|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robertaz
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk - Racibórz
|
Wysłany: Pon 16:54, 20 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
No nie całkiem... zdaje mi się że sx-f powyżej pojemności 250 to dopiero się nazywały na nowym silniku (SX-F 450 i 505 od 2007) a te starsze na RFSie zwano SX
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 17:29, 20 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
do rocznika 2006 (sinlik RFS) wszystkie crossówki to SX,
pierwszy SXF to był 250 4T 2005,
od rocznika 2007 już wszystkie 4T crossówki są SXF)
jeśli ktoś pisze i mówi że ma 450 SXF z 2004 to tylko po to żeby sobie trochę dodać ;P
całe info tutaj
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Pon 18:22, 20 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robertaz
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk - Racibórz
|
Wysłany: Pon 17:46, 20 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
No dokładnie jest tak jak KristofSX pisze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
damianoEXC
Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:53, 20 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Czy jak nigdy nie rozbierałem lagów przednich, mogę mieć problemy z wymianą uszczelniaczy w EXC 125 ? 2004r. Jeśli tak, to z czym konkretnie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 19:44, 20 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
damianoEXC napisał: | Czy jak nigdy nie rozbierałem lagów przednich, mogę mieć problemy z wymianą uszczelniaczy w EXC 125 ? 2004r. Jeśli tak, to z czym konkretnie ? |
hej
[link widoczny dla zalogowanych]
tutaj masz manuala do zawiasu, krok po kroku zrobisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
damianoEXC
Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:02, 20 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
A musze mieć jakieś specjalne narzędzia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 21:44, 20 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Jedynie klucz pneumatyczny może się przydać do odkręcenia dolnej śruby ale może pójść nawet zwykłą nasadką. Górną nakrętkę możesz odkręcić wkładając golej w półki, skręcając tylko dolną i wtedy nakrętkę odkręcić kluczem płaskim.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yaro
Dołączył: 25 Maj 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 12:42, 25 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Czy glowice od exc 520 moge oddac do regeneracji do pobliskiego zakładu ktory zajmuje sie regeneracja głowic pojazdow i maja renome naprawde dobrego??
Chodzi o wymiane zaworow, prowadnic, regeneracje gniazd czyli komplet.
Czy nie znajac sie na glowicach KTM moga cos spier... czy robi sie to jak kazda inna glowice??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Majster128
Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ladzin (Krosno)/Kraków
|
Wysłany: Sob 13:03, 25 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Głowica do motocykla wyczynowego to nie jest byle jaka głowica.
Nie polecam oddawać jej do zakładu, w której robią tylko samochody.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yaro
Dołączył: 25 Maj 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:31, 25 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Zakład robi wszystko, ma renome i daja rok gwarancji wiec nie rozumiem dlaczego nie moge tam oddac głowicy, co jest takiego w głowicy KTM skomplikowanego ze nie zrobia jej poprawnie ?
W takim razie gdzie oddac głowice, skoro w okolicy sa same takie zakłady, a nie ma zadnego typowo motocyklowego ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaCek
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:26, 25 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Yaro napisał: | Czy glowice od exc 520 moge oddac do regeneracji do pobliskiego zakładu ktory zajmuje sie regeneracja głowic pojazdow i maja renome naprawde dobrego??
|
Yaro napisał: | Zakład robi wszystko, ma renome i daja rok gwarancji wiec nie rozumiem dlaczego nie moge tam oddac głowicy.......
|
No właśnie ja też nie rozumiem..... to co niektórzy piszą.
Jeżeli masz sprawdzony zakład i robiłeś u nich nie jedną rzecz, to po co pytać na forum jak i tak większość nie zna owego zakładu.
Jeżeli coś jest do wszystkiego to jest do niczego. Mogą zrobić pasowania jak dla Ursusa C330 lub też przyciasno z dopiskiem "rozchodzi się", tylko czy wtedy nie zatrze się przypadkiem.
Większość zakładów tego typu "od wszystkiego", z pewnością nie mają serwisówek do motocykli a tym bardziej wyczynowych więc robią to "na oko". Podejdź zapytaj i sam będziesz wiedział czy warto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 17:21, 25 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
słyszałem że niektóre firmy nie robią samemu tylko zlecają takie głowice. ale serwis motocyklowy dodatkowo je sprawdza, sam montuje zawory, itp itd. słyszałem że po frezowaniu gniazd zawór nie był 100% szczelny. dlatego ja daje zawsze przez serwis który to zweryfikuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek0093
Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Stalowej Woli
|
Wysłany: Sob 19:48, 25 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Witam, jadąc wciągnęło mi uszczelkę od strony sprzęgła i wypluło trochę oleju. Odkręcając korek od wlewu oleju , było słychać syczenie, tak samo przy śrubce spustu, z silnika spuściłem tylko 500 ml oleju, na pewno nie wypluło przez uszczelkę aż 700ml, poziom oleju 2 zbiorniki wcześniej był w normie (po małej dolewce), kat czasami delikatnie zakopcił na biało/siwo przy odpalaniu po dłuższym postoju. Motocykl to exc 520, do tego czasu od remontu wyjeździłem 20 baków, co może być przyczyna ubytku oleju?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kateem
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:48, 25 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Skąd wiesz że nie wyleciało Ci 700 ml ? Filtr powietrza czysty, myty często ? Nie ma na nim śladów oleju ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Sob 20:57, 25 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
tomek0093 napisał: | Witam, jadąc wciągnęło mi uszczelkę od strony sprzęgła i wypluło trochę oleju. Odkręcając korek od wlewu oleju , było słychać syczenie, tak samo przy śrubce spustu, z silnika spuściłem tylko 500 ml oleju, na pewno nie wypluło przez uszczelkę aż 700ml, poziom oleju 2 zbiorniki wcześniej był w normie (po małej dolewce), kat czasami delikatnie zakopcił na biało/siwo przy odpalaniu po dłuższym postoju. Motocykl to exc 520, do tego czasu od remontu wyjeździłem 20 baków, co może być przyczyna ubytku oleju? |
Olej podczas jazdy od temperatury robi sie zadszy, wiec bez problemu moglo ci tyle go wywalic skoro pojawila sie nieszczelnosc.
Ja kiedys jak mialem uszkodzona uszczelke to prez noc wykapalo mi jakies 350ml oleju.
Sory ze bez polskich znakow ale z tele pisze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|