|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:50, 16 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Witam czy kupował ktoś kiedyś zawleczkę o taką : [link widoczny dla zalogowanych] do zabezpieczenia tej tulejki co jest w stopce? dziś demontowałem stopkę żeby naprostować i musialem zerwać to bo stare było wiem, że można z drutu zrobić ale osobiscie wolal bym kupić specjalne pod to zeby nie pogubic w terenie czegoś. W sklepie z łożyskami będzie takie coś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 22:10, 16 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
w sklepie ze srubami czy łozyskami spoko dostaniesz. to kosztuej grosze albo czasami sprzedawane nawet na kilogramy ;P za kilka zapłacisz złotówke maksymalnie ;P
oryginalne są jedynie fajnie bo złote ( kolor ;P ) i odporne mocno na korozje, a te zwykłe mimo że cynkowane mi szybko korodują. ale jak załozona to spełnia swoje zadanie i o to chodzi
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez henio12323 dnia Pią 22:11, 16 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 0:27, 17 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | w sklepie ze srubami czy łozyskami spoko dostaniesz. to kosztuej grosze albo czasami sprzedawane nawet na kilogramy ;P za kilka zapłacisz złotówke maksymalnie ;P
oryginalne są jedynie fajnie bo złote ( kolor ;P ) i odporne mocno na korozje, a te zwykłe mimo że cynkowane mi szybko korodują. ale jak załozona to spełnia swoje zadanie i o to chodzi |
Tak myślalem, że to takie tanie, ale chyba lepiej jest założyć taką zawleczkę niż kombinować np z drutem Najważniejsze żeby trzymało, nawet nie przechodziło mi przez myśl zamawiać coś takiego na necie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 10:40, 17 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
castorama, praktiker, obi, LM itd też to mają
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:04, 17 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Spoko dzięki za odp, ale mam kolejne pytanie dziś pojeździłem z 30 minut dobre żeby sprawdzić czy jest ok no i sprawa wygląda tak:
1. Pompa wody - po złożeniu wlałem wode do picia niegazowaną :p żeby sprawdzić czy nie kapie zaraz po wlaniu nie kapalo ani z drenu ani z uszczelki. Odpaliłem moto pochodzilo na stojaku bez gazowania tylko wolne obroty i poleciała kropelka z uszczelki to zagasilem moto, kolejnego dnia kupiłem paste reinzsol ( nie zakładałem nic tylko kupiłem i leży jeszcze zapakowana oryginalnie w pudełku) i czekałem co będzie po dzisiaj. Jeźdzę i patrze nic nie kapie w garazu też nić czyli wychodzi na to że uszczelka ktora jest przerwana sie uszczelniła ( chyba )... Nic nie kapie i teraz nie wiem co robic bo jutro wypad a woda wlana i sie zastanawiam czy spuszczać wode i wlewać płyn vavoline bo kupiłem nowy do rozrobienia z wodą destylowaną. Niby jest ok, ale da spokoju by było lepiej mieć pewność...
2. Gaźnik - Sprawa wygląda tak już przed jego sciagnieciem pierwszym gasł czasem tak od siebie keidy mu sie podobalo, przy ruszaniu albo w trakcie jazdy. Zdemontowałem, wyczyściłem go z zewnątrz te mechanizmy wszystkie potem dobrałem sie do środka. Pływak był regulowany bo nie trzymał paliwa ( dziś tylko raz mi skapalo jak na rezerwie jeździłem coś czuje ze ten gaznik jest ne pewny na dalsze trasy) był czyszczony, regulowany nie powiem że profesjonalnie bo kumpel pomagał co się na tym zna. Dziś też podczas jazdy jak jechałem zatankować to jechałem na rezerwie i gasł myslalem na początku ze malo paliwa ale jednak nie zaczęło cos kapać paliwo z wężyka poruszałem gaznikiem i było już ok. Paliwo leje pewne nie jakiś syf, bak nie był czyszczony tak konkretnie wgl praktycznie nie był. Filtr powietrza umyty i czysty załozony airbox srpawdziłem i wygląda ok od środka. Zastanawiam się czy to wszystko nie jest powodem tego, że przed wypadem nie umyłem filtra ( 2 mies temu, zwykle myję co 2-3 wypady) był troszke brudnawy ale w nie w takim strasznym stanie. Nie wiem co robić z tym bo jutro wyjazd a ja ma mi gasnąć co jakiś czas ( i w niewłaściwych momentach) to lepiej to ogarnąć...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Sob 15:07, 17 Sty 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TheGreat
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:12, 17 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Może głupie pytanie, ale dopiero zaczynam przygodę z offroadem także wybaczcie. Ile mniej więcej bieżnika ma zużyta opona crossowa/endurowa? 10mm? Wiem że bardziej powinienem się sugerować brakiem trakcji, no ale jako początkujący nie mam jeszcze tak dobrze "wyczutej" maszyny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:47, 17 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
TheGreat napisał: | Może głupie pytanie, ale dopiero zaczynam przygodę z offroadem także wybaczcie. Ile mniej więcej bieżnika ma zużyta opona crossowa/endurowa? 10mm? Wiem że bardziej powinienem się sugerować brakiem trakcji, no ale jako początkujący nie mam jeszcze tak dobrze "wyczutej" maszyny. |
Dziś akurat sobie zmierzyłem bieżnik suwmiarką i mi wyszło około 14 cm i Ci powiem, że dobrze mi sie jeździ nawet na podjazdach w lesie dzisiaj dawala rady, ale jest w miare sucho. Pamiętaj też o dobrym ciśnieniu w oponie. Na tej gumie już mam sezon i od nowosci dzisiaj mam 13-14 cm długosci bieznika.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Sob 18:51, 17 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:48, 17 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
TheGreat napisał: | Może głupie pytanie, ale dopiero zaczynam przygodę z offroadem także wybaczcie. Ile mniej więcej bieżnika ma zużyta opona crossowa/endurowa? 10mm? Wiem że bardziej powinienem się sugerować brakiem trakcji, no ale jako początkujący nie mam jeszcze tak dobrze "wyczutej" maszyny. | Zużyta opona w tym sporcie to nie taka która ma niski bieżnik tylko ta której bieżnik/kostki są już zaokrąglone(nie mają ostrych krawędzi).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:04, 17 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
major000 napisał: | TheGreat napisał: | Może głupie pytanie, ale dopiero zaczynam przygodę z offroadem także wybaczcie. Ile mniej więcej bieżnika ma zużyta opona crossowa/endurowa? 10mm? Wiem że bardziej powinienem się sugerować brakiem trakcji, no ale jako początkujący nie mam jeszcze tak dobrze "wyczutej" maszyny. | Zużyta opona w tym sporcie to nie taka która ma niski bieżnik tylko ta której bieżnik/kostki są już zaokrąglone(nie mają ostrych krawędzi). |
Dokładnie, miałem kiedys założonego starego scorpiona ktory leżał gdzieś długo poza garażem guma byla juz stara twarda i kostki wlasnie nie byly wgl ''ostre'' zarzucało tyłem i kostke mi urwało jedną od hamowania ostrego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
digidy
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 9:09, 18 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
witam takie małe pytanko, wie ktoś gdzie można dorwać śrubę od handbarów tą wkręcaną w środek kierownicy bo przy wczorajszym wypadzie gdzies zgubiłem może ma ktoś jedna walająca się po garażu chętnie odkupie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MlodyRM
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 9:35, 18 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
MlodyRM napisał: | Nie sprecyzowałem dokładnie, wyciek jest pod śrubą sześciokątną, nie pod czarnym pokrętłem regulacji. Odpowietrznik jest ok. |
Podbijam, ktoś ma jakiś patent na rozkręcenie tego (screw cap) przy użyciu podstawowych narzędzi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 10:46, 18 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
digidy - to zwykła sruba ze stożkowym łbem, podejzewam że jest szansa dorwać taką gdzieś w sklepach metalowych ze srubami gwoździami itp.
mlodyrm - o której srubie mówisz ? o tej całej pokrywie co sie wkręca w złotą lage ? to sie zwykłym kluczem odkręca
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MlodyRM
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:08, 18 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | o której srubie mówisz ? o tej całej pokrywie co sie wkręca w złotą lage ? to sie zwykłym kluczem odkręca |
No tak, cały ten element mam wykęcony tylko jak go rozbebeszyć żeby zobaczyć dlaczego mocno mi się poci pod tą śrubą którą się go odkręca?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aarek1414
Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Nie 11:13, 18 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
digidy napisał: | witam takie małe pytanko, wie ktoś gdzie można dorwać śrubę od handbarów tą wkręcaną w środek kierownicy bo przy wczorajszym wypadzie gdzies zgubiłem może ma ktoś jedna walająca się po garażu chętnie odkupie |
Polecam metalowy kołek do betonu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:16, 18 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
MlodyRM napisał: | henio12323 napisał: | o której srubie mówisz ? o tej całej pokrywie co sie wkręca w złotą lage ? to sie zwykłym kluczem odkręca |
No tak, cały ten element mam wykęcony tylko jak go rozbebeszyć żeby zobaczyć dlaczego mocno mi się poci pod tą śrubą którą się go odkręca? |
nie możę tam się pocić bo to jest całość tego nie rozbierasz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|