|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Pon 23:07, 03 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
dla mnie ta osłona to lipa jakaś jest, szkoda kasy i zawracanie głowy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KozioŁ dnia Pon 23:07, 03 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Buła
Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 23:09, 03 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak zdjąć nr 18? Bo mi się wysypały oba oringi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 1:15, 04 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Odkręcając całą flansze w którą wkładasz dyfuzor wyjmiesz te elementy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 7:01, 04 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
tak musisz wyjąć flanszę pózniej odkręcić cały zawór i dopiero na końcu ściągasz te tulejki, a po nich o-ringi
z tym że prawdopodobnie przestawi Ci sie wymiar-wysokośc zawrou która regulujesz elementami 13 i 17
zapamiętaj odległośc tych 2 elementów lub zrób fotkę
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez barek253 dnia Wto 7:05, 04 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Buła
Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 10:44, 04 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Te tulejki u mnie się ruszają, ale nie chcą zejść tak lekko, ściągać je na siłe?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TheGreat
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 12:28, 04 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Jest tu ktoś na forum kto się zajmuje wyciąganiem powgniatanych dyfuzorów? Albo zna ktoś taką osobę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:45, 04 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
TheGreat napisał: | Jest tu ktoś na forum kto się zajmuje wyciąganiem powgniatanych dyfuzorów? Albo zna ktoś taką osobę? |
ja znam, jak chcesz pisz na pw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Buła
Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 19:18, 04 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Właśnie godzinę temu znalazłem ten filmik, dzięki wielkie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 21:31, 04 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
żeby błoto tam nie wchodziło
można też czasami przyczaić takie zwykłe gąbki które montuje się pod silnik, podnóżki itd. przez co tyle błota się nie przykleja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Wto 22:30, 04 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie czy pasek przebiegający przez cały bieżnik to tylko oznaczenie fabryki? Bo widzę, że nie raz w głównym opisie podają jego kolor i zastanawiam się czy aby na pewno nie ma dla mnie znaczenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Wto 22:44, 04 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
amek721 napisał: | Panowie czy pasek przebiegający przez cały bieżnik to tylko oznaczenie fabryki? Bo widzę, że nie raz w głównym opisie podają jego kolor i zastanawiam się czy aby na pewno nie ma dla mnie znaczenia |
Pasek ten oznacza twardość gumy, każdy kolor przypisany jest do innej twardości, biały najbardziej miękka, potem jest czerwony, a dalej to już nie wiem, widziałem jeszcze żółte i zielone
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mani3k123
Dołączył: 21 Wrz 2014
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pisz
|
Wysłany: Nie 22:28, 09 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Witam, dziś urwał mi się łancuch w ktm exc 450 2005 . Zablokował przednią zębatke ale nie zdusił silnika . Czy ktm ma jakies zabezpieczenie do takich sytuacji . Czy raczej coś mogło nie wytrzymac ?. Dodam że sprzeglo bylo juz tragiczne a gdy silnik pracowal dopóki sie nie zorientowalem ze poszedl lancuch nie bylo zadnych halasow . Pytam co się mogło stac , jeszcze nie zagladalem bo jestem mega wkurw .... Biegi wszystkie sa przynajmniej jak je ręką po przerzucałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 22:48, 09 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
a wysprzęglik cały? to raczej jedyna część która mogła ucierpieć, skrzynia wytrzyma, ale jak chcesz mieć pewność to odkręć śrubę spustową oleu i wyciągnij filtry siatkowe - sprawdzisz czy nie ma metalowych opiłków czy kawałków trybów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|