|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aarek1414
Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Nie 16:50, 01 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Dzięki KristofSX wróciłem prawie z warsztatu ustawiłem na spokojnie zawory (robiłem to pierwszy raz) i luz miedzy dźwigienką i talerzykiem na ssących wynosi 0,3 w miarę luźno ale 0,4 też wcisnę więc myślę że jest ok. Co do gaźnika to mam iglice OBDTR ale nie wiem jaką dyszę main jet (sprawdzę jeszcze dzisiaj) jeżeli 182 to przy przelotowym wydechu ustawiać gaźnik tak jak w sixdays czy inaczej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HardRock
Gość
|
Wysłany: Nie 20:58, 01 Mar 2015 Temat postu: Nowy napęd EXC-F 250 |
|
|
Jest gdzieś w internecie poradnik n.t. wyboru zębatki do enduro?
Chciałbym wymienić cały napęd w moim EXC-F 250, ale nie wiem co wybrać.
Będę to robił 1 raz, jestem amatorem.
Co polecacie? Ile zębów? Jaka firma?
Pzdr
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Nie 21:36, 01 Mar 2015 Temat postu: Re: Nowy napęd EXC-F 250 |
|
|
HardRock napisał: | Jest gdzieś w internecie poradnik n.t. wyboru zębatki do enduro?
Chciałbym wymienić cały napęd w moim EXC-F 250, ale nie wiem co wybrać.
Będę to robił 1 raz, jestem amatorem.
Co polecacie? Ile zębów? Jaka firma?
Pzdr |
Oczywiście że jest poradnik - dokładnie to to Forum
Tematów o tym było w cholerę, wystarczy poszukać
Fabrycznie u Ciebie szło jeśli dobrze kojarzę 13-52
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lam3r
Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: Pon 15:56, 02 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Czy do exc 2012 podejdzie bez przeróbek przód z nowszego modelu tj '14? Oczywiście chodzi mi o komplet błotnik +pole numerowe/lampa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:05, 02 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Lam3r napisał: | Czy do exc 2012 podejdzie bez przeróbek przód z nowszego modelu tj '14? Oczywiście chodzi mi o komplet błotnik +pole numerowe/lampa. |
Będzie pasować, trzeba zrobić tylko nowe otwory w błotniku
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aarek1414
Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Pon 16:43, 02 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Dam radę wymienić tarczę hamulcową bez pneumatu czy się nawet nie zabierać? Klucza dynamometrycznego też nie mam ale tam racze musi być dobrze dociągnięte.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 17:48, 02 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Aarek1414 napisał: | Dam radę wymienić tarczę hamulcową bez pneumatu czy się nawet nie zabierać? Klucza dynamometrycznego też nie mam ale tam racze musi być dobrze dociągnięte. |
spokojnie dasz radę, tylko przy montażu daj śruby na loctite
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aarek1414
Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Pon 18:04, 02 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Loctite mam więc dzisiaj atakuję
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:39, 02 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
KristofSX napisał: | Aarek1414 napisał: | Dam radę wymienić tarczę hamulcową bez pneumatu czy się nawet nie zabierać? Klucza dynamometrycznego też nie mam ale tam racze musi być dobrze dociągnięte. |
spokojnie dasz radę, tylko przy montażu daj śruby na loctite |
Znajomy zmienia też napęd i chce sie upewnić czy musi to byc loctite koniecznie? nie może być inny klej do gwintów ? bo kupiłem ostatnio taki dwuskładnikowy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Pon 19:41, 02 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Pon 19:51, 02 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
może być inny, np. Manol lub Codex
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:26, 02 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
ale na pewno nie dwuskładnikowy, musi do byc klej typu anaerobowego, pneumat do wymiany tarczy hamulcowej ? całe szczescie ze go nie masz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pon 23:37, 02 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
K2 wychodzi tanio.
PS. Tylko nie daj takiego kleju, który już nie puści (pracownik znajomego w prototypie maszyny jak pokleił śruby to trzeba było je rozwiercać).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:30, 03 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Dzięki za odp co do tego loctite to tani on nie jest, a ilość jego jest śmiesznie mała ( stosunek ilość-cena) i myslałem żeby właśnie kupć jakiś polecany zamiennik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nixdo
Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 21:07, 03 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
StianEXC napisał: | Dzięki za odp co do tego loctite to tani on nie jest, a ilość jego jest śmiesznie mała ( stosunek ilość-cena) i myslałem żeby właśnie kupć jakiś polecany zamiennik. |
hej ja Ci moge polecic ten [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:52, 03 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Dosc fajna cena, a co sądzicie o tym: [link widoczny dla zalogowanych]
Jeszcze jedna kwestia narazie kupiłem klucz dynamometryczny do 25Nm a te śruby na pewno potrzebują więcej i mam pytanie tutaj czy musze kluczem dokręcać? Wiecie moze ile Nm trzeba dokręcić i czy musze sie tego trzymać? wyczytałem że ok 70 Nm ( na jakimś forum innym) ale nie wiem czy dobrze mówię. Bo właśnie patrzę na serwisówkę strona 42 i nie moge znaleźć do zębatki tył.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Wto 21:57, 03 Mar 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|