Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 217, 218, 219 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 12:04, 10 Gru 2014    Temat postu:

do rozkucia tak, ale zakuć chyba lepiej jakas maszynką ;D

co do zestawu mam identyczny przynajmniej z wyglądu zestawu. tylko że kupiłem z jonneswaya, dałem chyba koło 200 zł. i sie super spisuje, bezproblemu da sie w ktmie łancuszek tym rozkuc i zakuć. nawet duzo wieksze łancuchy sobie rozkuwałem


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jachus0




Dołączył: 30 Sie 2013
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Starachowice

PostWysłany: Śro 13:26, 10 Gru 2014    Temat postu:

KristofSX napisał:
barek253 napisał:
zamiast robic takie "rzeczy" wystarczy nawiercić dodatkowe 2 dziury od spodu


nawiercać dziury w półce????
półka jest odelżona, grubości są wymierzone i obliczone, każe nawiercenie powoduje osłabienie konstrukcji, jak ktoś szuka mocniejszych wrażeń to może wiercić.
dlatego właśnie sprzedają takie patenty a nie wiercą

Chodziło chyba o dodatkowe dziurki w błotniku żeby podszedł pod starsze półki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 13:55, 10 Gru 2014    Temat postu:

jachus0 napisał:
KristofSX napisał:
barek253 napisał:
zamiast robic takie "rzeczy" wystarczy nawiercić dodatkowe 2 dziury od spodu


nawiercać dziury w półce????
półka jest odelżona, grubości są wymierzone i obliczone, każe nawiercenie powoduje osłabienie konstrukcji, jak ktoś szuka mocniejszych wrażeń to może wiercić.
dlatego właśnie sprzedają takie patenty a nie wiercą

Chodziło chyba o dodatkowe dziurki w błotniku żeby podszedł pod starsze półki


aa no chyba że tak =D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TheGreat




Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:34, 10 Gru 2014    Temat postu:

Po czyszczeniu gaźnika i przedmuchaniu wszystkich dysz, gaźnik strasznie zalewa (paliwo leci z przewodów odpowietrzających). Złe ustawienie pływaka? Czy coś jeszcze może wchodzić w gre?
Moto to KTM 125 EXC 2009r. gaźnik Keihin PWK 36S AG.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 18:29, 10 Gru 2014    Temat postu:

albo zasyfiony zaworek, albo źle ustawiony ( bawiłes sie regulacją ? ) moze też sie podwiesił po prostu, mozna popukać w gaxnik. jak nie pomoże to rozbieraj

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 18:37, 10 Gru 2014    Temat postu:

sprawdź poziom paliwa w komorze przy pomocy U-rurki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TheGreat




Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:57, 10 Gru 2014    Temat postu:

Rozumiem że tak jak na filmiku?
https://www.youtube.com/watch?v=_qAVXneKAkU


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:45, 10 Gru 2014    Temat postu:

KristofSX napisał:
jachus0 napisał:
KristofSX napisał:
barek253 napisał:
zamiast robic takie "rzeczy" wystarczy nawiercić dodatkowe 2 dziury od spodu


nawiercać dziury w półce????
półka jest odelżona, grubości są wymierzone i obliczone, każe nawiercenie powoduje osłabienie konstrukcji, jak ktoś szuka mocniejszych wrażeń to może wiercić.
dlatego właśnie sprzedają takie patenty a nie wiercą

Chodziło chyba o dodatkowe dziurki w błotniku żeby podszedł pod starsze półki


aa no chyba że tak =D


dokłądnie tak Wink
bez przesady żeby w półkach wiercić Shocked


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:37, 10 Gru 2014    Temat postu:

Siema ja jeszcze raz wracam do tematu z pompą bo i tak czekam na części, a więc: Czy nie lepiej tej pierwszy oring większy ( od strony lożyska wałku rorządu) wsadzić tam do gniazda niż na tulejce wsuwać delikatnie z obawą o to że się podwinie ? Dziś znajomy rzucił pomysł żeby w niektórych miejscach nałożyć pastę uszczelniajacą reinza, co o tym sądzicie? Pytam bo moim zdaniem to by całkiem miało sens, ale wiadomo mogę się mylić. Po demontażu było dużo kawałków ''masy'' własnie w stylu uszczelniającej, znajdowała się ona na miejscu gdzie jest oring itp.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:02, 10 Gru 2014    Temat postu:

oringi nałoz tak jak masz w serwisówce bez kombinowania, radziłbym tez oring dac najpierw na tulejke i wsunac, a co do tej pasty to troche bez sensu bo bedziesz miał cały zestaw naprawczy nowy, po co kombinowac...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:19, 10 Gru 2014    Temat postu:

pawciak12 napisał:
oringi nałoz tak jak masz w serwisówce bez kombinowania.


Nic nie kombinuje tylko gosciu na tym filmie ''https://www.youtube.com/watch?v=ynsdUY5QYvw'' chyba każdy to widział i ten gosciu wkłada pierwszy oring tam do środka i co on też kombinuje ? czy po prostu chce sobie ułatwić robote..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 23:14, 10 Gru 2014    Temat postu:

hehe próbuj, mi wsadzali oring na tą wkłądke i wszystko wkłądali do srodka. po prostu jednemu łątwiej tak innemu inaczej. co do pasty ona tam jest zazwyczaj po składaniu góry. swojądrogą sam jestem ciekaw czy nie jest łatwiej odkręcic górną pokrywe i złozyc od nowa Very Happy najgorsza robota to czyszczenie wszystkiego... ale praktycznie 100% pewnosci że wszystko dobrze zamontowane

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TheGreat




Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:04, 11 Gru 2014    Temat postu:

henio12323 napisał:
albo zasyfiony zaworek, albo źle ustawiony ( bawiłes sie regulacją ? ) moze też sie podwiesił po prostu, mozna popukać w gaxnik. jak nie pomoże to rozbieraj


Chyba tak jak mówiłeś zasyfiony zaworek, bo dzisiaj rozebrałem i wyczyściłem raz jeszcze i teraz nie przelewa i normalnie odpala. Teraz pozostała mi jeszcze dokładna regulacja.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Czw 20:24, 11 Gru 2014    Temat postu:

Jaki olej do skrzyni do exc 125? Dwa razy teraz miałem Motula Transoil 10w40 i niezbyt podoba mi się na nim praca sprzęgła. Chciałbym spróbować teraz coś innego, jakieś sugestie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Czw 20:40, 11 Gru 2014    Temat postu:

punk891 napisał:
Jaki olej do skrzyni do exc 125? Dwa razy teraz miałem Motula Transoil 10w40 i niezbyt podoba mi się na nim praca sprzęgła. Chciałbym spróbować teraz coś innego, jakieś sugestie?


A co ci się w nim nie podobało? Jeśli chcesz olej który mniej klei sprzęgło to możesz spróbować Motorex Transoi, albo nawet ATF do skrzyń automatycznych. Na ATF sprzęgło działa trochę 0-1, ale łatwo znaleźć na nim luz, Motorex to coś pomiędzy Moutlem i ATF.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 217, 218, 219 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 218 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin