Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 208, 209, 210 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 22:01, 12 Lis 2014    Temat postu:

takie liczniki są tylko w traktorach
w motocyklach jest liczony normalny czas pracy 1h = 1mth


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 10:41, 13 Lis 2014    Temat postu:

Witam motocykl to KTM 450 EXC 2003 rok. Problem dotyczy przedniego hamulca. Klamka była bardzo miękka i hamowała dopiero przy koncu i to ledwo, a więc na początku postanowiłem odpowietrzyć układ od od dołu do góry, zalałem nowy płyn odpowietrzyłem wszystkie bombelki uszły, ale klamka dalej to samo miękka i łapie przy koncu. Tarcza jest 1mm cieńsza niż w moim exc 400 a u mnie hamulec działa dobrze, normalnie. Przed zabraniem się do roboty zauważyłem, że na odpowietrzniku na dole był płyn hamulcowy juz ( pewnie sie popuściło i przez to może ze był problem). Kupiłem nowy płyn DOT 4, wyssałem stary wyrzuciłem, odpowietrzył nowy i to samo... Co poradzicie? Nie wiem od czego zaczać tarczę wyczysciłem szmatką, klocki wyglądają ok nic nie skrzypi szumi itp.. Z góry dzięki za pomoc i odpowiedzi !

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MlodyRM




Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:48, 13 Lis 2014    Temat postu:

dziwne wydawało mi się, że nawet na tym forum była rozmowa na temat poprawnie działających liczników motogodzin.
a co do drugiego pytania o kanał olejowy ma ktoś jakieś pomysły?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 12:05, 13 Lis 2014    Temat postu:

StianEXC napisał:
Witam motocykl to KTM 450 EXC 2003 rok. Problem dotyczy przedniego hamulca. Klamka była bardzo miękka i hamowała dopiero przy koncu i to ledwo, a więc na początku postanowiłem odpowietrzyć układ od od dołu do góry, zalałem nowy płyn odpowietrzyłem wszystkie bombelki uszły, ale klamka dalej to samo miękka i łapie przy koncu. Tarcza jest 1mm cieńsza niż w moim exc 400 a u mnie hamulec działa dobrze, normalnie. Przed zabraniem się do roboty zauważyłem, że na odpowietrzniku na dole był płyn hamulcowy juz ( pewnie sie popuściło i przez to może ze był problem). Kupiłem nowy płyn DOT 4, wyssałem stary wyrzuciłem, odpowietrzył nowy i to samo... Co poradzicie? Nie wiem od czego zaczać tarczę wyczysciłem szmatką, klocki wyglądają ok nic nie skrzypi szumi itp.. Z góry dzięki za pomoc i odpowiedzi !


A jak nadusisz klamkę kilkanaście razy pod rząd to zrobi się twarda?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC1
Gość






PostWysłany: Czw 13:29, 13 Lis 2014    Temat postu:

Wciskam klamkę z 20 razy i nic, ale jak wrócę to ja przydusze.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 15:29, 13 Lis 2014    Temat postu:

1) zobacz czy jak naciskasz to czy cały zacisk sie nie porusza. często wyrabia sie tylne trzymanie klocków ( na przeciw tłoczków) i po nacisnęciu cały zacisk pracuje. rozwiązaniem jest równe splanowanie tych "trzymaków' o które sie zapierają wewnętrzne klocki równolegle z tłoczkami. to usztywnia całą konstrukcje i czuć róznice
2) tarcza jak cienka to tak samo klamka bardziej wpada, to samo jak klocki kiepskie - wtedy całe tłoczki pracują
3) odpowietrz jeszcze dla pewnosci Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:17, 13 Lis 2014    Temat postu:

henio12323 napisał:
1) zobacz czy jak naciskasz to czy cały zacisk sie nie porusza. często wyrabia sie tylne trzymanie klocków ( na przeciw tłoczków) i po nacisnęciu cały zacisk pracuje. rozwiązaniem jest równe splanowanie tych "trzymaków' o które sie zapierają wewnętrzne klocki równolegle z tłoczkami. to usztywnia całą konstrukcje i czuć róznice
2) tarcza jak cienka to tak samo klamka bardziej wpada, to samo jak klocki kiepskie - wtedy całe tłoczki pracują
3) odpowietrz jeszcze dla pewnosci Very Happy



Dzięki jutro sprawdzę i zrobię wszystko i dam znać jak sprawa wygląda. Odpowietrzę nawet i 2 razy jak trzeba będzie Razz Ja robię tak samo jak ze sprzęgłem robiłem ( chodzi tylko o technikę ! ) i efekt kiepski no nic jutro spróbuje zrobić tak jak goscie na yt. Jeden odpowietrzał od góry do dołu i niby mu to działalo.. a ja rozumiem mam odpowietrzac od dołu do góry tak ?
Czy może oba sposoby są dobre i trzeba je wypróbować ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Czw 19:19, 13 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 20:40, 13 Lis 2014    Temat postu:

róznie, czasami wystarczy że zalejesz płyn od góry grawitacyjnie spłynie w dół. potem klasycznie odpowietrzysz ze 2-3 razy i gotowe, a czasami jak na złość nicn ie idzie ;P

niezła metoda to też wyciskanie tłoczka/ów i wciskanie ich z powrotem. tak kiedyś na jakims filmiku KTMa widziałem, akurat odnosnie sprzegła. gosc czekał aż tłoczek odskoczy, i potem wciskał i sporo powietrza szło tym sposobem. do hamulców mozna stosować tą samą metodę. tylko troche upierdliwa dla 2 tłoczków Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:44, 13 Lis 2014    Temat postu:

nic nie jest upierdliwe

odkręć sobie dekielek lub nie i wciskaj zacisk kolanem
później ponaciskaj klamka i tak kilka razy
hebel ma być miód


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Czw 21:55, 13 Lis 2014    Temat postu:

W lagach dwukomorowych jak cieknie laga to, zmienię uszczelniacze, zmienie olej w głównej komorze, drugiej nie bedę ruszał bo bym pompę vacum musiał mieć to nic już nie trzeba odpowietrzać, bo to właśnię tę drugą sie odpowietrza dobrze kojarzę ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:27, 13 Lis 2014    Temat postu:

4tSTUNT napisał:
W lagach dwukomorowych jak cieknie laga to, zmienię uszczelniacze, zmienie olej w głównej komorze, drugiej nie bedę ruszał bo bym pompę vacum musiał mieć to nic już nie trzeba odpowietrzać, bo to właśnię tę drugą sie odpowietrza dobrze kojarzę ?
Tak, cartridża jeśli nie otworzysz to nic z nim nie musisz robić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 7:14, 14 Lis 2014    Temat postu:

kardridż wymaga tak samo częstego serwisu jak 2 komora czy nie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 8:28, 14 Lis 2014    Temat postu:

wg serwisu 2X rzadziej. wiec co 2 wymiane uszczelniaczy powinno sie zajrzeć do całego amorka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 8:32, 14 Lis 2014    Temat postu:

barek253 napisał:
kardridż wymaga tak samo częstego serwisu jak 2 komora czy nie?
Cartridż robi największą robotę bo druga komora zewnętrzna jest tylko od smarowania i odprowadzenia ciepła. Przy amatorce aby zawias działał optymalnie powinno się zmieniać olej co 50godz z przodu i 100godz z tyłu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:18, 14 Lis 2014    Temat postu:

henio12323 napisał:
róznie, czasami wystarczy że zalejesz płyn od góry grawitacyjnie spłynie w dół. potem klasycznie odpowietrzysz ze 2-3 razy i gotowe, a czasami jak na złość nicn ie idzie ;P

niezła metoda to też wyciskanie tłoczka/ów i wciskanie ich z powrotem. tak kiedyś na jakims filmiku KTMa widziałem, akurat odnosnie sprzegła. gosc czekał aż tłoczek odskoczy, i potem wciskał i sporo powietrza szło tym sposobem. do hamulców mozna stosować tą samą metodę. tylko troche upierdliwa dla 2 tłoczków Very Happy


Henio mam pytanie, czy masz może link do tego odpowietrzania z tymi tłoczkami i jakimś wciskaniem itp? dziś odpowietrzyłem 3 raz i wszystkie bąbelki wyszły wciskam klamkę tez bąbelek nie ma. Odpowietrzam klasycznie tak samo jak sprzęgło od dołu do góry z tym, że taka sama technika i sprzęgło działa do dziś, a hebel ni chuja za przeproszeniem. Sprawdziłem odpowietrznik wykręciłem jest ok niby, przewody tez przepatrzyłem i nic w oczy sie nie rzuciło. Oglądałem na yt ''how to bleed front brakes, albo samo brakes'' i goscie robią niby podobnie, a inaczej no już sam nie wiem. Powiedz co o tym sądzisz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 208, 209, 210 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 209 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin