Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 195, 196, 197 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bob_son




Dołączył: 25 Mar 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kuj.-Pom.

PostWysłany: Wto 18:39, 07 Paź 2014    Temat postu:

dodam tylko że dysza główna 192

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Wto 19:05, 07 Paź 2014    Temat postu:

Teoretycznie ilość paliwa w zbiorniku nie ma znaczenia.

Za maksymalne obroty odpowiada dysza główna. Tutaj bym szukał rozwiązania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bob_son




Dołączył: 25 Mar 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kuj.-Pom.

PostWysłany: Wto 19:18, 07 Paź 2014    Temat postu:

doczytałem w innych tematach że najczęściej stosowane są dysze 175 i niestety, że PJ-ty to zbicie ale moim zdaniem jaki by nie był to skoro był stosowany to można go odpowiednio ustawić, myślicie że spróbować taką dyszę 175-180?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:42, 08 Paź 2014    Temat postu:

Witam mam 2 pytania:

1. Czy można na motulu 15w50 300v jeździć w zimie normalnie robić trasy itp ? (Śnieg, mróz itp )

2. Jak to wygląda w praktyce jak chcę mieć na zmianę 2 komplet opon SM. Wymieniam tylko opony, przekładam koła itp czy jakieś zębatki, łańcuchy itp? Ktoś używa 2 kompletów i jak ile trwa zmiana itp jakieś szczegóły bo się niedługo będę przymierzał do takiego mixu, że enduro i komplet SM mieć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 14:49, 08 Paź 2014    Temat postu:

1) Można z tym, że na zimnym silniku będziesz miał gorsze smarowanie i gęstszy olej.

2) Wszystko zależy od Ciebie. Co chcesz mieć w pakiecie SM. Tylko koła. Koła i duża tarcza. Koła, duża tarcza, inny napęd. Koła, inne zawieszenie, inny napęd.

Same koła podmienię w 10 minut.
Koła zawiecha itd. to pewnie zejdzie z 1h.
Dużo zależy od twoich umiejętności. Jeden zrobi to w 5 minut a inny w godzinę.

Napęd zmieniasz jak chcesz mieć inne przełożenia. Standardowe zębatki z enduro wystarczają.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Śro 14:50, 08 Paź 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:55, 08 Paź 2014    Temat postu:

hacker33 napisał:
1) Można z tym, że na zimnym silniku będziesz miał gorsze smarowanie i gęstszy olej.

2) Wszystko zależy od Ciebie. Co chcesz mieć w pakiecie SM. Tylko koła. Koła i duża tarcza. Koła, duża tarcza, inny napęd. Koła, inne zawieszenie, inny napęd.

Same koła podmienię w 10 minut.
Koła zawiecha itd. to pewnie zejdzie z 1h.
Dużo zależy od twoich umiejętności. Jeden zrobi to w 5 minut a inny w godzinę.

Napęd zmieniasz jak chcesz mieć inne przełożenia. Standardowe zębatki z enduro wystarczają.


Dzięki za odp. Czyli mogę śmiało kupic komplet opon SM, założyć zębatki uniwersalne na moc/prędkość i smiało śmigać ? Same opony wystarczą żeby pojeździć dobrze czy trzeba ustawiac jakoś zawieszenie itp.?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13876
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 15:01, 08 Paź 2014    Temat postu:

opon czy kół ? są opony sm na 18 i 21 ( albo 19 ? ) ale zmienaic za kazdym razem to masakra jakas by była Very Happy

jeżeli kół to roboty duzo nie jest, napęd najlepiej wymieniac też, przednia zębatka jak ciie moge, ale łancuch powinien byc zmieniany, wiec najlepiej miec dwa komplety - chyba że przerzucasz wszystko z zębatkami. ale to też roboty sporo, bo sruby są upierdliwe przy odkręcaniu, trzeba potem składać na klej, a i tak potrafia sie czasem rozkrecic ( bo w zasadzie zaleca sie wymiane srub na nowe przy wymienianie zebatki )

jeżeli dochodzi duza tarcza no to dodatkowo wkręcany adapter wiec 4 srubki wiecej do wkręcenia.

gorzej jak chcesz duzo wiecej przeróbek wprowadzic, własnie zawias itp itd.

zalezy czego oczekujesz, na początek to moze byc łysa opona crossowa i bedzie to jakies "Supermoto' ale z czasem zabraknie ci np przyczepnosci, dorzucisz lepsze opony i juz jest na plus, potem ci zabraknie w koncu kiedys hamulca, wiec juz 320stka z przodu, a zaraz może 6 tłoczkowy zacisk, potem tarcza żeliwna,..... i tak mozna wymienaic aż dojdziemy do grubej kasy a i tak bedzie mozna cos ulepszyc Very Happy wiec to tylko od ciebie zalezy czego oczekujesz od sprzetu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Śro 15:47, 08 Paź 2014    Temat postu:

