|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Sob 15:44, 28 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Kończą się klocki(zmniejszają) to i tłoczek musi dalej się wysunąć. Dolej trochę płynu do układu, na wszelki wypadek możesz też go odpowietrzyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:58, 28 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
amek721 napisał: | Kończą się klocki(zmniejszają) to i tłoczek musi dalej się wysunąć. Dolej trochę płynu do układu, na wszelki wypadek możesz też go odpowietrzyć |
to nic nie ma do tego, po to jest zbiorniczek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Sob 16:24, 28 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Mówię jak jest z własnego doświadczenia. Miałem klocki nówki, jak już się kończyły to dolałem płynu i dźwignia się podniosła. Ale jak mowie; różnica była duża, bo między nowymi a prawie juz wykończonymi klockami. To samo podejrzewam u kolegi wyżej, bo pytał czy zmieniać juz klocki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 18:54, 28 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
generalnie jak nowe klocki i płynu na full to jak juz bedą blachy to nadal powinien płyn byc ale mniej.
ale jak płynu nie było na full na nowych to potem rzeczywiscie może być za mało płynu i moze zapowietrzyc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pazix90
Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LPU
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Sob 22:07, 28 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Mi tak klepalo jak mialem nakretke po prawej stronie na wale nie dokrecona ta od sprzegielka rozrusznika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gadboy
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bruxelles-Bialystok
|
Wysłany: Sob 23:34, 28 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
siemka, czy ktos moze mi wytlumaczyc roznice miedzy iglicami- obdtq a obdyu
moto jak kupilem to byly w zestawie teraz siedzi ta pierwsza nic nie moge znalesc na necie a jak wpisuje ta druga dysze to juz nie wyrabiam bo ciagle googl proponuje wyniki odby....tu w serwisowce nic nie ma jest tylko wzmianka ze chodzi na obydwu.o co chodzi?i z gory dzieki za jakies info
dodam ze moto chodzi dobrze ale nie mam odniesienia bo nie jezdzilem na innej 450 tego modelu czy moze byc lepiej czy gorzej .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gadboy dnia Sob 23:36, 28 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 8:49, 01 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
obdyu - 78031034000
obdtq - 59031034500
obdyu jest iglicą dużo uboższą od tej drugiej w całym zakresie
obdtq jest bardzo bogata zwłaszcza w zakresie wolnych obrotów i do 1/4 manetki
przy zmianie tych iglicy czeka ciebie na pewno duża zmiana w dyszy wolnych obrotów i w pozycjach tych iglic
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Nie 8:49, 01 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pazix90
Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LPU
|
Wysłany: Nie 11:05, 01 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Ktoś jeszcze może coś powiedzieć na temat pracy mojego silnika?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 11:20, 01 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
jak dla mnie to cos klekocze w głowicy za mocno, albo za luźno zawory albo siadają rolki na popychaczach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aarek1414
Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Nie 11:24, 01 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Cześć mam kilka problemów, pierwszy to zawory zabrałem się za regulację przy moim 525 EXC i niestety zauważyłem że ciasne jak cholera a na ssących jest mały luzu między dźwigienką a talerzykiem 0,25 nie wchodzi czyli do wymiany? Wydechowe ok 0,4 wchodzi tylko, że zawory wymieniałem kompletne 90 godzin temu więc to trochę szybko a o moto dbam jak mogę regulacja zawsze co 20 godzin, oleje filtry wszystko na czas, co może być przyczyną może głowica do remontu? Druga sprawa jest taka, że nie potrafię znaleźć na forum linku do fabrycznych ustawień gaźników w KTM a kiedyś pamiętam był z podziałem na modele i roczniki. Trzecia to filtr powietrza zawsze kupowałem hiflo jest najtańszy ale opinie są różne może ktoś testował inne i może coś polecić. Za wszelkie sugestie dziękuję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gadboy
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bruxelles-Bialystok
|
Wysłany: Nie 11:36, 01 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Dzieki Hacker , jest zalozona obdtq wiec widocznie poprzedni wlasciciel juz wymienil na ta mocniejsza razem z dysza bo ta droga mam w pudelku wlasnie z dodatkowa dysza na ktorej widze slady srobokreta wiec byla wykrecana . Czyli jest teraz ok.dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 12:40, 01 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Aarek1414 napisał: | Cześć mam kilka problemów, pierwszy to zawory zabrałem się za regulację przy moim 525 EXC i niestety zauważyłem że ciasne jak cholera a na ssących jest mały luzu między dźwigienką a talerzykiem 0,25 nie wchodzi czyli do wymiany? Wydechowe ok 0,4 wchodzi tylko, że zawory wymieniałem kompletne 90 godzin temu więc to trochę szybko a o moto dbam jak mogę regulacja zawsze co 20 godzin, oleje filtry wszystko na czas, co może być przyczyną może głowica do remontu? Druga sprawa jest taka, że nie potrafię znaleźć na forum linku do fabrycznych ustawień gaźników w KTM a kiedyś pamiętam był z podziałem na modele i roczniki. Trzecia to filtr powietrza zawsze kupowałem hiflo jest najtańszy ale opinie są różne może ktoś testował inne i może coś polecić. Za wszelkie sugestie dziękuję. |
hej,
masz wybite gniazda stąd w miarę nowe zawory wpadaja głębiej niz powinny, który rok moto?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aarek1414
Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Nie 12:54, 01 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Cześć KristofSX motor z 2007 roku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 15:44, 01 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Aarek1414 napisał: | Cześć KristofSX motor z 2007 roku. |
tutaj masz ustawiernia gaźnika
a cały manual u mnie na stronie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|