![Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna](http://www.ktm-parts.com/mm5/graphics/00000002/blacklogo.jpg) |
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
digidy
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 23:01, 30 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
już dwa razy spuszczałem olej i nic tam niepokojącego nie znalazłem na sitkach jak i na filtrach czysto, tak czy siak znów trzeba silnik z ramy wyciągać, szkoda bo praktycznie wszystko sobie ogarnąłem w motorku po poprzednim właścicielu i przygotowałem na nowy sezon(no jeszcze zostało oponkę na tył zakupić)ale jak widać to nie ma tak łatwo, mówi sie trudno
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Nie 23:04, 30 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Dokładnie nie sposób to przeoczyć,dodatkowo można oświetlić latarką spuszczony olej będziesz wtedy widział ładnie mieniące się drobniutkie opiłki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Pon 17:02, 01 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Oddałem akumulator do reklamacji, także 2 tygodnie nie będę w jego posiadaniu, a aku z kosiarki mi nie wejdzie .
Da rade odpalić KTMa bez akumulatora, kopke oczywiście mam?
Sam z siebie odpali czy jak to? Rozumiem że muszę przewód plusowy zaizolować aby nie dotknął masy bo w nim napięcie będzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 17:54, 01 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
kzq napisał: | Oddałem akumulator do reklamacji, także 2 tygodnie nie będę w jego posiadaniu, a aku z kosiarki mi nie wejdzie .
Da rade odpalić KTMa bez akumulatora, kopke oczywiście mam?
Sam z siebie odpali czy jak to? Rozumiem że muszę przewód plusowy zaizolować aby nie dotknął masy bo w nim napięcie będzie. |
jasne, opdali bez aku, plusa zaizoluj tak jak mówisz,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawcios
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice krakowa
|
Wysłany: Śro 18:20, 03 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Mam na stole rfs'a 525, pod wałek balansera wpadła śruba mocująca prowadnice rozrządu (nie wiem jakim cudem, a jednak!) Ogólnie balanser do wyrzucenia. Właściciel dostarczył mi używany balanser wraz z zębatką z wału i jak mówi wszystko razem współpracowało w jednym silniku. Po oględzinach widać że zębatka z wału jest bardziej zużyta i ma już wżery na zębach i raczej na 100% nie są to części z jednego silnika. I tu moje pytanie czy jak złoże inny balanser, a zostawie starą zębatke na wale, która jest w dużo lepszym stanie czy bedzie to współgrało razem? Dodam, że gościowi sie rozchodzi o kase bo nowy balanser razem z zębatką w serwisie kosztuje coś ponad 1000 zł
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawcios dnia Śro 18:21, 03 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiterBaja
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LRA
|
Wysłany: Czw 19:44, 04 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Czy ktos sie orientuje gdzie w woj. Lubelskim wymieniaja gniazda zaworowe? jakie koszta?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13871
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 20:19, 04 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
pawcios - kolega kupił ktma 450 bez balansera, dokupił go potem i wszystko smiga. sezon przelatane i jest gitara
piterbaja- serwis KTMa w lublinie. ewentualnie w lublinie jest serwis gdzie chyba nawet z KTMa jak cos wal na PW adresu nie pamietam, ale wiem dokładnie gdzie to jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
trocin
Dołączył: 25 Mar 2014
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Puławy
|
Wysłany: Czw 20:21, 04 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Serwis to NMR
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MlodyRM
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 11:21, 05 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Na jakiej zasadzie działa ogranicznik pokrętła regulacji odbicia w WP48 - jednokomorowe otwarte?
Kręcąc na "-" jest ogranicznik, natomiast na "+" mogę sobie kręcić w nieskończoność, bo ten dzyndzel wciskający pręcik wypada z gwintu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
IRO
Dołączył: 09 Paź 2013
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opole / Wrocław
|
Wysłany: Nie 12:48, 07 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie mam problem, nie mogę rozpołowić silnika, rozszedł się na jakieś 2 cm i koniec dalej nie ruszy. Wszystko odkręcone, wszystkie zabezpieczenia pościągane. Po obu stronach wału zostały zębatki, nie mogę żadnej ściągnąć... one są jeszcze jakoś pozabezpieczane czy może jest jakaś kolejność ściągania? Macie jakieś patenty na to?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pon 9:25, 08 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
IRO napisał: | Panowie mam problem, nie mogę rozpołowić silnika, rozszedł się na jakieś 2 cm i koniec dalej nie ruszy. Wszystko odkręcone, wszystkie zabezpieczenia pościągane. Po obu stronach wału zostały zębatki, nie mogę żadnej ściągnąć... one są jeszcze jakoś pozabezpieczane czy może jest jakaś kolejność ściągania? Macie jakieś patenty na to?
Pozdrawiam |
Jakie moto?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 19:43, 08 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
4tSTUNT napisał: | IRO napisał: | Panowie mam problem, nie mogę rozpołowić silnika, rozszedł się na jakieś 2 cm i koniec dalej nie ruszy. Wszystko odkręcone, wszystkie zabezpieczenia pościągane. Po obu stronach wału zostały zębatki, nie mogę żadnej ściągnąć... one są jeszcze jakoś pozabezpieczane czy może jest jakaś kolejność ściągania? Macie jakieś patenty na to?
Pozdrawiam |
Jakie moto? |
Sorry EXC 450 05.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motoandrzey
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 121
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:45, 09 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
musisz ściagnac ktoras zebatke, ta od strony magneta normalnym sciagaczem zewnetrznym a do tej po drugiej stronie mozesz nawiercic gruby plaskownik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas88lag
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzciana/Rzeszów
|
Wysłany: Wto 20:58, 09 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Hej,
Mocno rozważam i chyba zrobię konwersję swojego przodu (EXC 525 - 2005 rok) na przód (lampa, maska oraz przedni błotnik) ten z lat 2008-2013. Czy lampa zastosowana w tych nowszych rocznikach daje dodatkowo jakieś lepsze światło czy ewentualnie będę musiał się zadowolić tylko lepszym/świeższym (moim zdaniem) wyglądem?
Wiem, że parę osób taką "przekładkę" robiło u siebie, więc może ktoś z własnego doświadczenia napisze jak się ta sprawa ma?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:16, 09 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
jak juz to lepiej zmieniaj na najnowsza lempe i błotnik. Podobno ta najnowsze swieci troche lepiej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|