|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skalim1
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 17:24, 25 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Mistrzostwo świata
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:53, 25 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Słyszałem że motocykl na tych piłeczkach może się dziwnie odbijać
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawel dnia Sob 19:54, 25 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:50, 25 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Witam mam pytanie do posiadaczy którzy posiadają owiewki boczne z roku 2008. Interesuje mnie w jakich w miejscach konkretnie mocowanie do baku. Nawet opcja pobrać z google zdjęcie i na paincie narysowac w jakich miejsach dokładnie są miejca na śrubki. Np to foto: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skalim1
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:59, 25 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Od lewej z góry trzeci otwór i tak samo z dołu trzeci, widać na zdjęciach. Dwie śrubki pod siedzeniem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:04, 25 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:54, 25 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
nie podpasują Ci bo pewno dla teog pytasz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:58, 25 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Dzięki za odp. No tak chyba nie spasują, znów muszę się obejść smiakiem... A może jakiś patent?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 8:20, 26 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
nowszy sprzęt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
macca
Dołączył: 03 Wrz 2014
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Nie 9:39, 26 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Rozjebany jestem tymi piłeczkami.. no a jak ktoś pytał wcześniej o musy to na pewno trzeba dobrze pozasłaniać otwory w feldze, żeby żaden piach nie wpadł do środka bo sukcesywnie będzie to wycierało musa i będzie się kruszył.
Mi właśnie naleciało trochę piachu do przedniego koła jak miałem musa założonego i trochę tak z tym jeździłem i po zdjęciu obydwóch - przedni już szału nie robi, da radę go jeszcze założyć ale dupy nie urywa, a tylny jak nóweczka więc na pewno warto dobrze uszczelnić dziury od wentyli itd.
Macie jakieś patenty na już lekko uklepanego musa? Podobno kombinują coś chłopaki z zakładaniem dodatkowo dętki?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez macca dnia Nie 10:44, 26 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 9:53, 26 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Aby mus przeżył jak najdłużej to:
- nowego musa oczywiście smarujemy żelem
- zakładamy tak aby go nie pociąć łyżkami
- felga przed założeniem ma być dokładnie oczyszczona i sucha
- po założeniu zaklejamy(np. sylikonem) otwory po wentylu i trzymaku
- staramy się trzymać motocykl na stojaku, aby koła wisiały w powietrzu
Zabójstwem dla musa jest woda i syf który się dostaje do środka koła i go niszczy. Błędy przy montażu(przyszczypania, rozerwania) obniżają znacznie jego żywotność. Musy nie lubią wysokich temperatur, jazda z dużymi prędkościami w upalne dni niszczy musy błyskawicznie, potrafi się normalnie rozpaść na kawałki.
BIB mus w moim terenie wytrzymuje sezon i jest to najlepszy mus na rynku. Inne firmy wytrzymują po pół roku.
Na uklepanego musa zakładamy trzymak lub dwa i latamy do momentu aż wciągnie oponę w felgę. Jeśli opona już nie ma trzymania to mus na śmietnik lub wycinasz środek i wkładasz dętke.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Musicman
Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraśnik-lubelskie
|
Wysłany: Pon 20:49, 27 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Jedni piszą że rocznik 2007 to rfs, a inny że stara rama i inny nowy silnik. To jak to w końcu jest ? Jeśli to nadal rfs to różni się czymś od rocznika np 2003 ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Pon 21:16, 27 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
w 2007 sxf 250 ma już nowy silnik, pozostałe to RFS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 23:37, 27 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
mój mus na przedzie trzyma juz 120mth, oczywiście smarowany ( 2 razy) i jeszcze trochę pociągnie, ale przód nie zużywa się tak jak tył.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:42, 28 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
jak sie ubieracie teraz na jeżdżenie ale nie na przelotowki po lesie tylko typowy trening na maksa?
ubrałem się jak zwykle plus termoaktywna koszulka i kamizelka i lekko jestem przeziebiony
bez kamizelki ok ale jak sie spoce to zimno a z nia zas za gorąco
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Wto 19:00, 28 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Ja na kurtkę motocyklową z podpinką tekstylną zakładam buzer, pod spodniami kalesony i nakolanniki oczywiście. Wiadomo, że nie mam takiej swobody ruchów, jak przy koszulce i buzerze, ale nie ma aż takiej tragedii. Ostatnio trochę się spociłem na treningu, ale ogólnie całkiem przyjemnie. Największy problem to mam z dłońmi. W materiałowych rękawiczkach nie ma szans, żeby jeździć i wygrzebałem skórzane, szosowe rękawice jeszcze z czasów jak po asfalcie trochę jeździłem. Gorzej czuję hamulec i sprzęgło, ale przynajmniej nie odpadają mi ręce z zimna. Przy pierwszym wyjeździe, po tak długim leżeniu nieużywane, czułem się, jakbym pierwszy raz jechał na motocyklu, tak twarde były No i oczywiście jak jest poniżej 10*C, to ja też preferuję kominiarkę pod kask.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez punk891 dnia Wto 19:02, 28 Paź 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|