Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 223, 224, 225 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 15:33, 28 Gru 2014    Temat postu:

punk891 napisał:
Od jakiegoś czasu tak się zastanawiam, czy na pewno wszystko dobrze u mnie z lagami. A mianowicie jakoś w sezonie ( chyba w maju ) oddawałem lagi do przeserwisowania ( uszczelniacze, olej ) i wszystko było dobrze, ale od jakiegoś czasu przy odpowietrzaniu zauważyłem coś dziwnego. Otóż prawa laga normalnie się odpowietrza, a z lewej nigdy nic nie " psyczy ", wynikałoby z tego, że nie gromadzi się w niej powietrze. Dlaczego tak się dzieje?
Masz śrubki do odpowietrzania czy odpowietrzniki zamontowane?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13874
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 15:50, 28 Gru 2014    Temat postu:

jak msz odpowietrzniki to one często nie są 100% szczelne mi też zawsze z jednej lagi ucieka szybciej gaz niz z drugiej. bo jeden zaworek mi nei trzyma aż tak dobrze Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Nie 18:40, 28 Gru 2014    Temat postu:

No właśnie ja mam śrubki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mani3k123




Dołączył: 21 Wrz 2014
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pisz

PostWysłany: Nie 19:57, 28 Gru 2014    Temat postu:

Panowie chcę sobie wyprodukować paski do targania moto . Mam exc 450 2005 mógł by ktoś podesłać fote jak ma to zamocowane u siebie .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13874
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 20:16, 28 Gru 2014    Temat postu:

nie mam fotek ale opisze to baaardzo prosto

z tyłu - mam pas ( taki samochodowy który sie zapina Razz ) odmierzyłem sobie długosc, a koncówki złozyłem na 2 częsci, i jakims starym chinskim kluczykiem nasadowym młotkiem walnąłem na kowadełku co zrobiło ładne otworki i nie poniszczyło materiału ( mozna też zapalniczką podgrzać żeby sie nie pruło ) i zamontowane mam w miejscu montowania tylnej dokładki (swiatełka ) czyli wkręcane w airbox. tylko kupiłem sobie dłuższe srubki niz oryginalne i mam zamontowane tak ; podkładka oryginalna ta z kołnierzem, podkładka zwykła ( dopasowana srednica do otworu w tej dokładce żeby jak najwieksza powierzchnią trzymała pasek ) potem przełozony pasek ( złozony na pół ) i znowu podkładka, i to wszystko skręcone sruba, trzyma elegancko, dobrze lezy w ręku, pasek nie rób za długi ja mam tylko taki aby palce wsunąć.


przód ten sam pas samochodowy, rozmierzyłem sobie długość, i zszyłem na maszynie do szycia kilkanascie razy w taki sposób żeby powstały dwa uszka, i żeby zamontować pas musze sciągnąć lagi, przełozyc pas i dopiero lage wsadzac w półke. najlepsze chyba rozwiązanie, bo jak dobrze z szyte to sie nic nie rozpruje, nic nie ciągnie za błotnik. materiał pancerny także nie rozleci sie w terenie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mani3k123




Dołączył: 21 Wrz 2014
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pisz

PostWysłany: Nie 20:23, 28 Gru 2014    Temat postu:

O z tym przodem to bym się nie domyślił a tak właśnie zrobię. A z tyłem coś będe musiał pokombinować .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adrian2410




Dołączył: 08 Lip 2014
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:10, 28 Gru 2014    Temat postu:

Gdzie się zaopatrujecie w napęd do moto? Na allegro zestaw did vx2 z zębatkami sunstara ok. 410 do LC4 wychodzi. Znajdę gdzieś w lepszej cenie ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13874
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 21:20, 28 Gru 2014    Temat postu:

ja kupuje na tył zawsze supersproxy w róznych miejscach szukam, na mielochu były podobno po 150 zł. tak do 200 zł powiedzmy to jeszcze niezła cena. przednie to co sie trafi. a łancuchy to brałem z italyracing.pl czy jakos tak stronka, vx2 w niezłej cenie był. tylko szukajka tam kiepsko działa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Nie 21:29, 28 Gru 2014    Temat postu:

DID VX2 złoty -230zł, czarny - 220zł
zębatka tył JR alu pomarańczowa - 90zł
zębatka tył Grosskopf stal ultralight czarna - 100zł
zębatka tył Grosskopf ergal pomarańczowa - 120zł
zębatka przód JT samoczyszcząca - 40zł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Nie 21:41, 28 Gru 2014    Temat postu:

To co z tymi lagami, jakieś pomysły?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiterBaja




Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LRA

PostWysłany: Pon 9:55, 29 Gru 2014    Temat postu:

Olej sie nie przesacza z uszczelniaczy ? Moze przy serwisie zalali nierowno oleju do jednej z lag. Srubka tez nie daje 100 % uszczelnienia. Ja bym sie nie przejmował. U mnie bywa tak ze czasami ze z jednego zaworka saknie az z 10 m słychac a z drugiego prawie nic.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 10:13, 29 Gru 2014    Temat postu:

czasami tak jest widzialem takie rzeczy juz w kilku sprzetach
jak nie wiesz kiedy byl robiony olej i uszczelniacze to to zrób


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13874
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 10:49, 29 Gru 2014    Temat postu:

powietrze dostaje sie uszczelniaczami, widocznie w jednej ladze jest ciasniej i sie tak nie dostaje powietrze jak w drugiej.

znaczenie ma tez szczelnosc np gwintu na górze lagi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Pon 14:14, 29 Gru 2014    Temat postu:

Właśnie częściej muszę czyścić ( SealMate ) prawą lagę ( tą która dobrze się odpowietrza ), bo częściej się zaczyna pocić, natomiast ta lewa jakoś mniej podatna jest i cały czas sucha.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Papi




Dołączył: 15 Gru 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 21:14, 29 Gru 2014    Temat postu:

Panowie, jak rozebrać ten trójnik od cieczy co jest w ramie ? EXC 250 2T 08 r.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 223, 224, 225 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 224 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin