|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 12:04, 10 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
do rozkucia tak, ale zakuć chyba lepiej jakas maszynką ;D
co do zestawu mam identyczny przynajmniej z wyglądu zestawu. tylko że kupiłem z jonneswaya, dałem chyba koło 200 zł. i sie super spisuje, bezproblemu da sie w ktmie łancuszek tym rozkuc i zakuć. nawet duzo wieksze łancuchy sobie rozkuwałem
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jachus0
Dołączył: 30 Sie 2013
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: Śro 13:26, 10 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
KristofSX napisał: | barek253 napisał: | zamiast robic takie "rzeczy" wystarczy nawiercić dodatkowe 2 dziury od spodu |
nawiercać dziury w półce????
półka jest odelżona, grubości są wymierzone i obliczone, każe nawiercenie powoduje osłabienie konstrukcji, jak ktoś szuka mocniejszych wrażeń to może wiercić.
dlatego właśnie sprzedają takie patenty a nie wiercą |
Chodziło chyba o dodatkowe dziurki w błotniku żeby podszedł pod starsze półki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 13:55, 10 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
jachus0 napisał: | KristofSX napisał: | barek253 napisał: | zamiast robic takie "rzeczy" wystarczy nawiercić dodatkowe 2 dziury od spodu |
nawiercać dziury w półce????
półka jest odelżona, grubości są wymierzone i obliczone, każe nawiercenie powoduje osłabienie konstrukcji, jak ktoś szuka mocniejszych wrażeń to może wiercić.
dlatego właśnie sprzedają takie patenty a nie wiercą |
Chodziło chyba o dodatkowe dziurki w błotniku żeby podszedł pod starsze półki |
aa no chyba że tak =D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TheGreat
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:34, 10 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Po czyszczeniu gaźnika i przedmuchaniu wszystkich dysz, gaźnik strasznie zalewa (paliwo leci z przewodów odpowietrzających). Złe ustawienie pływaka? Czy coś jeszcze może wchodzić w gre?
Moto to KTM 125 EXC 2009r. gaźnik Keihin PWK 36S AG.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 18:29, 10 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
albo zasyfiony zaworek, albo źle ustawiony ( bawiłes sie regulacją ? ) moze też sie podwiesił po prostu, mozna popukać w gaxnik. jak nie pomoże to rozbieraj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 18:37, 10 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
sprawdź poziom paliwa w komorze przy pomocy U-rurki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TheGreat
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:45, 10 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
KristofSX napisał: | jachus0 napisał: | KristofSX napisał: | barek253 napisał: | zamiast robic takie "rzeczy" wystarczy nawiercić dodatkowe 2 dziury od spodu |
nawiercać dziury w półce????
półka jest odelżona, grubości są wymierzone i obliczone, każe nawiercenie powoduje osłabienie konstrukcji, jak ktoś szuka mocniejszych wrażeń to może wiercić.
dlatego właśnie sprzedają takie patenty a nie wiercą |
Chodziło chyba o dodatkowe dziurki w błotniku żeby podszedł pod starsze półki |
aa no chyba że tak =D |
dokłądnie tak
bez przesady żeby w półkach wiercić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:37, 10 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Siema ja jeszcze raz wracam do tematu z pompą bo i tak czekam na części, a więc: Czy nie lepiej tej pierwszy oring większy ( od strony lożyska wałku rorządu) wsadzić tam do gniazda niż na tulejce wsuwać delikatnie z obawą o to że się podwinie ? Dziś znajomy rzucił pomysł żeby w niektórych miejscach nałożyć pastę uszczelniajacą reinza, co o tym sądzicie? Pytam bo moim zdaniem to by całkiem miało sens, ale wiadomo mogę się mylić. Po demontażu było dużo kawałków ''masy'' własnie w stylu uszczelniającej, znajdowała się ona na miejscu gdzie jest oring itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:02, 10 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
oringi nałoz tak jak masz w serwisówce bez kombinowania, radziłbym tez oring dac najpierw na tulejke i wsunac, a co do tej pasty to troche bez sensu bo bedziesz miał cały zestaw naprawczy nowy, po co kombinowac...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:19, 10 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
pawciak12 napisał: | oringi nałoz tak jak masz w serwisówce bez kombinowania. |
Nic nie kombinuje tylko gosciu na tym filmie ''https://www.youtube.com/watch?v=ynsdUY5QYvw'' chyba każdy to widział i ten gosciu wkłada pierwszy oring tam do środka i co on też kombinuje ? czy po prostu chce sobie ułatwić robote..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 23:14, 10 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
hehe próbuj, mi wsadzali oring na tą wkłądke i wszystko wkłądali do srodka. po prostu jednemu łątwiej tak innemu inaczej. co do pasty ona tam jest zazwyczaj po składaniu góry. swojądrogą sam jestem ciekaw czy nie jest łatwiej odkręcic górną pokrywe i złozyc od nowa najgorsza robota to czyszczenie wszystkiego... ale praktycznie 100% pewnosci że wszystko dobrze zamontowane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TheGreat
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 17:04, 11 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | albo zasyfiony zaworek, albo źle ustawiony ( bawiłes sie regulacją ? ) moze też sie podwiesił po prostu, mozna popukać w gaxnik. jak nie pomoże to rozbieraj |
Chyba tak jak mówiłeś zasyfiony zaworek, bo dzisiaj rozebrałem i wyczyściłem raz jeszcze i teraz nie przelewa i normalnie odpala. Teraz pozostała mi jeszcze dokładna regulacja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Czw 20:24, 11 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Jaki olej do skrzyni do exc 125? Dwa razy teraz miałem Motula Transoil 10w40 i niezbyt podoba mi się na nim praca sprzęgła. Chciałbym spróbować teraz coś innego, jakieś sugestie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Czw 20:40, 11 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
punk891 napisał: | Jaki olej do skrzyni do exc 125? Dwa razy teraz miałem Motula Transoil 10w40 i niezbyt podoba mi się na nim praca sprzęgła. Chciałbym spróbować teraz coś innego, jakieś sugestie? |
A co ci się w nim nie podobało? Jeśli chcesz olej który mniej klei sprzęgło to możesz spróbować Motorex Transoi, albo nawet ATF do skrzyń automatycznych. Na ATF sprzęgło działa trochę 0-1, ale łatwo znaleźć na nim luz, Motorex to coś pomiędzy Moutlem i ATF.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|