 |
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 21:43, 31 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
nie ma mocowania żarówki wraz z zawleczką zabezpieczającą mocowanie i oczywiście gumy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gadboy
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bruxelles-Bialystok
|
Wysłany: Sob 22:17, 31 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem wystarczy dorwac jakas stara kostke do tej zarowki i wyciac jakis krazek aluminiowy z otworem w srodku na zarowke i drugim na postojowke ,boki jego przygniesz do ksztaltu zarowki zeby sie wypinala lub jakies trykotki a jego samego na klej do oslony i pod oryginalna wiazke😋no i oslonke z jakiejs starej detki se mozna machnac dla wilgoci.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gadboy dnia Sob 22:19, 31 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Sob 22:21, 31 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
e tam wcisne moja aktualna instalacje z zarowka h4 , tylko kwestia zamocowania na sztywno i bedzie git
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:48, 01 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Siema czy może mi ktoś wytłumaczyć jak prawidłowo wyregulować pływak? żeby paliwo nie kapało? Wiem tak ma być luz 9mm na pływaku tylko nie wiem pod jakim kątem się to mierzy stawiam gaźnik w takiej pozycji w jakiej jest zamontowany w moto i przechylam o 30 stopni czy jak? bo na manualu takie zdj jest. Tą blaszkę w górę czy w dół odchylam? Wiem również, że żeby sprawdzić szczelność to dmucha się w wężyk paliwa ten co idzie od kranika do gaźnika i ma nie przepuszczać a u mnie przepuszcza, raz już ustawiamy ale nie nauczyłem sie dobrze i teraz nie wiem, więc chciałbym kogoś prosić o małą pomoc jak się za to zabrać bo taka regulacja tej blaszki to minuta roboty.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Nie 13:23, 01 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 15:30, 01 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
pływak ma byc idalnie równolegle do obudoway gaznika, strona nr. 46 w manualu[/img]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Nie 15:38, 01 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:58, 01 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
pawciak12 napisał: | pływak ma byc idalnie równolegle do obudoway gaznika, strona nr. 46 w manualu[/img] |
To u mnie jakoś to dziwnie sie rozregulowało biorę gaźnik do ręki w takiej pozycji w jakiej jest zamontowany na maszynie i dmucham w wężyk to powietrze przepuszcza i jak zalozylem taki gaźnik odkreciłem kranik to paliwo się lało strumieniami z tego wężyka ktory jest odprowadzony z komory pływaka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 18:21, 01 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
nie dmucha się gaźnika...to nie kobieta:)
wiadomo, że jak dmuchniesz to pływka tego nie utrzyma i wydmuchasz paliwo z komory pływakowej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:40, 01 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
hacker33 napisał: | nie dmucha się gaźnika...to nie kobieta:)
wiadomo, że jak dmuchniesz to pływka tego nie utrzyma i wydmuchasz paliwo z komory pływakowej |
Haha dobre jasna sprawa
To czym mam sie sugerować? Jeszcze niedawno kapalo pare kropelek stukłem w komorę i przestało. teraz po czyszczeniu tego siatkowego filterka małego z siatki pewnie rozregulowałem wszystko chyba nie jestem pewien teraz po tym czyszczeniu tak jebie paliwem że w minute bym cały bak paliwa zgubił. jak mam się syguerować że jest ok? Bo nie chce założyć gaźnika i zobaczyc ze znowu mi bedzie kapalo?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Nie 18:51, 01 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 18:53, 01 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
sprawdź tym wężykiem
nie każdy gaźnik to ma ale może twój tak
chodzi o wężyk do spuszczania paliwa na dole i śrubkę po odkręceniu której leci paliwo
jeżeli masz takie coś to super
weź ten wężyk od spuszczania, daj końcówkę do góry aby powstała u-rurka
odkręć kranik
odkręć śrubkę i zobacz na jakiej wysokości będziesz miał paliwo i czy jest stałe czy się podnosi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:42, 01 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Ok bd probowal dzieki za patent teraz druga sprawa bo Ty ogarniasz kolory swiec a ja własnie odkreciłem pierwszy raz świecę od momentu zakupu i jest taka : [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakul123
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:48, 01 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
problem może leżeć nie w poziomie paliwa a zaworku iglicowym; z zaworka iglicowego wystaje taki mały pręcik na który naciska pływak i on może się zacinać(sprawdź czy nie jest wciśnięty do środka), podobnie miał kumpel po wymianie tego ustrojstwa wszystko wróciło do normy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:57, 01 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
szakul123 napisał: | problem może leżeć nie w poziomie paliwa a zaworku iglicowym; z zaworka iglicowego wystaje taki mały pręcik na który naciska pływak i on może się zacinać(sprawdź czy nie jest wciśnięty do środka), podobnie miał kumpel po wymianie tego ustrojstwa wszystko wróciło do normy |
nie jest wlasnie wygląda ok zaworek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Nie 19:58, 01 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
StianEXC napisał: | Ok bd probowal dzieki za patent teraz druga sprawa bo Ty ogarniasz kolory swiec a ja własnie odkreciłem pierwszy raz świecę od momentu zakupu i jest taka : [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
Po tych zdjęciach ciężko coś powiedzieć gdyż lampa błyskowa dużo zmienia, po pierwszym bym powiedział że za ubogo a po drugim powiedziałbym że za bogato.
Punktem do którego powinieneś dążyć jest kolor "kawy z mlekiem" aczkolwiek takiego nie osiągniesz bo to silnik wyczynowy, musi być bardziej ciemna od "kawy z mlekiem". Wolne obroty i iglicę można ustawić bez patrzenia na kolor świecy, a spojrzeć tylko orientacyjnie. Żeby sprawdzić po świecy czy iglica jest dobrze ustawiona musiałbyś jechać na średnich obrotach pod obciążeniem przez parę minut.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:42, 01 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
kzq napisał: | StianEXC napisał: | Ok bd probowal dzieki za patent teraz druga sprawa bo Ty ogarniasz kolory swiec a ja własnie odkreciłem pierwszy raz świecę od momentu zakupu i jest taka : [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
Po tych zdjęciach ciężko coś powiedzieć gdyż lampa błyskowa dużo zmienia, po pierwszym bym powiedział że za ubogo a po drugim powiedziałbym że za bogato.
Punktem do którego powinieneś dążyć jest kolor "kawy z mlekiem" aczkolwiek takiego nie osiągniesz bo to silnik wyczynowy, musi być bardziej ciemna od "kawy z mlekiem". Wolne obroty i iglicę można ustawić bez patrzenia na kolor świecy, a spojrzeć tylko orientacyjnie. Żeby sprawdzić po świecy czy iglica jest dobrze ustawiona musiałbyś jechać na średnich obrotach pod obciążeniem przez parę minut. |
Wolne obroty mi trzyma od zimnego nie miałem problemów. Co do iglicy i reszty czy to regulacja jednorazowa ? Bo ja kolo gaźnika sam nie będę robił bo nie chce niczego że tak powiem zjebać i dajmy sam gaźnik wezmę do roboty to ustawi takie rzeczy na ''sucho?'' Bo rozumiem że prawidłowo jest założyć gaźnik i dalej tam regulować itp, ale weźcie pod uwagę mój przypadek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 21:14, 01 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
przy gaźniku ważna rzecz
trzeba przed rozłożeniem wszystko dokładnie notować jakie dysze, iglica położenie ile obrotów śruby
tak samo warto sobie spisać ustawienia dla danej temp.
jak miałeś latem a jak zimą
to jest taka podstawa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|