Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 233, 234, 235 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:51, 20 Sty 2015    Temat postu:

pawciak12 napisał:
masz to zrobic tak jak ten koles na tym filmiku, jak bedziesz miał jałowe za małe to sobie podkrecasz ta srubka w czarnej plastikowej obejmie w prawo, masz ja obok ssania. Kolo ma ułatwione zadanie bo ma kacesoryjana srubke do regulacji i moze sobie palcami krecic, jak masz jakis srubokret na zbyciu to mozesz sobie obciac koncówke i przyspawac do jakiegos płaskownicza to bedzie taki kluczyk prowizoryczny


Na jakiej temp moto ustawiać to ? na zimnym zaraz po odpaleniu ( o ile wgl odpali po tej mojej ''regulacj'' ) czy może na ciepłym?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:59, 20 Sty 2015    Temat postu:

jak regulujesz gaznik to silnik musi byc rozgrzany

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:09, 20 Sty 2015    Temat postu:

pawciak12 napisał:
jak regulujesz gaznik to silnik musi byc rozgrzany


Ok dzięki za pomoc Smile Wezmę się za to jutro. Mam jedno dość ważne pytanie. Wiem, że źle ustawiony gaźnik może narobić szkód a nawet zatrzeć silnik i powiedz mi teraz czy na tym 1.25 i dysze dokręcone na maxa mam się o coś bać? i tak będę regulowal, ale gaźnika nie podepnę jak nie bedę miał pewności że jest pewny na tyle że mi nie narobi szkód Razz Wsatwić zdjęcie dokladnie zawroka iglicowego? ten kanał wyczyscilem beną ekst i filterek tak, że jest czysy i jak dmucham w węzyk paliwa to pływak trzyma powietrze i nie wychodzi nawet jak dmucham ile sił w płucach a przed czyszczeniem minimalnie przepuszczał zaworek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:25, 20 Sty 2015    Temat postu:

samych dysz w gazniku sie nie ustawia metoda krecenia tak jak sruba od składu mieszanki tylko poprostu je wkrecasz do lekkiego oporu i tyle. Co do tego zatarcia slnika to nie masz sie czym martwic skoro dysze masz oryginały i oryginalny tłumik, jak masz za uboga mieszanke to moze dojc do wypalenia dziury w tłoku ale to musiałbys zrobic troche tych kilosów na zle ustawionym gazniku, wiec nie wiem czym sie przejmujesz. Oczywiscie srube od mieszanki wkrec do lekkiego oporu zeby sie ten mały oring ułozył i dopiero wykrec o te 1,25

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:31, 20 Sty 2015    Temat postu:

pawciak12 napisał:
samych dysz w gazniku sie nie ustawia metoda krecenia tak jak sruba od składu mieszanki tylko poprostu je wkrecasz do lekkiego oporu i tyle. Co do tego zatarcia slnika to nie masz sie czym martwic skoro dysze masz oryginały i oryginalny tłumik, jak masz za uboga mieszanke to moze dojc do wypalenia dziury w tłoku ale to musiałbys zrobic troche tych kilosów na zle ustawionym gazniku, wiec nie wiem czym sie przejmujesz. Oczywiscie srube od mieszanki wkrec do lekkiego oporu zeby sie ten mały oring ułozył i dopiero wykrec o te 1,25


Ok dzieki czaję, a pamiętasz ile obrotów do tego lekkiego oporu? bo wkręcam i czuć opór ale minimalny czuc troche i nie wiem w jakim momencie przestac az cos nie zacznie trzeszczyc ? ta sprężynka ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:40, 20 Sty 2015    Temat postu:

ta srubka co jest od dołu gaznika czyli do regulacji składu mieszanki nie ma zadnej sprzezynki tylko mała podkładeczka i oryng, wkrecasz ja do konca tak zeby ten oring wszedł do konca to ma byc leciutki opór, potem wykrecasz wstepnie o te 1.25 obrotu, natomiast sprezynka jest nakretce do regulacji obrotów jałowych (wolnych) czyl ta z czarnym plastikiem (motylkiem) i tej sruby nie krec do konca bo jak odpalisz kata to bedzie miał za wysokie obroty najlepiej jak bys ja troche wykrecił przed odpaleniem moto skoro zakreciłes ja do oporu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:44, 20 Sty 2015    Temat postu:

pawciak12 napisał:
ta srubka co jest od dołu gaznika czyli do regulacji składu mieszanki nie ma zadnej sprzezynki tylko mała podkładeczka i oryng, wkrecasz ja do konca tak zeby ten oring wszedł do konca to ma byc leciutki opór, potem wykrecasz wstepnie o te 1.25 obrotu, natomiast sprezynka jest nakretce do regulacji obrotów jałowych (wolnych) czyl ta z czarnym plastikiem (motylkiem) i tej sruby nie krec do konca bo jak odpalisz kata to bedzie miał za wysokie obroty najlepiej jak bys ja troche wykrecił przed odpaleniem moto skoro zakreciłes ja do oporu.


No chyba, że tak to ok, ale pytałem o to dokładnie :

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Wto 21:45, 20 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:54, 20 Sty 2015    Temat postu:

Na śrubie regulacyjnej skład mieszanki jest sprężynka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:55, 20 Sty 2015    Temat postu:

przepraszam cie bardzo na tej srubce jest sprezynka Shocked
juz pozno i nie mysle...
krec do lekkiego oporu ale tez nie przesadzaj nie na chama, wszystko z wyczuciem


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Wto 21:57, 20 Sty 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:18, 20 Sty 2015    Temat postu:

Nie ma problemu, też sory że pisze nie wyraźnie.. dzięki za pomoc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Sob 12:48, 24 Sty 2015    Temat postu:

Teraz mam oponę Motoza o szerokości 120, ale będę zmieniał w najbliższym czasie na Dunlopy mx 51. Muszę zmieniać też dętki czy te co teraz mam będą dobre?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TheGreat




Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:27, 24 Sty 2015    Temat postu:

Tak a propos opon, to gdzie zamawiacie? Możecie polecić jakieś sklepy ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez TheGreat dnia Sob 13:28, 24 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Sob 13:29, 24 Sty 2015    Temat postu:

punk891 napisał:
Teraz mam oponę Motoza o szerokości 120, ale będę zmieniał w najbliższym czasie na Dunlopy mx 51. Muszę zmieniać też dętki czy te co teraz mam będą dobre?

jak cale to po co zmieniac


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:15, 24 Sty 2015    Temat postu:

Piteros1 napisał:
punk891 napisał:
Teraz mam oponę Motoza o szerokości 120, ale będę zmieniał w najbliższym czasie na Dunlopy mx 51. Muszę zmieniać też dętki czy te co teraz mam będą dobre?

jak cale to po co zmieniac

bo są dętki o różnych szerokościach
dętka 120 nie rozepcha tak dobrze gumy 140 jak dętka 140
ale nie ma musu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:28, 24 Sty 2015    Temat postu:

chce wymienić olej w kardridżach plus nabicie i wymienic olej z tylu i uszczelnaiacz bo puszcza olej

1 pytanie u kogo? ponoc NMR robi dobrze i tanio?ktoś inny?
2 pytanie wymieni sam uszczelniacz olejowy jak zaczal puszczac olej czy cos jeszcze trzeba?

zaiweszenie XCka 2012


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 233, 234, 235 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 234 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin