|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 7:08, 17 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Koledze chodzi zapewne na którym biegu kręcić kołem z tyłu żeby ustawić GMP - IMO to nie znaczenia ale mi najłatwiej się to ustawia na ostatnim biegu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 8:17, 17 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
ja nie kręce kołem. tylko dokładniej jest mi kręcić kluczem przez zebatke zdawczą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 11:04, 17 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
O fakt - fajny pomysł - nie pomyślałem o tym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kateem
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 12:10, 17 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
A jak sprawdzić położenie krzywej w głowicy podczas ustawiania zaworów? podobno sie da ale jest to trudne a muszę sie przyznać ze zawory reguluje po raz pierwszy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Pią 12:14, 17 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Element 14, czyli ten plastik w filtrze
[link widoczny dla zalogowanych]
Wydaje mi się że u mnie jest za mały, prawie wchodzi do śrdka, jak wkładam go do filtra to jest luźny, czy tak ma być czy mam ten element od innego moto?
Z jakim momentem dokręcamy śruby trzymające tylną zębatkę, w serwisówce nie mogę znaleźć. Czy to jest to:
Sprocket screws M8 Loctite 243 + 35 Nm (25ft.lb)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Pią 19:03, 17 Maj 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luk
Gość
|
Wysłany: Pią 20:32, 17 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Co ile powinno się regulować zawory? Razem z wymianą oleju czy rzadziej?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 20:48, 17 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
to zalezy od tego jak sie jeździ. w jakim stanie zawory itp itd. jak są np zuzyte co co wymiane oleju mogą wymagac koniecznej regulacji. ale jak są nowe, ( i potem sie przez jakies 30 mth układają i wtedy wymagaja czestego zaglądania ) to potem sie prawie o nich zapomina :Dja przez 50 mth nie wymagałem regulacji. wszystko jeszcze miesciło sie w normie. ale wczesniej na podjechanych częsciej musiałem zaglądac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 7:20, 18 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Macie jakąś dobrą miejscówkę na kupno Motorexa 10w50 Cross Power ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 12:13, 18 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Jak określisz skąd jesteś, to może ktoś coś ci podpowie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:33, 18 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
No okolicie Wa-wy mam jedno miejsce po 65 za litr .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kateem
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:42, 18 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
http://youtube.com/watch?v=xbmc-obspd8 mam w swoim sxf wydech przelotowy. Na wolnych strzela identycznie jak na tym filmiku. Jak jadę to przy schodzeniu z obrotów, gdy są już najniższe strzela i czasami pojawi sie ogień. Gdy nie pozwalam mu zejść całkiem z obrotów ( podczas odjęcia gazu nie odejmuje go całkiem) nie strzela. Od kiedy mam KTMa to taka rzecz sie dzieje, uszczelniłem wydech i wyregulowałem zawory i dalej to samo. Zwiększenie dawki paliwa też nic nie daje, myślałem o tym żeby iglice podnieść o jeszcze 1 ząbek wtedy będzie na 5 od góry ale nie bardzo wiem czy to ma sens . Denerwuje mnie to strzelanie bo boję sie o silnik. Już nie mam pojęcia co to może być, jedni mówią że strzały to normalna rzecz, drudzy że tak być nie powinno. Jestem w kropce i ta sytuacja odbiera mi radość z jazdy Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kateem dnia Sob 21:44, 18 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 8:23, 19 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
u mnie wali jak z armaty juz 3 sezon. zwiększenie dawki paliwa jeszcze bardziej może pogorszyc sprawe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Nie 9:45, 19 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Sprawdź czy nie masz w którymś miejscu nieszczelnego wydechu, mi strzelał jak miałem dziurę tuż za cylindrem, ale bez ognia. Z tym że ja mam normalny wydech, nie przelotowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kateem
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 15:40, 19 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Po 6h w terenie zaobserwowałem że po regulacji zaworków, owszem strzela ale mniej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 17:51, 19 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Pytanie troche błache.
Mianowicie wjeżdżając na tor motocrosowy motocyklem typu enduro (myslę o swoim exc 400), czego się trzymać, tzn czego obawiać się od srony motocykla? Omijać duże hopy by zawieszenie się nie rozwaliło czy smiało można skakać z tym że komfort w porównaniu z sx bedzie duzo niższy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|