Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 251, 252, 253 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:56, 20 Lut 2015    Temat postu:

Gardor napisał:
Właśnie u mnie jest to samo w moim sx-f 250 z 07r . Po regulacji zaworów i wymianie waty w tłumiku strzela w wydech przy hamowaniu biegiem (nie jest to non stop ale czasami) Też mi się podoba ten dźwięk Very Happy


Pojeżdzę pare dni i zobacze jak sie bedze zachowywała maszyna Very Happy U Cb po regulacji po nagrzaniu delikatnie slychac zawory czy nie?


2 pytanie - Co oznacza kolor swiecy kawa z mlekiem wilgotna ? ( 525 4t) bo na tej stronie co sa pokazane kolory ciezko zdecydować.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Pią 20:50, 20 Lut 2015    Temat postu:

poleci ktos jakies skarpety na lagi, u siebie na ternach mam drobniutki piasek (kaolin), wpierdziela mi sie w lagi i przyspiesza zuzycie uszczelniaczy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 21:12, 20 Lut 2015    Temat postu:

piteros - ten piasek bedzie sie dostwał pod neopren i rysował lage.

takie skarpety moze mają sens jak ktos wie że wyleci sobie raz na jakies bagno, załozy, osłoni lage. potem sciąga i jeździ normalnie. do codziennego uzytku to nie ma sensu, golenie ci sie porysują i potem bedzie ciekło momentalnie. lepiej dokup sobie lepszej jakosci kurzówki i olejowe. i zaopatrz się w urządzonko do czyszczenia uszczelniaczy ( jest sealmate, albo risk costam uzywałem riska i ładnie czysci )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:12, 20 Lut 2015    Temat postu:

Piteros1 napisał:
poleci ktos jakies skarpety na lagi, u siebie na ternach mam drobniutki piasek (kaolin), wpierdziela mi sie w lagi i przyspiesza zuzycie uszczelniaczy

ja miałem acerbisa i nawet jak widziałem kogos obcego to tez jak juz miał skarpety na lagach to były acrbisa. Ja zrezygnowałem bo je jednak trzeba prac dosyc czesto szczególnie jak sie jezdzi w suche dni, a zeby zdjac z lewej lagi to trzeba ja wyjac bo uchwyty na zacisk hamulcowy przeszkadzaja no i co najwazniejsze po mimo czestego prania i szczelnego zabezbieczania na ladze były porysowane wiec zdecydowałem sie je zdjac na dobre, wiec uwazam ze te neopreny to nie trafiony zakup


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Pią 21:14, 20 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gadboy




Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bruxelles-Bialystok

PostWysłany: Sob 21:56, 21 Lut 2015    Temat postu:

siemanko , czy ktos moze z was moze polecic jakas wywazarke statyczna do kol i jak to sie sprawdza i czy warto.mam problem bo w promieniu 50 km nikt nie chce mi wywazyc kol sm szprychowych a znalazlem cos takiego za chyba dobra cene czy takie rozwiazanie jest wystarczajace?
[link widoczny dla zalogowanych]
Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 22:51, 21 Lut 2015    Temat postu:

Gadboy napisał:
siemanko , czy ktos moze z was moze polecic jakas wywazarke statyczna do kol i jak to sie sprawdza i czy warto.mam problem bo w promieniu 50 km nikt nie chce mi wywazyc kol sm szprychowych a znalazlem cos takiego za chyba dobra cene czy takie rozwiazanie jest wystarczajace?
[link widoczny dla zalogowanych]
Laughing


Kupiłem to i gówno jakich mało. Stanowczo nie polecam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gadboy




Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bruxelles-Bialystok

PostWysłany: Sob 23:20, 21 Lut 2015    Temat postu:

Ale co z tym sie dzieje sie nie toczy kolo czy sie przucina czy sie nie da tak wywazyc statycznie kola jak mozesz to podpowiedz mo Hacker bo sie naprawde zastanawiam bo za ta kase 2 wywazenia i mi sie zwroci.czzy poprostu ten model jest do bani? Z gory dzieki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 0:23, 22 Lut 2015    Temat postu:

krzywe na maksa
ledwo da się zdjąć te dwie blokady z ośki
nie da się użyć w przyszłości do centrowania koła

kiedyś kupiłem taki w moto-akcesoria.pl to był porządny sprzęt.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gadboy




Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bruxelles-Bialystok

PostWysłany: Nie 0:43, 22 Lut 2015    Temat postu:

To dzieki , poszperam cos innego Crying or Very sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 8:42, 22 Lut 2015    Temat postu:

Kiedyś miałem tą:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gadboy




Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bruxelles-Bialystok

PostWysłany: Nie 10:12, 22 Lut 2015    Temat postu:

Widze ze wiekszosc takich stojakow jest bardzo podobna ale nie rozumiem dlaczego jest taka rozbieznosc cenowa bo niektore maja te same foty i siegaja 8 stowek a w opisach wszedzie to samo chyba najlepiej na miejscu sprawdzic i ocenic jakosc moze wtedg bedzie spelniac wymagania. Tak czy iaczej dzieki Hacker.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:21, 22 Lut 2015    Temat postu:

Siema mam pytanie bylem dzis na torze motocrossowym i wiem ze moja maszyna nie jest do tego idealnie przeznaczona ale co zrobic zeby go czasem nie dobijalo?? Bo oglolnie jest ok ale np czasem dobije lekko, na tym pokrętle od (chyba) regulacji odbicia, albo tłumienia cos w tym stylu i postarałem się go zrobić na twardo ale za duzo to nie pomoglo, kręciłem na maxa w ''+'' Teraz pytanie czy tu chodzi o sprężynę na gwincie ? Chodzi o to zeby ją bardziej wkręcić i ona sie zrobi twardsza przez co nie bedzie taka miękka ? Czy często dokręcacie szprychy po jakis wiekszych skokach itp ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Nie 17:27, 22 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ferdas




Dołączył: 21 Lut 2015
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom

PostWysłany: Nie 18:54, 22 Lut 2015    Temat postu:

Nie myl pojęć
regulacja odbicia i dobicia
i regulacja napięcia sprężyny
odbicie i dobicie to jest jakby szybkość z jaką zawieszenie wraca do swojej pozycji
regulacja napięcia powiedzmy to jest ustawienie twardości z tym że pod ciężar kierowcy
olej ma znaczenie dla odbicia i dobicia
jeśli masz maksymalnie wkręcone śruby od regulacji napięcia sprężyny i dalej jest za miękko to tylko wymiana sprężyn na nowe jeśli te nie mieszczą się w limitach serwisowych albo na twardsze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Nie 18:58, 22 Lut 2015    Temat postu:

Dokręcenie sprężyny nic Ci nie da - nie zmienisz jej twardości jedynie ugięcie. Ile ważysz, kiedy były robione amorki. Jeżeli masz je już "wytłuczone" to serwis. Szprychy sprawdzam/my po każdym myciu (1-2 wyjazdy na tor, w zależności ile się latało na tym torze). W tym sezonie chcemy dać koła do prostowania, wyważenia itp. W nowszym modelu obręcze są miększe niż w starym.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Nie 19:00, 22 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 19:18, 22 Lut 2015    Temat postu:

raczej nie unikniesz dobijania zawieszenia, jest to normalna rzecz w przypadku pewnych lądowań, wybić itd.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 251, 252, 253 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 252 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin