|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sztywny
Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:38, 09 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
KTM9103*91595 tutaj jest nr ramy sprawdzi mi ktos model?
Nie wiem dokładnie czy to jest gwiazdka czy x miedzy tymi cyframi bo niewyraźnie na umowie napisane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 20:56, 09 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
pytałeś juz gdzie indziej - czekaj cierpliwie na odpowiedź
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 21:32, 09 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
nie chcę wiedzieć jak przebiegał zakup tego motocykla
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Sob 13:17, 10 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Zmieniłem właśnie łożysko na pdsie ( dolne łożysko i simmeringi ). W porównaniu do tego, co było wcześniej - kosmos, teraz zero jakichkolwiek luzów, ale zauważyłem coś dziwnego. W " pierwszej fazie " ugięcia amortyzatora jest delikatny stuk, podobna sytuacja jest, kiedy ruszam samym kołem, kiedy moto jest na stojaku. Nie mam pojęcia jaka może być tego przyczyna, może po prostu musi się trochę ułożyć?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 13:44, 10 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
punk891 napisał: | Zmieniłem właśnie łożysko na pdsie ( dolne łożysko i simmeringi ). W porównaniu do tego, co było wcześniej - kosmos, teraz zero jakichkolwiek luzów, ale zauważyłem coś dziwnego. W " pierwszej fazie " ugięcia amortyzatora jest delikatny stuk, podobna sytuacja jest, kiedy ruszam samym kołem, kiedy moto jest na stojaku. Nie mam pojęcia jaka może być tego przyczyna, może po prostu musi się trochę ułożyć? |
Ten stuk bardzo często powstaje w miejscu styku sprężyny z górną śrubą lub dolną podkładką.
Jak byś te miejsca wyczyścił i wytarł to powinno być cicho. Aczkolwiek nie jest nic strasznego. Po prostu sprężyna w chwili pracy się obraca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Sob 13:55, 10 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Wcześniej nie było tego dźwięku. Możliwe, że podczas demontażu i ponownego założenia tak się zrobiło? Tak czy inaczej, sprawdzę, to co mówisz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 14:48, 10 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
mam to samo bałem sie ze mi sie amorek rozkręcił w srodku. ale to własnie chyba spręzyna sie przesuwa na podkładkach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Sob 15:24, 10 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Czyli nie ma się co zbytnio przejmować tym?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
digidy
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:34, 10 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
osobiście nie dałoby mi to spokoju dlaczego przed zmianą nie stuka a po zmianie tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 15:44, 10 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
punk891 napisał: | Czyli nie ma się co zbytnio przejmować tym? |
nie
jak chcesz to przetestować psiknij sobie w te miejsca wd40
poskacz dupskiem po kanapie i zobacz czy ucichnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Sob 20:59, 10 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
czy zeby wyciagnac silnik trzeba sciagac gore silnika ??? exc 520/525,
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Piteros1 dnia Sob 21:27, 10 Sty 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 21:02, 10 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
nie trzeba nic sciągać. ale ja sobie sciągam magistralke olejową i pokrywki zaworowe - duzo łatwiej potem manewrować. a i tak i tak trzeba to zdemontować ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Sob 21:29, 10 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
nie wiem nie sciagalem tak na szybko patrzylem to mi sie wydawalo ze ani do gory nie pojdzie bo nie ma miejsca ani w bok, a odrazu ile powinny miec tarcze od sprzegla grubosci?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 23:51, 10 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
hehe musisz najpierw odkręcic sruby trzymajace silnik ;D wbrew pozorom duzy piec ale wyjąc i wsadzić łatwo. moze pierwsza taka operacja nie bedzie łatwa. ale ja to robiłem kilka razy i zazwyczaj zajmuje mi wyjęcie czy wsadzenie kilka chwil.
co do tarcz - nie chce mi sie szukać pewnie tak samo jak tobie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 0:18, 11 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Piteros1 napisał: | nie wiem nie sciagalem tak na szybko patrzylem to mi sie wydawalo ze ani do gory nie pojdzie bo nie ma miejsca ani w bok, a odrazu ile powinny miec tarcze od sprzegla grubosci? |
musisz go pchac w przód i obracać głowicę w tył (żeby wyjechać z wahacza,)
później już jakoś idzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|