Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 219, 220, 221 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:43, 12 Gru 2014    Temat postu:

Mam pytanko ostatnio moto straciło wolne obroty ustawiłem zaworki jak w książce i
Dalej to samo jest trochę lepiej ale po 3 minutach gaśnie . Nie mogę tego wyregulować czarna
Śruba plastikowa przy gaźniku. Co może tam się dziać? Moto też mocno strzela z tłumika przy schodzeniu z obrotów. Mówimy o ktm 450 excr 2010 r.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 22:00, 12 Gru 2014    Temat postu:

a jak śruba mieszanki ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:04, 12 Gru 2014    Temat postu:

Tam nie ma dojścia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 22:04, 12 Gru 2014    Temat postu:

Trzeba wyregulować gaźnik.
W tym celu służy śruba mieszanki, śruba obrotów, iglica, dysza wolnych obrotów oraz dysza główna.
Przy tej temp. wszystkie te elementy mogą wymagać korekty.
W instrukcji masz podane ustawienia dla seryjnego motocykla przy temp ok 20'C a nie 0-5'C
Druga sprawa sprawdź czy masz dobrze ustawiony TPS.
Lewe powietrze już wykluczyłeś?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:05, 12 Gru 2014    Temat postu:

Masz jakiś patent na kręcenie nią?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:07, 12 Gru 2014    Temat postu:

Lewego powietrza brak. Co to tps

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Pią 22:09, 12 Gru 2014    Temat postu:

TPS - Throttle Posision Sensor
Czujnik Położenia Przepustnicy

Takie czarne coś z kabelkami przy gaźniku Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:11, 12 Gru 2014    Temat postu:

I co z tym może być nie tak, co mogę z tym zrobić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13871
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 22:49, 12 Gru 2014    Temat postu:

sprawdź w ksiązce seriwsowej - wszystko jest fajnie opisane. mierzysz rezystancje i ustawiasz żeby była odpowiednia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Sob 9:48, 13 Gru 2014    Temat postu:

Oczywiście tps ustawiasz po uprzednim wyreguluwaniu gaźnika i wolnych obrotów bo jego rezystancja zmienia się w zależności od podniesienia przepustnicy .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pablo83




Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie 11:20, 14 Gru 2014    Temat postu:

Pany jaka jest różnica felga 18 a 19?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 11:46, 14 Gru 2014    Temat postu:

pablo83 napisał:
Pany jaka jest różnica felga 18 a 19?

noo, różnica 1cala czyli 2.5cm ;P
19'' idą w SXFach, 18'' w EXCkach
opony do 19 są węższe i niższe żeby lepiej jechały po koleinie,
opony do 18'' mają większy balon żeby lepiej amortyzowały korzenie/kamienie i lepiej brały na podjazdach


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pablo83




Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie 11:57, 14 Gru 2014    Temat postu:

Czyli jak ktos smiga po torze i tez w enduro to zostawic 19?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 12:15, 14 Gru 2014    Temat postu:

jeżdzę 50/50 las/tor i zmieniłem z 19 na 18, lepsze opony do lasu, wygoniej się pomyka po scieżkach, a na torze i tak swoje pojadę czy na 18 czy na 19, jakbym robił tylko tor to bym nie zmieniał ,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tooomek882




Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Tryb./ Warszawa

PostWysłany: Nie 17:30, 14 Gru 2014    Temat postu:

Panowie mam problem z pompą sprzęgła.
Wciskam klamke, idzie jakby nic się nie działo, ale zostaje i odbija po pięciu minutach. próbowałem odpowietrzyć od dołu strzykawką nic nie idzie, zdjąłem przewód, przedmuchałem go wyleciało mnóstwo syfu, ale... klamka z wężem czy bez chodzi tak samo i nie wiem co jest, zdjąłem wysprzęglik i wszystko jest wporządku, wydaje mi się, że to na pompie u góry(jestem prawie pewien) ale nie wiem jak się dostać do tego tłoczka co jest za gumowym kołnierzem.

Zapomniałem dodać, Moto to 300 EXC '14, pompa brembo, olej nie był zaniedbywany, jakieś 5 mth zmieniałem go razem z przewodem, ogółem przebieg to 65 mth.

jakieś wasze opinie o co może chodzić?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 219, 220, 221 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 220 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin