Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 230, 231, 232 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:50, 16 Sty 2015    Temat postu:

Witam czy kupował ktoś kiedyś zawleczkę o taką : [link widoczny dla zalogowanych] do zabezpieczenia tej tulejki co jest w stopce? dziś demontowałem stopkę żeby naprostować i musialem zerwać to bo stare było wiem, że można z drutu zrobić ale osobiscie wolal bym kupić specjalne pod to zeby nie pogubic w terenie czegoś. W sklepie z łożyskami będzie takie coś?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 22:10, 16 Sty 2015    Temat postu:

w sklepie ze srubami czy łozyskami spoko dostaniesz. to kosztuej grosze albo czasami sprzedawane nawet na kilogramy ;P za kilka zapłacisz złotówke maksymalnie ;P

oryginalne są jedynie fajnie bo złote ( kolor ;P ) i odporne mocno na korozje, a te zwykłe mimo że cynkowane mi szybko korodują. ale jak załozona to spełnia swoje zadanie i o to chodzi


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez henio12323 dnia Pią 22:11, 16 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 0:27, 17 Sty 2015    Temat postu:

henio12323 napisał:
w sklepie ze srubami czy łozyskami spoko dostaniesz. to kosztuej grosze albo czasami sprzedawane nawet na kilogramy ;P za kilka zapłacisz złotówke maksymalnie ;P

oryginalne są jedynie fajnie bo złote ( kolor ;P ) i odporne mocno na korozje, a te zwykłe mimo że cynkowane mi szybko korodują. ale jak załozona to spełnia swoje zadanie i o to chodzi


Tak myślalem, że to takie tanie, ale chyba lepiej jest założyć taką zawleczkę niż kombinować np z drutem Razz Najważniejsze żeby trzymało, nawet nie przechodziło mi przez myśl zamawiać coś takiego na necie Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 10:40, 17 Sty 2015    Temat postu:

castorama, praktiker, obi, LM itd też to mają

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:04, 17 Sty 2015    Temat postu:

Spoko dzięki za odp, ale mam kolejne pytanie dziś pojeździłem z 30 minut dobre żeby sprawdzić czy jest ok no i sprawa wygląda tak:

1. Pompa wody - po złożeniu wlałem wode do picia niegazowaną :p żeby sprawdzić czy nie kapie zaraz po wlaniu nie kapalo ani z drenu ani z uszczelki. Odpaliłem moto pochodzilo na stojaku bez gazowania tylko wolne obroty i poleciała kropelka z uszczelki to zagasilem moto, kolejnego dnia kupiłem paste reinzsol ( nie zakładałem nic tylko kupiłem i leży jeszcze zapakowana oryginalnie w pudełku) i czekałem co będzie po dzisiaj. Jeźdzę i patrze nic nie kapie w garazu też nić czyli wychodzi na to że uszczelka ktora jest przerwana sie uszczelniła ( chyba )... Nic nie kapie i teraz nie wiem co robic bo jutro wypad a woda wlana i sie zastanawiam czy spuszczać wode i wlewać płyn vavoline bo kupiłem nowy do rozrobienia z wodą destylowaną. Niby jest ok, ale da spokoju by było lepiej mieć pewność...

2. Gaźnik - Sprawa wygląda tak już przed jego sciagnieciem pierwszym gasł czasem tak od siebie keidy mu sie podobalo, przy ruszaniu albo w trakcie jazdy. Zdemontowałem, wyczyściłem go z zewnątrz te mechanizmy wszystkie potem dobrałem sie do środka. Pływak był regulowany bo nie trzymał paliwa ( dziś tylko raz mi skapalo jak na rezerwie jeździłem coś czuje ze ten gaznik jest ne pewny na dalsze trasy) był czyszczony, regulowany nie powiem że profesjonalnie bo kumpel pomagał co się na tym zna. Dziś też podczas jazdy jak jechałem zatankować to jechałem na rezerwie i gasł myslalem na początku ze malo paliwa ale jednak nie zaczęło cos kapać paliwo z wężyka poruszałem gaznikiem i było już ok. Paliwo leje pewne nie jakiś syf, bak nie był czyszczony tak konkretnie wgl praktycznie nie był. Filtr powietrza umyty i czysty załozony airbox srpawdziłem i wygląda ok od środka. Zastanawiam się czy to wszystko nie jest powodem tego, że przed wypadem nie umyłem filtra ( 2 mies temu, zwykle myję co 2-3 wypady) był troszke brudnawy ale w nie w takim strasznym stanie. Nie wiem co robić z tym bo jutro wyjazd a ja ma mi gasnąć co jakiś czas ( i w niewłaściwych momentach) to lepiej to ogarnąć...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Sob 15:07, 17 Sty 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TheGreat




Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:12, 17 Sty 2015    Temat postu:

Może głupie pytanie, ale dopiero zaczynam przygodę z offroadem także wybaczcie. Ile mniej więcej bieżnika ma zużyta opona crossowa/endurowa? 10mm? Wiem że bardziej powinienem się sugerować brakiem trakcji, no ale jako początkujący nie mam jeszcze tak dobrze "wyczutej" maszyny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:47, 17 Sty 2015    Temat postu:

TheGreat napisał:
Może głupie pytanie, ale dopiero zaczynam przygodę z offroadem także wybaczcie. Ile mniej więcej bieżnika ma zużyta opona crossowa/endurowa? 10mm? Wiem że bardziej powinienem się sugerować brakiem trakcji, no ale jako początkujący nie mam jeszcze tak dobrze "wyczutej" maszyny.


Dziś akurat sobie zmierzyłem bieżnik suwmiarką i mi wyszło około 14 cm i Ci powiem, że dobrze mi sie jeździ nawet na podjazdach w lesie dzisiaj dawala rady, ale jest w miare sucho. Pamiętaj też o dobrym ciśnieniu w oponie. Na tej gumie już mam sezon i od nowosci dzisiaj mam 13-14 cm długosci bieznika.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Sob 18:51, 17 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:48, 17 Sty 2015    Temat postu:

TheGreat napisał:
Może głupie pytanie, ale dopiero zaczynam przygodę z offroadem także wybaczcie. Ile mniej więcej bieżnika ma zużyta opona crossowa/endurowa? 10mm? Wiem że bardziej powinienem się sugerować brakiem trakcji, no ale jako początkujący nie mam jeszcze tak dobrze "wyczutej" maszyny.
Zużyta opona w tym sporcie to nie taka która ma niski bieżnik tylko ta której bieżnik/kostki są już zaokrąglone(nie mają ostrych krawędzi).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:04, 17 Sty 2015    Temat postu:

major000 napisał:
TheGreat napisał:
Może głupie pytanie, ale dopiero zaczynam przygodę z offroadem także wybaczcie. Ile mniej więcej bieżnika ma zużyta opona crossowa/endurowa? 10mm? Wiem że bardziej powinienem się sugerować brakiem trakcji, no ale jako początkujący nie mam jeszcze tak dobrze "wyczutej" maszyny.
Zużyta opona w tym sporcie to nie taka która ma niski bieżnik tylko ta której bieżnik/kostki są już zaokrąglone(nie mają ostrych krawędzi).


Dokładnie, miałem kiedys założonego starego scorpiona ktory leżał gdzieś długo poza garażem guma byla juz stara twarda i kostki wlasnie nie byly wgl ''ostre'' zarzucało tyłem i kostke mi urwało jedną od hamowania ostrego


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
digidy




Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 9:09, 18 Sty 2015    Temat postu:

witam takie małe pytanko, wie ktoś gdzie można dorwać śrubę od handbarów tą wkręcaną w środek kierownicy bo przy wczorajszym wypadzie gdzies zgubiłem Crying or Very sad może ma ktoś jedna walająca się po garażu chętnie odkupie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MlodyRM




Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 9:35, 18 Sty 2015    Temat postu:

MlodyRM napisał:
Nie sprecyzowałem dokładnie, wyciek jest pod śrubą sześciokątną, nie pod czarnym pokrętłem regulacji. Odpowietrznik jest ok.


Podbijam, ktoś ma jakiś patent na rozkręcenie tego (screw cap) przy użyciu podstawowych narzędzi?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 10:46, 18 Sty 2015    Temat postu:

digidy - to zwykła sruba ze stożkowym łbem, podejzewam że jest szansa dorwać taką gdzieś w sklepach metalowych ze srubami gwoździami itp.


mlodyrm - o której srubie mówisz ? o tej całej pokrywie co sie wkręca w złotą lage ? to sie zwykłym kluczem odkręca


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MlodyRM




Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:08, 18 Sty 2015    Temat postu:

henio12323 napisał:
o której srubie mówisz ? o tej całej pokrywie co sie wkręca w złotą lage ? to sie zwykłym kluczem odkręca


No tak, cały ten element mam wykęcony tylko jak go rozbebeszyć żeby zobaczyć dlaczego mocno mi się poci pod tą śrubą którą się go odkręca?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aarek1414




Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Nie 11:13, 18 Sty 2015    Temat postu:

digidy napisał:
witam takie małe pytanko, wie ktoś gdzie można dorwać śrubę od handbarów tą wkręcaną w środek kierownicy bo przy wczorajszym wypadzie gdzies zgubiłem Crying or Very sad może ma ktoś jedna walająca się po garażu chętnie odkupie


Polecam metalowy kołek do betonu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:16, 18 Sty 2015    Temat postu:

MlodyRM napisał:
henio12323 napisał:
o której srubie mówisz ? o tej całej pokrywie co sie wkręca w złotą lage ? to sie zwykłym kluczem odkręca


No tak, cały ten element mam wykęcony tylko jak go rozbebeszyć żeby zobaczyć dlaczego mocno mi się poci pod tą śrubą którą się go odkręca?


nie możę tam się pocić bo to jest całość tego nie rozbierasz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 230, 231, 232 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 231 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin