|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 10:51, 15 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
w mojej grupie S2 leciało 30 osób, 20sta była koleżanka, z 5 osób chyba nie dojechało. widziałem po trasie kilka osób zagotowało głownie crossówki. filmiku nie mam, bo nie lubie kamerek na kasku, ale kolega nagrywał na trasie, jak sie uda to cos wrzuce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
macca
Dołączył: 03 Wrz 2014
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Śro 10:55, 15 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
A Ty masz wiatrak w EXC?
No te foty lisa i filmik to obowiązkowo wrzuć, bo zainteresowanie wzbudziłeś niemałe
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez macca dnia Śro 10:59, 15 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 11:10, 15 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
ja nie mam wiatraka, najbardziej w sumie bałem się sprzegła, bo jakos nie chciało mi sie piłowac na drugim biegu, wolałem wbic 3jke i pyrkać i sobie trzeba było pomagać sprzęgłem. pozatym to mi ktm dojechał prawie zimny, do zagrzania mu duuuuzo brakowało ;D
fotka liska ( drastyczna )
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a to koleina z której został wyrzucony
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez henio12323 dnia Śro 11:11, 15 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Śro 15:24, 15 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
O japierdziuu
Zajebiaszcze błotko i współczuje liskowi .
Z ciekawości zapytam ile u was wjazd na cc dla moto kosztuje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 18:59, 15 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
u nas czyli ? :d ja miałem do tego miejsca od domu z 300 km. jak nie lepiej ;D
start chyba 135 zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas88lag
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzciana/Rzeszów
|
Wysłany: Śro 19:21, 15 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Ja jestem z okolic Rzeszowa więc ok. 90km. Wjazd tak jak pisze henio 135 zł lub jeśli zapisałeś się wcześniej przez neta (tak jak ja) 110 zł. W tym był wliczony darmowy trening w sobotę (dzień przed zawodami), ale tylko po torze MX oraz bloczek na jedzonko po zawodach Sama opłata uwzględniała też ubezpiecznie NNW, więc tragedii nie ma
henio ja czekam na filmik, bo trasa była bardzo fajna i miejscami bardzo błotnista
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adrian2410
Dołączył: 08 Lip 2014
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:47, 15 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Czy występowały seryjnie koła SM do lc4 na oś przód 17mm?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:50, 16 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
jeździł ktoś na oleju do paliwa silkolene super 2sx ?
nie ma problemów? zużycie cylindra itp
można śmiało lać?
normy niby wszystkie spełnia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
macca
Dołączył: 03 Wrz 2014
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pią 10:32, 17 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie jakie są objawy za ciasno ustawionych zaworów i za luźno? Bo po tej mojej całej regulacji albo jestem już przewrażliwiony widmem rozjebanych zaworów i związanych z tym kosztów ale wydaje mi się, że jakoś tak stukają..chyba głośniej niż przed regulacją.
Ustawiałem je na 5 biegu, krzywki wałka na dole, popychacze z małymi luzami, podkładką pod śrubą wkręcaną w wał wyjęta i śruba weszła w te rowek w wale więc chyba nie ma możliwości żebym tutaj coś sknocił i zawory ustawiłem na ciasne 0.10 czyli szczelinomierz(0.10) wchodził dosyć ciasno.. a ogólnie przed samą regulacją sprawdziłem oczywiście jaki jest luz na zaworach i na ssących nie chciał wejść nawet 0.05, a na jednym wydechowym wszedł ciasno 0.10(i tego nie ruszałem wcale), a na drugim wydechowym też nawet 0.05 nie wszedł albo wszedł ciasno(już nie pamiętam dokładnie) więc praktycznie wszystkie zawory były za ciasne i musiałem je poluzować żeby wszedł szczelinomierz 0.10.
Czy to możliwe, że ktoś je specjalnie tak ustawił? Bo wydaję mi się, że nawet na tych 0.05(przed regulacją) silnik tak nie klekotał jak klekota teraz.. i teraz czaję się czy znowu wszystko zwalać i ustawić na przykład na 0.12? I zobaczyć co będzie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakul123
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:13, 17 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
ustaw jak fabryka kazała i będzie git a łańcuszek rozrządu masz ok? jak jest luźny to też lubi chałasować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Pią 17:30, 17 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Masz 2x gmp, musisz znaleźć ten w którym nie masz nacisku na kapelusze sprężyny zaworowej. To że udało się wkręcić śrubę blokującą wał nie musi oznaczać wcale że osiągnąłeś GMP (służy ona do blokowania wału w pozycji GMP) gdyż w przypadku niektórych wałów korbowych (wał jakby niepełny? ) śruba wkręci się także w innych punktach.
Najłatwiej jest jak ściągasz pokrywę magneta i nim kręcisz ustawiając go w takim punkcie, w którym jest GMP (jest oczywiście 2 razy) i dopiero wkręcasz śrubę, do odnalezienia w serwisówce.
Tutaj foto:
[img]http://www.motocdi.com/gallery/image.php?album_id=7&image_id=816&mode=medium[/img]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Pią 17:35, 17 Paź 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
macca
Dołączył: 03 Wrz 2014
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pią 21:56, 17 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Wiem, wiem że są 2 GMP, ale ponoć to prawidłowe GMP jest jak obie krzywki wałka są na dole i popychacze mają mały luz. Sprawdzałem to kilkukrotnie czy to na pewno aby ten dobry GMP bo jak coś robię to zawsze staram się porządnie, a nawet żeby sprawdzić ustawiłem to drugie GMP i weszła mi śruba bez podkładki w wał i popychacze nie były luźne więc przekręciłem jeszcze raz do tego prawidłowego GMP i dopiero na tym ustawiałem zawory.
Łikend nadszedł to chyba jeszcze raz z tym powalczę i postaram się ustawić tak jak fabryka mówi na 0.12. Zobaczymy co będzie..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Sob 7:19, 18 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Zawsze zanim śrubę wkręcisz możesz zobaczyć w otwór czy widzisz wyżłobienie w wale na tą śrubę czy pustą połówkę wału.
A zawory możesz mieć ok, a napierniczać może od tego że np rolki popychaczy są wypierniczone.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
makperson
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 11:28, 18 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie mam zalany nowiutki motul 300v 15W50, ale w sklepie nie mieli 2 opakowań i powiedzieli że moge dolać reszte 300v 15W60 bo taki mieli, wlewać go ? potrzebuje dosłownie setke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Sob 11:43, 18 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
makperson napisał: | Panowie mam zalany nowiutki motul 300v 15W50, ale w sklepie nie mieli 2 opakowań i powiedzieli że moge dolać reszte 300v 15W60 bo taki mieli, wlewać go ? potrzebuje dosłownie setke |
100ml mógł byś dolać, tragedii by nie było, bo oleje są mieszalne, tylko wtedy musisz sobie postawić pytanie na jkaim oleju będziesz chciał jeździć przyszły sezon, czy na 15w50 czy na 15w60, bo jak na 5w50, to szkoda by Ci pozostałe 900ml oliwy się zmarnowało, która wcale tania nie jest.
Najlpeszym rozwiązaniem looknięcie jeszcze w innym sklepie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|