Jak mocno klamka hamulca powinna wpadać? Bo cały czas wydaje mi się, że za mocno " nurkuje ", pomimo że regulacje przy pompie mam już na maksa wkręconą. Dzisiaj jeszcze raz odpowietrzałem, żeby być pewnym, że nie ma w układzie powietrza, lecz nie dało to zbyt wiele. Hamując środkowym palcem, klamka dotknie pozostałych trzech zanim zacznie porządnie hamować. Możliwe, że wina leży w pompie i przydałby się już jakiś zestaw naprawczy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 16:24, 08 Paź 2014    Temat postu:

henio12323 napisał:
opon czy kół ? są opony sm na 18 i 21 ( albo 19 ? ) ale zmienaic za kazdym razem to masakra jakas by była Very Happy

jeżeli kół to roboty duzo nie jest, napęd najlepiej wymieniac też, przednia zębatka jak ciie moge, ale łancuch powinien byc zmieniany, wiec najlepiej miec dwa komplety - chyba że przerzucasz wszystko z zębatkami. ale to też roboty sporo, bo sruby są upierdliwe przy odkręcaniu, trzeba potem składać na klej, a i tak potrafia sie czasem rozkrecic ( bo w zasadzie zaleca sie wymiane srub na nowe przy wymienianie zebatki )

jeżeli dochodzi duza tarcza no to dodatkowo wkręcany adapter wiec 4 srubki wiecej do wkręcenia.

gorzej jak chcesz duzo wiecej przeróbek wprowadzic, własnie zawias itp itd.
zalezy czego oczekujesz, na początek to moze byc łysa opona crossowa i bedzie to jakies "Supermoto' ale z czasem zabraknie ci np przyczepnosci, dorzucisz lepsze opony i juz jest na plus, potem ci zabraknie w koncu kiedys hamulca, wiec juz 320stka z przodu, a zaraz może 6 tłoczkowy zacisk, potem tarcza żeliwna,..... i tak mozna wymienaic aż dojdziemy do grubej kasy a i tak bedzie mozna cos ulepszyc Very Happy wiec to tylko od ciebie zalezy czego oczekujesz od sprzetu





Dzięki za sprostowanie. Chodziło mi o kupno felg z oponami ( już załozonymi, czyli tak jak mówisz mowa o kołach ) Nie wchodzi w gre wymiana opon bo to faktycznie masakra xD Nie oczekuje jakiś cudów zwykle to enduro, ale raz na jakiś czas przejechać się, jakiś wypad niedaleki nie mowię o jakims próbowaniu stuntu ( czasem jakieś gumowanko itp) Teraz mam 21'' i 18'' to na jakie mam się przygotować przy kupnie? Kupno razem z ośkami itp? Ja mówię o kompletnym kole czyli przód felga,opona,tarcza i tył np tu troche komplikacji dajmy kupić zębatke i mieć już zalożoną i przy wymianie 10 minut koła zamienić tył i przód bo napęd bym wybrał uniwersalny. Nie mówię o grubych robotach typu zawias itp, ale ogólnie zmienić oponki na sm ( są szersze od tych co mam teraz do kostek, chodzi o felgę ) Zrobię tak jak mówisz jak kostki będą łyse to pośmigam na łysej i zobacze jak to jest mniej więcej, ale coś czuje, że po mokrym asfalcie będzie masakra Very Happy. Czyli przy każdej zmianie zębatki i łańcuch inny, a na starym nie można? Nie chcę odwalać jakiejś tandety, dziadostwa tylko chciałbym zrobić to normalnym kosztem bo uważam, że nie wymagam dużo jeśli chodzi o wątek ''SM''.

Hacker pisał co chce mieć w zestawie, chodziło mi w sumie tylko o koła SM, ale czy to zda test w praktyce? Wiadomo nowy napęd specjalnie dobrany, nowa tarcza jak najbiardzej, ale czy to potrzebne aż tak?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13876
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 16:36, 08 Paź 2014    Temat postu:

17stki przód tył sa najłatwiejsze do dorwania. ośki mozesz miec swoje stare, oczywiscie o ile dokupisz dopasowane koła.

mozna i na starym, ale chodzi o to, że wtedy bedziesz miał kiepskie przełozenia i duzo roboty żeby przełozyc zębatke, a jak chcesz miec dwie, to masz róznie zuzyte zebatki które bedą niszczyły szybko łancuch, dodatkowo do SM leopiej z tyłu walnąc duzo mniejszą zębatke, co za tym idzie łancuch powinien byc krótszy, wiec tutaj ja bym nie kombinował tylko 2 zebatki i 2 łancuchy.

no własnie nie zczaiłes chyba o czym mówie - mozna latać na łysych oponach, ale do typowego SM sprzetu za 100 tysiecy złotych mu daleko. każda ingerencja poprawia, kolega sie sciga załozył koła z 17 cali na 16.5 cala i mówi jest całkiem inne prowadzenie i sprzęt poznaje praktycznie od nowa, tutaj kazdy drobiazg czuć, ja po prostu nie wiem czego ty oczekujesz od życia ;D jak chcesz sobie postuntowac to czasami mozna i na kostkach sie pobawic. ale znowu jak chcesz cos ciekawszego robic to znów przeróbki są wskazane.

na początek koła, napęd, tarcza na przód najlepiej większa, plus adapter bo z tym nie ma duzo roboty a przedni hamulec to podstawa, mimo fabrycznego zacisku i pompy to duzo lepsza opcja niż mała tarcza. a potem to juz sam bedziesz sobie myslał czy bawic sie zawiasem czy nie ;P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:08, 08 Paź 2014    Temat postu:

henio12323 napisał:
17stki przód tył sa najłatwiejsze do dorwania. ośki mozesz miec swoje stare, oczywiscie o ile dokupisz dopasowane koła.

mozna i na starym, ale chodzi o to, że wtedy bedziesz miał kiepskie przełozenia i duzo roboty żeby przełozyc zębatke, a jak chcesz miec dwie, to masz róznie zuzyte zebatki które bedą niszczyły szybko łancuch, dodatkowo do SM leopiej z tyłu walnąc duzo mniejszą zębatke, co za tym idzie łancuch powinien byc krótszy, wiec tutaj ja bym nie kombinował tylko 2 zebatki i 2 łancuchy.

no własnie nie zczaiłes chyba o czym mówie - mozna latać na łysych oponach, ale do typowego SM sprzetu za 100 tysiecy złotych mu daleko. każda ingerencja poprawia, kolega sie sciga załozył koła z 17 cali na 16.5 cala i mówi jest całkiem inne prowadzenie i sprzęt poznaje praktycznie od nowa, tutaj kazdy drobiazg czuć, ja po prostu nie wiem czego ty oczekujesz od życia ;D jak chcesz sobie postuntowac to czasami mozna i na kostkach sie pobawic. ale znowu jak chcesz cos ciekawszego robic to znów przeróbki są wskazane.

na początek koła, napęd, tarcza na przód najlepiej większa, plus adapter bo z tym nie ma duzo roboty a przedni hamulec to podstawa, mimo fabrycznego zacisku i pompy to duzo lepsza opcja niż mała tarcza. a potem to juz sam bedziesz sobie myslał czy bawic sie zawiasem czy nie ;P



Sam nie wiedziałem czego chce dokładnie xD Teraz już wiem i dzięki za sprostowanie tematu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Śro 20:43, 08 Paź 2014    Temat postu:

punk891 napisał:
Jak mocno klamka hamulca powinna wpadać? Bo cały czas wydaje mi się, że za mocno " nurkuje ", pomimo że regulacje przy pompie mam już na maksa wkręconą. Dzisiaj jeszcze raz odpowietrzałem, żeby być pewnym, że nie ma w układzie powietrza, lecz nie dało to zbyt wiele. Hamując środkowym palcem, klamka dotknie pozostałych trzech zanim zacznie porządnie hamować. Możliwe, że wina leży w pompie i przydałby się już jakiś zestaw naprawczy?

Ponawiam pytanie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 20:46, 08 Paź 2014    Temat postu:

A jak pod pompujesz to twardnieje wcześnie/bardziej?
Ile masz klocków i jaką masz grubą tarczę?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13876
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 21:15, 08 Paź 2014    Temat postu:

co do hamulca - duuuuzo rzeczy ma wpływ. sama klamka - zauwazyłem że zamienniki przynajmniej te które miałem miały takie kąty że dziwnie pracowało, zwłaszcza sprzęgło ale hamulec też.
2 sprawa im mniej klocków tym wszystko bardziej 'miekkie" jest, z tarczą podejrzewam że podobnie.
układ odpowietrz dobrze i powinno byc ok. a tak z ciekawosci - jak ogólnie hamowanie ? ja mam dziwną sprawe też z hamulcem, bo jak nacisne no to zablokuje koło ale musze uzyc siły, z kolei zauwazyłem że jak regulacje nieco wykręce klamka wpada głębiej ale skutecznosc jest wieksza przy mniejszym nacisku, dzwignia niby mozna pomyslec ze inna ale naciskam w tym samym miejscu z tą sama siłą a koło jak wryte staje - pokombnuj teżz tym


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Czw 15:44, 09 Paź 2014    Temat postu:

Nie sprawdzałem na bardziej odkręconej regulacji, ale muszę to zobaczyć. Klocków jest jeszcze dużo, to samo z tarczą. Ogólnie to od jakiegoś czasu to się dopiero zaczęło dziać. Wszystko było dobrze, nagle trochę zmiękła i spróbowałem wymienić płyn, niby wszystko dobrze odpowietrzone, poprawa minimalnie na +, ale i tak bez pożądanego efektu. Jak wcisnę mocniej, to hamuje dobrze, tylko tak jak powiedziałem, przy maks wkręconej regulacji, klamkę mam przy samych palcach kiedy zaczyna dopiero hamować. Pompowanie nic nie daje, twardość pozostaje cały czas taka sama. A co do klamki, to ori.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez punk891 dnia Czw 15:45, 09 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 195, 196, 197 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 196 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin