Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 232, 233, 234 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 14:25, 20 Sty 2015    Temat postu:

amek721 napisał:
barek253 napisał:
a po regeneracji i 30h bedzie to samo Wink
możesz rozwinąć?

te cylindry już są przeważnie mocno "przegrzane" i nicasil nie trzyma się tak dobrze aluminium przez co bardzo szybko się łuszczy lub ściera
więc jeśli regenerować to raczej tylko świeże cylindry


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Wto 16:15, 20 Sty 2015    Temat postu:

Wczoraj gadałem z kolesiem co wysyła te cylindry do Holandii i Anglii, twierdzi, że ten problem jest tylko w czeskich i słowackich powłokach. Daje mi na to gwarancje i twierdzi, ze dawno miał taki przypadek i byl z winy użytkownika.
Stoję teraz przed wyborem miedzy tuleja a nicasilem. Nowy cylinder nie wchodzi w grę, za mało kasy. Przez 2 sezony miałem żeliwo i jedyny minus byl taki, że selekcje skończyły się po 2 tłokach. Co sądzicie, ryzykować czy brać sprawdzone, wiedząc o minusach(tuleja)?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:41, 20 Sty 2015    Temat postu:

zaraz zrobie zdj zaworka. Panowie mam ekspres pytanie bo nie uśmiecha mi się oddawac do mechanika do regulacji a ja bezmyślnie odkrecilem tylko te śrubki do diagnozy i nie pamiętam ile było obrotów przy wykręcaniu.. [link widoczny dla zalogowanych]

Na ile obrotów je standardowo wkręcić ( żeby chodziło ok) ktm 400 exc rok 2002 może ktoś kolo tego gaźnika niedawno robił i pamiętał Razz

Jak pozostałe filterki sprawdzić Henio? Bo zalałem nową benę już.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Wto 17:42, 20 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 18:03, 20 Sty 2015    Temat postu:

wszystkie dorkećasz do konca dysze
srube od składu tyle co jest w serwisówce - a chce mi sie szukać tak samo jak tobie.


masz 4 filtry 2 papierowe, dwa siatkowe jeden od spodu silnika drugi pod dzwignia zmiany biegów. od spodu jest na torxa odkręcoany z bolku na nasadke 13mm kontrolujesz czy nie ma opiłków i czyscisz zakładasz i gotowe


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:06, 20 Sty 2015    Temat postu:

henio12323 napisał:
wszystkie dorkećasz do konca dysze
srube od składu tyle co jest w serwisówce - a chce mi sie szukać tak samo jak tobie.


masz 4 filtry 2 papierowe, dwa siatkowe jeden od spodu silnika drugi pod dzwignia zmiany biegów. od spodu jest na torxa odkręcoany z bolku na nasadke 13mm kontrolujesz czy nie ma opiłków i czyscisz zakładasz i gotowe


Chodziło mi o filtry paliwa które są w całym tym układzie paliwowym do gaźnika co do oleju to już temat ogarnąłem Razz. Czyli od składu powietrza dokręcam do oporu i jeden obrót to 360 stopni śrubokrętem? Po takim zabiegu mogę zakładać do moto ? Bo pamiętam jak pisałeś o złej regulacji i zatarciu silnika co mnie wystraszyło trochę..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:10, 20 Sty 2015    Temat postu:

chodzi mu chyba o filtr paliwa a nie oleju, w gazniku jest jeden ten który masz na zdjeciu z zaworkiem iglicowym i drugi filtr jest poprostu w baku i jest to element kranika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:14, 20 Sty 2015    Temat postu:

pawciak12 napisał:
chodzi mu chyba o filtr paliwa a nie oleju, w gazniku jest jeden ten który masz na zdjeciu z zaworkiem iglicowym i drugi filtr jest poprostu w baku i jest to element kranika


Tak dokładnie czyli jak mam go sprawdzić czy mi nie ogranicza przepływu paliwa? po odkręceniu kranika paliwo leci elegancko że tak powiem ale może być syf


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:20, 20 Sty 2015    Temat postu:

sadzac po syfie jaki miałes na tym filterku w gazniku to pewnie na kraniku masz uszkodzony, co do składu mieszanki to według manuala 1,25 obrotu

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Wto 18:22, 20 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:32, 20 Sty 2015    Temat postu:

pawciak12 napisał:
sadzac po syfie jaki miałes na tym filterku w gazniku to pewnie na kraniku masz uszkodzony, co do składu mieszanki to według manuala 1,25 obrotu


Dzięki wielkie chlopie! co do kranika jak to zrobić? da rady kranik rozebrac normalnie ? szczerze nie przypatrywałem się w te okolice. Na chłopski rozum jeden obrót pełny robie i troszkę jeszcze? bo nie wiem jak idealnie wkręcic te 0.25 obrotu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:45, 20 Sty 2015    Temat postu:

jeden obrot czyli 360 stopni i jeszcze 90 stopni musisz dac, ale pewnie na tym sie nie skonczy bo to jest ustawienie wyjsciowe i to ma sie nijak do zeczywistosci, a co do tego filterka na kraniku to mozesz go odkreci ale nie wiem czy tam nie ma uszczelki, sam osobiscie jeszcze go nie odkrecałem bo nie miałem potrzeby wiec nie wiem ale te brudy co miałes w gazniku to wydaje mi sie ze filterak na kraniku powinien wyłapac.

A przed rozebraniem gaznika dobrze silnik pracował? czy trzymał oboty jałowe równo, czy schodził z obrotów itp?

na kraniku jest oring, odkrec i zobacz czy filterk jest ok


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Wto 18:48, 20 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:11, 20 Sty 2015    Temat postu:

amek721 napisał:
Wczoraj gadałem z kolesiem co wysyła te cylindry do Holandii i Anglii, twierdzi, że ten problem jest tylko w czeskich i słowackich powłokach. Daje mi na to gwarancje i twierdzi, ze dawno miał taki przypadek i byl z winy użytkownika.
Stoję teraz przed wyborem miedzy tuleja a nicasilem. Nowy cylinder nie wchodzi w grę, za mało kasy. Przez 2 sezony miałem żeliwo i jedyny minus byl taki, że selekcje skończyły się po 2 tłokach. Co sądzicie, ryzykować czy brać sprawdzone, wiedząc o minusach(tuleja)?


a ja robilem w Langcourt, niby najlepsza firma i też z gwarancją?
I co? Cylinder 3 razy wracał na gwarancję najpierw po 20h poźniej po 40h.
To raczej trzeba mieć farta


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:59, 20 Sty 2015    Temat postu:

pawciak12 napisał:
jeden obrot czyli 360 stopni i jeszcze 90 stopni musisz dac, ale pewnie na tym sie nie skonczy bo to jest ustawienie wyjsciowe i to ma sie nijak do zeczywistosci, a co do tego filterka na kraniku to mozesz go odkreci ale nie wiem czy tam nie ma uszczelki, sam osobiscie jeszcze go nie odkrecałem bo nie miałem potrzeby wiec nie wiem ale te brudy co miałes w gazniku to wydaje mi sie ze filterak na kraniku powinien wyłapac.

A przed rozebraniem gaznika dobrze silnik pracował? czy trzymał oboty jałowe równo, czy schodził z obrotów itp?

na kraniku jest oring, odkrec i zobacz czy filterk jest ok


Tzn w jakim sensie ma się nijak ? Chodzi mi o to żeby silnika nie uszkodzić, a już żeby chodził prawidłowo nie mówie o jakiś kokosach bo wiem ile jest pierdolenia z tym ile opalania i regulacji.. ja tylko bym chciał podstawowo ustawić żeby chodziło prawidłowo i nic nie uszkodziło.

Przed rozebraniem gaźnika, silnik pracował dobrze palił bardzo ładnie, trzymał obroty wkręcał się zajebiscie i schodził też ( nawet lepiej na gume mi szedł i był moment że musiałem się trzymac kierownicy bo momentami jak go dobrze wkręciłem to darł jak burza ) Schodził też ok linki oddawały elegnacko nie miałem się do czego przyczepić tylko do kapania paliwa z odprowadzonego wężyka ( problem załatwiony ) no i oczywiście to gaszenie samoczynne przy dawaniu gazu i nie ma to odpowiedniego momentu czasem po odpaleniu pojezdze 20 minut i nic a czasem po 5 min juz mi raz zgasnie. Bez znaczenia czy jade powoli czy pyrkam czy daje mu w palnik bo ostatnio na podjeździe mi zgasł metr przed koncem podjazdu... Confused

Kranik sprawdzę jutro dokładnie pod dobrym światłem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Wto 20:15, 20 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:18, 20 Sty 2015    Temat postu:

1,25 to jest ustawienie wyjsciowe, oczywiscie tyle ustaw na starcie ale bedziesz musiał pokrecic troche ta sruba w celu dobrego ustawnienia, bo jest wilgotno teraz i zimno , jak bedziesz ustawiał to wyprowadz moto na zewnatrz nie ustawiaj w garazu, bo w garazu jest duzo cieplej i sucho ogólnie jest inne nasycenie powietrza.
jaki masz tłumik w tym exc ? dysze oryginalne? Mi potrafi zgasnac przy nagłym hamowaniu i przy wcisnietym sprzegle


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Wto 20:20, 20 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:24, 20 Sty 2015    Temat postu:

pawciak12 napisał:
1,25 to jest ustawienie wyjsciowe, oczywiscie tyle ustaw na starcie ale bedziesz musiał pokrecic troche ta sruba w celu dobrego ustawnienia, bo jest wilgotno teraz i zimno , jak bedziesz ustawiał to wyprowadz moto na zewnatrz nie ustawiaj w garazu, bo w garazu jest duzo cieplej i sucho ogólnie jest inne nasycenie powietrza.
jaki masz tłumik w tym exc ? dysze oryginalne? Mi potrafi zgasnac przy nagłym hamowaniu i przy wcisnietym sprzegle


Jak ja tam do tej śruby dojdę jak zaloże gaźnik bez problemu? Jak będę ustawił tą 1,25 to potem kręcić po jednym obrocie? Jakie objawy będą na początku ? https://www.youtube.com/watch?v=RoRSfeJtEtw coś w tym stylu? bo widze tu gosc kręci, kopie , odpala itp Tłumik mam oryginalny bez żadnych przelotów chodzi ok nie strzela z wydechu przy spadaniu obrotów chyba że tam czasem ale to bardzo bardzo rzadko. Dysze.. cholera nie bardzo ogarniam temat z tymi dyszami ale wiem jedno nic kolo tego nie kombinowałem mozliwe że oryginalne, ale pewnosci nie mam ( raczej tak). Mi nie gaśnie w takich sytuacjach jak opisałem wyżej, ale jako tako nie zauważyłem większych problemów z gaśnięciem po prostu było ok.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Wto 20:32, 20 Sty 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:40, 20 Sty 2015    Temat postu:

masz to zrobic tak jak ten koles na tym filmiku, jak bedziesz miał jałowe za małe to sobie podkrecasz ta srubka w czarnej plastikowej obejmie w prawo, masz ja obok ssania. Kolo ma ułatwione zadanie bo ma kacesoryjana srubke do regulacji i moze sobie palcami krecic, jak masz jakis srubokret na zbyciu to mozesz sobie obciac koncówke i przyspawac do jakiegos płaskownicza to bedzie taki kluczyk prowizoryczny

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Wto 20:43, 20 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 232, 233, 234 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 233 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin