|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:56, 20 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Gardor napisał: | Właśnie u mnie jest to samo w moim sx-f 250 z 07r . Po regulacji zaworów i wymianie waty w tłumiku strzela w wydech przy hamowaniu biegiem (nie jest to non stop ale czasami) Też mi się podoba ten dźwięk |
Pojeżdzę pare dni i zobacze jak sie bedze zachowywała maszyna U Cb po regulacji po nagrzaniu delikatnie slychac zawory czy nie?
2 pytanie - Co oznacza kolor swiecy kawa z mlekiem wilgotna ? ( 525 4t) bo na tej stronie co sa pokazane kolory ciezko zdecydować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Pią 20:50, 20 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
poleci ktos jakies skarpety na lagi, u siebie na ternach mam drobniutki piasek (kaolin), wpierdziela mi sie w lagi i przyspiesza zuzycie uszczelniaczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 21:12, 20 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
piteros - ten piasek bedzie sie dostwał pod neopren i rysował lage.
takie skarpety moze mają sens jak ktos wie że wyleci sobie raz na jakies bagno, załozy, osłoni lage. potem sciąga i jeździ normalnie. do codziennego uzytku to nie ma sensu, golenie ci sie porysują i potem bedzie ciekło momentalnie. lepiej dokup sobie lepszej jakosci kurzówki i olejowe. i zaopatrz się w urządzonko do czyszczenia uszczelniaczy ( jest sealmate, albo risk costam uzywałem riska i ładnie czysci )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:12, 20 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Piteros1 napisał: | poleci ktos jakies skarpety na lagi, u siebie na ternach mam drobniutki piasek (kaolin), wpierdziela mi sie w lagi i przyspiesza zuzycie uszczelniaczy |
ja miałem acerbisa i nawet jak widziałem kogos obcego to tez jak juz miał skarpety na lagach to były acrbisa. Ja zrezygnowałem bo je jednak trzeba prac dosyc czesto szczególnie jak sie jezdzi w suche dni, a zeby zdjac z lewej lagi to trzeba ja wyjac bo uchwyty na zacisk hamulcowy przeszkadzaja no i co najwazniejsze po mimo czestego prania i szczelnego zabezbieczania na ladze były porysowane wiec zdecydowałem sie je zdjac na dobre, wiec uwazam ze te neopreny to nie trafiony zakup
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Pią 21:14, 20 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gadboy
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bruxelles-Bialystok
|
Wysłany: Sob 21:56, 21 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
siemanko , czy ktos moze z was moze polecic jakas wywazarke statyczna do kol i jak to sie sprawdza i czy warto.mam problem bo w promieniu 50 km nikt nie chce mi wywazyc kol sm szprychowych a znalazlem cos takiego za chyba dobra cene czy takie rozwiazanie jest wystarczajace?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 22:51, 21 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Gadboy napisał: | siemanko , czy ktos moze z was moze polecic jakas wywazarke statyczna do kol i jak to sie sprawdza i czy warto.mam problem bo w promieniu 50 km nikt nie chce mi wywazyc kol sm szprychowych a znalazlem cos takiego za chyba dobra cene czy takie rozwiazanie jest wystarczajace?
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Kupiłem to i gówno jakich mało. Stanowczo nie polecam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gadboy
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bruxelles-Bialystok
|
Wysłany: Sob 23:20, 21 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Ale co z tym sie dzieje sie nie toczy kolo czy sie przucina czy sie nie da tak wywazyc statycznie kola jak mozesz to podpowiedz mo Hacker bo sie naprawde zastanawiam bo za ta kase 2 wywazenia i mi sie zwroci.czzy poprostu ten model jest do bani? Z gory dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 0:23, 22 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
krzywe na maksa
ledwo da się zdjąć te dwie blokady z ośki
nie da się użyć w przyszłości do centrowania koła
kiedyś kupiłem taki w moto-akcesoria.pl to był porządny sprzęt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gadboy
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bruxelles-Bialystok
|
Wysłany: Nie 0:43, 22 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
To dzieki , poszperam cos innego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 8:42, 22 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Kiedyś miałem tą:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gadboy
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bruxelles-Bialystok
|
Wysłany: Nie 10:12, 22 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Widze ze wiekszosc takich stojakow jest bardzo podobna ale nie rozumiem dlaczego jest taka rozbieznosc cenowa bo niektore maja te same foty i siegaja 8 stowek a w opisach wszedzie to samo chyba najlepiej na miejscu sprawdzic i ocenic jakosc moze wtedg bedzie spelniac wymagania. Tak czy iaczej dzieki Hacker.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:21, 22 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Siema mam pytanie bylem dzis na torze motocrossowym i wiem ze moja maszyna nie jest do tego idealnie przeznaczona ale co zrobic zeby go czasem nie dobijalo?? Bo oglolnie jest ok ale np czasem dobije lekko, na tym pokrętle od (chyba) regulacji odbicia, albo tłumienia cos w tym stylu i postarałem się go zrobić na twardo ale za duzo to nie pomoglo, kręciłem na maxa w ''+'' Teraz pytanie czy tu chodzi o sprężynę na gwincie ? Chodzi o to zeby ją bardziej wkręcić i ona sie zrobi twardsza przez co nie bedzie taka miękka ? Czy często dokręcacie szprychy po jakis wiekszych skokach itp ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Nie 17:27, 22 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ferdas
Dołączył: 21 Lut 2015
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Nie 18:54, 22 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Nie myl pojęć
regulacja odbicia i dobicia
i regulacja napięcia sprężyny
odbicie i dobicie to jest jakby szybkość z jaką zawieszenie wraca do swojej pozycji
regulacja napięcia powiedzmy to jest ustawienie twardości z tym że pod ciężar kierowcy
olej ma znaczenie dla odbicia i dobicia
jeśli masz maksymalnie wkręcone śruby od regulacji napięcia sprężyny i dalej jest za miękko to tylko wymiana sprężyn na nowe jeśli te nie mieszczą się w limitach serwisowych albo na twardsze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Nie 18:58, 22 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Dokręcenie sprężyny nic Ci nie da - nie zmienisz jej twardości jedynie ugięcie. Ile ważysz, kiedy były robione amorki. Jeżeli masz je już "wytłuczone" to serwis. Szprychy sprawdzam/my po każdym myciu (1-2 wyjazdy na tor, w zależności ile się latało na tym torze). W tym sezonie chcemy dać koła do prostowania, wyważenia itp. W nowszym modelu obręcze są miększe niż w starym.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Nie 19:00, 22 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 19:18, 22 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
raczej nie unikniesz dobijania zawieszenia, jest to normalna rzecz w przypadku pewnych lądowań, wybić itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|