Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 252, 253, 254 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:40, 22 Lut 2015    Temat postu:

Dzięki panowie za wyjaśnienie. Waga 82 kg amorek nie był ruszany od czasu kupna maszyny i pewnie wcześniej też zapewne nie bylo robione ogólnie to nie zagladałem do lag i amora tył bo chodzą w lesie ok i w typowym enduro nie narzekam ale do dalszych skoków lepiej zrobić ten serwis i mieć pewnosc że mi nie strzeli cos w amorku. Co do serwisu oddać je komus żeby zrobił to ktoś dobrze i solidnie czy samemu z tym idzie sobie poradzić ? Co do regulacji napięcia to jakie ustawienia proponujecie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 23:28, 22 Lut 2015    Temat postu:

Jeżeli ważysz na sucho 82kg to faktycznie może zawieszenie być czasami za miękkie.

Pytanie co wolisz.
Bo miękki zawias w lesie sprawdza się super, na torze już nie.
I odwrotnie, twardy zawias w lesie sprawdza się słabo a na torze super.

Serwis lepiej komuś zlecić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 0:00, 23 Lut 2015    Temat postu:

Jest dokładnie tak jak mówisz musze wybrać do typu jazdy. No z całym osprzętem i plecakiem z 90 kg będzie na pewno. Serwis polecisz jakiś? W miarę Jakość - Cena.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas88lag




Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzciana/Rzeszów

PostWysłany: Pon 9:03, 23 Lut 2015    Temat postu:

StianEXC napisał:
Jest dokładnie tak jak mówisz musze wybrać do typu jazdy. No z całym osprzętem i plecakiem z 90 kg będzie na pewno. Serwis polecisz jakiś? W miarę Jakość - Cena.

Zależy co to znaczy Jakość - Cena. Ile jesteś w stanie wydać na serwis zawiechy? Bo jeżeli szukasz oszczędności i myślisz, że zrobisz to profesjonalnie za 100 zł to będzie ciężko. Ja swój tył ostatnio robiłem i zapłaciłem 350 zł, ale robota wykonana w profesjonalnym zakładzie, który zajmuje się tylko zawieszeniami. Cena ta objęła kompleksowe rozebranie i czyszczenie amortyzatora, nabicie próżniowe azotem, wymiana oleju (Ohlins), odpowietrzenie, przegląd i wstępną regulacje. Na szczęście głowica uszczelniająca i wszystkie panewki były w porządku jeżeli by się kwalifikowały do wymiany + 180 zł za całą głowicę.
Pytałem o cenę za przód to chyba powiedział mi 250 zł + olej coś koło 150 albo 200 zł (Ohlins). Tak samo rozebranie, czyszczenie i to co wyżej, ale jak Ci dojdą sprężyny itp. rzeczy to Cię trochę to wyjdzie.
Ja bym na Twoim miejscu pierw ogarnął to chałupniczo, porozbierał zobaczył co jest na pewno do wymiany i kupił te części lub oddał do jakiegoś taniego, okolicznego warsztatu, który cokolwiek zna się na tym, a jest relatywnie tani. Bo jeżeli masz padake z tym przodem i nie był on dłuugo lub bardzo długo rozbierany, a w środku jest jakaś masakra to serwis za doprowadzenie tego do stanu użyteczności skasuje Cię okrutnie.
Możesz też po prostu wstępnie w domu go wyczyścić i zalać świeżym olejem - może wymiana samej oliwy zdecydowanie poprawi jego pracę, nie wiadomo czy cokolwiek tam jej jeszcze zostało Wink
Jakby Cię interesował namiar na tego gościa to pisz, firma w której to robiłem nazywa się BFG Suspension - gostek bardzo miły i gadatliwy, udziela porad telefonicznie, gdzie od niektórych ciężko cokolwiek wyciągnąć i tylko teksty typu "niech Pan do nas to przyśle, a my się tym zajmiemy". Dzwoniłem do Sancheza, WP, power4 i do bros-racing i wszędzie podobnie, nie mówię, że było niemiło, ale żeby cokolwiek się dowiedzieć to tak średnio tylko cena i na kiedy by to ogarnęli.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Pon 9:59, 23 Lut 2015    Temat postu:

W sobotę zmieniałem opony i mam mały problem albo raczej pytanie. Otóż wcześniej z tyłu miałem motoza terrapactor o szer. 120. pomijając już fakt, że nawet jak były w miarę dobre to i tak już nie trzymały, to nigdy nie było żadnych dziwnych niestabilności. Teraz założyłem dunlopa geomax mx51 i na rozmoknietym twardym podłożu ( las ) jest strasznie niestabilnie. Głównie chodzi o tył, bo przód trzyma dobrze. Na siedząco motocykl okropnie wężykuje, dopiero jak stanę w mocno agresywnej pozycji to da się jechać. Natomiast na miękkiej nawierzchni ( piach ) to oponki gryzą bajecznie, ciekawe jak będzie na suchym, twardym. I teraz pytanie: ta niestabilność bierze się z mniejszego rozmiaru opony ( 100 ) czy po prostu nie jest to opona do takich warunków ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 10:38, 23 Lut 2015    Temat postu:

punk891 napisał:
W sobotę zmieniałem opony i mam mały problem albo raczej pytanie. Otóż wcześniej z tyłu miałem motoza terrapactor o szer. 120. pomijając już fakt, że nawet jak były w miarę dobre to i tak już nie trzymały, to nigdy nie było żadnych dziwnych niestabilności. Teraz założyłem dunlopa geomax mx51 i na rozmoknietym twardym podłożu ( las ) jest strasznie niestabilnie. Głównie chodzi o tył, bo przód trzyma dobrze. Na siedząco motocykl okropnie wężykuje, dopiero jak stanę w mocno agresywnej pozycji to da się jechać. Natomiast na miękkiej nawierzchni ( piach ) to oponki gryzą bajecznie, ciekawe jak będzie na suchym, twardym. I teraz pytanie: ta niestabilność bierze się z mniejszego rozmiaru opony ( 100 ) czy po prostu nie jest to opona do takich warunków ?


miałem kilka gemaxów i też miałem te wrażenie, ale tylko przez kilka motogodzin dopuki opona sie nie ubije, wogóle jakoś geomaxy mi nie podchodzą, schodzą w oczach, 10mth i po oponie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Pon 16:56, 23 Lut 2015    Temat postu:

Jakie klocki na przód polecacie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:28, 23 Lut 2015    Temat postu:

lukas88lag napisał:

Zależy co to znaczy Jakość - Cena. Ile jesteś w stanie wydać na serwis zawiechy? Bo jeżeli szukasz oszczędności i myślisz, że zrobisz to profesjonalnie za 100 zł to będzie ciężko. Ja swój tył ostatnio robiłem i zapłaciłem 350 zł, ale robota wykonana w profesjonalnym zakładzie, który zajmuje się tylko zawieszeniami. Cena ta objęła kompleksowe rozebranie i czyszczenie amortyzatora, nabicie próżniowe azotem, wymiana oleju (Ohlins), odpowietrzenie, przegląd i wstępną regulacje. Na szczęście głowica uszczelniająca i wszystkie panewki były w porządku jeżeli by się kwalifikowały do wymiany + 180 zł za całą głowicę.
Pytałem o cenę za przód to chyba powiedział mi 250 zł + olej coś koło 150 albo 200 zł (Ohlins). Tak samo rozebranie, czyszczenie i to co wyżej, ale jak Ci dojdą sprężyny itp. rzeczy to Cię trochę to wyjdzie.
Ja bym na Twoim miejscu pierw ogarnął to chałupniczo, porozbierał zobaczył co jest na pewno do wymiany i kupił te części lub oddał do jakiegoś taniego, okolicznego warsztatu, który cokolwiek zna się na tym, a jest relatywnie tani. Bo jeżeli masz padake z tym przodem i nie był on dłuugo lub bardzo długo rozbierany, a w środku jest jakaś masakra to serwis za doprowadzenie tego do stanu użyteczności skasuje Cię okrutnie.
Możesz też po prostu wstępnie w domu go wyczyścić i zalać świeżym olejem - może wymiana samej oliwy zdecydowanie poprawi jego pracę, nie wiadomo czy cokolwiek tam jej jeszcze zostało Wink
Jakby Cię interesował namiar na tego gościa to pisz, firma w której to robiłem nazywa się BFG Suspension - gostek bardzo miły i gadatliwy, udziela porad telefonicznie, gdzie od niektórych ciężko cokolwiek wyciągnąć i tylko teksty typu "niech Pan do nas to przyśle, a my się tym zajmiemy". Dzwoniłem do Sancheza, WP, power4 i do bros-racing i wszędzie podobnie, nie mówię, że było niemiło, ale żeby cokolwiek się dowiedzieć to tak średnio tylko cena i na kiedy by to ogarnęli.
[link widoczny dla zalogowanych]


