|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arkes
Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:35, 02 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Czyli generalnie dla takiego lajka jak ja nie ma róźnicy jaką dam ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 12:47, 02 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
arkes napisał: | Czyli generalnie dla takiego lajka jak ja nie ma róźnicy jaką dam ? |
Najlepiej daj byś miał tłok równo z cylkiem
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:32, 02 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Witam mam kilka pytań, napiszę w punktach: ( szukałem po forum i nie znalazłem nic )
1. Ktm gaśnie czasem (możliwe, że po glebie i po obróceniu pompy sprzegła i klamki?) Chodzi mi o to, że dziś podczas jazdy kilkanaście razy mi zgasł. Czasem jest tak, że jak włączam bieg daje gazu to mi muli i gaśnie ( nie to nie wina złego wyczucia klamki i gazu bo od kupna ktma pierwszy raz mi taką serię gaśnięcia zrobił ) nie wiem co robić czy może odpowietrzyć sprzęgło czy co, bo ciągnie dobrze nic nie slizga klamka w miare twarda nie czuje ubytyku ( może filtr powietrza troche brudnawy i zassał syfa? ) Nie miałem tak jeszcze w terenie. Co go moze bolec?
2. U kumpla w EXC 450 zauważyłem ( widziałem od dawna, ale zignorowałem to, że może mi to w jakiś sposób pomóc ) Tak więc do sedna, mam pytanie czy ktoś używa dystansów do pólek do kiery ? Siadłem i czułem fajną różnicę i mam pytanie co o tym sądzicie? Ile takie coś i gdzie kupię ? Nie będzie problemów z kablami bo gdzies czytalem ze czasem mają.... na moim sprzęcie jeździ mi się dobrze, ale czuje ze mogę go lepiej pod siebie podgregulować ( co w 3 punkcie bedzie) i zastanawiam się jak to wpłynie na jazdę bo siedziało się lepiej. Jakie kupić te dysnse czy może wytoczyć jakoś? Czekam na opinie i porady dzięki ;d
3. Czytalem ostatnio o regulacji zawieszenia i ustawienia pod siebie moto. Jak się tym kierować i jak regulować dobrze? Bo lagi odpowietrzyłem z przodu dajmy ok, ale z tył malo co robilem jedynie ustawiłem ''twardosc'' tym pokrętłem na tej puszce i jest miększy. Jak go zniżę to będzie lepiej mi się w terenie jeździło ? Jak to u Was wygląda?
4. Czy mogę użyć płynu hydrauilcznego mineralnego LHM + zielono żólta buletka której użyłem do zalania nowego płynu i do odpowietrzania do sprzegła i wyszło ok, ale teraz pytanie czy mogę go użyc do zalania jako nowy i odpowietrzyć go do przedniego hamulca? w ktm 450 exc klamka wgl prawie nie ma hamulca tzn klamka miękka i pewnie zapowietrzony układ. Tak samo się odpowietrza jak sprzęgło tak? ( Chodzi o technikę )
Nie chcę kupować oryginalnego jakiegoś od magury itp bo myślę, że da się jakoś ominąć takie małe koszty.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Nie 18:36, 02 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 21:01, 02 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
StianEXC napisał: | Witam mam kilka pytań, napiszę w punktach: ( szukałem po forum i nie znalazłem nic )
1. Ktm gaśnie czasem (możliwe, że po glebie i po obróceniu pompy sprzegła i klamki?) Chodzi mi o to, że dziś podczas jazdy kilkanaście razy mi zgasł. Czasem jest tak, że jak włączam bieg daje gazu to mi muli i gaśnie ( nie to nie wina złego wyczucia klamki i gazu bo od kupna ktma pierwszy raz mi taką serię gaśnięcia zrobił ) nie wiem co robić czy może odpowietrzyć sprzęgło czy co, bo ciągnie dobrze nic nie slizga klamka w miare twarda nie czuje ubytyku ( może filtr powietrza troche brudnawy i zassał syfa? ) Nie miałem tak jeszcze w terenie. Co go moze bolec?
2. U kumpla w EXC 450 zauważyłem ( widziałem od dawna, ale zignorowałem to, że może mi to w jakiś sposób pomóc ) Tak więc do sedna, mam pytanie czy ktoś używa dystansów do pólek do kiery ? Siadłem i czułem fajną różnicę i mam pytanie co o tym sądzicie? Ile takie coś i gdzie kupię ? Nie będzie problemów z kablami bo gdzies czytalem ze czasem mają.... na moim sprzęcie jeździ mi się dobrze, ale czuje ze mogę go lepiej pod siebie podgregulować ( co w 3 punkcie bedzie) i zastanawiam się jak to wpłynie na jazdę bo siedziało się lepiej. Jakie kupić te dysnse czy może wytoczyć jakoś? Czekam na opinie i porady dzięki ;d
3. Czytalem ostatnio o regulacji zawieszenia i ustawienia pod siebie moto. Jak się tym kierować i jak regulować dobrze? Bo lagi odpowietrzyłem z przodu dajmy ok, ale z tył malo co robilem jedynie ustawiłem ''twardosc'' tym pokrętłem na tej puszce i jest miększy. Jak go zniżę to będzie lepiej mi się w terenie jeździło ? Jak to u Was wygląda?
4. Czy mogę użyć płynu hydrauilcznego mineralnego LHM + zielono żólta buletka której użyłem do zalania nowego płynu i do odpowietrzania do sprzegła i wyszło ok, ale teraz pytanie czy mogę go użyc do zalania jako nowy i odpowietrzyć go do przedniego hamulca? w ktm 450 exc klamka wgl prawie nie ma hamulca tzn klamka miękka i pewnie zapowietrzony układ. Tak samo się odpowietrza jak sprzęgło tak? ( Chodzi o technikę )
Nie chcę kupować oryginalnego jakiegoś od magury itp bo myślę, że da się jakoś ominąć takie małe koszty. |
1. Gaśnie przy ruszaniu? Jak tak może masz nieodpowietrzony układ bo coś poluzowało się przy glebie i wychodzi jak byś bez sprzęgła wbijał biegi?
Filtr powieitrza trochę brudnawy... Takie rzeczy co jadę się czyści.
Wyreguluj może też gaźnik bo już nie jest lato tylko zima, więc wypadało by delikatnie zubożyć mieszankę tzn wkręcić śrubkę od składku mieszanki która masz pod gaźnikiem.
2. Dystane do półek kierownicy.
Chyba podwyższenia kierownicy. Był temat na forum, nawet wójo sprzedawał takowe. Dobre są dla osób albo o krótkich ręcach albo dla osób o dużym wzroście.
Wytoczć będzie ciężko, prędzej wyfrezujesz . Tak można je dorobić + do tego wzmocnione i dłuższe śruby.
3. Nie ma czegoś takiego jak zniżenie. Jest ustawienie SAG - poczytaj o tym..
4. Wilokrotnie było pisane że można lać do sprzęgła lhm zamiast magury.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arkes
Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:29, 02 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Cytat: | 4. Czy mogę użyć płynu hydrauilcznego mineralnego LHM + zielono żólta buletka której użyłem do zalania nowego płynu i do odpowietrzania do sprzegła i wyszło ok, ale teraz pytanie czy mogę go użyc do zalania jako nowy i odpowietrzyć go do przedniego hamulca? w ktm 450 exc klamka wgl prawie nie ma hamulca tzn klamka miękka i pewnie zapowietrzony układ. Tak samo się odpowietrza jak sprzęgło tak? ( Chodzi o technikę )
Nie chcę kupować oryginalnego jakiegoś od magury itp bo myślę, że da się jakoś ominąć takie małe koszty. |
Żartujesz ? do hamulca chcesz LHM wlać ? tam się leję tylko DOT ..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 21:39, 02 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
arkes napisał: | Cytat: | 4. Czy mogę użyć płynu hydrauilcznego mineralnego LHM + zielono żólta buletka której użyłem do zalania nowego płynu i do odpowietrzania do sprzegła i wyszło ok, ale teraz pytanie czy mogę go użyc do zalania jako nowy i odpowietrzyć go do przedniego hamulca? w ktm 450 exc klamka wgl prawie nie ma hamulca tzn klamka miękka i pewnie zapowietrzony układ. Tak samo się odpowietrza jak sprzęgło tak? ( Chodzi o technikę )
Nie chcę kupować oryginalnego jakiegoś od magury itp bo myślę, że da się jakoś ominąć takie małe koszty. |
Żartujesz ? do hamulca chcesz LHM wlać ? tam się leję tylko DOT .. |
O kurczę nie doczytałem
Do hamulca tylko DOT, żaden LHM!
Ogólnie odradzam dot 5.1, wlał bym poczciwego dot 4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:52, 02 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
4tSTUNT napisał: | StianEXC napisał: | Witam mam kilka pytań, napiszę w punktach: ( szukałem po forum i nie znalazłem nic )
1. Ktm gaśnie czasem (możliwe, że po glebie i po obróceniu pompy sprzegła i klamki?) Chodzi mi o to, że dziś podczas jazdy kilkanaście razy mi zgasł. Czasem jest tak, że jak włączam bieg daje gazu to mi muli i gaśnie ( nie to nie wina złego wyczucia klamki i gazu bo od kupna ktma pierwszy raz mi taką serię gaśnięcia zrobił ) nie wiem co robić czy może odpowietrzyć sprzęgło czy co, bo ciągnie dobrze nic nie slizga klamka w miare twarda nie czuje ubytyku ( może filtr powietrza troche brudnawy i zassał syfa? ) Nie miałem tak jeszcze w terenie. Co go moze bolec?
2. U kumpla w EXC 450 zauważyłem ( widziałem od dawna, ale zignorowałem to, że może mi to w jakiś sposób pomóc ) Tak więc do sedna, mam pytanie czy ktoś używa dystansów do pólek do kiery ? Siadłem i czułem fajną różnicę i mam pytanie co o tym sądzicie? Ile takie coś i gdzie kupię ? Nie będzie problemów z kablami bo gdzies czytalem ze czasem mają.... na moim sprzęcie jeździ mi się dobrze, ale czuje ze mogę go lepiej pod siebie podgregulować ( co w 3 punkcie bedzie) i zastanawiam się jak to wpłynie na jazdę bo siedziało się lepiej. Jakie kupić te dysnse czy może wytoczyć jakoś? Czekam na opinie i porady dzięki ;d
3. Czytalem ostatnio o regulacji zawieszenia i ustawienia pod siebie moto. Jak się tym kierować i jak regulować dobrze? Bo lagi odpowietrzyłem z przodu dajmy ok, ale z tył malo co robilem jedynie ustawiłem ''twardosc'' tym pokrętłem na tej puszce i jest miększy. Jak go zniżę to będzie lepiej mi się w terenie jeździło ? Jak to u Was wygląda?
4. Czy mogę użyć płynu hydrauilcznego mineralnego LHM + zielono żólta buletka której użyłem do zalania nowego płynu i do odpowietrzania do sprzegła i wyszło ok, ale teraz pytanie czy mogę go użyc do zalania jako nowy i odpowietrzyć go do przedniego hamulca? w ktm 450 exc klamka wgl prawie nie ma hamulca tzn klamka miękka i pewnie zapowietrzony układ. Tak samo się odpowietrza jak sprzęgło tak? ( Chodzi o technikę )
Nie chcę kupować oryginalnego jakiegoś od magury itp bo myślę, że da się jakoś ominąć takie małe koszty. |
1. Gaśnie przy ruszaniu? Jak tak może masz nieodpowietrzony układ bo coś poluzowało się przy glebie i wychodzi jak byś bez sprzęgła wbijał biegi?
Filtr powieitrza trochę brudnawy... Takie rzeczy co jadę się czyści.
Wyreguluj może też gaźnik bo już nie jest lato tylko zima, więc wypadało by delikatnie zubożyć mieszankę tzn wkręcić śrubkę od składku mieszanki która masz pod gaźnikiem.
2. Dystane do półek kierownicy.
Chyba podwyższenia kierownicy. Był temat na forum, nawet wójo sprzedawał takowe. Dobre są dla osób albo o krótkich ręcach albo dla osób o dużym wzroście.
Wytoczć będzie ciężko, prędzej wyfrezujesz . Tak można je dorobić + do tego wzmocnione i dłuższe śruby.
3. Nie ma czegoś takiego jak zniżenie. Jest ustawienie SAG - poczytaj o tym..
4. Wilokrotnie było pisane że można lać do sprzęgła lhm zamiast magury. |
Co do arkesa: Nie, nie żartuję :p Tylko pytam bo nie wiem dokładnie a co do płynu DOT to macie jakiś sprawdzony ? Jaki kupujecie i po ile taki ? bo chyba pierwszy raz będę miał styk z tym.
Co do Stunt'a:
1. Nie tyle co przy ruszaniu co przy jeździe wolnej nawet albo i zwykłej, biegi wchodzą jak wchodziły miałem przypadek ze było tak jak mówisz, klamka mi kiedyś zmiękła ( straciłem sprzęgło) i biegi wchodziły jak sieczkarnia dojechalem delikatnie do domu. Odpowietrzyłem i było ok ze sprzęgłem.
2. Spoko najwyżej kupię u niego bo nawet ma wystawione na forum.
3. Obczaję
4. Wiem, że było pisane i tak własnie zrobiłem - wlałem lhm i było po temacie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Nie 21:53, 02 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arkes
Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:00, 02 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Obojętnie jaki DOT 4 to idzie kupić za 14zł litr chyba w markecie nawet.
PS. lhm zajebiście się sprawdza do sprzęgła magury, po mięsiącu nic się nie dzieje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:03, 02 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
arkes napisał: | Obojętnie jaki DOT 4 to idzie kupić za 14zł litr chyba w markecie nawet.
PS. lhm zajebiście się sprawdza do sprzęgła magury, po mięsiącu nic się nie dzieje. |
A to spoko, no racja używam LHM+ i nic się nie dzieje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Buła
Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 17:35, 03 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Zawór wydechowy ma się ruszać lekko na boki czy powinien siedzieć sztywno?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas88lag
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzciana/Rzeszów
|
Wysłany: Pon 21:20, 03 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Chłopaki, idzie gdzieś dostać taką osłonę dolnego łożyska PDS?
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeżeli tak to gdzie tego szukać? Jak googluje "osłona pds ktm" wyskakują tylko te neoprenowe. No chyba, że to jest jakaś samoróbka.
Z góry dzięki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Pon 21:22, 03 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
a przed czym ona ma chronić niby?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas88lag
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzciana/Rzeszów
|
Wysłany: Pon 21:29, 03 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
KozioŁ napisał: | a przed czym ona ma chronić niby? |
Przed wodą przy myciu (wysokim ciśnieniem), błotem? Nie wiem
To co KozioŁ ,mówisz, że nie warto sobie tym zaprzątać głowy (strata kasy)?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 21:39, 03 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Jak dla mnie to nie jest osłona a zabezpieczenie przed odkręceniem się śruby
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas88lag
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzciana/Rzeszów
|
Wysłany: Pon 21:47, 03 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Ta śruba chyba idzie na klej, ale mniejsza o to, możliwe, że masz racje, zawsze to jakieś dodatkowe zabezpieczenie.
Dobra, po temacie. Chłopaki mają tam większe zmartwienia.
Dzięki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|