Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 245, 246, 247 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas88lag




Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzciana/Rzeszów

PostWysłany: Czw 22:59, 12 Lut 2015    Temat postu:

barek253 napisał:
lozysko na wal do dwusuwowej cwiary mam tylko wymiary podane na ktmie
zamawiac tylko po wymiarach bo nawet nie wiem czy to ma byc C3 czy inne?

barek a jakie masz oznaczenie tego łożyska? Ja dla siebie i dla henio12323 zamawiałem z albeco łożyska (szczerze chyba jeden z nielicznych sklepów z łożyskami, który posiada dokładnie te same łożyska, które ktm montuje). Do mojego EXC 525 na wał przychodzi NJ206 ET2XCS46 i jak dzwoniłem do okolicznych sklepów i hurtowni nie było problemu z łożyskiem NJ206, nawet chyba mieli NJ206 ET2, jednak kolega hacker33 fajnie mi opisał dlaczego warto brać takie łożyska jakie zaleca serwis:
hacker33 napisał:
pierwsze NTN lepsze

natomiast nie możesz zamontować sobie byle jakiego łożyska c3
te oznaczenia nie są po to aby były tylko oznaczają dość specjalny rodzaj łożyska
brand: NTN NJ206 ET2XCS46 this available through KTM, part Number 50330082000

the code ET2XCS46 tell an interesting story
E = bearings with a carburised ring, allot more durable if the clearance run out under thrust loading
T2= nylon cage
X = special radius on the roller rings, same deal as E more durable when things are at the limit
CS 46 means the clearances are precisely set at 46 micron, thats between C3 and C4 ratings.
this is a pretty special bearing.

W Albeco są dokładnie te łożyska z tym oznaczeniem.

Także spróbuj sobie w tej hurtowni ogarnąć te łożyska. Ja robiłem grubsze zamówienie (700 zł), złożyliśmy się z kolegą henio12323 i nie skroili nas jakoś strasznie - chyba coś koło 130 zł za sztukę, gdzie w serwisie za to samo łożysko wołają 280 zł od sztuki.
Także ze swojej strony polecam albeco.com.pl - tutaj bezpośredni link do "szuakjki" [link widoczny dla zalogowanych]
Zdrówka Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukas88lag dnia Czw 23:00, 12 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 23:14, 12 Lut 2015    Temat postu:

dzięki ale mi chodzi o łożysko do dwusuwa i nie o wałeczkowe tylko to drugie kulkowe
i wszędzie podany jest tylko jego wymiar NTN 32X65X17


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas88lag




Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzciana/Rzeszów

PostWysłany: Czw 23:34, 12 Lut 2015    Temat postu:

barek253 napisał:
dzięki ale mi chodzi o łożysko do dwusuwa i nie o wałeczkowe tylko to drugie kulkowe
i wszędzie podany jest tylko jego wymiar NTN 32X65X17

Może jakimś super specjalistą nie jestem, ale celowałbym w luz C3 i oznaczenie 62/32.C3 firma NTN - lub wymiary, które masz podane czyli 32x65x17. Wklep sobie ten numer w tę wyszukiwarkę z albeco i wyskoczy Ci łożysko o podanych wymiarach z luzem C3. Koszt Ci się nie wyświetli jeżeli nie masz założonego konta, z racji tego, że już zamawiałem z tej strony i konto mam podam Ci od razu cenę 47,20 zł netto, jak zamawiasz przez strone masz z miejsca 5% rabatu czyli wychodzi 44,84 zł netto, a to daje nam jakieś 55,16 zł brutto. Jeżeli nie chcesz przez neta zamawiać możesz pytać o wspomniany numer w okolicznych hurtowniach.
Zapytaj kogoś bardziej rozgarniętego niż ja w sferze czysto mechanicznej czy rzeczywiście ma być z luzem C3 - mi się wydaję, że z luzem. Swoją drogą nie ma różnicy w cenie czy bierzesz z C3 czy bez.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 15:44, 13 Lut 2015    Temat postu:

Panowie czy gaśniecie samoczynne podczas jazdy i zakonczenie jak zgasnie strzeli z wydechu to mogą byc objawy luzów zaworowych? albo świecy do wymiany ? mam od roku tą samą co kupiłem i się zastanawiam co jest powodem, gaźnik ogarnięty. Zostaje w sumie świeca albo zawory... co sądzicie ? Co do świecy jak kupować nową to taką samą jak mam teraz z NGK czy jakieś inne polecane ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Pią 16:25, 13 Lut 2015, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 16:46, 13 Lut 2015    Temat postu:

może być to i to, świecę dobierz w/g manuala

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:22, 13 Lut 2015    Temat postu:

KristofSX napisał:
może być to i to, świecę dobierz w/g manuala


teraz mam ngk cr9ek czy ona jest chujowa? myślę nad irydowa o ile się opłaca takie kupować. Serwisówka podaje NGK CR8 EK


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Pią 17:26, 13 Lut 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 17:37, 13 Lut 2015    Temat postu:

ja bym dał ta z manuala, bez kombinacji

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pią 18:30, 13 Lut 2015    Temat postu:

Świeca wg tego co zaleca producent, tak samo przerwa między elektrodami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:49, 13 Lut 2015    Temat postu:

Ok to biorę ngk cr 8 ek według tego co poleca serwisówka. Czy te przerwę się wgl reguluje? bo takiej swiecy jeszcze nie mialem a tu idą dwie elektrody z boku i teraz gdzie jest napisane jaka ma być przerwa i czy od nowosci mam ją ruszać ? Bo z takimi swiecami stycznosci jeszcze nie mialem aż do czasu kupna KTM'a i zwykle miałem tą z jadną elektrodą dlatego tak dopytuje.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Pią 19:32, 13 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 19:34, 13 Lut 2015    Temat postu:

W nowej świecy nic nie grzeb.
Załóż tak jak wyciągniesz z pudełka i nic nie reguluj.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:42, 13 Lut 2015    Temat postu:

hacker33 napisał:
W nowej świecy nic nie grzeb.
Załóż tak jak wyciągniesz z pudełka i nic nie reguluj.


Ok czyli jak kupię nową to prosto z pudełka idzie do silnika. Co do jakiegoś luzu to w serwisówce takie coś znalazłem : Spark Plug Gap 0.6mm o co w tym chodzi? że taki ma być luz ? W sumie przy nowej to moze mi to być nie potrzebne.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Pią 19:50, 13 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 21:57, 13 Lut 2015    Temat postu:

to ustawienie miedzy elektrodą luzu ale tak jak hacker pisze - otwierasz pudełko zakładasz i jeździsz Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:26, 13 Lut 2015    Temat postu:

Panowie jak sprawdzic czy fajka nie jest dupnięta? Bo ona przecież też może mieć w tym udział, że moto gaśnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 8:40, 14 Lut 2015    Temat postu:

fajke warto profilaktycznie zmienic, na allegro po 20 kilka złotych jest, co jakis czas czy dobra czy nie dobra lepiej wymienic, i od razu przewód on grosze kosztuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 11:35, 14 Lut 2015    Temat postu:

rozkladajac silnik na pol w miejscu w którym przechodzi oś wahacza jest tulejka ktora laczy obie połówki
za cholere nie chce tam puścić i się rozłączyć
jak to ugryźć?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 245, 246, 247 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 246 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin