 |
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13871
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 19:10, 14 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
wysokosc opony 18 i 19 jest praktycznie taka sama, zazwyczja 18stki maja duze balony, a 19stki nieskoprofilowe są, co daje podobny wymiar. ale do enduro lepsza jest endurowa opona 18stka. duzo lepiej tłumi, lepiej sie gryzie itp itd. 19stke łatwo pogiąć gdzies na kamieniach czy korzeniach,
toomek - jak syf to warto cały układ przeczyscic, moze sie czyms zapchał. w pompie pierscienia segera nie ma ? zazwyczaj takie cos jest a pod nim tłoczek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tooomek882
Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Tryb./ Warszawa
|
Wysłany: Nie 19:31, 14 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
właśnie przeczyściłem wszystko i jest niby w porządku bo już normalnie klamka odbija, ale widzę, że powoli do płynu znowu zaczyna syf płynąć spod zaworka.
Wszystko przedmuchałem już i przeczyściłem, ale nie wiem jak się dostać do tłoczka pompy, tzn. wiem, że muszę zdjąć ten gumowy kapturek, ale nie wiem jak to zrobić. próbowałem delikatnie cienkim nożykiem, ale nie chcę tego zniszczyć.
No i nie mogę odpowietrzyć układu, próbowałem normalnie klamka+kalamitka i ze strzykawką. Nie mogę tam wtłoczyć płynu(przewód czysty i sprawdzony), a na odkręcenie kalamitki też nie reaguje...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Nie 19:49, 14 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Aby odpowietrzyć poluzuj regulację klamki przy klamce
Aby wyjąć tłoczek musisz najpierw "odkręcić" klamkę od trzpienia tłoczka, tą śrubkę regulacyjną wykręcić , jak to zrobisz to klamka odejdzie i będziesz mógł wyciągnąć tłoczek.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Nie 19:57, 14 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tooomek882
Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Tryb./ Warszawa
|
Wysłany: Nie 20:09, 14 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
kzq napisał: | Aby odpowietrzyć poluzuj regulację klamki przy klamce
Aby wyjąć tłoczek musisz najpierw "odkręcić" klamkę od trzpienia tłoczka, tą śrubkę regulacyjną wykręcić , jak to zrobisz to klamka odejdzie i będziesz mógł wyciągnąć tłoczek. |
Gdyby to było takie proste to bym tu nie pisał
Sęk w tym, że ja mam nowszą pompę i "dzyndzel" od pompy nie jest mocowany do klamki, tylko wchodzi w taki jakby "kielich"
Dla sprostowania, zwykłe odpowietrzenie umiem zrobić, bez przesady, miałem w poprzednim moto pompe magury, więc odpowietrzanie tam było prawie na porządku dziennym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:24, 14 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
ten gumowy kapturek jest wcisniety w taki rowek w pompie musisz to podważyć srubokętem dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tooomek882
Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Tryb./ Warszawa
|
Wysłany: Pon 1:34, 15 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Chciałem to zrobić, ale jest jeszcze fabrycznie wbity i wodocznie trzeba go bardziej "zdecydowanie"podważyć, a nie chciałem, bo ja do tych raczej pechowych należę dzięki za pomoc, jak będę w domu to zajrze tam po raz enty znowu, może wyjdę zwycięsko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 9:08, 15 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
tak trzeba bardzo solidnie to zrobić
ale moz ektoś ma jakis patent jak to sciagaja bo rzeczywiscie latwe to nie jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:59, 15 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
jak ustawiam zaworki w 530 exc jak zablokować silnik czy tam wał , srubą na kole ?? jak to wyglada gdzie sie to robi??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:47, 15 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
czlowiekwidmo napisał: | jak ustawiam zaworki w 530 exc jak zablokować silnik czy tam wał , srubą na kole ?? jak to wyglada gdzie sie to robi?? | Nic nie blokujesz. Ustawiasz koło zębate zgodnie ze znakami i mierzysz luzy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 20:48, 15 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
czlowiekwidmo napisał: | jak ustawiam zaworki w 530 exc jak zablokować silnik czy tam wał , srubą na kole ?? jak to wyglada gdzie sie to robi?? |
zapraszam po manual
[link widoczny dla zalogowanych]
wszystko ładnie opisane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 23:24, 15 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
a co oznacza że przerwy zaworowe mi sie co jakis czas powiększają tzn że musze co jakiś czas kłaść wieksze grubsze płytki , zawory sie zaczeły zużywać czy sprężyny ?co tam siada ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 1:59, 16 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Jak luzy zaworowe się zwiększają to zawory jak i płytki zaworowe się uklepują, jeśli luz się zmniejsza to zawory się uklepują wpadając głębiej w głowice
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 8:49, 16 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Co ile musisz regulować zawory? Albo uklepują ci się trzonki zaworowe albo płytki się wycierają. Płytkę sprawdzisz w jeden sposób, mianowicie wyjmij starą i załóż spowrotem nową o takim samym wymiarze, jeśli luz zmaleje to masz winowajce.
Jeśli uklepują ci się trzonki zaworowe to warto się przyjrzeć całym zaworom bo to oznaka powolnego ich końca. Jeżdżąc tak dalej doprowadzisz do tego że nie będzie ich można swobodnie wysunąć z prowadnic przy wymianie, pomijam już kwestię ich mechanicznego uszkodzenia podczas pracy.
Warto się również przyjrzeć popychaczom.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez major000 dnia Wto 8:50, 16 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:24, 16 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
moto nabyłem jak miał 74 godz pierwsza moja regulacja nastąpiła jak miła 200 godz teraz ma 250 godz i i dzie moja druga kolejna regulacja , wydechy daje na 3,00 ssace na 2,95
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:27, 16 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Patrząc po płytkach nie ma jeszcze tragedii. Zrób test z płytkami tak jak wyżej napisałem.
Aha i bardzo ważna sprawa, każdy wałek z popychaczami jest mocowany do głowicy 2 śrubami, te śruby muszą być dokręcone takim momentem jak podaję serwisuwka.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez major000 dnia Wto 20:29, 16 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|