Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 220, 221, 222 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13871
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 19:10, 14 Gru 2014    Temat postu:

wysokosc opony 18 i 19 jest praktycznie taka sama, zazwyczja 18stki maja duze balony, a 19stki nieskoprofilowe są, co daje podobny wymiar. ale do enduro lepsza jest endurowa opona 18stka. duzo lepiej tłumi, lepiej sie gryzie itp itd. 19stke łatwo pogiąć gdzies na kamieniach czy korzeniach,


toomek - jak syf to warto cały układ przeczyscic, moze sie czyms zapchał. w pompie pierscienia segera nie ma ? zazwyczaj takie cos jest a pod nim tłoczek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tooomek882




Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Tryb./ Warszawa

PostWysłany: Nie 19:31, 14 Gru 2014    Temat postu:

właśnie przeczyściłem wszystko i jest niby w porządku bo już normalnie klamka odbija, ale widzę, że powoli do płynu znowu zaczyna syf płynąć spod zaworka.

Wszystko przedmuchałem już i przeczyściłem, ale nie wiem jak się dostać do tłoczka pompy, tzn. wiem, że muszę zdjąć ten gumowy kapturek, ale nie wiem jak to zrobić. próbowałem delikatnie cienkim nożykiem, ale nie chcę tego zniszczyć.

No i nie mogę odpowietrzyć układu, próbowałem normalnie klamka+kalamitka i ze strzykawką. Nie mogę tam wtłoczyć płynu(przewód czysty i sprawdzony), a na odkręcenie kalamitki też nie reaguje...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Nie 19:49, 14 Gru 2014    Temat postu:

Aby odpowietrzyć poluzuj regulację klamki przy klamce Very Happy


Aby wyjąć tłoczek musisz najpierw "odkręcić" klamkę od trzpienia tłoczka, tą śrubkę regulacyjną wykręcić , jak to zrobisz to klamka odejdzie i będziesz mógł wyciągnąć tłoczek.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Nie 19:57, 14 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tooomek882




Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Tryb./ Warszawa

PostWysłany: Nie 20:09, 14 Gru 2014    Temat postu:

kzq napisał:
Aby odpowietrzyć poluzuj regulację klamki przy klamce Very Happy


Aby wyjąć tłoczek musisz najpierw "odkręcić" klamkę od trzpienia tłoczka, tą śrubkę regulacyjną wykręcić , jak to zrobisz to klamka odejdzie i będziesz mógł wyciągnąć tłoczek.


Gdyby to było takie proste to bym tu nie pisał Very Happy

Sęk w tym, że ja mam nowszą pompę i "dzyndzel" od pompy nie jest mocowany do klamki, tylko wchodzi w taki jakby "kielich"

Dla sprostowania, zwykłe odpowietrzenie umiem zrobić, bez przesady, miałem w poprzednim moto pompe magury, więc odpowietrzanie tam było prawie na porządku dziennym Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:24, 14 Gru 2014    Temat postu:

ten gumowy kapturek jest wcisniety w taki rowek w pompie musisz to podważyć srubokętem dobrze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tooomek882




Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Tryb./ Warszawa

PostWysłany: Pon 1:34, 15 Gru 2014    Temat postu:

Chciałem to zrobić, ale jest jeszcze fabrycznie wbity i wodocznie trzeba go bardziej "zdecydowanie"podważyć, a nie chciałem, bo ja do tych raczej pechowych należę Razz dzięki za pomoc, jak będę w domu to zajrze tam po raz enty znowu, może wyjdę zwycięsko Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:08, 15 Gru 2014    Temat postu:

tak trzeba bardzo solidnie to zrobić
ale moz ektoś ma jakis patent jak to sciagaja bo rzeczywiscie latwe to nie jest


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:59, 15 Gru 2014    Temat postu:

jak ustawiam zaworki w 530 exc jak zablokować silnik czy tam wał , srubą na kole ?? jak to wyglada gdzie sie to robi??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:47, 15 Gru 2014    Temat postu:

czlowiekwidmo napisał:
jak ustawiam zaworki w 530 exc jak zablokować silnik czy tam wał , srubą na kole ?? jak to wyglada gdzie sie to robi??
Nic nie blokujesz. Ustawiasz koło zębate zgodnie ze znakami i mierzysz luzy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 20:48, 15 Gru 2014    Temat postu:

czlowiekwidmo napisał:
jak ustawiam zaworki w 530 exc jak zablokować silnik czy tam wał , srubą na kole ?? jak to wyglada gdzie sie to robi??


zapraszam po manual
[link widoczny dla zalogowanych]
wszystko ładnie opisane


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 23:24, 15 Gru 2014    Temat postu:

a co oznacza że przerwy zaworowe mi sie co jakis czas powiększają tzn że musze co jakiś czas kłaść wieksze grubsze płytki , zawory sie zaczeły zużywać czy sprężyny ?co tam siada ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 1:59, 16 Gru 2014    Temat postu:

Jak luzy zaworowe się zwiększają to zawory jak i płytki zaworowe się uklepują, jeśli luz się zmniejsza to zawory się uklepują wpadając głębiej w głowice

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 8:49, 16 Gru 2014    Temat postu:

Co ile musisz regulować zawory? Albo uklepują ci się trzonki zaworowe albo płytki się wycierają. Płytkę sprawdzisz w jeden sposób, mianowicie wyjmij starą i załóż spowrotem nową o takim samym wymiarze, jeśli luz zmaleje to masz winowajce.
Jeśli uklepują ci się trzonki zaworowe to warto się przyjrzeć całym zaworom bo to oznaka powolnego ich końca. Jeżdżąc tak dalej doprowadzisz do tego że nie będzie ich można swobodnie wysunąć z prowadnic przy wymianie, pomijam już kwestię ich mechanicznego uszkodzenia podczas pracy.
Warto się również przyjrzeć popychaczom.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez major000 dnia Wto 8:50, 16 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:24, 16 Gru 2014    Temat postu:

moto nabyłem jak miał 74 godz pierwsza moja regulacja nastąpiła jak miła 200 godz teraz ma 250 godz i i dzie moja druga kolejna regulacja , wydechy daje na 3,00 ssace na 2,95

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:27, 16 Gru 2014    Temat postu:

Patrząc po płytkach nie ma jeszcze tragedii. Zrób test z płytkami tak jak wyżej napisałem.
Aha i bardzo ważna sprawa, każdy wałek z popychaczami jest mocowany do głowicy 2 śrubami, te śruby muszą być dokręcone takim momentem jak podaję serwisuwka.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez major000 dnia Wto 20:29, 16 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 220, 221, 222 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 221 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin