Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pon 21:28, 27 Maj 2013    Temat postu:

Asteros2012 napisał:
http://www.youtube.com/watch?v=9hwlCDOpvIs Tak jak tu na filmiku tylko przy wybijaniu łożysk :]


Aaaa dzięki!
Teraz rozumiem Smile))


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas
Gość






PostWysłany: Wto 9:09, 28 Maj 2013    Temat postu:

Czy normalne jest, że przy rozgrzanym silniku słychać znacznie mocniejsze klekotanie? Raczej zawory, prawdopodobnie luźne- zabieram się na dniach za regulację. Ale czym jest spowodowane większe klekotanie rozgrzanego silnika? Pod wpływem temperatury powstaje większy luz?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 10:00, 28 Maj 2013    Temat postu:

lukas napisał:
Czy normalne jest, że przy rozgrzanym silniku słychać znacznie mocniejsze klekotanie? Raczej zawory, prawdopodobnie luźne- zabieram się na dniach za regulację. Ale czym jest spowodowane większe klekotanie rozgrzanego silnika? Pod wpływem temperatury powstaje większy luz?

tak, na gorącym będzie chodził głośniej - olej się rozrzedza


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas029




Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 15:11, 28 Maj 2013    Temat postu: lukas

Jeszcze pytanie odnośnie regulacji zaworów.
Cytat:
Włączamy 5 bieg

Czy ma znaczenie, że akurat 5. bieg?
Cytat:
sprawdzamy drucikiem/śrubokrętem przez otwór świecy, gdy będzie na górze próbujemy wkręcić śrubę bez podkładki


I czy przez otwór świecy będzie rzeczywiście widać tłok? Przede wszystkim raczej ciężko będzie tam rzucić okiem..

Kręcąc kołem najpierw muszą poruszyć się zawory ssące, następnie wydechowe. Gdy są otwarte jedne- regulujemy drugie i na odwrót..
Czy lepiej ustawić tak, żeby wszystkie zawory były zamknięte?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukas029 dnia Wto 15:11, 28 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Wto 15:15, 28 Maj 2013    Temat postu:

Co do ostatniej linijki twojej wypowiedzi, tak musi być gdyż GMP jest 2 razy, raz jest przy lekko naciśniętych zaworach, a drugi raz tak jak ma być.

Tłoka nie zobaczysz, ale możesz tam włożyć np. śrubokręt i wyczuć.

5 bieg, chodzi o to że wysoki, wtedy łatwiej poruszyć tłokiem, jak ci sie uda możesz próbować na innych biegach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
norb380




Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:41, 28 Maj 2013    Temat postu:

panowie ja mam pytanie odnosnie opony na tył do sx 380... Czy opona 150/70/18 wejdzie mi do mojego sprzęta???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 18:37, 28 Maj 2013    Temat postu:

Sprawdzałeś czy nie masz czasami crossowej felgi 19stki? 150 może chyba już drapać o wahacz. Po co ci taka wielka opona?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas029




Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 20:10, 28 Maj 2013    Temat postu: lukas

Jeszcze co do regulacji :
kzq napisał:

Tłoka nie zobaczysz, ale możesz tam włożyć np. śrubokręt i wyczuć.


Kręciłem kołem i przeskakiwało z położenia najwyższego do najniższego. Sprawdzałem drutem i tłok ustawił się w najwyższej pozycji. Problem jest taki, że nie ma przy niej żadnego luzu na zaworach. Odkręciłem maksymalnie i nic. Po przeskoczeniu gdy tłok jest w pozycji najniższej dopiero jest luz.
O co chodzi? Jak złapać to prawidłowe ustawienie? Skoro tłok jest na dole to nie będę regulował


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Wto 20:49, 28 Maj 2013    Temat postu:

Tutaj kolega z forum opisał w jaki sposób jeszcze można to zrobić:
http://www.ktmracing.fora.pl/serwis,6/gmp-jak-ustwawic,1231.html


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Wto 20:52, 28 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas029




Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 21:56, 28 Maj 2013    Temat postu:

dekla nie będę odkręcał, a jak pisałem- tłok jest w najwyższej pozycji, luzów brak na wszystkich zaworach, po jednym "przeskoku" dopiero są luzy ale tłok jest na dole. Kręciłem do kolejnej górnej pozycji ale nic..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
norb380




Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 8:50, 29 Maj 2013    Temat postu:

Asteros2012 napisał:
Sprawdzałeś czy nie masz czasami crossowej felgi 19stki? 150 może chyba już drapać o wahacz. Po co ci taka wielka opona?


felge mam obrecz mam 18... a opone moge miec od znajomego za 30zł Smile dlatego mówie zapytam.... Nie wiem jak to mozliwe ale ktoś założył na tył opone 100 szerokości Mad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Śro 9:49, 29 Maj 2013    Temat postu:

Zdejmij koło, weź oponkę od znajomego i wsadź na "sucho", chyba najlepszy i najszybszy sposób. Opony niby tej samej szerokości są różne, zależy ile z niej kostki wystaje, może akurat zapasuje, ale wg. mnie będzie ciężko Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 10:24, 30 Maj 2013    Temat postu:

Mam problem.jeździłem ostatnio na torze SE było duże błoto ale wszystko było git.
Przywiozłem sprzęta do domu a zawiecha nie chciała pracowac tak jakby między uszeczlniacze dostal się muł syf itp
Wyjąłem pyłowe uszczelniacze olejowe wyczyściłem kartonikiem ponaciskałem i tak pare razy i było ok działały płynnie
Zaś dziś przejechałem kawałek i znowu to samo
W czym problem z nimi? Lagi 03r


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 11:06, 30 Maj 2013    Temat postu:

barek253 napisał:
Mam problem.jeździłem ostatnio na torze SE było duże błoto ale wszystko było git.
Przywiozłem sprzęta do domu a zawiecha nie chciała pracowac tak jakby między uszeczlniacze dostal się muł syf itp
Wyjąłem pyłowe uszczelniacze olejowe wyczyściłem kartonikiem ponaciskałem i tak pare razy i było ok działały płynnie
Zaś dziś przejechałem kawałek i znowu to samo
W czym problem z nimi? Lagi 03r

tak jakby sie zacierały? to raczej nie przez syf - bo musiało by się go dostac bardzo dużo żeby hamowały pracę, kiedy robiłeś lagi?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:50, 30 Maj 2013    Temat postu:

właśnie tak jest że chodzą bardzo ciężko
czyściłem właśnie kilkanaście razy teraz olejowe i zostawaly pare razy malutkie ilości jakby ubitego błota i działają narazie poprawnie

uszczelniacze i olej robiłem może z 10mth temu


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez barek253 dnia Czw 11:51, 30 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 25 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin