Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 218, 219, 220 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Czw 20:44, 11 Gru 2014    Temat postu:

To spróbuję Motorexa w takim razie. Motul strasznie kleił tarcze ( na zimnym silniku nie da rady przepchać ) i szczególnie na zimnym, sprzęgło strasznie " nerwowo " i właśnie w tak trochę 0-1 chodziło, jak się nagrzał, to było już zdecydowanie lepiej.


[link widoczny dla zalogowanych]
Znalazłem coś takiego. O to chodzi? Jak z gęstością oleju, 10w30 da radę czy szukać koniecznie 10w40?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez punk891 dnia Czw 20:46, 11 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Czw 21:22, 11 Gru 2014    Temat postu:

Tak to ten. Chyba bym szukał 10W40 bo nie zmienia tak swoich właściwości przy wyższych temperaturach, a na sprzęgle takie powstają. Aczkolwiek testowałem u siebie właśnie tego 10W30. Kup litr, sprawdź jak działa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Czw 21:44, 11 Gru 2014    Temat postu:

No z tego co widzę, Motorex nie robi 10w40 ( przynajmniej ja nie mogę znaleźć ). No cóż, spróbuję zalać tego 10w30 i zobaczymy, jak to będzie Smile

W serwisówce jest napisane, żeby lać Motorexa Top Speed 15w50.
[link widoczny dla zalogowanych]

Myślisz, że jednak robić wg serwisówki czy brać tego 10w30?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez punk891 dnia Czw 21:50, 11 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TheGreat




Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 11:50, 12 Gru 2014    Temat postu:

Mam takie głupie pytanie, jak to jest z bakiem w KTM'ie on ma 9,5l (w tym 2l rezerwa) czy 9,5l (+2l rezerwy czyli 11,5l)?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 12:10, 12 Gru 2014    Temat postu:

w tym rezerwa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Pią 16:47, 12 Gru 2014    Temat postu:

punk891 napisał:
No z tego co widzę, Motorex nie robi 10w40 ( przynajmniej ja nie mogę znaleźć ). No cóż, spróbuję zalać tego 10w30 i zobaczymy, jak to będzie Smile

W serwisówce jest napisane, żeby lać Motorexa Top Speed 15w50.
[link widoczny dla zalogowanych]

Myślisz, że jednak robić wg serwisówki czy brać tego 10w30?


Top Speed jest droższy, spróbuj sobie różne oleje i zostań przy tym który ci najbardziej odpowiada. Jeśli cena Top Speed ci nie przeszkadza to możesz go wziąć najpierw na próbę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stpeter




Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Pią 18:25, 12 Gru 2014    Temat postu:

Panowie, czy w ktm excf racing 2003 4T mogę zmierzyć kompresję? Wystarczy jak podjadę do mechanika samochodowego i tym sprzętem do aut to zmierzę?
Druga sprawa jaka wartość powinna być?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 18:37, 12 Gru 2014    Temat postu:

stpeter napisał:
Panowie, czy w ktm excf racing 2003 4T mogę zmierzyć kompresję? Wystarczy jak podjadę do mechanika samochodowego i tym sprzętem do aut to zmierzę?
Druga sprawa jaka wartość powinna być?


możesz, powinno być około 9 atm,
a czemu chcesz mierzyć ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stpeter




Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Pią 18:51, 12 Gru 2014    Temat postu:

Właściwie z ciekawości. Pode mną przejechał ok 70mth. Da mi to chyba jakiś poglad na kondycje silnika. Na liczniku ma niecałe 300 mth. Kupując go dostałem pierscienie i rozrząd, który podobno był niewiele wczesniej zmieniany.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez stpeter dnia Pią 18:53, 12 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 19:00, 12 Gru 2014    Temat postu:

pewnie,dużo roboty z tym nie ma, a faktycznie można coś tam wywnioskować, a bierze olej? dymi na zimnym?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stpeter




Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Pią 19:03, 12 Gru 2014    Temat postu:

Nie bierze i nie dymi. Sam nie podejmę się ściagania góry i ogladania cylindra czy tłoka.Dlatego pomyślałem że taki prosty zabieg coś mi powie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 19:17, 12 Gru 2014    Temat postu:

stpeter napisał:
Nie bierze i nie dymi. Sam nie podejmę się ściagania góry i ogladania cylindra czy tłoka.Dlatego pomyślałem że taki prosty zabieg coś mi powie.

jasne, pewnie będzie dobrze jak wszystko hula


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Pią 20:00, 12 Gru 2014    Temat postu:

stpeter napisał:
Panowie, czy w ktm excf racing 2003 4T mogę zmierzyć kompresję? Wystarczy jak podjadę do mechanika samochodowego i tym sprzętem do aut to zmierzę?
Druga sprawa jaka wartość powinna być?


Zmierzyć się da, ale wynik raczej mało wiarodajny będzie ze względu na autodekomprestaor. Inną sprawą jest, że wypadałoby zmierzyć najpierw ciśnienie na silniku po remoncie i z tym wynikiem porównywać teraz (pomijam już fakt używania tego samego urządzenia i pomiarów w identycznych warunkach - temp., wilgotność)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Pią 20:25, 12 Gru 2014    Temat postu:

Zawsze na rozgrzanym piecu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:08, 12 Gru 2014    Temat postu:

ewentualnie ustawić bardzo duży luz na zaworach wydechowych żeby autodekomprezator nie działał ale wynik będzie itak mało miarodajny nawet ze względu na przestawione wówczas fazy rozrządu.
Pozatym w takich sprzetach cisnienia sie nie mierzy, jak juz to rozbierasz silnik i sprawdzasz pasowanie poszczególnych elementów a sama kompresja nie jest wyznacznikiem stanu silnika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 218, 219, 220 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 219 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin