|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janeq777
Dołączył: 01 Cze 2014
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 21:40, 29 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Witam.Znalazlem na za granicznym forum takie cos
[link widoczny dla zalogowanych]
Zastanawiam sie czy nie od mlodzic swojego exc 400.
Co o tym myslicie, czy wszystko spasuje, czy nie bedzie jakis komplikacji?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 21:46, 29 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Jeśłi masz dojście to bodykitu z nowszego kata to pobawić się można bo efekt fajny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 22:06, 29 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
spoko do zrobienia, tylko jest troche kombinacji, z 525 plastiki pasują wymiennie, ( stelaż trzeba jedynie też z 525 lub przerabiac z 520stki ) jak chcesz z 530stki plastiki to trzeba wiecej modyfikacji wprowadzic ale sie da
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 9:27, 30 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
ta przeróbka z linku wygląda fajnie bo koleś pokazuje gotowe efekty
ja widziałem to od strony kuchni i sam o tym myślałem i ogólnie bez cięcia i spawania elementów ramy subframe się nie obędzie
więc
jeżeli myślisz, że kupisz nowe elementy i je po prostu przykręcisz to jesteś w błędzie:)
jak nie przeraża Ciebie spawanie ramy i aluminium to ogarniesz to bez problemu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stpeter
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Czw 11:11, 30 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Koledzy w moim EXCF 250 2003 zakładac bede zebatki 12/52. Dostałem do tego did vx2 116 ogniw. Nie bedzie za krótki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Czw 11:30, 30 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
stpeter napisał: | Koledzy w moim EXCF 250 2003 zakładac bede zebatki 12/52. Dostałem do tego did vx2 116 ogniw. Nie bedzie za krótki? |
nie będzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stpeter
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Czw 11:32, 30 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 11:32, 30 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Czw 11:33, 30 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sarar
Dołączył: 08 Lis 2012
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 9:32, 31 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Zabieram się dziś za montaż Reklusa w moim Kacie
Już prawie wszystko wiem. Jedyne do czego mam wątpliwości to czy wymieniać uszczelkę pod deklem sprzęgła, ewentualnie czy wspomagać się silikonem przy zakładaniu starej uszczelki.
Dekiel jeszcze nie był ruszany bo moto w miarę świeże.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 9:35, 31 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Sarar napisał: | Zabieram się dziś za montaż Reklusa w moim Kacie
Już prawie wszystko wiem. Jedyne do czego mam wątpliwości to czy wymieniać uszczelkę pod deklem sprzęgła, ewentualnie czy wspomagać się silikonem przy zakładaniu starej uszczelki.
Dekiel jeszcze nie był ruszany bo moto w miarę świeże. | Jakie moto i który dekiel dokładnie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sarar
Dołączył: 08 Lis 2012
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 9:57, 31 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Moto to EXCF 250, 2012 rok. Chodzi o dekiel sprzęgła: CLUTCH COVER OUTSIDE 09, p.no. 7703002630015
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 10:04, 31 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Sarar napisał: | Moto to EXCF 250, 2012 rok. Chodzi o dekiel sprzęgła: CLUTCH COVER OUTSIDE 09, p.no. 7703002630015 |
uszczelka jest gumowa wkładana w dekiel, nie niszczy się tak jak te papierowe, powinna wytrzymać kilkanaście montażów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas_da
Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pią 10:08, 31 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Zakładasz specjalną uszczelkę pod reklusa (gruba), bądź dekiel reklusa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arkes
Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:44, 02 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Pytanko, kupiłem komplet uszczelek Athena na allegro i jest tam parę uszczelek pod cylinder, ktoś gdzieś napisał, że różnią się one grubością, skoro tak produkują to musi to czemuś służyć, ktoś wytłumaczy ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:04, 02 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
ustawiasz tym wysokośc cylindra aby był na równi z tłokiem
zalezy co potrzeba
można dać wyżej lub niżej aby podnieść lub zmniejszyc kompresję
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|