BFG suspension znam dość długo i nawet mam polubione od paru miesięcy Razz ale właśnie potrzebowałem konkretnej opinii takiej jak Twoja. Myśle że najlepszą opcją będzie dla mnie zdemontowanie go sprawdzenie czy nie jest jakis uszkodzony albo zmęczony materiał. i wymiana oleju, racja konkretny serwis to koszt paru stówek bo zawsze to dojdą jakieś koszty a za 100zł to moze mi cos porobią w takim tanim zwykłym ale efekt moze nie być powalące. Jaki olej zalać do tego amorka na tył ? Ile jestem w stanie wydać ? - wiadomo chciałbym mało ale tak sie nie da i pewnie trzeba bedzie wyłożyć pare stówek tylko, że w enduro nie narzekam na zawias tylko ostatnio po paru okrążeniach na torze motocrossowym mnie tak ten temat z zawieszeniem poruszył. Co do serwisu wiem, że nie można na tym oszczędzać, ale jak sie za to zabiorę to myśle olej nowy zalać i zobacze czy sie cos poprawiło jak mnie najdzie na jakieś ostre loty do amor albo tak jak mówisz podrzuce do diagnostyki do jakiegoś miejscowego serwisu albo kurier do BFG Razz Swoją drogą widziałem ich wartsztat, pracę na filmie i wygląda ich robota elegancko widać ze odwalają konkretną robotę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Pon 21:42, 23 Lut 2015    Temat postu:

punk891 napisał:
Jakie klocki na przód polecacie?


Delta złote, najlepszy stosunek cena - jakość


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pon 21:55, 23 Lut 2015    Temat postu:

Robił ktoś zawieszenie u Wysockich? Jeśli tak to jaką macie opinię na ich temat?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel




Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:38, 23 Lut 2015    Temat postu:

lukas88lag napisał:
Dzwoniłem do Sancheza, WP, power4 i do bros-racing i wszędzie podobnie, nie mówię, że było niemiło, ale żeby cokolwiek się dowiedzieć to tak średnio tylko cena i na kiedy by to ogarnęli.

Bross to bardzo profesjonalny zakład nie wciska kitu i ma najlepsze ceny.

Trudno oczekiwać żeby przez telefon ktoś był gadatliwy i nie wiadomo jaką wiedze przekazał za darmo.
Są inne firmy gdzie naobiecują nie wiadomo czego, zrobią settingi i anodowanie za grubą kase.. a później się okaże że że zawias chodzi zbyt sztywno a powłoka sie wyciera i trzeba szukać nowych lag .

lukas88lag napisał:
+ olej coś koło 150 albo 200 zł (Ohlins).]

na przyszłość polecam sprawdzić ceny, olej ohlinsa czy kyb to koszt ok 100 zł Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawel dnia Pon 22:47, 23 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Wto 7:41, 24 Lut 2015    Temat postu:

A jak wygląda sprawa wysyłki zawieszenia ? Chodzi mi o cenę tylnego amortyzatora.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:32, 24 Lut 2015    Temat postu:

punk891 napisał:
A jak wygląda sprawa wysyłki zawieszenia ? Chodzi mi o cenę tylnego amortyzatora.


To zależy też od firmy kurierskiej w jakiej wysyłamy biorąc pod uwagę gabaryty i cieżar amorka to pewnie do 30-40 zł myśle powinno sie udać może i taniej, ale moge sie mylić. Jak chcesz konkretnie sprawdzić ile to zapakuj go do pudełka spisz wymiary i cięzar. na necie mozna sprawdzić. Nie wiem czy o to Ci chodzilo i oczywiscie moge sie mylić najlepiej przedzwoń do serwisu do którego chcesz oddać amora i wysłać to Ci powiedzą mniej więcej co i jak.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 15:53, 24 Lut 2015    Temat postu:

Na poczcie zapłacisz 19zł za wysyłkę tylnego amortyzatora

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:56, 24 Lut 2015    Temat postu:

Dokladnie tak jak mówi hacker można też na poczcie taniej wyjdzie.

Mam pytanie ostatnio troche kierownica mi sie wygieła i wygląda to mniejwięcej tak, że koło i błotnik są równolegle do korka baku a kierownica jest skręcona na lewo przelozyłem mocowanie na dolne gwinty i efekt troche lepszy ale dalej czuc to wygięcie i myslalem zeby spóbować prostować . na cieplo czy na zimno ją wyginać?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 252, 253, 254 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 253 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin