Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 246, 247, 248 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Sob 11:36, 14 Lut 2015    Temat postu:

Co do odstępu na świecy- miałem już kilka silników (2t), które ledwo odpalały po założeniu świecy prosto z pudełka. Problem znikał po ustawieniu przerwy na taką, jaką zaleca producent.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Sob 14:27, 14 Lut 2015    Temat postu:

punk891 napisał:
punk891 napisał:

Natomiast drugi problem mam z tylną pompą. Ostatnio bawiłem się ustawieniem tłoczka ( trochę za szybko łapał ), ale po jednym dniu wróciłem do starych ustawień i wtedy zauważyłem, że naciskam dźwignię i w momencie puszczenia z pod tego kołnierzyka gumowego na pompie wydostaje się bąbelek ( najprawdopodobniej płynu ). Mam rozumieć, że po prostu pojawiła się nieszczelność i czeka mnie kupno zestawu naprawczego? Co dziwne nie zauważyłem, żeby jakoś gorzej hamował.


Ktoś, coś?

Naprawdę nikt nic nie wie Smile ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 16:01, 14 Lut 2015    Temat postu:

punk891 napisał:
punk891 napisał:
punk891 napisał:

Natomiast drugi problem mam z tylną pompą. Ostatnio bawiłem się ustawieniem tłoczka ( trochę za szybko łapał ), ale po jednym dniu wróciłem do starych ustawień i wtedy zauważyłem, że naciskam dźwignię i w momencie puszczenia z pod tego kołnierzyka gumowego na pompie wydostaje się bąbelek ( najprawdopodobniej płynu ). Mam rozumieć, że po prostu pojawiła się nieszczelność i czeka mnie kupno zestawu naprawczego? Co dziwne nie zauważyłem, żeby jakoś gorzej hamował.


Ktoś, coś?

Naprawdę nikt nic nie wie Smile ?


tak , dokładnie, jak idzie tam powietrze to puszcza tłoczek, ale jak hamule dobrze to nie jest to super pilna sprawa, widocznie trzyma na tyle że robi cisnienie jeszcze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Sob 16:52, 14 Lut 2015    Temat postu:

barek253 napisał:
rozkladajac silnik na pol w miejscu w którym przechodzi oś wahacza jest tulejka ktora laczy obie połówki
za cholere nie chce tam puścić i się rozłączyć
jak to ugryźć?


Często się tam zapieka, przy składaniu oczyść i smaru daj na tą tulejkę co w karter wchodzi. Niech Ci do głowy nie przyjdzie wbijanie klina pomiędzy połówki. Ostukuj kartery do skutku, dobry do tego jest plastikowy młotek ze śrutem w środku. Grzanie też pomoże.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nixdo




Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 17:10, 14 Lut 2015    Temat postu:

Witam czy ktos robil we wroclawiu w motozonie glowice ?? Czy sa inne warsztaty na dolnym slasku/wroclawiu co by zrobili remont glowicy (wymiana zaworow i gniazd )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zapek




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Sob 19:28, 14 Lut 2015    Temat postu:

Nixdo napisał:
Witam czy ktos robil we wroclawiu w motozonie glowice ?? Czy sa inne warsztaty na dolnym slasku/wroclawiu co by zrobili remont glowicy (wymiana zaworow i gniazd )


Gliwice - kawałek masz ale warsztat godny polecenia ( robiłem u nich głowice samochodowe jak i motocyklowe).
Robią też wysyłkowo.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 22:27, 14 Lut 2015    Temat postu:

Fourier napisał:
Co do odstępu na świecy- miałem już kilka silników (2t), które ledwo odpalały po założeniu świecy prosto z pudełka. Problem znikał po ustawieniu przerwy na taką, jaką zaleca producent.


No ja takiego problemu nie miałem, ale zdaje mi się że nie powinno być problemu z nówką. Teraz mi maszyna dobrze pali, ale już sam nie wiem co moze byc powodem tego gaśnięcia samoczynego czasem podczas jazdy. Zawory na 0.10 wszystkie, gaźnik w miarę ogarnięty, świeca będzie nowa.. hmm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Nie 3:03, 15 Lut 2015    Temat postu:

Może odłącz na próbę przycisk gaszenia i zobacz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:38, 15 Lut 2015    Temat postu:

szaman108 napisał:
Może odłącz na próbę przycisk gaszenia i zobacz.


A jak go potem zgaszę? Czy mówisz tylko o wtyczcie co jest odpowadzona od tego przycisku ? Dobry pomysł może jakieś zwarcie robi ten przycisk.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Nie 10:39, 15 Lut 2015    Temat postu:

Panowie ma ktos jakas stara przekladke od sprzegla chcial bym sobie zrobic klucz do kosza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:30, 15 Lut 2015    Temat postu:

Ok szaman zrobiłem tak jak pisałeś odłączyłem te kostkę, pojeździłem troszke i zgasł, dalej gaśnie. Nie wiem co to może być. Teraz już niezależnie co robię to czasem zgaśnie. Miał ktoś kiedyś taki problem? Jak go naprawił to co konkretnie robił np przy gaźniku ? Czasami gaśnięcie kończy się mułem lekkim albo dławieniem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:46, 15 Lut 2015    Temat postu:

na 90% moduł

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:50, 15 Lut 2015    Temat postu:

najlepiej zmień się z kimś modułami i będziesz mia pewność 100%

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 15:18, 15 Lut 2015    Temat postu:

moduł w bety 525 2007 spasuje do mojego kata? Co w najgorszym wypadku może być? modul do naprawy ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 15:46, 15 Lut 2015    Temat postu:

w becie może być nowszy i inaczej mocowany ale można podmienić ; w razie gdyby to był moduł to trzeba kupić drugi i tyle, używany około 350zł

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 246, 247, 248 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 247 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin