Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robertaz




Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk - Racibórz

PostWysłany: Pon 16:54, 20 Maj 2013    Temat postu:

No nie całkiem... zdaje mi się że sx-f powyżej pojemności 250 to dopiero się nazywały na nowym silniku (SX-F 450 i 505 od 2007) a te starsze na RFSie zwano SX

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 17:29, 20 Maj 2013    Temat postu:

do rocznika 2006 (sinlik RFS) wszystkie crossówki to SX,
pierwszy SXF to był 250 4T 2005,
od rocznika 2007 już wszystkie 4T crossówki są SXF)
jeśli ktoś pisze i mówi że ma 450 SXF z 2004 to tylko po to żeby sobie trochę dodać ;P

całe info tutaj
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Pon 18:22, 20 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robertaz




Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk - Racibórz

PostWysłany: Pon 17:46, 20 Maj 2013    Temat postu:

No dokładnie jest tak jak KristofSX pisze Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
damianoEXC




Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:53, 20 Maj 2013    Temat postu:

Czy jak nigdy nie rozbierałem lagów przednich, mogę mieć problemy z wymianą uszczelniaczy w EXC 125 ? 2004r. Jeśli tak, to z czym konkretnie ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 19:44, 20 Maj 2013    Temat postu:

damianoEXC napisał:
Czy jak nigdy nie rozbierałem lagów przednich, mogę mieć problemy z wymianą uszczelniaczy w EXC 125 ? 2004r. Jeśli tak, to z czym konkretnie ?

hej
[link widoczny dla zalogowanych]
tutaj masz manuala do zawiasu, krok po kroku zrobisz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
damianoEXC




Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:02, 20 Maj 2013    Temat postu:

A musze mieć jakieś specjalne narzędzia?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 21:44, 20 Maj 2013    Temat postu:

Jedynie klucz pneumatyczny może się przydać do odkręcenia dolnej śruby ale może pójść nawet zwykłą nasadką. Górną nakrętkę możesz odkręcić wkładając golej w półki, skręcając tylko dolną i wtedy nakrętkę odkręcić kluczem płaskim.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yaro




Dołączył: 25 Maj 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 12:42, 25 Maj 2013    Temat postu:

Czy glowice od exc 520 moge oddac do regeneracji do pobliskiego zakładu ktory zajmuje sie regeneracja głowic pojazdow i maja renome naprawde dobrego??
Chodzi o wymiane zaworow, prowadnic, regeneracje gniazd czyli komplet.
Czy nie znajac sie na glowicach KTM moga cos spier... czy robi sie to jak kazda inna glowice??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Majster128




Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ladzin (Krosno)/Kraków

PostWysłany: Sob 13:03, 25 Maj 2013    Temat postu:

Głowica do motocykla wyczynowego to nie jest byle jaka głowica.
Nie polecam oddawać jej do zakładu, w której robią tylko samochody.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yaro




Dołączył: 25 Maj 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:31, 25 Maj 2013    Temat postu:

Zakład robi wszystko, ma renome i daja rok gwarancji wiec nie rozumiem dlaczego nie moge tam oddac głowicy, co jest takiego w głowicy KTM skomplikowanego ze nie zrobia jej poprawnie ?

W takim razie gdzie oddac głowice, skoro w okolicy sa same takie zakłady, a nie ma zadnego typowo motocyklowego ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GaCek




Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:26, 25 Maj 2013    Temat postu:

Yaro napisał:
Czy glowice od exc 520 moge oddac do regeneracji do pobliskiego zakładu ktory zajmuje sie regeneracja głowic pojazdow i maja renome naprawde dobrego??

Yaro napisał:
Zakład robi wszystko, ma renome i daja rok gwarancji wiec nie rozumiem dlaczego nie moge tam oddac głowicy.......

No właśnie ja też nie rozumiem..... to co niektórzy piszą.
Jeżeli masz sprawdzony zakład i robiłeś u nich nie jedną rzecz, to po co pytać na forum jak i tak większość nie zna owego zakładu.
Jeżeli coś jest do wszystkiego to jest do niczego. Mogą zrobić pasowania jak dla Ursusa C330 lub też przyciasno z dopiskiem "rozchodzi się", tylko czy wtedy nie zatrze się przypadkiem.
Większość zakładów tego typu "od wszystkiego", z pewnością nie mają serwisówek do motocykli a tym bardziej wyczynowych więc robią to "na oko". Podejdź zapytaj i sam będziesz wiedział czy warto.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 17:21, 25 Maj 2013    Temat postu:

słyszałem że niektóre firmy nie robią samemu tylko zlecają takie głowice. ale serwis motocyklowy dodatkowo je sprawdza, sam montuje zawory, itp itd. słyszałem że po frezowaniu gniazd zawór nie był 100% szczelny. dlatego ja daje zawsze przez serwis który to zweryfikuje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomek0093




Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Stalowej Woli

PostWysłany: Sob 19:48, 25 Maj 2013    Temat postu:

Witam, jadąc wciągnęło mi uszczelkę od strony sprzęgła i wypluło trochę oleju. Odkręcając korek od wlewu oleju , było słychać syczenie, tak samo przy śrubce spustu, z silnika spuściłem tylko 500 ml oleju, na pewno nie wypluło przez uszczelkę aż 700ml, poziom oleju 2 zbiorniki wcześniej był w normie (po małej dolewce), kat czasami delikatnie zakopcił na biało/siwo przy odpalaniu po dłuższym postoju. Motocykl to exc 520, do tego czasu od remontu wyjeździłem 20 baków, co może być przyczyna ubytku oleju?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kateem




Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:48, 25 Maj 2013    Temat postu:

Skąd wiesz że nie wyleciało Ci 700 ml ? Filtr powietrza czysty, myty często ? Nie ma na nim śladów oleju ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Sob 20:57, 25 Maj 2013    Temat postu:

tomek0093 napisał:
Witam, jadąc wciągnęło mi uszczelkę od strony sprzęgła i wypluło trochę oleju. Odkręcając korek od wlewu oleju , było słychać syczenie, tak samo przy śrubce spustu, z silnika spuściłem tylko 500 ml oleju, na pewno nie wypluło przez uszczelkę aż 700ml, poziom oleju 2 zbiorniki wcześniej był w normie (po małej dolewce), kat czasami delikatnie zakopcił na biało/siwo przy odpalaniu po dłuższym postoju. Motocykl to exc 520, do tego czasu od remontu wyjeździłem 20 baków, co może być przyczyna ubytku oleju?


Olej podczas jazdy od temperatury robi sie zadszy, wiec bez problemu moglo ci tyle go wywalic skoro pojawila sie nieszczelnosc.

Ja kiedys jak mialem uszkodzona uszczelke to prez noc wykapalo mi jakies 350ml oleju.

Sory ze bez polskich znakow ale z tele pisze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 23 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin