|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas88lag
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzciana/Rzeszów
|
Wysłany: Czw 22:59, 12 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
barek253 napisał: | lozysko na wal do dwusuwowej cwiary mam tylko wymiary podane na ktmie
zamawiac tylko po wymiarach bo nawet nie wiem czy to ma byc C3 czy inne? |
barek a jakie masz oznaczenie tego łożyska? Ja dla siebie i dla henio12323 zamawiałem z albeco łożyska (szczerze chyba jeden z nielicznych sklepów z łożyskami, który posiada dokładnie te same łożyska, które ktm montuje). Do mojego EXC 525 na wał przychodzi NJ206 ET2XCS46 i jak dzwoniłem do okolicznych sklepów i hurtowni nie było problemu z łożyskiem NJ206, nawet chyba mieli NJ206 ET2, jednak kolega hacker33 fajnie mi opisał dlaczego warto brać takie łożyska jakie zaleca serwis:
hacker33 napisał: | pierwsze NTN lepsze
natomiast nie możesz zamontować sobie byle jakiego łożyska c3
te oznaczenia nie są po to aby były tylko oznaczają dość specjalny rodzaj łożyska
brand: NTN NJ206 ET2XCS46 this available through KTM, part Number 50330082000
the code ET2XCS46 tell an interesting story
E = bearings with a carburised ring, allot more durable if the clearance run out under thrust loading
T2= nylon cage
X = special radius on the roller rings, same deal as E more durable when things are at the limit
CS 46 means the clearances are precisely set at 46 micron, thats between C3 and C4 ratings.
this is a pretty special bearing.
W Albeco są dokładnie te łożyska z tym oznaczeniem. |
Także spróbuj sobie w tej hurtowni ogarnąć te łożyska. Ja robiłem grubsze zamówienie (700 zł), złożyliśmy się z kolegą henio12323 i nie skroili nas jakoś strasznie - chyba coś koło 130 zł za sztukę, gdzie w serwisie za to samo łożysko wołają 280 zł od sztuki.
Także ze swojej strony polecam albeco.com.pl - tutaj bezpośredni link do "szuakjki" [link widoczny dla zalogowanych]
Zdrówka
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukas88lag dnia Czw 23:00, 12 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 23:14, 12 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
dzięki ale mi chodzi o łożysko do dwusuwa i nie o wałeczkowe tylko to drugie kulkowe
i wszędzie podany jest tylko jego wymiar NTN 32X65X17
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas88lag
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzciana/Rzeszów
|
Wysłany: Czw 23:34, 12 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
barek253 napisał: | dzięki ale mi chodzi o łożysko do dwusuwa i nie o wałeczkowe tylko to drugie kulkowe
i wszędzie podany jest tylko jego wymiar NTN 32X65X17 |
Może jakimś super specjalistą nie jestem, ale celowałbym w luz C3 i oznaczenie 62/32.C3 firma NTN - lub wymiary, które masz podane czyli 32x65x17. Wklep sobie ten numer w tę wyszukiwarkę z albeco i wyskoczy Ci łożysko o podanych wymiarach z luzem C3. Koszt Ci się nie wyświetli jeżeli nie masz założonego konta, z racji tego, że już zamawiałem z tej strony i konto mam podam Ci od razu cenę 47,20 zł netto, jak zamawiasz przez strone masz z miejsca 5% rabatu czyli wychodzi 44,84 zł netto, a to daje nam jakieś 55,16 zł brutto. Jeżeli nie chcesz przez neta zamawiać możesz pytać o wspomniany numer w okolicznych hurtowniach.
Zapytaj kogoś bardziej rozgarniętego niż ja w sferze czysto mechanicznej czy rzeczywiście ma być z luzem C3 - mi się wydaję, że z luzem. Swoją drogą nie ma różnicy w cenie czy bierzesz z C3 czy bez.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 15:44, 13 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Panowie czy gaśniecie samoczynne podczas jazdy i zakonczenie jak zgasnie strzeli z wydechu to mogą byc objawy luzów zaworowych? albo świecy do wymiany ? mam od roku tą samą co kupiłem i się zastanawiam co jest powodem, gaźnik ogarnięty. Zostaje w sumie świeca albo zawory... co sądzicie ? Co do świecy jak kupować nową to taką samą jak mam teraz z NGK czy jakieś inne polecane ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Pią 16:25, 13 Lut 2015, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 16:46, 13 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
może być to i to, świecę dobierz w/g manuala
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 17:22, 13 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
KristofSX napisał: | może być to i to, świecę dobierz w/g manuala |
teraz mam ngk cr9ek czy ona jest chujowa? myślę nad irydowa o ile się opłaca takie kupować. Serwisówka podaje NGK CR8 EK
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Pią 17:26, 13 Lut 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 17:37, 13 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
ja bym dał ta z manuala, bez kombinacji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pią 18:30, 13 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Świeca wg tego co zaleca producent, tak samo przerwa między elektrodami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:49, 13 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Ok to biorę ngk cr 8 ek według tego co poleca serwisówka. Czy te przerwę się wgl reguluje? bo takiej swiecy jeszcze nie mialem a tu idą dwie elektrody z boku i teraz gdzie jest napisane jaka ma być przerwa i czy od nowosci mam ją ruszać ? Bo z takimi swiecami stycznosci jeszcze nie mialem aż do czasu kupna KTM'a i zwykle miałem tą z jadną elektrodą dlatego tak dopytuje.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Pią 19:32, 13 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 19:34, 13 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
W nowej świecy nic nie grzeb.
Załóż tak jak wyciągniesz z pudełka i nic nie reguluj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:42, 13 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
hacker33 napisał: | W nowej świecy nic nie grzeb.
Załóż tak jak wyciągniesz z pudełka i nic nie reguluj. |
Ok czyli jak kupię nową to prosto z pudełka idzie do silnika. Co do jakiegoś luzu to w serwisówce takie coś znalazłem : Spark Plug Gap 0.6mm o co w tym chodzi? że taki ma być luz ? W sumie przy nowej to moze mi to być nie potrzebne.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Pią 19:50, 13 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 21:57, 13 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
to ustawienie miedzy elektrodą luzu ale tak jak hacker pisze - otwierasz pudełko zakładasz i jeździsz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:26, 13 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Panowie jak sprawdzic czy fajka nie jest dupnięta? Bo ona przecież też może mieć w tym udział, że moto gaśnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 8:40, 14 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
fajke warto profilaktycznie zmienic, na allegro po 20 kilka złotych jest, co jakis czas czy dobra czy nie dobra lepiej wymienic, i od razu przewód on grosze kosztuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 11:35, 14 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
rozkladajac silnik na pol w miejscu w którym przechodzi oś wahacza jest tulejka ktora laczy obie połówki
za cholere nie chce tam puścić i się rozłączyć
jak to ugryźć?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|