|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:56, 08 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
witam mam pytanko , mianowicie sprawa dotyczy ktm 450 exc 2010 r i wyskakuja mi dwa biegi przy szybkich przelotach i gwałtownym dodawaniu gazy 5i 6 wyskakuje i spada do 4 biegu . co z tym zrobić ?czy to znaczy że musze rozbierać cały silnik?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:00, 08 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Ściągnij najpierw prawy duży dekiel od sprzęgła, zdemontuj całe sprzęgło i przyjrzyj się mechanizmowi zmiany biegów. Być może z tej strony się coś posypało. Jeśli tutaj będzie ok to niestety rozbiórka silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:03, 08 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
sprzęgło jeszcze nigdy nie rozbierane było , 5 lat wytrzymuja sprzegła w tych sprzętach >?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:09, 08 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Jak nie był katowany to i 10 lat wytrzyma. Jaki masz przebieg?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Nie 18:22, 08 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Ziom miał identyczny problem w SX 250, dystanse na skrzyni, straciły wymiar i działy się takie rzeczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Domier
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:25, 08 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Dobrze kojarze ze sx 525 mial 4 biegi, exc mial 6 a co mialo 5?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:33, 08 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
smr może miał 5 biegów a przebieg w moim 450 exc 2010 r to jakies 250 H I 10000km
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Nie 18:40, 08 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Domier napisał: | Dobrze kojarze ze sx 525 mial 4 biegi, exc mial 6 a co mialo 5? |
SXF od 2009 miał 5 biegów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:41, 08 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
aha to aby wymienić te dystanse na skrzyni to muszę rozebrać cały silnik?
proste to jest dam rade samemu? dystanse uszczelki olej ? i da sie zrobic w garażu??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez czlowiekwidmo dnia Nie 18:54, 08 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:02, 08 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Czy ten szczelinomierz jest coś warty ? [link widoczny dla zalogowanych] bo czeka mnie regulacja luzów zaworowych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Nie 21:13, 08 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Bedzie dobry ewentualnie koniec podegniesz i będzie ,,liść"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:42, 08 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
to żeby sprawdzić muszę podginać ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Nie 22:33, 08 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
czlowiekwidmo napisał: | aha to aby wymienić te dystanse na skrzyni to muszę rozebrać cały silnik?
proste to jest dam rade samemu? dystanse uszczelki olej ? i da sie zrobic w garażu?? |
No dasz radę zrobić. Musisz rozebrać skrzynię w mak i pomierzyć dystanse. Sprawdzić z serwisówką i zamawiać nowe. Łożyska na wałku sprzęgłowym i zdawczym się rozpina.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gadboy
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bruxelles-Bialystok
|
Wysłany: Nie 22:47, 08 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
czy zacisk tyl z lc4 625 2004r. smc podejdzie do exc czy jest inaczej zbudowany tzn. lustrzane odbicie czy da sie go obrocic?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gadboy dnia Nie 22:48, 08 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Pon 0:17, 09 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Jest po prostu wygodniej,lepiej czuć luz podczas przesuwania.Nie trzeba zdejmować chłodnic wystarczy je zluzować z mocowań i jest spoko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|