|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 11:18, 18 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
dokłądnie, masz tam 2 oringi
jeden jest pod tą cała wielką pokrywą srednicy lagi. tylko tam jest na tyle drobny gwint że praktycznie bez oringu uszczelniło by no ale oring jest
a drugi jest na tym pokrętle. pod pokrętłem jest gwint. ale jego nie uszczelnisz w zaden sposób
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vuudex
Dołączył: 09 Lis 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: Nie 13:16, 18 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Witam. Czy wie ktoś jak duża jest różnica między ramą od ktm exc 530 exc-r 2008 a ramą exc 350 six days 2012 czy dało dy się zrobić przekładkę bez większych problemów ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 15:50, 18 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
vuudex napisał: | Witam. Czy wie ktoś jak duża jest różnica między ramą od ktm exc 530 exc-r 2008 a ramą exc 350 six days 2012 czy dało dy się zrobić przekładkę bez większych problemów ?? |
To dwie różne ramy. Ciężko będzie wykonać przekładkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vuudex
Dołączył: 09 Lis 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: Nie 16:08, 18 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
a gdybym kupił dokumenty z ramą własnie od 530 to dało by się tak poczarować żeby bez przekładania ramy można było mojego 350 zarejestrować ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek919
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Dynowa
|
Wysłany: Nie 16:26, 18 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
legalnie to nie bardzo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:03, 18 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Da się to wykonać ale złamiesz prawo, więc decyzja należy do Ciebie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:39, 18 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Siema mam szybkie pytanie
Czy olej Ipone Katana 10w60 a Motul 15w50 300v fl to jakaś duża róźnica? aktualnie się zastanawiam bo wiem tyle żę jest różnica cenowa na pewno. Teraz jeździłem na motulu 300v 15w50 i jest ok. Czekam na info, pozdro
Czy warto i czy opłaca
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Nie 21:41, 18 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 22:09, 18 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
jak taniej to sie opłaca
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Pon 19:37, 19 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Panowie tak na szybko; nicasil czy tuleja?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:40, 19 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Wygląda na nicasil. Oczywiście do regeneracji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Pon 19:44, 19 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Ok, dzieki. Prosta sprawa ze do regeneracji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:26, 19 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
a po regeneracji i 30h bedzie to samo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:49, 19 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Panowie mam pare pytan rozebralem gaźnik w domu pod lampą go rozkręcam i zaczynam od dekielka od pływaka odkrecilem pływak ( sprawdziłem wczeniej dmuchajac przez wezyk paliwa czy trzyma i nie puszcza powietrza i jechalem dalej) odkrecilem 2 śrubki na śrubokręt gwiazdkę i wyciągłem zaworek iglicowy - wygląda ok ( zdj niżej ) tzn nie zauważyłem nic szczególnego i dobralem sie do takiego czegoś co ma filterek siatkowy i on był troszke zajebany w jakiś syfach ogolnie ten kanał przedmuchałem co prowadzi od węzyka paliwa od baku i przedmuchałem tam po demontazu zaworków i wyleciało pare syfów małych. Ten filterek ide zaraz przemyć w benzynie ekstrakcyjnej. Czy robię ok? niżej zdj. Za pływakiem od strony tych zbiorniczków na środku jest taka większa igła złota na gwincie w połowie i teraz ją odkręciłem zeby sprawdzic czy nie uszkodzona i teraz wkręcam ale widze ze mozna troche i mozna mocniej? co to jest i jak dobrze wkrecic?
sory za ort
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy to mógł być powód tego gaszenia samoczynnego podczas kręcenia manetką ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Pon 21:24, 19 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
barek253 napisał: | a po regeneracji i 30h bedzie to samo | możesz rozwinąć?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 11:17, 20 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
ten gaźnik a przynajmniej dolot porządnie zawalony, jeszcze nigdy takiego gaxnika zasyfionego nie miałem tzn w sesnie brudnego paliwa. ciekawe czy filterki są całe w baku.
ale na fotce nic nie widac pod względem stanu zaworka, ostrosci nie ma na stożek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|