 |
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Wto 19:32, 27 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Piteros1 napisał: | wie ktos czy zestawie uszczelek top end jest uszczelka pompy wody? |
jest, uszczelniacze zaworów również
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13898
Przeczytał: 31 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 20:23, 27 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
piteros - nie polecam zamienników
miałem omp i sie pociło na potęge. zakładam oryginał to praktycznie zawsze idealnie sucho. a oryginał wcale nie kosztuje aż takiego majątku. w dodatku ja niektórych uszczelek praktycznie nie wymieniam. jak sie sciąga cylinder to pod głowicą nie jest mus wymienić ( o ile sie nie poluzuje tych srubek m6. ) z kolei pod pokrywkami sie zmienia jak puszczają albo sie podrą, to samo pod pompą wody, z 7 razy rozbierałem i nic nie zmieniałem i nigdy nawet zapocenia nie było na pompie wody ;P
a w top endzie dostajesz sporo zbędnych gratów jakies oringi na bolce popychaczy, uszczelniacze zaworowe ( których osobiscie pewnie nigdy bym nie załozył ) itp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Wto 20:50, 27 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
a ja polecam zamienniki, może nie pod głowicę ale pod pompę wody czy pod regulację zaworów jak najbardziej, uszczelniacze zaworowe też zawsze wkładamy z top enda i jest ok, ale raczej firma Athena lub Winderosa, chociaż miałem też OMP i też było spoko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gadboy
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bruxelles-Bialystok
|
Wysłany: Wto 21:01, 27 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Panowie a co sadzicie o tych gelach podejda do mego?troche podrapane po szutrze ale to moze prysne sobie.tylko czy podejda ?tyl 16''/5''
Z gory dzieki za podpowiedz😋
Przod chyba jest z tego co widze na oske 26 mm czyli taka jak u mnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek919
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Dynowa
|
Wysłany: Wto 21:04, 27 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
co do Ateny to były dwie uszczelki do dekla sprzęgła jedna pasowała dobrze a droga ? i tak ciekła i tak samo spod magneta ciekło
chyba org najlepszy
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 22:00, 27 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Koła są zajebiste - DID bezdętkowe to już coś.
Tył pewnie 17"x5"
A przód? 16,5"? Jeżeli tak to niestety jest to rozmiar wyścigowy i skazany jesteś tylko na opony wyścigowe. Jest jedna opona z homologacją na ten rozmiar ale jest dość droga 600zł, tylko nowa i tylko wet.
Ciekawe dlaczego piasta jest na dwie tarcze? Czy motor miał dwa zaciski czy piasta jest przypadkowa od jakiegoś innego moto.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Wto 22:07, 27 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gadboy
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bruxelles-Bialystok
|
Wysłany: Wto 22:56, 27 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
No wlasnie tak jak mowisz ,widzialem goscia na torze sm tak wiec kola sa nie drogo ale z oponami bede mial zawsze klopot to juz wiem dlaczego chce tylko 400 euro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Domier
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 8:45, 28 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Gadboy napisał: | No wlasnie tak jak mowisz ,widzialem goscia na torze sm tak wiec kola sa nie drogo ale z oponami bede mial zawsze klopot to juz wiem dlaczego chce tylko 400 euro. |
gdyby nie ta przednia piasta na 2 tarcze to ja chetnie zamienilbym 17" w bdb stanie na 16,5
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 9:01, 28 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Domier napisał: | Gadboy napisał: | No wlasnie tak jak mowisz ,widzialem goscia na torze sm tak wiec kola sa nie drogo ale z oponami bede mial zawsze klopot to juz wiem dlaczego chce tylko 400 euro. |
gdyby nie ta przednia piasta na 2 tarcze to ja chetnie zamienilbym 17" w bdb stanie na 16,5 |
bierz!
zapodasz podwójną magurę lub beringera i będziesz kozak jak mało kto:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gadboy
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bruxelles-Bialystok
|
Wysłany: Śro 12:02, 28 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
ale co z oponami 16.5 jaka bedzie wtedy dostepna szerokosc i czy nie bedzie problemu dopasowaniem a nie chce miec totalnie slick bo policja sie przyczepia czy nie?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gadboy dnia Śro 14:36, 28 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:37, 28 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
mam pytanko o sprawę zadupka ( tylniego błotnika ) do KTM 530 EXC 2010r. odnośnie czy jak założe inny od sx 2010 będzie wszystko pasować chodzi mi tu o tą srube przez którą przechodzi śruba od siedzenia ta od dołu przykręcającą siedzenie .
Bo to że brakuje mocowań dwóch na lampe juz wiem , najwyżej lampe se daruje
Chodzi mi o to czy jak dam zadupek od SX a) czy siedzenie nie będzie odstawało to siedzenie tak brzydko ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:19, 28 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
bedzie pasowało, poza polcami do lampy sx i exc miał taki sam błotnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gadboy
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bruxelles-Bialystok
|
Wysłany: Czw 20:46, 29 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Czy ktos wie jaki kolor ramy pomaranczowej moze miec numer czy nazwe lub jak mozna dobrac odcien . Kolory chyba sa wszystkie takie same ? Potrzebuje gdzie-niegdzie pyknac odpryski czy otarcia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|