|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Wto 21:15, 28 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Chyba ta kamizelka zrobiła tą robotę że jesteś przeziębiony.Ja latam w Irlandii więc jeśli biega o klimat jesienny to jest podobny tylko dochodzi tu wiatr i to potrafi wiać (noce są cieplejsze obecnie spada do 5 6 stopni)Latałem w niedzielę temperatura 12 stopni w poniedziałek 10 stopni z tego względu że właśnie wiało,na coś takiego zakładam koszulka na krótki rękaw (zwykła jakaś chinka pewnie) na to buzer i na górę lekka bluza KTM RACING i tak jestem spocony,pod spodnie nic tylko nakolanniki.Jak temperatura 5 stopni i mniej to wtedy zakładam komplet termoaktywny koszulka na długi rękaw i kalesony na to buzer ochraniacze i do tego kurtka taka zwykła jesionka jakaś i jak trudny teren to pot po jajkach leci Rękawiczki w obydwu warunkach tylko szmaciane wystarczają ręce mi nie grabieją.Lecz co ważne ja latam u siebie w koło komina o wypadach gdzieś dalej mogę zapomnieć(nie ma gdzie)Za młodziaka w kraju łapałem temperatury do -20 na moto paliwo tylko czasami zamarzało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemol
Dołączył: 01 Lip 2014
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 23:15, 28 Paź 2014 Temat postu: Gwint nakrętki magneta |
|
|
Witam.Powie mi ktoś jaki jest gwint na wale od strony magneta? Zna ktoś skok gwintu czy coś? Niby głupie pytanie ale mam problem z nakrętką magneta więc pytam. Pozdr.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Przemol dnia Wto 23:16, 28 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 6:32, 29 Paź 2014 Temat postu: Re: Gwint nakrętki magneta |
|
|
Przemol napisał: | Witam.Powie mi ktoś jaki jest gwint na wale od strony magneta? Zna ktoś skok gwintu czy coś? Niby głupie pytanie ale mam problem z nakrętką magneta więc pytam. Pozdr. |
Głupie pytanie bo nie napisałeś o jaki motocykl chodzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
prze_bestia
Gość
|
Wysłany: Śro 9:05, 29 Paź 2014 Temat postu: Re: Gwint nakrętki magneta |
|
|
Głupie pytanie bo nie napisałeś o jaki motocykl chodzi.[/quote]
Faktycznie.. skleroza. KTM EXC 300 96r.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Śro 9:08, 29 Paź 2014 Temat postu: Re: Gwint nakrętki magneta |
|
|
prze_bestia napisał: | Głupie pytanie bo nie napisałeś o jaki motocykl chodzi. |
Faktycznie.. skleroza. KTM EXC 300 96r.[/quote]
m12x1
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas88lag
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzciana/Rzeszów
|
Wysłany: Śro 13:18, 29 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Mam takie krótkie pytanie odnośnie piast w modelach EXC. Mam 525 z 2005 roku i niestety, zauważyłem że leci mi pęknięcie od strony zębatki. Mam możliwość kupienia kompletnego koła od kolegi z forum. Koło pochodzi prawdopodobnie z modelu EXC wersja Six Days z 2010 roku. Czy te piasty w tym roczniku były już wykonywane inaczej (kute, inny materiał i technologia)? Podobno już w moim roczniku były poprawione, ale zdarza się że pękają. Koło tanie nie jest, bo jego koszt to ok. 1300 zł, więc nie chciałbym kupić teoretycznie tego samego koła.
Z góry dzięki za odpowiedź.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 14:04, 29 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
w 520stkach pękały nawet jak stały w 525 juz duuuuzo mocniejsze i pękają tylko jak strzeli łożysko - wiec na pewno u Ciebie kiedys strzeliło
2010 z tego co wiem są jeszcze mocniejsze, ale nie aż tak drastycznie jak w porównaniu 520 a 525
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 14:23, 29 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Jak chcesz wydać tyle pieniędzy to nie lepiej kupić sobie nową piastę Talona albo innej firmy robiącej kute piasty i dać do zaplecenia z obecnego koła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
herkloss
Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KIELCE
|
Wysłany: Śro 14:24, 29 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Od 2006 były kute można poznać bo grubsza i ma połysk.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 14:43, 29 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Taka piasta kompletna kosztuje w serwisie 960zł
Po rabacie jak masz wyjdzie poniżej 900zł
Mój kolega do yamahy zakupił sobie piasty firmy Tusk i kosztowały go łącznie coś koło 1000zł.
Do KTM są ładne pomarańczowe:)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Śro 15:08, 29 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Właśnie te piasty u mnie w 520 jest pęknięta,latam tak i nic się nie dzieje jak na razie tylko jak długo.Jak go kupiłem były walnięte łożyska co prawda nie mocno ale na pewno nie robiły tego co powinny i co ważne szprychy wszystkie były dojechane luz i poprzeciągane.Dobra cena tych Tusków trzeba będzie nabyć w przyszłości i wymienić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 15:35, 29 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
mi w 520 sx walnęła piasta po lądowaniu na hopie , nie polecam takich atrakcji, też jeździlem z pękniętą "pewnie jeszcze wytrzyma" ,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas88lag
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzciana/Rzeszów
|
Wysłany: Śro 16:38, 29 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Jak chcesz wydać tyle pieniędzy to nie lepiej kupić sobie nową piastę Talona albo innej firmy robiącej kute piasty i dać do zaplecenia z obecnego koła. |
Oczywiście zakup samej nowej piasty też rozważałem. Talona udało mi się znaleźć na rabbitsport za 1050 zł - to całkiem sporo. Kolega z forum poza obręczą i piastą daje oponę, mus Dunlopa i zębatkę.
Te piasty TUSK są super, tylko pytanie czy to zdaje egzamin, jak z wytrzymałością. Cena niska, wiadomo dojdzie koszt sprowadzenia z USA, ale i tak wyjdzie chyba dużo taniej niż TALON.
Więc już sam nie wiem. Uzbrojone, kompletne (zaszprychowane) koło 1300 zł, a sama piasta TALONA ponad 1000 zł do tego dochodzi zaplecenie (nie mam pojęcia ile taka usługa kosztuje).
P.S
To są koła kolegi z forum:
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy te piasty są kute, albo przynajmniej dużo bardziej wytrzymałe od tych montowanych jeszcze w moim RFS'ie, czy raczej to samo?
Propozycje i rady mile widziane, bo jak dla mnie 1000 zł (szczególnie za koło lub jego część) to jednak sporo pieniędzy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 17:36, 29 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Te z linku są kute
Kup oba te koła a swoje obecne sprzedaj i wyjdziesz wtedy najkorzystniej i najładniej:)
Przednie koło na grubą ośkę jest dość pożądane więc z jego sprzedażą nie będzie problemu.
Tylne sprzedaż albo na części albo w całości.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 18:10, 29 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
hehe jakbys zamawiał to i ja bym może wziął piaste na tył wiec było by taniej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|