Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 253, 254, 255 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Wto 18:42, 24 Lut 2015    Temat postu:

Wstyd mi trochę prosić o coś tak banalnego, ale nie mogę znaleźć na allegro klocków Delta na przód do mojego modelu. Mógłby ktoś podrzucić link? Byłbym bardzo wdzięczny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 19:14, 24 Lut 2015    Temat postu:

na 99% to te
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Wto 19:29, 24 Lut 2015    Temat postu:

tutaj macie wszystko:
[link widoczny dla zalogowanych]

Punk mam te klocki po 50zł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas88lag




Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzciana/Rzeszów

PostWysłany: Wto 19:32, 24 Lut 2015    Temat postu:

pawel napisał:
lukas88lag napisał:
Dzwoniłem do Sancheza, WP, power4 i do bros-racing i wszędzie podobnie, nie mówię, że było niemiło, ale żeby cokolwiek się dowiedzieć to tak średnio tylko cena i na kiedy by to ogarnęli.

Bross to bardzo profesjonalny zakład nie wciska kitu i ma najlepsze ceny.

Trudno oczekiwać żeby przez telefon ktoś był gadatliwy i nie wiadomo jaką wiedze przekazał za darmo.
Są inne firmy gdzie naobiecują nie wiadomo czego, zrobią settingi i anodowanie za grubą kase.. a później się okaże że że zawias chodzi zbyt sztywno a powłoka sie wyciera i trzeba szukać nowych lag .

lukas88lag napisał:
+ olej coś koło 150 albo 200 zł (Ohlins).]

na przyszłość polecam sprawdzić ceny, olej ohlinsa czy kyb to koszt ok 100 zł Wink


Nie mówię, że Bros robi źle, wręcz przeciwnie właśnie do nich miałem wysyłać amor do regeneracji, oni z kolei wysyłają do Niemiec i tam się tym zajmują (przynajmniej jak dzwoniłem miesiąc temu to tak było). W Bros masz 2 opcje do wyboru, jeżeli Ci się śpieszy wysyłają tylko Twój amor do regeneracji, ale wtedy sam płacisz za wysyłkę (ok. 160 zł), w drugim przypadku czekasz aż uzbierają kilka sztuk i przesyłkę dzielą na te kilka osób - fakt, wtedy wychodzi dość tanio, ale i tak myślę, że mniej niż 300/350 zł nie wyjdzie (z uszczelnieniami powiedzieli mi 400 zł) - BŁĄD. Co do tego przekazywania wiedzy to chodziło mi o to, że dzwoniąc do tych wspomnianych serwisów od nikogo się nie dowiedziałem jak przebiega taki serwis. W tym BFG zanim jeszcze skorzystałem z usługi od razu mi opowiedział jak cała czynność krok po kroku wygląda, co robi w cenie, za co trzeba by dopłacić, co najczęściej pada i na co mniej więcej można się przygotować jeżeli amor nie był długo serwisowany. Wiadomo nikt nie jest wróżbitą i na odległość nie poda gotowej recepty, ale bardzo trafne uwagi od gościa dostałem właśnie przez telefon - nigdzie mu się nie śpieszyło, nie zbywał mnie i w sumie dlatego też mu zaufałem.
Co do oleju, zgodzę się jeżeli chodzi o tył - w 100 zł za Ohlinsa się zmieścisz, bo tam wchodzi go koło 400 - 500 ml, ale do przodu wątpię - tam potrzeba koło 1,2 litra (przy WP48) - ja za relatywnie taniego Bel-Ray'a płaciłem 40 zł za litr, po zniżkach, w BFG równie dobrze możesz kupić taki olej i Ci odpadnie ten koszt, ale mi się akurat tak udało, ze się wbiłem w kolejkę (ktoś się rozmyślił - automatycznie termin zwolnił) i osobiście mu zawiozłem swój tył, więc nie miałem czasu na kupno oleju chociaż mam dojścia do Ohlinsa i nawet wiem skąd BFG bierze ten olej Wink
Ja wybrałem BFG bo mam ich najbliżej, ponadto Piotrek (właściciel) dość często jest w Rzeszowie i wszelkie regulacje zadeklarował, że zrobi mi w cenie (pod wagę, styl jazdy itp.), daje gwarancje na swoją robotę - od razu mnie powiadomił, że mam przyrdzewiałą tę sztycę od dolnej regulacji, jeżeli amor będzie się przywieszał kupuję tylko tą część, a gaz i olej mam już za darmo w razie czego.

StianEXC napisał:
BFG suspension znam dość długo i nawet mam polubione od paru miesięcy Razz ale właśnie potrzebowałem konkretnej opinii takiej jak Twoja. Myśle że najlepszą opcją będzie dla mnie zdemontowanie go sprawdzenie czy nie jest jakis uszkodzony albo zmęczony materiał. i wymiana oleju, racja konkretny serwis to koszt paru stówek bo zawsze to dojdą jakieś koszty a za 100zł to moze mi cos porobią w takim tanim zwykłym ale efekt moze nie być powalące. Jaki olej zalać do tego amorka na tył ? Ile jestem w stanie wydać ? - wiadomo chciałbym mało ale tak sie nie da i pewnie trzeba bedzie wyłożyć pare stówek tylko, że w enduro nie narzekam na zawias tylko ostatnio po paru okrążeniach na torze motocrossowym mnie tak ten temat z zawieszeniem poruszył. Co do serwisu wiem, że nie można na tym oszczędzać, ale jak sie za to zabiorę to myśle olej nowy zalać i zobacze czy sie cos poprawiło jak mnie najdzie na jakieś ostre loty do amor albo tak jak mówisz podrzuce do diagnostyki do jakiegoś miejscowego serwisu albo kurier do BFG Razz Swoją drogą widziałem ich wartsztat, pracę na filmie i wygląda ich robota elegancko widać ze odwalają konkretną robotę.

Co do oleju BFG do WP poleca Ohlins'a - maszynę ma tym olejem zalaną, a z tańszych i bardziej przystępnych cenowo: Fuchs Silkolene Fork Oil oraz Bel-Ray High Perfomance Fork Oil (mówię o przodzie) odradzał mi natomiast Ipone'a (podobno przy mocnym upalaniu grudy się robią) - ale on serwisuje zawodników, więc nie wiem czy ja jako amator odczułbym jakkolwiek różnice.

Co do wysyłki towaru ostatnio obczaiłem stronę [link widoczny dla zalogowanych]. Cena za wysyłki kurierskie mają naprawdę rewelacyjne, jednak od razu mówię, jeszcze nie korzystałem z ich usług - na opineo mają prawie same pozytywy, więc warto sprawdzić.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukas88lag dnia Wto 23:22, 24 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Wto 21:08, 24 Lut 2015    Temat postu:

Dzięki wielkie za pomoc z klockami, już wszystko wiem Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel




Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:50, 24 Lut 2015    Temat postu:

lukas88lag napisał:


oni z kolei wysyłają do Niemiec i


Bros nigdy nie wysyła i nie wysyłał amorów na regeneracje do niemiec! Pomyliłeś z firmą power 4.

Olej ohlins kosztuje ok 100 zl i to na dwie lagi z przodu.
Co do rozmowy przez telefon.. trudno oczekiwać żeby ktoś miał czas/ miał ochotę opisywać jak przebiega serwis i co pada najczęściej itp Chyba że ktoś ma zatrudnionego handlowca i gada przez telefon. Jak ktoś chce to zawsze może zawieść amor do ASO, posiedzieć w salonie wypić kawę itp

Ustawienie zawieszenia pod wagę i styl jazdy zrobi w cenie? Czyli w cenie robocizny( ok 200zl ?) kupi i zmieni sprężyny i zrobi setting?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawel dnia Wto 22:13, 24 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas88lag




Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzciana/Rzeszów

PostWysłany: Wto 23:18, 24 Lut 2015    Temat postu:

pawel napisał:
lukas88lag napisał:


oni z kolei wysyłają do Niemiec i


Bros nigdy nie wysyła i nie wysyłał amorów na regeneracje do niemiec! Pomyliłeś z firmą power 4.

Olej ohlins kosztuje ok 100 zl i to na dwie lagi z przodu.
Co do rozmowy przez telefon.. trudno oczekiwać żeby ktoś miał czas/ miał ochotę opisywać jak przebiega serwis i co pada najczęściej itp Chyba że ktoś ma zatrudnionego handlowca i gada przez telefon. Jak ktoś chce to zawsze może zawieść amor do ASO, posiedzieć w salonie wypić kawę itp

Ustawienie zawieszenia pod wagę i styl jazdy zrobi w cenie? Czyli w cenie robocizny( ok 200zl ?) kupi i zmieni sprężyny i zrobi setting?


