|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pon 21:28, 27 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Aaaa dzięki!
Teraz rozumiem ))
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas
Gość
|
Wysłany: Wto 9:09, 28 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Czy normalne jest, że przy rozgrzanym silniku słychać znacznie mocniejsze klekotanie? Raczej zawory, prawdopodobnie luźne- zabieram się na dniach za regulację. Ale czym jest spowodowane większe klekotanie rozgrzanego silnika? Pod wpływem temperatury powstaje większy luz?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 10:00, 28 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
lukas napisał: | Czy normalne jest, że przy rozgrzanym silniku słychać znacznie mocniejsze klekotanie? Raczej zawory, prawdopodobnie luźne- zabieram się na dniach za regulację. Ale czym jest spowodowane większe klekotanie rozgrzanego silnika? Pod wpływem temperatury powstaje większy luz? |
tak, na gorącym będzie chodził głośniej - olej się rozrzedza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas029
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 15:11, 28 Maj 2013 Temat postu: lukas |
|
|
Jeszcze pytanie odnośnie regulacji zaworów.
Czy ma znaczenie, że akurat 5. bieg?
Cytat: | sprawdzamy drucikiem/śrubokrętem przez otwór świecy, gdy będzie na górze próbujemy wkręcić śrubę bez podkładki |
I czy przez otwór świecy będzie rzeczywiście widać tłok? Przede wszystkim raczej ciężko będzie tam rzucić okiem..
Kręcąc kołem najpierw muszą poruszyć się zawory ssące, następnie wydechowe. Gdy są otwarte jedne- regulujemy drugie i na odwrót..
Czy lepiej ustawić tak, żeby wszystkie zawory były zamknięte?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukas029 dnia Wto 15:11, 28 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Wto 15:15, 28 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Co do ostatniej linijki twojej wypowiedzi, tak musi być gdyż GMP jest 2 razy, raz jest przy lekko naciśniętych zaworach, a drugi raz tak jak ma być.
Tłoka nie zobaczysz, ale możesz tam włożyć np. śrubokręt i wyczuć.
5 bieg, chodzi o to że wysoki, wtedy łatwiej poruszyć tłokiem, jak ci sie uda możesz próbować na innych biegach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
norb380
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:41, 28 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
panowie ja mam pytanie odnosnie opony na tył do sx 380... Czy opona 150/70/18 wejdzie mi do mojego sprzęta???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 18:37, 28 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Sprawdzałeś czy nie masz czasami crossowej felgi 19stki? 150 może chyba już drapać o wahacz. Po co ci taka wielka opona?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas029
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 20:10, 28 Maj 2013 Temat postu: lukas |
|
|
Jeszcze co do regulacji :
kzq napisał: |
Tłoka nie zobaczysz, ale możesz tam włożyć np. śrubokręt i wyczuć.
|
Kręciłem kołem i przeskakiwało z położenia najwyższego do najniższego. Sprawdzałem drutem i tłok ustawił się w najwyższej pozycji. Problem jest taki, że nie ma przy niej żadnego luzu na zaworach. Odkręciłem maksymalnie i nic. Po przeskoczeniu gdy tłok jest w pozycji najniższej dopiero jest luz.
O co chodzi? Jak złapać to prawidłowe ustawienie? Skoro tłok jest na dole to nie będę regulował
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas029
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 21:56, 28 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
dekla nie będę odkręcał, a jak pisałem- tłok jest w najwyższej pozycji, luzów brak na wszystkich zaworach, po jednym "przeskoku" dopiero są luzy ale tłok jest na dole. Kręciłem do kolejnej górnej pozycji ale nic..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
norb380
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 8:50, 29 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Asteros2012 napisał: | Sprawdzałeś czy nie masz czasami crossowej felgi 19stki? 150 może chyba już drapać o wahacz. Po co ci taka wielka opona? |
felge mam obrecz mam 18... a opone moge miec od znajomego za 30zł dlatego mówie zapytam.... Nie wiem jak to mozliwe ale ktoś założył na tył opone 100 szerokości
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Śro 9:49, 29 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Zdejmij koło, weź oponkę od znajomego i wsadź na "sucho", chyba najlepszy i najszybszy sposób. Opony niby tej samej szerokości są różne, zależy ile z niej kostki wystaje, może akurat zapasuje, ale wg. mnie będzie ciężko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 10:24, 30 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Mam problem.jeździłem ostatnio na torze SE było duże błoto ale wszystko było git.
Przywiozłem sprzęta do domu a zawiecha nie chciała pracowac tak jakby między uszeczlniacze dostal się muł syf itp
Wyjąłem pyłowe uszczelniacze olejowe wyczyściłem kartonikiem ponaciskałem i tak pare razy i było ok działały płynnie
Zaś dziś przejechałem kawałek i znowu to samo
W czym problem z nimi? Lagi 03r
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 11:06, 30 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
barek253 napisał: | Mam problem.jeździłem ostatnio na torze SE było duże błoto ale wszystko było git.
Przywiozłem sprzęta do domu a zawiecha nie chciała pracowac tak jakby między uszeczlniacze dostal się muł syf itp
Wyjąłem pyłowe uszczelniacze olejowe wyczyściłem kartonikiem ponaciskałem i tak pare razy i było ok działały płynnie
Zaś dziś przejechałem kawałek i znowu to samo
W czym problem z nimi? Lagi 03r |
tak jakby sie zacierały? to raczej nie przez syf - bo musiało by się go dostac bardzo dużo żeby hamowały pracę, kiedy robiłeś lagi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 11:50, 30 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
właśnie tak jest że chodzą bardzo ciężko
czyściłem właśnie kilkanaście razy teraz olejowe i zostawaly pare razy malutkie ilości jakby ubitego błota i działają narazie poprawnie
uszczelniacze i olej robiłem może z 10mth temu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez barek253 dnia Czw 11:51, 30 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|