|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:55, 10 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Tak, cały strój tak wrzucasz i pierzesz. Jedyne na co zwróć uwagę to skóra na wewnętrznej części kolan. Ona po jakimś czasie lubi pękać, więc zadbaj za wczasu i po każdym myciu trzeba ją smarować, ale czym to nie wiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Wto 17:10, 10 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
środkiem do konserwacji skóry, albo krem Niweła też jest ok do prania można dodać Vanisha, oczywiście na duże zabrudzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Wto 17:40, 10 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
pany musialem troche podspawac/podszlifowac swoj wydech da rade to czyms pomalowac , zeby nierdzewialo?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Wto 22:00, 10 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Mam zrobione lakierem bezbarwnym (wysokotemperaturowy) i wypalone w piekarniku- jak się sprawdzi zobaczymy po sezonie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:03, 10 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Jaka ma być twardość sprężyny pod wagę 80kg z ubiorem. Zawieszenie WP 4860 CC dwukomorowe to jest to samo co w Husabergu. Jazda głównie enduro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 22:14, 10 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
rams napisał: | Jaka ma być twardość sprężyny pod wagę 80kg z ubiorem. Zawieszenie WP 4860 CC dwukomorowe to jest to samo co w Husabergu. Jazda głównie enduro. |
manual husaberga fe 450 2012:
sprężyna 4.6N/mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas88lag
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzciana/Rzeszów
|
Wysłany: Śro 10:39, 11 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Panowie, koła od Husaberga 18' i 21' z kutymi piastami, wzmocnionymi obręczami za 1900 zł warto?
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeżeli za dużo, jaką rozsądną kwotę można zaproponować za koła w takim stanie? Sam już nie wiem czy kupić do swojego samą piastę i zapleść czy kupić komplet kół.
I pytanie czysto subiektywne, myślicie, że KAT na niebieskich kołach ma prawo bytu, tzn. jak by to wyglądało?
P.S
Koła bez opon i tarcz - ale akurat tutaj może by się coś udało wynegcjować
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukas88lag dnia Śro 10:41, 11 Lut 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 10:54, 11 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
komplet nówek to ponad 5 koła, tak że cena wydaje się ok, a co do koloru - kwesti gustu , zrób jakieś plastiki w niebieskim i będzie pasowało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gardor
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Śro 12:06, 11 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Panowie prosze o pomoc
Olej do silnika KTM SX-F 250 który ?
Motul 300V 15W-50
czy
Motul 300V 10W-40
Jazda enduro i również po torze . Jestem amatorem w tym sporcie ;p
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gardor dnia Śro 12:06, 11 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 14:04, 11 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
300v to dałbym 15w50
manual mówi 10w-50
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:23, 11 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Siema panowie, mam problem mały gdyż dawniej ściagałem kranik i te filtry wyciagalem z baku żeby je sprawdzić, wyczyścić tak samo jak i bak. Po zalożeniu kapie mi paliwo z kranika. Co wnioskuję raz to, że ja wkręcam te 2 śrubki do baku to nie mają oporu większego tzn wkręcają się i trzymają ale nic więcej. Nie ma takiego oporu że kręce kilka razy i przy końcu już nie mogę kręcić bo się robi opór duży. Wkrecilem jak sie dalo i puszcza. Drugie podejscie objechalem rogi pastą reinza, napuscilem w miejsca gwintów ( do środka wpusciłem żeby śruby sięlepiej trzymały a i tak to nic nie dało) tej pasty i to samo. Trzecie podejcie juz próbuję po Waszej poradzie bo nie wiem co zrobić. Zdjęcia podeślę niżej a jutro rano idę po nowy oring co się tam znajduję na łączeniu. Bak oryginał acerbis, kranik też tak samo śrubki. Przed rozbiórką było ok nic nie kapalo.
1.https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t34.0-12/10965450_712762312173527_25800114_n.jpg?oh=6330252908538721a27ad349607fcb78&oe=54DE6736&__gda__=1423867245_14349bdb4891260ecbd89d219d3a2bd8
2.https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t34.0-12/10979243_712760362173722_28223263_n.jpg?oh=00c5c7e9fb6156ebc12eca331f29d2d1&oe=54DD6FD5&__gda__=1423806536_31d14a6dbf386ac84908cb4abbb48b8c
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Śro 17:30, 11 Lut 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:20, 11 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Poprostu masz gwinty pozrywane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:05, 11 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
major000 napisał: | Poprostu masz gwinty pozrywane. |
Ok dzięki za odpowiedz, ale co zrobić teraz masz jakieś pomysły ? Oring nowy musi być czy zostaje? Gwintować w tym plastiku czy na jakimś kleju to zrobić?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Śro 19:26, 11 Lut 2015, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:14, 11 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Czyli analogicznie patrząc na to, do swojej 200ty mam zamontować 4,4Nm bo moto jest z 10kg lżejsze od 450.
KristofSX napisał: | rams napisał: | Jaka ma być twardość sprężyny pod wagę 80kg z ubiorem. Zawieszenie WP 4860 CC dwukomorowe to jest to samo co w Husabergu. Jazda głównie enduro. |
manual husaberga fe 450 2012:
sprężyna 4.6N/mm |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 19:18, 11 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
rams napisał: | Czyli analogicznie patrząc na to, do swojej 200ty mam zamontować 4,4Nm bo moto jest z 10kg lżejsze od 450.
|
między 4.0 a 4.4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|