Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 243, 244, 245 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:55, 10 Lut 2015    Temat postu:

Tak, cały strój tak wrzucasz i pierzesz. Jedyne na co zwróć uwagę to skóra na wewnętrznej części kolan. Ona po jakimś czasie lubi pękać, więc zadbaj za wczasu i po każdym myciu trzeba ją smarować, ale czym to nie wiem Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Wto 17:10, 10 Lut 2015    Temat postu:

środkiem do konserwacji skóry, albo krem Niweła też jest ok Wink do prania można dodać Vanisha, oczywiście na duże zabrudzenia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Wto 17:40, 10 Lut 2015    Temat postu:

pany musialem troche podspawac/podszlifowac swoj wydech da rade to czyms pomalowac , zeby nierdzewialo?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Wto 22:00, 10 Lut 2015    Temat postu:

Mam zrobione lakierem bezbarwnym (wysokotemperaturowy) i wypalone w piekarniku- jak się sprawdzi zobaczymy po sezonie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:03, 10 Lut 2015    Temat postu:

Jaka ma być twardość sprężyny pod wagę 80kg z ubiorem. Zawieszenie WP 4860 CC dwukomorowe to jest to samo co w Husabergu. Jazda głównie enduro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 22:14, 10 Lut 2015    Temat postu:

rams napisał:
Jaka ma być twardość sprężyny pod wagę 80kg z ubiorem. Zawieszenie WP 4860 CC dwukomorowe to jest to samo co w Husabergu. Jazda głównie enduro.


manual husaberga fe 450 2012:

sprężyna 4.6N/mm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas88lag




Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzciana/Rzeszów

PostWysłany: Śro 10:39, 11 Lut 2015    Temat postu:

Panowie, koła od Husaberga 18' i 21' z kutymi piastami, wzmocnionymi obręczami za 1900 zł warto?
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeżeli za dużo, jaką rozsądną kwotę można zaproponować za koła w takim stanie? Sam już nie wiem czy kupić do swojego samą piastę i zapleść czy kupić komplet kół.
I pytanie czysto subiektywne, myślicie, że KAT na niebieskich kołach ma prawo bytu, tzn. jak by to wyglądało? Wink
P.S
Koła bez opon i tarcz - ale akurat tutaj może by się coś udało wynegcjować


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukas88lag dnia Śro 10:41, 11 Lut 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 10:54, 11 Lut 2015    Temat postu:

komplet nówek to ponad 5 koła, tak że cena wydaje się ok, a co do koloru - kwesti gustu , zrób jakieś plastiki w niebieskim i będzie pasowało

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gardor




Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska

PostWysłany: Śro 12:06, 11 Lut 2015    Temat postu:

Panowie prosze o pomoc Wink

Olej do silnika KTM SX-F 250 który ?

Motul 300V 15W-50

czy

Motul 300V 10W-40



Jazda enduro i również po torze . Jestem amatorem w tym sporcie ;p


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gardor dnia Śro 12:06, 11 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 14:04, 11 Lut 2015    Temat postu:

300v to dałbym 15w50
manual mówi 10w-50


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:23, 11 Lut 2015    Temat postu:

Siema panowie, mam problem mały gdyż dawniej ściagałem kranik i te filtry wyciagalem z baku żeby je sprawdzić, wyczyścić tak samo jak i bak. Po zalożeniu kapie mi paliwo z kranika. Co wnioskuję raz to, że ja wkręcam te 2 śrubki do baku to nie mają oporu większego tzn wkręcają się i trzymają ale nic więcej. Nie ma takiego oporu że kręce kilka razy i przy końcu już nie mogę kręcić bo się robi opór duży. Wkrecilem jak sie dalo i puszcza. Drugie podejscie objechalem rogi pastą reinza, napuscilem w miejsca gwintów ( do środka wpusciłem żeby śruby sięlepiej trzymały a i tak to nic nie dało) tej pasty i to samo. Trzecie podejcie juz próbuję po Waszej poradzie bo nie wiem co zrobić. Zdjęcia podeślę niżej a jutro rano idę po nowy oring co się tam znajduję na łączeniu. Bak oryginał acerbis, kranik też tak samo śrubki. Przed rozbiórką było ok nic nie kapalo.

1.https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t34.0-12/10965450_712762312173527_25800114_n.jpg?oh=6330252908538721a27ad349607fcb78&oe=54DE6736&__gda__=1423867245_14349bdb4891260ecbd89d219d3a2bd8

2.https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t34.0-12/10979243_712760362173722_28223263_n.jpg?oh=00c5c7e9fb6156ebc12eca331f29d2d1&oe=54DD6FD5&__gda__=1423806536_31d14a6dbf386ac84908cb4abbb48b8c


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Śro 17:30, 11 Lut 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:20, 11 Lut 2015    Temat postu:

Poprostu masz gwinty pozrywane.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:05, 11 Lut 2015    Temat postu:

major000 napisał:
Poprostu masz gwinty pozrywane.


Ok dzięki za odpowiedz, ale co zrobić teraz masz jakieś pomysły ? Oring nowy musi być czy zostaje? Gwintować w tym plastiku czy na jakimś kleju to zrobić?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Śro 19:26, 11 Lut 2015, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:14, 11 Lut 2015    Temat postu:

Czyli analogicznie patrząc na to, do swojej 200ty mam zamontować 4,4Nm bo moto jest z 10kg lżejsze od 450.

KristofSX napisał:
rams napisał:
Jaka ma być twardość sprężyny pod wagę 80kg z ubiorem. Zawieszenie WP 4860 CC dwukomorowe to jest to samo co w Husabergu. Jazda głównie enduro.


manual husaberga fe 450 2012:

sprężyna 4.6N/mm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 19:18, 11 Lut 2015    Temat postu:

rams napisał:
Czyli analogicznie patrząc na to, do swojej 200ty mam zamontować 4,4Nm bo moto jest z 10kg lżejsze od 450.


między 4.0 a 4.4


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 243, 244, 245 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 244 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin