|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:11, 29 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
i dwa oringi zamów... i bedzie tip top , wyczysc jeszcze ten otwor gdzie ta tulejka wchodzi z sylikonu bo nalupane jest i moze ci sie oring podwinac jak bedziesz wsuwał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:40, 29 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Henio nowa czy uzywka? mam już zaklepaną, ale powiedz co oferujesz a wirnik ktoś ma ( sory, że tutaj, a nie w dziale giełda ) oringi mam też nowe 3 sztuki każdych OEM z ktmsklep tak że spoko. Czym by tam wyczyscic benzyną ekst mogę? a potem tam czegoś napuscic czy tylko origngi olejem żeby się nie obracały ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:52, 29 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
paznokciem lekko ten sylikon zdrap, a potem mozesz ta benzyna przetrzec, ewentulanie jeszcze papierem to sucha, ja osobiscie ten oring co wchodzi jako pierwszy (od strony łozyska) smarowałem olejem, tak zeby mi sie nie podwina podczas wkładania tulejki...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:54, 29 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
pawciak12 napisał: | paznokciem lekko ten sylikon zdrap, a potem mozesz ta benzyna przetrzec, ewentulanie jeszcze papierem to sucha, ja osobiscie ten oring co wchodzi jako pierwszy (od strony łozyska) smarowałem olejem, tak zeby mi sie nie podwina podczas wkładania tulejki... |
Ja też go przecierałem olejem, ale nie sądziłem, że powodem będzie co innego. Jak dojdą części, zmontuje i zrobie test zaleję wody moze być zwykła albo demineralizowana ? jak nie bedzie wycieku to zalewam płyn chłodniczy oczywiscie cała akcja bedzie trwała pare minut żeby woda nie zamarzła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 23:20, 29 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
moze byc i woda demineralizowana, ale jak masz zamiar w taki hebel na wodzie wyjezdzac to najpierw dobrze silnik rozgrzej w garazu, niech termostat pusci i sie po całej hłodnicy woda rozejdzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 23:39, 29 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
pawciak12 napisał: | moze byc i woda demineralizowana, ale jak masz zamiar w taki hebel na wodzie wyjezdzac to najpierw dobrze silnik rozgrzej w garazu, niech termostat pusci i sie po całej hłodnicy woda rozejdzie |
Co do odpowietrzania ile ma się wody, płynu ulać z tej śrubki ? poczekać aż minie to ''ssssss'' i niech tak pare kropli i zakrecic czy moze więcej ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 23:43, 29 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
normalnie tak jak w przypadku płynu hłodniczego, rozgrzewasz i odpowietrzasz srubka na głowicy az zacznie płynac woda..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 23:49, 29 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
pawciak12 napisał: | normalnie tak jak w przypadku płynu hłodniczego, rozgrzewasz i odpowietrzasz srubka na głowicy az zacznie płynac woda.. |
spoko juz czaje bardziej miałem na mysli ile ma tej wody wypłynąć i czy to ma jakieś większe znaczenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 23:50, 29 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
nie trzeba rozgrzewac zalewasz płynem, luzujesz srubke az cokolwiek pocieknie, potem z prawej chłodnicy, potem dolewasz i gotowe.
mozesz i na wodzie wyjechać, anwet jak jest -10 to nim zamarznie woda to 10razy go zdążysz zagotowac
co do trzymaka uszczelniaczym , uzywka ale jak nówka. pomysle z ceną, w sumie trzymam sobie na zapas wiec nie za chętnei chciałby sprzedawac. ale jakbys miał problem to pisz na PW
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
digidy
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:38, 30 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | raczej nie, ja miałem mocno wyeksploatowane, zawieszało sie przy odpalaniu ( jak kopałem to sie klinowało i potem sie nie rozłączało tylko cały czas trzymało, az od obrotów puszczało) i w sumie dzwieków nie wydawało żadnych. bardziej co potrafiło tam stukać, to cos co przytrafiło mi sie 2X, mianowicie odkręcała mi sie nakrętka od sprzęgiełka własnie, i cały dzwonek latał, i dosyc mocny metaliczny dzwięk był. łatwo nawet to sprawdzic - dłuzszy wkrętak mozna wprowadzić przez korek do wlewu oleju, u mnie nakrętke swobodnie mogłem tym wkrętakiem kręcic. |
henio12323 posprawdzałem co się dało i chyba ten dźwięk zaczyna wydawać korba jestem troszkę wku.. bo mam nowy tłok, zawory, łańcuszek rozrz, łożyska na wałku, nowe tarcze i przekładki sprzęgła wszystko ori a tu taki zonk aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
dźwiek podobny do tego
https://www.youtube.com/watch?v=BbJ5dOu_McQ&feature=channel_video_title
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez digidy dnia Nie 20:42, 30 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 20:52, 30 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
jak wymieniłeś tłok, zawory to korba padnie szybko więc bardzo możliwe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
digidy
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:04, 30 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
..........wiedziałem że tak będzie, tylko ze korba nie miała luzu było wszystko sprawdzane, do tego ten dźwiek uwydatnia sie gdy moto się dobrze zagrzeje jeszcze sie upewniałem dziś popołudniu dobrze ze juz pora zimowa i juz tak się nie lata bo wczoraj to chyba był mój ostatni wypad. trzeba zbierać kasę na korbę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 21:31, 30 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
hehe stare czasy
z tego wyjazdu nawet do domu nie dojechałem bo zblokowało silnik, okazalo się że jakiś lebiega mechanior zostawił nakrętke M8 która zblokowała silnik, ale i tak miałem go stawiac wtedy na serwis
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciek222
Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 21:52, 30 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Spusc olej i zobacz czy są w nim stalowe opilki.mialem kiedyś lc4 ze stukająca korba i w oleju jak i na fltrach były opilki z wybitego korbowodu .ja też długo szukaalem źródła tego dźwiękui i dodopiero mechanik na prowadził mnie na właściwy trop gdy spuscil olej i zobaczlem to co w nim plywalo.to może byc jeden ze sposobów potwierdzenie albo wkluczenia uszkodzenia korby.ale to jest tylko moje skromne zdanie na ten temat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Nie 22:56, 30 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Mi jak korba padła to miałem duuuuużo opiłków miedzianych na wszystkich filtrach . To było coś drobniejsze niż opiłki a większe niż pył.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|