|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Nie 4:16, 11 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
A tarcze i przekładki to ciekawa sprawa,fiszka co innego,ktm sklep co innego względem rocznika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fat
Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 20:36, 11 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Jaki polecicie ciśnieniomierz, żeby dobrze łapał endurowe ciśnienia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 22:31, 11 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
chodzi o taki do kontrolowania powietrza w oponkach '? ja mam jakis najtanszy marketowy i spoko te niskie wartosci poprawnie czyta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek85
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 23:56, 11 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Hydrauliczny manometr, kawał węża i końcówka na wentyl. Za parę złotych możesz mieć bardzo dokładny sprzęt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 6:33, 12 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
z końcówką na wentyl na pewno nie będzie dokładny bo przy wpinaniu odpinaniu jest w stanie uciec nawet 0,1bara
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mani3k123
Dołączył: 21 Wrz 2014
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pisz
|
Wysłany: Pon 22:39, 12 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Ile wchodzi płynu hydraulicznego do układu wysprzeglania w exc 450 2005r ?
Gdzie najtaniej kupie czesci oem chodzi mi o zestaw sprzegla . Może ktoś na forum się trudni handlem ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czarnysm
Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mława
|
Wysłany: Wto 0:51, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
zapytaj usera koziol o czesci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 9:06, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
do układu wchodzi moze z 30 ml, tyle co nic jedna buteleczką 100 ml kilka razy płyn zmieniałem, wiec moze nawet mniej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TheGreat
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:13, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Pytanie odnośnie regulacji gaźnika: wolne obroty już wyregulowałem, wkręca się całkiem ładnie, jest tylko problem gdy nagle odwine manetke do końca to łapie muła. Iglica wyżej/niżej? A może coś innego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:46, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
może go przylewać, spróbuj obniżyć o ząbek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:05, 14 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Siema
Mam pare pytań bo ostatnio zlożyłem tą pompę ok z drenu już nic nie leci, ale po odpaleniu moto po 1 minucie chodzenia na wolnych obrotach i nie z drenu, a po lewej stronie leci woda bo na próbe wlałem wode zeby sprawdzić czy trzyma pompa i trzyma, ale chyba uszczelka nie trzyma bo w jedym miejscu jest przecięta, ale co zuważyłem po 2 minutach że wyciek ustał. Mam się tym przejmować? Jak dalej będzie kapało to uszczelka załatwi sprawe? Czy jest inne wyjscie ? Druga sprawa: Już miesiac wczesniej albo i wiecej kapało mi z gaznika jak moto stalo prosto więc go zdemontowałem i wyreglowałem i po założeniu gaźnika nic się już nie działo palił ładnie i nie kapalo nic oraz trzymał obroty. Dziś zakręcam do gaźnika te osłonkę na linki gazu i kręcilem tak że nie w gwint tylko w gaznik i go tam ruszyło lekko i zaczelo kapać no to pierwsze co zrobiłem to śrubokrętem lekko zruszyłęm gaźnik, i zaczeło mniej kapać aż w końcu wgl. Przed ruszeniem chyba nie kapało ale po tym pierwszym zruszeniu jak stał prosto to lało paliwem z wężyka teraz tylko jak ruszałem moto. Sądzicie, że cos jest do wymiany ? Założyłem bak, rolgaz chodzi ok krece kierą w lewo na maxa rolaz oddaje, kręce na maxa w prawo az do dystansu i nie oddaje manetka, linka jedna jest troszke nacignięta czy to mozę byc wina złej regulacji albo tej osłonki? Dodam że w tym odcinku co linka idzie od rolgazu pod bak to się krzyżują te linki, no ale ładnie w miare oddają poza tą prawą stroną. Dodam, że jak robilismy kolo gaznika to był czyszczony i pływak ustawiony troche niżej niż zaleca serwisówka ( 9 mm chyba ) bo na 9 nie trzymalo i ciut niżej ta blaszka była zagięta i teraz dosc trzyma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek85
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:15, 14 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
hacker33 napisał: | z końcówką na wentyl na pewno nie będzie dokładny bo przy wpinaniu odpinaniu jest w stanie uciec nawet 0,1bara |
NIEPRAWDA
Po twoim poście postanowiłem to przetestować. Zrobiłem 10 pomiarów i zeszło mi 0,05 bara. Więc na jeden test wartość jest znikoma. A mam 20 cm wężyka 5 mm. Można jeszcze by zastosować zaworek zwrotny ale mi akurat to nie potrzebne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 18:17, 14 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
1) jak cieknie z uszczelki to ją warto zmienic. mogło sie cos uszczelnić, kontroluj sytuacje. ja na jedna uszczlke z 5 X składałem i super trzymało. teraz zmieniam tylko i wyłącznie profilaktycznie.
2) sprawdź zaworek iglicowy, regulacje srubkowe nie maja znaczenia do kapania. bardziej stawiał bym na zasyfiony albo nieszczelny zawór iglicowy w gaźniku.
3) albo linka źle puszczona albo źle naciągnieta. nigdy nie moze dawac sie sam gaz przy skręcie kierownicy. linki muszą byc puszczone od rolgazu, przy kierownicy od razu pod bak i prosto do gaźnika, a widziałem patenty jak ludzie gdzies przez półki puszczają te linki i tak sie nie sprawdza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:23, 14 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | 1) jak cieknie z uszczelki to ją warto zmienic. mogło sie cos uszczelnić, kontroluj sytuacje. ja na jedna uszczlke z 5 X składałem i super trzymało. teraz zmieniam tylko i wyłącznie profilaktycznie.
2) sprawdź zaworek iglicowy, regulacje srubkowe nie maja znaczenia do kapania. bardziej stawiał bym na zasyfiony albo nieszczelny zawór iglicowy w gaźniku.
3) albo linka źle puszczona albo źle naciągnieta. nigdy nie moze dawac sie sam gaz przy skręcie kierownicy. linki muszą byc puszczone od rolgazu, przy kierownicy od razu pod bak i prosto do gaźnika, a widziałem patenty jak ludzie gdzies przez półki puszczają te linki i tak sie nie sprawdza. |
1. Skoro juz jestesmy przy tym, pamiętasz ile dałeś za nową uszczelkę?
2. Regulowaliśmy ten pływak w środku biały taką blaszką, i kapie mi z wężyka dokładnie. Czy do czysczenia tego co wymieniłeś wyżej trzeba sciagac gaźnik tak? bo już raz był no, ale jak trzeba to trzeba.
3.Linka sama sie nie naciąga tylko gdy odkręcam gaz na maxa w prawo skierowanej kierownicy to nie oddaje tzn bardzo słabo np na prosto albo w lewo manetka oddaje jak żyletka ( w końcu to nowa linka ) Jedno mnie dziwi zakładalem w tym samym czasie w 450 exc znajomego i linki sie ułożyły tak samo jak były czyli jedna idzie prosto obok drugiej pod bak a u mnie ta jedna jest bardziej skierowana na doł tak jak by naciągnieta mocniej albo naszpanowany pancerzyk. Jedno jest pewne, że chyba mnie czeka nowa regulacja linki no nie?
PS. Czy te owiewki spasują do mojego moto? [link widoczny dla zalogowanych] bo gosciu chce mi najwyraźniej wcisnąć, albo sie pozbyć a ja potrzebuje i sie chce upewnić czy nie kupie szajsu bo coś mi sie wydaje ze nie bedzie pasowalo albo bedzie to wyglądalo jak dziadostwo.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Śro 18:28, 14 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 19:20, 14 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
1) koło 20 kilku złotych
2) tak chodzi o szczelnosc tego zaworku, zobacz jak wyglada gniazdo, jak ta guma cyz nie ma wzerów czy uszkodzen wizualnych.
3) no to pobaw sie regulacją
co do plastików to są dla exc do 2003 roku z tego co widze, ale one na fotkach są na tyle podobne że łatwo o pomyłke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|