Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 197, 198, 199 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Nie 10:38, 12 Paź 2014    Temat postu:

Powinna być, ale na silikon też trzyma.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Nie 10:45, 12 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 17:55, 12 Paź 2014    Temat postu:

Pytanie dla pracowników KTM-a.
Czy jeżeli kupuję nowe kartery do silnika i jest w tabeli napisane, że w skład pozycji #1(kartery kpl.) wchodzi tulejka, śrubka, łożyska itd. to znaczy, że dostaję to wszystko razem?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:25, 13 Paź 2014    Temat postu:

Witam

Potrzebuje pantentu, chodzi o stopkę od zmiany biegów. Wczoraj miałem dość ostrego szlifa i uszkodziłem częściowo stopkę. Wysyłam zdjęcia, chodzi o to, że urwało mi ten dystans który jest odpowiedzialny za stopkę żeby zatrzymywała się pod kątem 90 stopni a u mnie idzie do samego przodu, po prostu nie ma dystansu, przesuwa się po sprężynie dobrze tylko nie ma ''limitu''. Czy uda się zrobić jakiś patent który będzie na długo? ( Wiem, że sprawa wygląda banalnie, ale chciałbym poznać wasze pomysły). Nie wiem czy jest sens od razu kupować nową stopkę itp bo może da się z tym coś zrobić Razz Ewentualnie potem pojadę poszukać na tym asfalcie tego kawalku i jakoś na kleju dam, ale już na wstępie uważam, że to będzie dziadostwo i tandeta. Czekam na odp z góry dzięki.

Linki do zdj:

1.https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/v/t34.0-12/10721276_645005008949258_2026877601_n.jpg?oh=b1c2c8237404665dc04ed7a737a70f03&oe=543DF462&__gda__=1413415681_bd43d7698fb2e80d6805a4fe5def5ccf

2.https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/v/t34.0-12/702495_645005018949257_665036973_n.jpg?oh=451c9d380d7de7c1b2a31e73c2ca12a4&oe=543E33DB&__gda__=1413343724_a9c0e602f600dd2849d0da3eb1062463

3.https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t34.0-12/10723433_645005032282589_1258226232_n.jpg?oh=457a3e6efd8c5687a79de5493f7df606&oe=543E3530&__gda__=1413351952_8d6d1f9986abc68aacdebeaf6d40fc72

4.https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t34.0-12/10589546_645005035615922_1479172255_n.jpg?oh=81bec51076cc07415723696e040a4eb0&oe=543E4066&__gda__=1413363782_53efcf3d6a64656e17afd0e262acceca


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robertaz




Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk - Racibórz

PostWysłany: Pon 14:32, 13 Paź 2014    Temat postu:

Nie brakuje żadnego "dystansu"... stopka się po prostu wygięła.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:12, 13 Paź 2014    Temat postu:

robertaz napisał:
Nie brakuje żadnego "dystansu"... stopka się po prostu wygięła.


To akurat wiem a pisząc dystans mówię ogólnie, nie musisz łapać za słowa. W tym miejscu powinna byc blaszka dzięki której stopka się zatrzymywała w swoim położeniu, a w tym wypadku ona nie ma na czym sie zatrzymać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szakul123




Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:53, 13 Paź 2014    Temat postu:

1.spawać
2. nawiercić od przodu i dać śrubkę (jeśli jest tyle miejsca na śrubę i gwint) z podkładką
3. Najlepsza metoda kupić nową


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:45, 13 Paź 2014    Temat postu:

czy ciężko będzie wymienić pierścienie i uszczelniacze zaworowe w ktm 530 exc??

czy ktoś może mi podać ścieżke kolejność działań , dziex


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas88lag




Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzciana/Rzeszów

PostWysłany: Pon 20:52, 13 Paź 2014    Temat postu:

StianEXC napisał:
Witam

Potrzebuje pantentu, chodzi o stopkę od zmiany biegów. Wczoraj miałem dość ostrego szlifa i uszkodziłem częściowo stopkę. Wysyłam zdjęcia, chodzi o to, że urwało mi ten dystans który jest odpowiedzialny za stopkę żeby zatrzymywała się pod kątem 90 stopni a u mnie idzie do samego przodu, po prostu nie ma dystansu, przesuwa się po sprężynie dobrze tylko nie ma ''limitu''. Czy uda się zrobić jakiś patent który będzie na długo? ( Wiem, że sprawa wygląda banalnie, ale chciałbym poznać wasze pomysły). Nie wiem czy jest sens od razu kupować nową stopkę itp bo może da się z tym coś zrobić Razz Ewentualnie potem pojadę poszukać na tym asfalcie tego kawalku i jakoś na kleju dam, ale już na wstępie uważam, że to będzie dziadostwo i tandeta. Czekam na odp z góry dzięki.
....

Witaj,
Miałem u siebie to samo (tylko akurat nie przy szlifie), ja znalazłem tą odłamaną część, której Tobie tutaj brakuje. Dałem koledze do pospawania i mi to ogarnął (za "free"), tak czy inaczej kupiłem dźwignię RFX (chyba 70 czy 80 zł - ciekawe malowanie w barwach "pomarańczy") i na niej jeżdżę. Oryginalna dźwignia czeka w pogotowiu.
Poniżej zamieszcze link do zdjęcia jak dźwignia wygląda po spawaniu:
[link widoczny dla zalogowanych] (chyba nie wygląda to najgorzej, a do endurzenia to już w ogóle Wink )


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukas88lag dnia Pon 20:56, 13 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:55, 13 Paź 2014    Temat postu:

czy ciężko będzie wymienić pierścienie i uszczelniacze zaworowe w ktm 530 exc??

czy ktoś może mi podać ścieżke kolejność działań , dziex
_________________


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pon 20:58, 13 Paź 2014    Temat postu:

czlowiekwidmo napisał:
czy ciężko będzie wymienić pierścienie i uszczelniacze zaworowe w ktm 530 exc??

czy ktoś może mi podać ścieżke kolejność działań , dziex
_________________


Zdejmujesz górę.
Dajesz cylek do pomiarów by się upewnić czy same pierśionki można zminić czy zdało by się zrobic honowanie i nowy tłok.
Co do uszczelniaczy, to rozpiąć musisz zawory, wyciągnać je i wtedy wyminić uszczelniacze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:59, 13 Paź 2014    Temat postu:

czy ciężko rozpiąć i złożyć zawory??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 21:02, 13 Paź 2014    Temat postu:

najwygodniej wyciągnąć silnik, ale chyba można bez (nie wiem czy w tym modelu cylinder zmieśći się przy ściąganiu) , dośc prosta operacja jak masz wszystkie narzędzia (ściągacz do sprężyn zaworowych czy klucz dynamometryczny)
ściągnij z moje strony manual service repair - jest wszystko po kolei pokazane


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:08, 13 Paź 2014    Temat postu:

czy do tej operacji bede musiał zdejmowac dekiel alternatora?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas88lag




Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzciana/Rzeszów

PostWysłany: Pon 21:10, 13 Paź 2014    Temat postu:

Chłopaki, gdzie zaopatrzyć się w tulejki/dystanse przedniego koła: [link widoczny dla zalogowanych] (część numer 8 ze schematu)? Najtaniej wcyhodzi oryginał z ktmsklep czy szukać gdzieś indziej? Wysypało mi się łożysko w przednim kole (po rajdzie CC w Głębokiem Very Happy), a te moje tulejki nie są już "nowe", tzn. tragedii nie ma, ale są w paru miejscach pozadzierane czymś ostrym i możliwe, że nie spełniają do końca swojej funkcji.
Z góry dzięki za odpowiedź.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 21:27, 13 Paź 2014    Temat postu:

czlowiekwidmo napisał:
czy do tej operacji bede musiał zdejmowac dekiel alternatora?

nie, tylko góre i rozpiąc chłodnice


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 197, 198, 199 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 198 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin