|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:25, 19 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
dobrze wygląda ta świeca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:31, 19 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
zostawic gaznik tak jak jest? niec nie kombinowac z dyszami?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:18, 19 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
napewno nie teraz, bo pogoda jest przejściowa i w maju znowu będziesz przeregulowywał. świeca wygląda ok więc poczekaj aż się zrobi 20 stopni i wtedy sprawdź jeszcze raz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:44, 19 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
kwiecien albo maj dopiero seson zaczne to sprawdze na nowej swiecy, profilaktycznie wymienie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Czw 19:53, 19 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
pawciak12 napisał: | nowsza butelka jest tez ze sportem np.
ze sportem bedzie 15w50 a z crossem 15w60 szczeze to nie wiem za bardzo czym to sie rózni trzeba by porównac w skladzie,
ale gestosc 10w40 jest z crossem na naklejce i tez jest ze sportem wiec na logike moze sie czyms rózni skoro sa dwie wersje przy tych samych parametrach.
Oczywiscie sa tez wersje do auta z szachownica na opakowaniu. |
chyba sie zdecyduje na 15w60 wkoncu do off road przeznaczony specjalnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:10, 19 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
raczej 15w60 na letnie smiganie gdzie temperatury siegaja do 35 stopni, teraz na wiosne proponowałbym cos rzadszego np. 10w40 albo 15w50
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:16, 19 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Panowie jak po regulacji zaworów strzela z wydechu to zły znak? Przed regulacją nie strzelalo, wydech nie ma przelotu, dysze oryg. Regulacja wszystkie zawory na 0.10.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:38, 19 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
StianEXC napisał: | Panowie jak po regulacji zaworów strzela z wydechu to zły znak? Przed regulacją nie strzelalo, wydech nie ma przelotu, dysze oryg. Regulacja wszystkie zawory na 0.10. |
moze jakas nieszczelnosc na wydechu, wymieniałes wate w tłumiku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:46, 19 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
pawciak12 napisał: | StianEXC napisał: | Panowie jak po regulacji zaworów strzela z wydechu to zły znak? Przed regulacją nie strzelalo, wydech nie ma przelotu, dysze oryg. Regulacja wszystkie zawory na 0.10. |
moze jakas nieszczelnosc na wydechu, wymieniałes wate w tłumiku? |
Nie, nie ruszalem nic od miesiaca chodzi glosniej i ma mniej basów bardziej mu przybyło na dB. w gaźniku pływak ustawiany i śrubka mieszanki na 1,25 obrotu. Wata nie byla nigdy zmieniana. Pytanie - czy mogę zostawić tak jak jest? nie ukrywam podoba mi sie teraz ten dzwięk wydechu :p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gardor
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Pią 9:35, 20 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Właśnie u mnie jest to samo w moim sx-f 250 z 07r . Po regulacji zaworów i wymianie waty w tłumiku strzela w wydech przy hamowaniu biegiem (nie jest to non stop ale czasami) Też mi się podoba ten dźwięk
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kudłady
Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: Pią 10:57, 20 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
orientuje sie ktos jaki rozmiar gwintu ma miec ściagacz do magneta w exc 250 2t 12'. nigdzie nie moge znaleść
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
groszekk
Dołączył: 24 Paź 2014
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Pią 11:52, 20 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
chce wymienić łożyska ale nie mogę wybić ośki wahacza, KTM EXC 450
napier**lać dalej większym młotem czy sa jakieś patenty?? troche już tłukłem ale ani drgnie, wywaliłem zabezpieczenie z prawej strone co jest przyspawane ale okazało się że potrzebny klucz 22 a nasadka nie wejdzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Pią 13:59, 20 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
tak jak ci pisalem nasadka nic nie da sruba tam wchodzi w gniazdo i sie nie obkreca, spaw chyba orginalny tam jest , lac lac lac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:50, 20 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
połóż na bok napsikaj jakimś WD40 do oporu, zostaw przez noc i rano "pójdzie"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Pią 15:45, 20 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Kudłady napisał: | orientuje sie ktos jaki rozmiar gwintu ma miec ściagacz do magneta w exc 250 2t 12'. nigdzie nie moge znaleść |
Jeśli dobrze pamiętam to M26x1. Taki sam ściągacz idzie do 4t (a przynajmniej SXF/EXCF/XCF 250).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|