nie latała w góre i doł minimalnie |
Ostatnio, jakieś 3dni temu pytałeś o to i tłumaczyłem żebyś przy gaźniku linki ponaciągał odpowiednio... |
Naciągnąłem linki jest ok, ale własnie Ty pisałeś coś o luzie na manetce a luz na manecie a naciągnie linki to raczej nie jedno i to samo mogłem źle zrozumiec ale ok. Jak mam tam zasyfione to czym moge tam napuscic zeby to bylo czyste itp? Przedmuchać i psiknąć WD40 ? |
Tymi linkami zarówno ustawisz luz na menecie jak i szybkość odbijania manetki, etc.
Masz brudne możesz popsikać wd40. Najlepiej benzyną przemuj, sprężynym powietrzem wypsikaj brud i wtedy wd. przy okazji możesz linki nasmarować.
czlowiekwidmo napisał: | siema chciałem zapytać jaka jest różnica miedzy zawieszeniem przednim standardowym a tym nowym 4cs ? czy opłaca sie kupowac six days exc tylko dla tego zawieszenia |
Był temat na forum.
http://www.ktmracing.fora.pl/ogolnie,8/zawieszenie-2-komorowe-a-4cs,5800.html
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|