Z tą wysyłką właśnie do końca nie byłem pewien czy bros czy power4 wysyła. Przyznaję się do błędu, miałem te informacje zapisane, ale wszystko w pracy zostało i pisałem z głowy - także wypadałoby to sprostować lub usunąć żeby nie wprowadzić nikogo w błąd.
Z tym Ohlinsem nie byłbym przekonany, że za 2 litry się w 100 zł zmieścisz, ale dobra nie będę się spierał, jak jest z pewnego źródła to można brać. BFG prowadzi firmę 1 osobową i nie ma na etacie żadnego handlowca, po prostu prowadzi rozmowy przez słuchawkę bluetooth podczas wykonywania pracy. Nie chciałbym żeby to wyglądało jak jakaś reklama, nie zamierzam tutaj nikogo zachęcać na siłę. Ja tam robiłem swój amortyzator z kilku powodów, po pierwsze - gość co by nie mówić ma naprawdę sporą wiedzę na temat zawieszeń wszelkiej maści, po drugie - miałem najbliżej i nie musiałem płacić za wysyłkę, po trzecie - jestem pewien, że gość nie robi na "odwal się i zapłać" tylko robi to naprawdę dokładnie i sumiennie (widziałem osobiście - każdy amor rozbiera na części pierwsze, myje i sprawdza, nie tylko wylewa i wlewa olej + nabicie azotem) - wybór z mojej strony był oczywisty.
Co do samego ustawienia, oczywiście chodzi mi o regulacje na amortyzatorach/amortyzatorze. Jak pytałem, inni odsyłają z takimi ustawieniami z jakimi amor wyszedł z fabryki, niby drobnostka, ale dla kogoś takiego jak ja kto za bardzo o tym pojęcia nie ma to miły dodatek. Przede wszystkim zależało mi na czasie i kosztach, a jak by nie liczyć za same wysyłki musiałbym dopłacić minimum 50 zł, a może więcej, jeszcze "odpukać" coś się stanie, to znowu odsyłanie i tym podobne. Ktoś kto nie ma w okolicy żadnego speca może szukać i przebierać. Jakby nie patrzeć wszystkie z wymienionych: Sanchez, power4, wp-poland, bros-racing, BFG to firmy z najwyższej półki i tak naprawdę każda z nich zrobi to profesjonalnie, wszystko teraz zależy z kim najlepiej się dogadamy żeby wyszło i dobrze i tanio.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukas88lag dnia Wto 23:28, 24 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 9:38, 25 Lut 2015    Temat postu:

mam takie ptanko może ktoś sie orientuje , bo widziałem ze motocykle typu 350 i 500 exc sa tańsze w Niemczech a jak by wyglądała sprawa zakupu takiego moto stamtąd i zarejestrowania w Polsce? czy dalej wychodziło by taniej ?? czy sie opłaca ??może ktoś tak juz zrobił . chodzi tu o nowy motor z salonu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 10:18, 25 Lut 2015    Temat postu:

jak kupujesz nówke i chcesz rejestrować musisz płacic dodatkowe opłaty VAT czy cos takiego. wiec sporo trzeba $$ dorzucic, kiedys wiem że ludzie kupowali w niemczech z masą dodatków i wychodziło tyle co golas w polsce.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mazi-1986




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okol. Krosna

PostWysłany: Śro 11:28, 25 Lut 2015    Temat postu:

Nawiązując do rozmowy powyżej odnośnie serwisu zawieszeń. Ja robiłem w BFG, u Pawła, profesjonalista i człowiek tak zajawiony tym co robi, jak mało kto Very Happy
Generalnie zawias był rozebrany do jednej shimy, biologicznie umyty, sprawdzony. Mi Paweł polecił bezwzględnie olej Ohlinsa, z których jeden kosztował 100zł za litr, a drugi sporo więcej Rolling Eyes Wymienił tez wszystkie uszczelniacze na Ariette. Wszystko zostało profesjonalnie złożone i wstępnie ustawione. Paweł wrzucił też oring do sprawdzenia zakresu działania i zaoferował darmową poradę w kwestii ewent. zmiany ustawień oraz dał 30 min wykład na temat budowy i tego jak dbać o zawias.
Polecam, z czystym sumieniem!

Moje pytanie to czy można sprawdzic , czy nikasil jest oryginał, czy regenerowany?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Śro 12:14, 25 Lut 2015    Temat postu:

Z tego co widziałem to cylindry KTM 2t po regeneracji nicasilu mają żółty/złoty spód (dookoła cylindra i jak jest ta ściana/przegroda gdzie zaczynają się kanały). W przypadku nowych cylindrów (prosto z paczki, a nie wystawiony na allegro jako nowy) nie widziałem, żeby było coś takiego.

[link widoczny dla zalogowanych]

Chociaż możliwe, że jeszcze mało widziałem w życiu Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Śro 12:15, 25 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MlodyRM




Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:35, 25 Lut 2015    Temat postu:

Ktoś wie jak wygląda temat zakupu i wymiany podeszwy w Alpinestars Tech 10?
Chodzi o model z "miękką" crosową podeszwą


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pazix90




Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LPU

PostWysłany: Śro 18:54, 25 Lut 2015    Temat postu:

Po zdjęciu simmeringa wałka zdawczego ( przeciekał), zobaczyłem, że ten plastik jest uszkodzony na długości ok. 3-4mm. Czy tp jest część łóżyska? I czy można z tym jeździć bez konieczności wymiany?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 19:14, 25 Lut 2015    Temat postu:

to jest koszyk łożyska i lepiej z tym nie jeździć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pazix90




Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LPU

PostWysłany: Śro 19:20, 25 Lut 2015    Temat postu:

Jakie mogą być konsekwencje? Do wymiany całe łóżysko rozumiem? I bez rozpoławiania silnika się nie obędzie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 253, 254, 255 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 254 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin